oprot nummerquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:14 schreef Peter6000 het volgende:
Een bossie, een bossie, een bossie rode rozen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De tune van de Bergmankliniek, ingezongen door Dr. Klapband.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
holadiejee, holadiejo
laat de boel maar lekker hangen
hoooo, hoooo![]()
![]()
![]()
Laat me raden, ondertussen heeft ze al lang iedereen in the pocket en gaat ze de kooi winnen? Jij verbaast mij niet meer Peterquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:18 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda is echt geniaal in haar rol van dronken slet.
Nee....dat is Hazes met Het is tijd...de hoogste tijd....u word bedankt voor weer een avond gezelligheid...quote:
Hij kwam niet echt dronken over bij Jenssen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk dat achter zo verstandig is om Huub iets te laten ontnuchteren...
Wel grappig idd, maar ik had liever wat leuke Jaap quotes er in gezienquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:18 schreef PC eend het volgende:
Pom pom pom pom pom![]()
Deuntje is wel leuk![]()
quote:
Wind je niet zo op schatjequote:Op donderdag 14 juni 2007 00:19 schreef schatje het volgende:
Ze moeten die heks van een Natasia zo snel naar achteren roepen als ze weer eens een 'Jaap, niet bij Huub in de auto stappen, anders wordt je op geblazen' opmerking plaats.
Stelletje ratten bij de Febo.
Hij vind het niet goed genoegquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:19 schreef Haunter het volgende:
[..]
Wel grappig idd, maar ik had liever wat leuke Jaap quotes er in gezien![]()
Jaap ben jij het:Pquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:19 schreef Haunter het volgende:
[..]
Wel grappig idd, maar ik had liever wat leuke Jaap quotes er in gezien![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:20 schreef Day het volgende:
Er schiet me ineens iets te binnen!
Eric werd die nacht dat hij het met Amanda over zijn gigolo-leven had, ook naar achter geroepen en lang ook. Die avond zat hij ook uitgebreid te vertellen over wat er tussen hem en Huub was gebeurd (o.a. dat de streamers maar 1 keer hadden gezien, maar dat het vaker was gebeurd). Er werd vanuit gegaan dat hij op zijn kop kreeg vanwege zijn verhaal over de bejaarde politicus. Maar waarschijnlijk ging dat toen ook om Huub.
Of word ik nou para?
quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:20 schreef Day het volgende:
Eric werd die nacht dat hij het met Amanda over zijn gigolo-leven had, ook naar achter geroepen en lang ook. Die avond zat hij ook uitgebreid te vertellen over wat er tussen hem en Huub was gebeurd (o.a. dat de streamers maar 1 keer hadden gezien, maar dat het vaker was gebeurd). Er werd vanuit gegaan dat hij op zijn kop kreeg vanwege zijn verhaal over de bejaarde politicus. Maar waarschijnlijk ging dat toen ook om Huub.
Of word ik nou para?
Echt prachtig! prachtig!!!!! die eerste 20 seconden..geniale tvquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:16 schreef Kinga het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=d_YUVCHiwxk
Ik geloof nog steeds dat het ongewenst was bij Huub.. Waarom zou hij het anders niet hebben toegegeven aangezien Eric toen een vriend van hem was, toegeven heeft hij het nml nooit gedaan..quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:20 schreef Day het volgende:
Of word ik nou para?
Hmm, niet eens zo slecht. Ik mis alleen de ronde heupjes en het bolle kontje.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:20 schreef Pavement het volgende:
Eindelijk na amanda weet ik nu ook waar ik eric van ken
[afbeelding]
quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:20 schreef Pavement het volgende:
Eindelijk na amanda weet ik nu ook waar ik eric van ken
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |