Trusten!quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:55 schreef beequeen het volgende:
Ik heb genoeg gezien, wat een ellende. Tot morgen, sterkte voor de nachtploeg. Trusten.![]()
Oh nee toch nietquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:56 schreef Frasier het volgende:
[..]
Probeer 't is onder 'Wine and Tits'.
Nope, niets te vinden. Maar ik weet nu wel hoe ze heten.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:56 schreef Frasier het volgende:
[..]
Probeer 't is onder 'Wine and Tits'.
Geweldige promoquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:58 schreef Prospera het volgende:
Whehehe nieuwste filmpje op www.kingjaap.nl![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:58 schreef Prospera het volgende:
Ik had het al gezien, maar het blijft een knap dingquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:58 schreef Prospera het volgende:
Oh ja zo'n dame die te dom is om te zien dat je inplaats van 50 cent 20 of 10 cent op dat schoteltje pleurt omdat ze alleen op het geluid af gaatquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:00 schreef Mokum020 het volgende:
Elly gaat erbij zitten........
een tafeltje met een schoteltje erop...drop en pepermunt en ze zit op haar plaats...![]()
Okquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:56 schreef Prospera het volgende:
[..]
Eens, maar eerst moet ze dronken worden, loslippig worden en Brian gaan zoenen.
Wat vieren ze eigenlijk? Dat Huub dronken is?quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:01 schreef Mokum020 het volgende:
De gameroom is tijdelijk omgedoopt in The Golden Cockring.....![]()
Oh je moet buiten dus pissen... ---->quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En ze hadden toch een lol ......
[afbeelding]
Dus jij bent één van die gastjes die die paar cent al te veel vindtquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:02 schreef Frasier het volgende:
[..]
Oh ja zo'n dame die te dom is om te zien dat je inplaats van 50 cent 20 of 10 cent op dat schoteltje pleurt omdat ze alleen op het geluid af gaat![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:57 schreef demins het volgende:
[..]
Je hebt me al een mes in de rug gestoken, gaan we het nu nog even ronddraaien???![]()
Ik wens je een nieuwe verloofde, met zo'n sjaaltje!!! The wedding is OFF!!!![]()
![]()
![]()
wie?quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had het al gezien, maar het blijft een knap ding![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:57 schreef Mokum020 het volgende:
Ik ben zeker de enige die het naar zijn zin heeft met deze muziek?
![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:00 schreef Mokum020 het volgende:
Elly gaat erbij zitten........
een tafeltje met een schoteltje erop...drop en pepermunt en ze zit op haar plaats...![]()
Gozerrrrrr........eurootje erop knallen...dropje pakken en twee muntjes van 50 eurocent wisselgeld eraf pakkenquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:02 schreef Frasier het volgende:
[..]
Oh ja zo'n dame die te dom is om te zien dat je inplaats van 50 cent 20 of 10 cent op dat schoteltje pleurt omdat ze alleen op het geluid af gaat![]()
Ja, echt beroepshouding, ik mis het tafeltje met het schoteltje nog .......quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:02 schreef Frasier het volgende:
[..]
Oh je moet buiten dus pissen... ---->
Dat ben ik ja, nadat ik al 10 euro entree heb betaald en 2 euro per biertje. Ze mogen nog blij wezen dat ik iets neer leg, als ik de kans krijg loop ik gewoon door.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:03 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Dus jij bent één van die gastjes die die paar cent al te veel vindt
Geweldig hé ! Mijn favoriete stuk is als Natasia wanhopig schreeuwt "WAAROM BEN JE ZOOOO"quote:
De uitsmijter krijgt zeker ook geen fooitje? Of heb je nog wel 30 cent voor 'm over?quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:05 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat ben ik ja, nadat ik al 10 euro entree heb betaald en 2 euro per biertje.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:05 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat ben ik ja, nadat ik al 10 euro entree heb betaald en 2 euro per biertje.
oeiquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij ook al? Hij is spijkerhard vanavond!![]()
zelfs als ze aan het dansen is kan ze niet van haar haar afblijven.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:04 schreef Prospera het volgende:
Sollicitatiegesprek:
My boobs are ok, im just a crazy girl.
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan blijf je aan de gangquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat vieren ze eigenlijk? Dat Huub dronken is?![]()
Onderhandelingen met Elly : 3 keer pissen en betalen en dan de 4e keer gratis .....quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:06 schreef Prospera het volgende:
Brian "Capone"
biggest pimp ever
[afbeelding]
Gaat onderhandelingen aan met Missy Elly.
Die wordt al betaald door z'n baas.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:06 schreef Soho het volgende:
[..]
De uitsmijter krijgt zeker ook geen fooitje? Of heb je nog wel 30 cent voor 'm over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |