Dat is wel een centraal thema onder de Cos posters: die zwakke magen. Er wordt wat afgekotst.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:40 schreef rooie3 het volgende:
Gadver ga echt over me nek van die kop van Amanda.
Wat een vies wijf zeg.
En dat kind is pas 19.
Die heeft over een paar jaar echt al een verlopen kop.
Hep se nu al.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:40 schreef rooie3 het volgende:
Gadver ga echt over me nek van die kop van Amanda.
Wat een vies wijf zeg.
En dat kind is pas 19.
Die heeft over een paar jaar echt al een verlopen kop.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:42 schreef demins het volgende:
[..]
Gert, is dit niet banwaardig? Help me!!!![]()
Ike and Tina in lesser years...quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:47 schreef Prospera het volgende:
Ja nu nog een OP'te en zo
Gefeliciteerd![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:49 schreef Mokum020 het volgende:
Voor Disana.........![]()
http://www.goedkoopbier.nl/funbekijken.php?contentid=190&sort=&volgorde=&oudesort=
Jawel hoor....quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:48 schreef beequeen het volgende:
Geweldige TT en OP.Maar daar mogen we het niet meer over hebben.
![]()
Verander 'm dan even in mijn titel. Speciaal voor Disanaquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:49 schreef Gert het volgende:
[..]
alleen verzin de volgende keer ff een TT dan..
Deze wordt het dus: [COS # 1699] Vul in:
Ike beukte haar ook. Mooie vergelijking.quote:
Ja, dit is de toekomst: snelle jongetjes die hem er even in kwakken. Ik vond de TT van Frasier heel leuk.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:48 schreef beequeen het volgende:
Geweldige TT en OP.Maar daar mogen we het niet meer over hebben.
![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:43 schreef Prospera het volgende:
[..]
Je kan ze bestellen bij www.tien.tv/degoudenkooi![]()
kom op, niet zo hypocriet doen, huub houdt ook van stokenquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:49 schreef Kinga het volgende:
Natasia vieze gore stoker.. FUCK OFF
Die doet het tenminste met resultaat.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:51 schreef robert2006 het volgende:
[..]
kom op, niet zo hypocriet doen, huub houdt ook van stoken
God o god... ik zit ECHT WAAR 'beer and titties' en 'titties and beer' (Zappa) en weet ik wat te searchen op YouTube....quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:49 schreef Mokum020 het volgende:
Voor Disana.........![]()
http://www.goedkoopbier.nl/funbekijken.php?contentid=190&sort=&volgorde=&oudesort=
Na een nachtje slapen is alls weer vergeten.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:52 schreef Disana het volgende:
[..]
God o god... ik zit ECHT WAAR 'beer and titties' en 'titties and beer' (Zappa) en weet ik wat te searchen op YouTube....![]()
Ja dat zei je in dat topic ook al, goed dat je het nog even benadruktquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dit is de toekomst: snelle jongetjes die hem er even in kwakken. Ik vond de TT van Frasier heel leuk.
Ik heb dat refreintje al lang in mijn hoofd hoor... je reinste DGK verwording...quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Na een nachtje slapen is alls weer vergeten.![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:52 schreef Disana het volgende:
[..]
God o god... ik zit ECHT WAAR 'beer and titties' en 'titties and beer' (Zappa) en weet ik wat te searchen op YouTube....![]()
Ik hoop echt dat Huub normaal doet tegen Lieke, want dan heeft Bean er geen lol van.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:52 schreef Meganog het volgende:
[..]
Die doet het tenminste met resultaat.
Dit is zo'n suffe actie...
Eens, maar eerst moet ze dronken worden, loslippig worden en Brian gaan zoenen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:55 schreef kissa het volgende:
Mag Elly weg?
Probeer 't is onder 'Wine and Tits'.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt me al een mes in de rug gestoken, gaan we het nu nog even ronddraaien???quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |