Natasia terwijl Brain haar vol goede moed van achter begon te berijden en tot ieder z'n ongeloof warempel dit keer wél wist klaar te komen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:20 schreef akveor het volgende:
Heeft Amanda al met Elly gezoend?
De ogen de mond die doen t m gewoonquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm, niet eens zo slecht. Ik mis alleen de ronde heupjes en het bolle kontje.
Zou werkelijk leuk zijn als dat zou gebeurenquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:19 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Laat me raden, ondertussen heeft ze al lang iedereen in the pocket en gaat ze de kooi winnen?
Ik dacht het toch welquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:22 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik geloof nog steeds dat het ongewenst was bij Huub.. Waarom zou hij het anders niet hebben toegegeven aangezien Eric toen een vriend van hem was, toegeven heeft hij het nml nooit gedaan..
Para? Toi?quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:20 schreef Day het volgende:
Er schiet me ineens iets te binnen!
Eric werd die nacht dat hij het met Amanda over zijn gigolo-leven had, ook naar achter geroepen en lang ook. Die avond zat hij ook uitgebreid te vertellen over wat er tussen hem en Huub was gebeurd (o.a. dat de streamers maar 1 keer hadden gezien, maar dat het vaker was gebeurd). Er werd vanuit gegaan dat hij op zijn kop kreeg vanwege zijn verhaal over de bejaarde politicus. Maar waarschijnlijk ging dat toen ook om Huub.
Of word ik nou para?
Nou weet je, ik ben nouw eg wel kapot gozert, na so'n gesselug naggiequote:
Ging dat toen ook niet over het anale gebeuren tussen Amanda en Brian, dat werd ook opeens onbespreekbaar.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:20 schreef Day het volgende:
Er schiet me ineens iets te binnen!
Eric werd die nacht dat hij het met Amanda over zijn gigolo-leven had, ook naar achter geroepen en lang ook. Die avond zat hij ook uitgebreid te vertellen over wat er tussen hem en Huub was gebeurd (o.a. dat de streamers maar 1 keer hadden gezien, maar dat het vaker was gebeurd). Er werd vanuit gegaan dat hij op zijn kop kreeg vanwege zijn verhaal over de bejaarde politicus. Maar waarschijnlijk ging dat toen ook om Huub.
Of word ik nou para?
NLP?quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:23 schreef Disana het volgende:
Brian tegen zichzelf: Ik ben okee. Niks aan de hand.
De rationeel emotieve verwerking van zijn matige tv-optreden?quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:23 schreef Disana het volgende:
Brian tegen zichzelf: Ik ben okee. Niks aan de hand.
Misschien dat Huub niet echt raar tegenover mannen staat/stond maar dat deze biseksualiteit hem gewoon opgedrongen is.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:22 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik geloof nog steeds dat het ongewenst was bij Huub.. Waarom zou hij het anders niet hebben toegegeven aangezien Eric toen een vriend van hem was, toegeven heeft hij het nml nooit gedaan..
Ja, maar dat bedoel ik dus ook. Ik heb heel lang getwijfeld over dat aanrandingsverhaal, maar begin er steeds meer in te geloven dat het waar is.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:22 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Komt nog wel. Fysiek geweld was eerst ook not done, tegenwoordig kan alles...quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Ging dat toen ook niet over het anale gebeuren tussen Amanda en Brian, dat werd ook opeens onbespreekbaar.
Wat Jaap zegt is in dat geval wel waar.. 1 eitje, IEDEREEN over de zeik, prachtigquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:21 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Echt prachtig! prachtig!!!!! die eerste 20 seconden..geniale tv
En ook wel een aardig mens... maar ze is zo saai, we hebben dit al zo vaak gezien, het prototype van de Amsterdamse joviale dame achter de tap.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:25 schreef Frasier het volgende:
Volgensmij is Ellie best een gezellig mens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |