Dat was alleen maar voor het spel! Ik heb nog nooit gelachen om jou!quote:
Gelukkig ben jij er nog, want ik tuin er in.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:41 schreef schatje het volgende:
En ja hoor, lekker voorspelbaar. Verzin iets anders Febo.
Was hij erbij dan?quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:36 schreef Desii het volgende:
[..]
ja dat denk ik.
Hij sliep en snurkte (dit heeft zelfs Brian tegen Huub gezegd vanavond)
Nee, die is afgezet om Elly veilig naar huis te kunnen rijden.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:41 schreef webextreme.nl het volgende:
ik hoor een snelweg in de buurt van lieke en huub?
In het verleden heeft Huub al gezegd dat ie het niet erg zou vinden als ze Brian zou zoenen, zeker niet als het speltechnisch is. En dit was niet eens een echte zoen... Dus lijkt me vrij duidelijk wat er aan de hand isquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:41 schreef Kaleddis het volgende:
Huub doet wat raar nadat hij bij de FEBO vandaan is gekomen. Is afwezig en luistert amper naar Lieke. En nu doet hij ook raar naar Lieke. Moet hij van de FEBO boos worden op Lieke ???
Klopt, zoiets! Zoek em maar eens op in googlemapsquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:41 schreef webextreme.nl het volgende:
Het was alleen maar voor het spel! Ik gebruikte een citaat van jou!quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:42 schreef demins het volgende:
[..]
Dat was alleen maar voor het spel! Ik heb nog nooit gelachen om jou!![]()
Ja....de A1quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:41 schreef webextreme.nl het volgende:
Die door jou wordt verwend met honkbalballenquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:40 schreef Peter6000 het volgende:
Huub lijkt wat gepikeerd door het gezoen met Brian.
Het jaloerze dwergje.
Als je puur intuitief op knoppen staat te rammen, ben je wel heel gevoelsmatig bezig jaquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Je ziet ook aan zijn DJ-stylo hoezeer hij een gevoelsmens is: hij gaat helemaal op in de muziek en draait puur intuïtief aan allerlei knoppen.
Het líjkt alsof hij bekende DJ's nadoet, een soort luchtgitaar speelt eigenlijk, en er geen reet van snapt wat hij eigenlijk bewerkstelligt. Maar o wat een direct contact met zijn gevoel heeft deze kanjer.![]()
Tijdens het feestje van afgelopen weekend maakte hij al een statement. Er is 1 ding wat je niet mag doen, zoenen met Brian, dan is het over.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:42 schreef Mika25 het volgende:
[..]
In het verleden heeft Huub al gezegd dat ie het niet erg zou vinden als ze Brian zou zoenen, zeker niet als het speltechnisch is. En dit was niet eens een echte zoen... Dus lijkt me vrij duidelijk wat er aan de hand is
Rechtsbovenin vlak bij oranje dak staat de villa:quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:43 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Klopt, zoiets! Zoek em maar eens op in googlemaps
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |