Oeh, vlakbij dus! (ik zit aan de Beatrixlaan)quote:
Ik zit op de Parkstraatquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oeh, vlakbij dus! (ik zit aan de Beatrixlaan)
Had het een half uur geleden gezegd en dan was ik nog gekomen ook. Dat wordt nu allemaal wat krap omdat ik om half 1 een afspraak hebt.![]()
Ze staan in de koelkastquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:11 schreef PdeHoog het volgende:
Nou...die twee stukken zullen nu wel op zijnIs trouwens ook helemaal niet goed voor me
Binnenkort lunch in de stad hoor ik net!quote:
Master of POIquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:12 schreef PdeHoog het volgende:
TomTom is ook weer afgericht voor de reis naar Frankrijk volgende weekAlle belangrijke POI's voor onderweg staan erop: parkeerplaatsen, sightseeing-zooi, benzinepompen, McD, BK, KFC
Gezellig!quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Binnenkort lunch in de stad hoor ik net!![]()
http://www.poiedit.com/quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:15 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Master of POI
Ik denk dat ik maar eens wat POI-bak-info van je wil hebben![]()
Yupquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:21 schreef Ynske het volgende:
oef vakantie, dat klinkt goed
Als je tomtom op een pda hebt lopen dan is dit ook wel handig: http://checkpoint.oabsoftware.nl/index.phpquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
http://www.poiedit.com/
Hier haal ik alles vandaanff registreren op http://www.flitspaal.nl en http://www.poihandler en je hebt alles bij de hand
Nou...da's op zich wel leuk, maar dat kan TomTom ookquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:25 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Als je tomtom op een pda hebt lopen dan is dit ook wel handig: http://checkpoint.oabsoftware.nl/index.php
quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:12 schreef PdeHoog het volgende:
TomTom is ook weer afgericht voor de reis naar Frankrijk volgende weekAlle belangrijke POI's voor onderweg staan erop: parkeerplaatsen, sightseeing-zooi, benzinepompen, McD, BK, KFC
Da's voor noodgevallen, herr Freudquote:
Wacht maar, waarschijnlijk gaat je neus nog dicht zitten en een beetje hoesten krijg je der dan ook nog als bonus bij.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:16 schreef Chanty het volgende:
Hoi
Ik heb keelpijn![]()
Ik ben zielig
Ik wil medelijden
Dank
Nee ik heb de normalo TomTom910 in gebruik..quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:25 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Als je tomtom op een pda hebt lopen dan is dit ook wel handig: http://checkpoint.oabsoftware.nl/index.php
Hans Kazan jij dat laatste stukjequote:Op woensdag 13 juni 2007 14:12 schreef Yoni het volgende:
er is nog maar één stuk taart
fijn als ik van t weekend maar gezond benquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:37 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Wacht maar, waarschijnlijk gaat je neus nog dicht zitten en een beetje hoesten krijg je der dan ook nog als bonus bij.
Zoals Yoni al zei: welcom in de club
*aandacht geeft*quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:16 schreef Chanty het volgende:
Hoi
Ik heb keelpijn![]()
Ik ben zielig
Ik wil medelijden
Dank
* PdeHoog heeft medelijdenquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:16 schreef Chanty het volgende:
Hoi
Ik heb keelpijn![]()
Ik ben zielig
Ik wil medelijden
Dank
Dank jequote:
auw verdorie, ik struikel hier over een TVPquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:19 schreef An24 het volgende:
Even een TVP neer pleurt![]()
goedeavond mensjes....![]()
*camera pakt*quote:
quote:
quote:
Die vlekken in je gezicht gaven niet de reactie die ik verwachttequote:Op woensdag 13 juni 2007 19:23 schreef Chanty het volgende:
[..]
auw verdorie, ik struikel hier over een TVP
An kun je niet uitkijken waar je je TVP's neerpleurt?
Heb een reactie gekregenquote:
Thaise chickensquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:20 schreef Gremen het volgende:
[..]
opt erf achtr mien boederie http://www.glaan.nl/Thailand_2007/pages/IMG_0534.html
Bier
sorryquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:19 schreef prupke het volgende:
kon ik nog iets voor je betekenen?
Klap eens in je handjes, blij, blij, blij,quote:
Maakt niet uit hoor , maar als ik iets had kunnen doen had ik het gedaanquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:20 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
helaas niet
hij had niet wat ik wilde
sorry had ik ff moeten melden
![]()
Beterquote:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:02 schreef freud het volgende:
Als jullie trouwens even een voorbeeldje willen zien van uber nerderigheid, kijk dan in de reacties op dit artikel...
Artikel gaat over een patent van IBm, en in de reacties gaat het echt helemaal los...
Geinig. Het lijkt mij ook niet dat het technisch lekker gaat werken ofzo (eerder een patent om het idee te borgen); maar nu KOFFIEquote:Op donderdag 14 juni 2007 08:02 schreef freud het volgende:
Als jullie trouwens even een voorbeeldje willen zien van uber nerderigheid, kijk dan in de reacties op dit artikel...
Artikel gaat over een patent van IBm, en in de reacties gaat het echt helemaal los...
quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:30 schreef freud het volgende:
@..zapper; is een soort reactie volgens mij op het flash geheugen accelerator ding van Vista. Ik zie het ook niet werken. Waarom niet gewoon voor dat geld wat geheugen erbij?
@chanty; sterkte... Gewoon bij elk zinnetje van de man roepen "Boeiend!! Vertel me meer! Boeiend!" (dank aan Hans Teeuwen)
Aan de andere kant werkt het natuurlijk wel beter dan virtueel geheugen op je HD, maar het is te omslachtig en de aansluiting/plug is ook veel te foutgevoelig voor mobiel gebruik volgens mij. Ik denk dat ze een poging doen om nu al vast te leggen dat zij als eerste hebben bedacht om het intern geheugen uit te breiden met een usb achtige stick, ook al is dat technisch nog niet haalbaar ofzo iets in die geest denk ik. Maar enfin, genoeg technisch geneuzel voor de rest van het jaarquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:30 schreef freud het volgende:
@..zapper; is een soort reactie volgens mij op het flash geheugen accelerator ding van Vista. Ik zie het ook niet werken. Waarom niet gewoon voor dat geld wat geheugen erbij?
@chanty; sterkte... Gewoon bij elk zinnetje van de man roepen "Boeiend!! Vertel me meer! Boeiend!" (dank aan Hans Teeuwen)
quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:49 schreef PdeHoog het volgende:
Ja hoNog 1 dag werken en morgen naar de KLu-dagen. Eens kijken of je kunt verzuipen op een vliegbasis
Dit keer zullen ze wel geen extra water nodig hebben voor de dorstigen onder ons
Dat wil niet zeggen dat de druppels op de lens de foto's niet vervormen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:00 schreef freud het volgende:
Die 70-200 van je is toch weather sealed.
Zeikerd...quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:04 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat de druppels op de lens de foto's niet vervormen.
Dan denkt de vijand meteen dat NL een nieuw type camouflage heeft ontwikkeldquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:26 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zeikerd...Alternatieve mini-fisheyes.
De mijne heeft een wolkbreuk overleeft, ook m`n 30D had het overleeft, kom maar op met die regenquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:00 schreef freud het volgende:
Die 70-200 van je is toch weather sealed.
Twee emmertjes water halen...quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:51 schreef Yoni het volgende:
Mijn emmer is bijna vol met water.... wat een regen!
Bij mij komt het echt met héle dikke druppels uit het plafond nu.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:56 schreef Chanty het volgende:
[..]
Twee emmertjes water halen...
Gelukkig staat de wind hier zo dat het bij ons een ker niet lekt
en nu ga ik slagroomvla eten
Damn wat erg... Nou ja, maandje nog!quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:58 schreef Yoni het volgende:
[..]
Bij mij komt het echt met héle dikke druppels uit het plafond nu.
Het heeft hier maar vijf minuutjes normaal geregend, regent het bij jullie wel hard dan?quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:56 schreef Chanty het volgende:
[..]
Twee emmertjes water halen...
Gelukkig staat de wind hier zo dat het bij ons een ker niet lekt
en nu ga ik slagroomvla eten
Latexsoepquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:58 schreef Yoni het volgende:
[..]
Bij mij komt het echt met héle dikke druppels uit het plafond nu.
Eet ze![]()
Afwisselend van zeikregen naar flinke vlagen... Het heeft vanaf een uur of zes continu geregend in ieder geval...quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:02 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Het heeft hier maar vijf minuutjes normaal geregend, regent het bij jullie wel hard dan?
Ik doelde op 035quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Afwisselend van zeikregen naar flinke vlagen... Het heeft vanaf een uur of zes continu geregend in ieder geval...
lol regen? wat voor regen kheb geen druppel gezien...quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:51 schreef Yoni het volgende:
Mijn emmer is bijna vol met water.... wat een regen!
Niet zo hard als vanochtendquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:02 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Het heeft hier maar vijf minuutjes normaal geregend, regent het bij jullie wel hard dan?
quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:05 schreef Saffier het volgende:
Freud, ik heb een paar foto's in [OUD]fototopic gezet!
Gebruikerquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:24 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, dit is lekker werken zo, ik kan niets
Lang leve automatisering
Als het 364 dagen werkt en één dag voor een uurtje onderhoudt eruit ligt, dan moet het een Microsoft Netwerk zijnquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:26 schreef freud het volgende:
[..]
Gebruiker
Het werkt 364 dagen en geen woord van dankjewel. Werkt even uurtje niet en gelijk gezeik...
misschien tijdens het slaapwandelen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:49 schreef Yoni het volgende:
Mogguh
Ik voel me alsof ik vannacht een pakje peuken heb leeggerooktEn roken doe ik toch écht al 4,5 jaar niet meer....
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:34 schreef CocaColaLight het volgende:
Chanty+chef.rar circuleerde in het bedrijf?
Maar gefeli met je nieuwe baan
Het werkt gemiddeld 3 dagen per week, de rest is er weer wat mis etcquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:26 schreef freud het volgende:
[..]
Gebruiker
Het werkt 364 dagen en geen woord van dankjewel. Werkt even uurtje niet en gelijk gezeik...
Gefeli met je nieuwe baanquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:22 schreef Chanty het volgende:
Woeiii ander werkIk ga vanaf nu bij de thuiszorg aan de slag en ga zelfs 30 cent meer verdienen per uur dan bij de post (ja daar ben ik sinds een week weg, hoe en wat hoort verder niet thuis op internet, maar ben iig blij dat ik weer werk heb
)
Nou ja...wij hoorden dus een knalquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:12 schreef Gremen het volgende:
Wat merkt een F-16 er nu van als hij met een vogel in aanraking komt![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:55 schreef pea4fun het volgende:
Hallo allemaal,
Weer terug van pc crashBen gelukkig geen foto's kwijt, maar wel mijn favoriten en mijn outlookdingetjes.
Chanty gefeliciteerd met je nieuwe baan
An, wat is nou weer een ritselzak? klinkt als een virus wat alleen mannen op kunnen lopen![]()
Ieuwquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:26 schreef An24 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het ding ritselt dus ook en er zitten meerdere gaten in met muizen er aan...ze achtervolgen elkaar en verstoppen zich erin...of springen er bovenop als de ander zich erin verstopt. Echt zo grappig![]()
Jij hebt alles gemist omdat je lag te slapenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:06 schreef PdeHoog het volgende:
HoiWij zijn ook weer terug
Het was leuk, nat en best gezellig
Zo met de plu tijdens de vliegshow (die niet echt een vliegshow was
)
Improvisatie was het keywordDe helft van het programma is geskipt doordat er vliegtuigen nog niet binnen waren of zo en de airbase attack is gestaakt omdat er een vogelaanvaringkje was (dus konden de andere 14 van de 15 F-16's niets meer doen
)
Ik lag niet te slapenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:35 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Jij hebt alles gemist omdat je lag te slapen. Damn dat ik daar geen foto van heb
.
Nog bedankt voor het lenen van je lief!
Whehehehe... heb je daar nog een foto vanquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:42 schreef ..zapper het volgende:
Die gast in dat tentje naast/achter ons moet overigens wel een ontzettend kleine plasser hebben.
Wat geinig! Is dat duur? mijn zusje heeft katten, lijkt me een leuk kadootje voor het 1 of anderquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:26 schreef An24 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het ding ritselt dus ook en er zitten meerdere gaten in met muizen er aan...ze achtervolgen elkaar en verstoppen zich erin...of springen er bovenop als de ander zich erin verstopt. Echt zo grappig![]()
Morgen wordt het vast beterquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:06 schreef PdeHoog het volgende:
HoiWij zijn ook weer terug
Het was leuk, nat en best gezellig
Zo met de plu tijdens de vliegshow (die niet echt een vliegshow was
)
Improvisatie was het keywordDe helft van het programma is geskipt doordat er vliegtuigen nog niet binnen waren of zo en de airbase attack is gestaakt omdat er een vogelaanvaringkje was (dus konden de andere 14 van de 15 F-16's niets meer doen
)
Trusten en sterktequote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:53 schreef Ynske het volgende:
llo
ben kapot
2 dagen behangen,
vandaag met hoofdpijn,
net nog terug gereden naar Utrecht,
hang nu tegen migraine aan
* Ynske gaat haar bedje maar weer opzoeken
Ik heb ze op internet voor 17 euro zien staan in iets kleiner formaat. Deze was tijdelijk van 39,95 naar 29,95. Dus ja, zonder korting had ik het ook niet gedaanquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:57 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Wat geinig! Is dat duur? mijn zusje heeft katten, lijkt me een leuk kadootje voor het 1 of ander
Ga ik onthoudenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:11 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik heb ze op internet voor 17 euro zien staan in iets kleiner formaat. Deze was tijdelijk van 39,95 naar 29,95. Dus ja, zonder korting had ik het ook niet gedaan![]()
Prima fotomateriaalquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:37 schreef An24 het volgende:
[..]
Tis ook zeker een aanrader, ze hebben dat ding vandaag nog niet met rust gelaten![]()
Ik hoop het voor jequote:
Feliquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:22 schreef Chanty het volgende:
Woeiii ander werkIk ga vanaf nu bij de thuiszorg aan de slag en ga zelfs 30 cent meer verdienen per uur dan bij de post (ja daar ben ik sinds een week weg, hoe en wat hoort verder niet thuis op internet, maar ben iig blij dat ik weer werk heb
)
Je weet nu toch wel uit ervaring dat zaterdag meestal beter is dan vrijdag...je bent gewoon zo eigenwijs dat je op vrijdag blijft gaanquote:
Jajajajaquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:54 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je weet nu toch wel uit ervaring dat zaterdag meestal beter is dan vrijdag...je bent gewoon zo eigenwijs dat je op vrijdag blijft gaan
Dan doe je die andere dingen toch gewoon op vrijdag? doe ik ookquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JajajajaMaar weet je, ik heb ook andere dingen te doen op zaterdag
En de weersvoorspellingen zagen er voor beide dagen even brak uit gisteravond
Simpele doch efficiente redenering waar niet veel tegen in te brengen isquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:57 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dan doe je die andere dingen toch gewoon op vrijdag? doe ik ook
Ik zie een kleine nol... Ik nu al medelij met je heeftquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:26 schreef An24 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Haha..Nol is ook een schatje dus komt goedquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:46 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik zie een kleine nol... Ik nu al medelij met je heeft
jajaja : ignorance ..bliss folly...wise enz
http://www.profotonet.nl/quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:16 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Goeiemorgen allemaal,
Al jaren stuur ik mijn bestanden op naar Picoprint voor afrdrukken en dat alles met goeie kwaliteit als resultaat.
Die Picoprint site kan ik nu niet bereiken, of ze met die site er uit liggen of de software van hun niet goed werkt ... weet ik niet.
Ik kom daar niet verder, ofschoon ik snel afdrukken nodig heb van circa 90 foto's!!
Wie weet een goed alternatief voor Picoprint????
Thnx
P...T H N X.quote:
Ze doen alleen op rekening of contant als je ze af gaat halen in Goudaquote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:16 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
P...T H N X.![]()
Ben er net mee bezig, viel me nu alleen wel al een nadeel op: niet kunnen versturen naar Belgie![]()
Daar moeten mijn foto's naar toe, wat dus wel jammer is.
Optie van betalen ... alleen op rekening mogelijk? Dat is was voor mij althans de enige optie om te kiezen. Mijn foto's worden nu geladen en wacht ik dus ff af hoe verder.
Sorry Yns, geen Blijdorp voor mij morgen. Ik ga een paar bandjes fotograferen vanavond, dus ik ben morgen brakquote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:47 schreef Ynske het volgende:
* Ynske begint langzaamaan weer tot leven te komen.
heb zin in morgen
hoestie verder hier?
jammerquote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sorry Yns, geen Blijdorp voor mij morgen. Ik ga een paar bandjes fotograferen vanavond, dus ik ben morgen brak
Behalve dat het er vandaag veel meer geregend heeft als gisterenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Simpele doch efficiente redenering waar niet veel tegen in te brengen is
Meerquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:53 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Behalve dat het er vandaag veel meer geregend heeft als gisteren.
Open dagen Volkel 15 16 Juni 2007quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:54 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je weet nu toch wel uit ervaring dat zaterdag meestal beter is dan vrijdag...je bent gewoon zo eigenwijs dat je op vrijdag blijft gaan
En dit nog even nuanceren....quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:06 schreef PdeHoog het volgende:
De helft van het programma is geskipt doordat er vliegtuigen nog niet binnen waren of zo en de airbase attack is gestaakt omdat er een vogelaanvaringkje was (dus konden de andere 14 van de 15 F-16's niets meer doen)
Gewoon terug je bed in gaanquote:
Dat komt omdat ik wegmoest natuurlijk. Om half vier heb ik het terrein verlaten omdat ik 's avonds nog wegmoest. Tot die tijd welgeteld 1 buitje gehad en prachtige luchtenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:53 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Behalve dat het er vandaag veel meer geregend heeft als gisteren.
Oeps...jammerquote:Op zondag 17 juni 2007 10:38 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik wegmoest natuurlijk. Om half vier heb ik het terrein verlaten omdat ik 's avonds nog wegmoest. Tot die tijd welgeteld 1 buitje gehad en prachtige luchten
ik had wel helaas van de laatste shoot mijn camera nog op 800 iso staanbeetje ruizige foto's
Bij mij ook tot mijn verbazing. Posten we ze centraal in dat andere topic?quote:Op zondag 17 juni 2007 10:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oeps...jammerEn ik zag al plaatjes van foto's voorbij komen met een blauwe lucht. Ben benieuwd pea
Heb gister trouwens mijn foto's ook ff doorgekeken, maar er zitten wel wat toffe plaatjes bij denk ik
Ja ik had al zoiets van hoe komt het dat ik op van die hoge sluitertijden uitkom...en met de propellorvliegtuigjes wilde ik hem persé naar beneden, dus ik nog zitten rommelen, maar het kwartje viel niet. Ik heb dus allemaal vliegtuigjes die wel uit de lucht moeten gaan vallen omdat de propellors stilstaanquote:Op zondag 17 juni 2007 10:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oeps...jammerEn ik zag al plaatjes van foto's voorbij komen met een blauwe lucht. Ben benieuwd pea
Heb gister trouwens mijn foto's ook ff doorgekeken, maar er zitten wel wat toffe plaatjes bij denk ik
Dit doet me zo denken aan een zekere bruiloft hequote:Op zondag 17 juni 2007 11:06 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja ik had al zoiets van hoe komt het dat ik op van die hoge sluitertijden uitkom...en met de propellorvliegtuigjes wilde ik hem persé naar beneden, dus ik nog zitten rommelen, maar het kwartje viel niet. Ik heb dus allemaal vliegtuigjes die wel uit de lucht moeten gaan vallen omdat de propellors stilstaan
Uhm...... is een ideequote:Op zondag 17 juni 2007 11:06 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Bij mij ook tot mijn verbazing. Posten we ze centraal in dat andere topic?
Is er al een topic? nog niet gezien...quote:Op zondag 17 juni 2007 11:06 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Bij mij ook tot mijn verbazing. Posten we ze centraal in dat andere topic?
Tis niet van 'ons', maar we kunnen het natuurlijk wel kapenquote:Op zondag 17 juni 2007 11:14 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Is er al een topic? nog niet gezien...
Blij om te horen dat dat geen beginnersfouten zijn...quote:Op zondag 17 juni 2007 11:07 schreef PdeHoog het volgende:
Dit doet me zo denken aan een zekere bruiloft he"hmmmm...sluitertijden van 1/4000....errug licht hier wel
"
Ah, vandaar dat ik het niet gezien hadquote:Op zondag 17 juni 2007 11:16 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Tis niet van 'ons', maar we kunnen het natuurlijk wel kapen
Open dagen Volkel 15 16 Juni 2007
Ik had sluitertijden gister tot 1/8000, wel strakke foto's van de F16 flybyquote:Op zondag 17 juni 2007 11:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blij om te horen dat dat geen beginnersfouten zijn...![]()
Ik vind het ook erg vreemd dat de ISO instellingen niet duidelijker in beeld zijn. Zou het liefst gewoon een analoge draaiknop er voor hebben, ze zitten eigenlijk ook veel te diep weggestopt.quote:Op zondag 17 juni 2007 11:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blij om te horen dat dat geen beginnersfouten zijn...![]()
Was jij van de Canon of de Nikon kliek?quote:Op zondag 17 juni 2007 11:33 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg vreemd dat de ISO instellingen niet duidelijker in beeld zijn. Zou het liefst gewoon een analoge draaiknop er voor hebben, ze zitten eigenlijk ook veel te diep weggestopt.
Checkquote:Op zondag 17 juni 2007 11:38 schreef AirwiN het volgende:
Maar goed, als je één keer foto's heb gemaakt in een donkere zaal op 1600 ISO en je ziet dat je volgende foto's in een lichte situatie allemaal niet goed zijn door hoge korreligheid dan vergeet je het nooit meer daarna...
Ik heb afgelopen week die RAW bestanden van die sportdag zitten bewerken en vond dat de uiteindelijke resultaten er zo flets uitzagen in ACDSee. Kom ik zonet tot de ontdekking dat Photoshop zo'n heel mooi 'preview' vinkje heeft, maar dat die wijzigingen pas worden opgeslagen als je de bestanden daadwerkelijk opent met de 'Open' knop en daarna opslaat als jpg...quote:
wrom doe je m weg?quote:Op zondag 17 juni 2007 13:37 schreef PdeHoog het volgende:
Voor de liefhebbers: [TK] Canon 100mm 2.8 USM Macro
Omdat ik tot de conclusie gekomen ben dat mijn interesses op een ander gebied liggenquote:
Halllllllooooooquote:Op zondag 17 juni 2007 14:11 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb eventueel ook nog een [TK] Asus MyPal A620BT met GPS-muis in de aanbieding
Oooooooooooooh jaquote:
GPS-ding is een ding met draad en koppeling aan PDAquote:
Owww ik dacht dat je je GPS ding zonder draadje weg ging doenquote:Op zondag 17 juni 2007 14:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
GPS-ding is een ding met draad en koppeling aan PDAHebbie niets aan
Nee johquote:Op zondag 17 juni 2007 14:55 schreef Yoni het volgende:
[..]
Owww ik dacht dat je je GPS ding zonder draadje weg ging doen![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 23:13 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi heTijd om zo te gaan pitten
Nog 4,5 dag werken
En dan ben ik weer vrij
Voor twee hele weken
quote:Op zondag 17 juni 2007 23:26 schreef prupke het volgende:
ff humor er tussendoor
the proclaimers op comic relief 2007 maar dan anders ...
werkelijk ik lig er van in een stuip.. en vooral om die gast met zijn witte (nou ja) hemd aan![]()
http://www.youtube.com/watch?v=OEMYYNLbEtw
quote:Op zondag 17 juni 2007 23:13 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi heTijd om zo te gaan pitten
Nog 4,5 dag werken
En dan ben ik weer vrij
Voor twee hele weken
quote:Op zondag 17 juni 2007 23:26 schreef prupke het volgende:
ff humor er tussendoor
the proclaimers op comic relief 2007 maar dan anders ...
werkelijk ik lig er van in een stuip.. en vooral om die gast met zijn witte (nou ja) hemd aan![]()
http://www.youtube.com/watch?v=OEMYYNLbEtw
Klusjes in Den Haag met jou ben ik altijd in geinteresseerdquote:Op zondag 17 juni 2007 23:51 schreef fraubitch het volgende:
ikheb trouwens wel een leuk klusje voor je in den haag samen met mij als je wilt![]()
Ja, hebben een eigen show, zijn echt supergoed. Die lelijke kale is echt een geniale komiek. Heel goed in stemmetjes etc...quote:Op zondag 17 juni 2007 23:50 schreef HMaster-II het volgende:
[..]hebben die een eigen show ofzo?? Heb ze ergens giezen dacht ik.
YouTube vanaaf eens aan de slinger draaien dusquote:Op maandag 18 juni 2007 09:51 schreef freud het volgende:
[..]
Ja, hebben een eigen show, zijn echt supergoed. Die lelijke kale is echt een geniale komiek. Heel goed in stemmetjes etc...
Hun namen staan bij het filmpje in de creditsquote:Op maandag 18 juni 2007 10:31 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
YouTube vanaaf eens aan de slinger draaien dus![]()
Heeft hun show ook een naam?? Makkelijker zoeken
alles loopt in de soep?quote:Op maandag 18 juni 2007 11:12 schreef PdeHoog het volgende:
Het is hier weer een echte maandagochtend
Meer collega's die dingen doen die ze:quote:
das niet tof neequote:Op maandag 18 juni 2007 11:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Meer collega's die dingen doen die ze:
a) niet horen te doen
b) horen te communiceren
c) horen te testen
d) niet kunnen beoordelen qua impact
Kortom....ik heb weer een uur van mijn tijd verspild aan nutteloze dingen
quote:
Weet je al of het een jongen of een meisje gaat worden? Zijn jullie al uit de naam? Ontwerp van het 'wij hebben een kat' kaartje?quote:Op maandag 18 juni 2007 18:09 schreef Chanty het volgende:
Oehhhh wij hebben net allemaal spulletjes voor de kat gekochtVoorpret
't lijkt haast wel of we zwanger zijn
en nu nog drie weken wachten
Erg he, dat wachten.. Tis echt een dramaquote:Op maandag 18 juni 2007 18:09 schreef Chanty het volgende:
Oehhhh wij hebben net allemaal spulletjes voor de kat gekochtVoorpret
't lijkt haast wel of we zwanger zijn
en nu nog drie weken wachten
Bij NSJ hetzelfde euvel.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:38 schreef An24 het volgende:
[..]
Erg he, dat wachten.. Tis echt een drama![]()
AvondEerst koken dan foto's bewerken.
Ohw ja, jammer: persacreddetatie voor Consert at Sea gaat niet door...ze hadden al te veel fotografen![]()
![]()
Ik heb net de domeinnamen fotosupport.nl, persfotosupport.nl en fotoperssupport.nl geclaimed, dat helpt wellicht ook wel voor een volgende keerquote:Op maandag 18 juni 2007 18:46 schreef An24 het volgende:
[..]
'
He jammer zeg....volgende keer een half jaar van te voren aanmelden![]()
Jongenquote:Op maandag 18 juni 2007 18:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weet je al of het een jongen of een meisje gaat worden? Zijn jullie al uit de naam? Ontwerp van het 'wij hebben een kat' kaartje?![]()
Is dit uren teruglezen waard of komt hier nu meteen een GOED verhaal bij?quote:
Lees de quote en je ziet dat het om een kat gaatquote:Op maandag 18 juni 2007 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dit uren teruglezen waard of komt hier nu meteen een GOED verhaal bij?
Helaas, geen fok-roddel: chanty is zwangerquote:Op maandag 18 juni 2007 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh okee, seconden teruglezen was genoeg geweest
Gerommel met poezen, het KON niet andersquote:
ehmm je leest mijn zin verkeerdquote:Op maandag 18 juni 2007 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gerommel met poezen, het KON niet anders![]()
Ah ik ben benieuwd hoe die bevalt en of de 2.8 over het hele bereik isquote:Op dinsdag 19 juni 2007 07:58 schreef PdeHoog het volgende:
Tijd voor de grote letter V van vrije morgen en F van fotoshoot![]()
even een nieuwe tweedehands sigma 24-70 2.8 uitproberen
2.8 is over het hele bereik en de prijs is er wel naar dat-ie niet zo fijn is als een Lquote:Op dinsdag 19 juni 2007 08:01 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ah ik ben benieuwd hoe die bevalt en of de 2.8 over het hele bereik is.
Je had wel het goeie adresquote:Op maandag 18 juni 2007 23:29 schreef prupke het volgende:![]()
wat is een schouw slopen toch leuk werk ..al je frustraties botvieren op een muur
Ook even meenemen dat je voor de Canon ongeveer 4 sigma's kan kopen...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 08:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
2.8 is over het hele bereik en de prijs is er wel naar dat-ie niet zo fijn is als een L
Dat is erg lekker voor je, ik wil naar het strandquote:Op dinsdag 19 juni 2007 08:24 schreef Ynske het volgende:
Moggeh
tis goed weeren ik heb vrij tot 4 uur
![]()
Gaaaallllmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:24 schreef Yoni het volgende:
echooooooooooo
ik heb de 24-60 2.8 van sigmaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 08:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
2.8 is over het hele bereik en de prijs is er wel naar dat-ie niet zo fijn is als een L
Dat stond er tochquote:Op dinsdag 19 juni 2007 08:09 schreef freud het volgende:
Ook even meenemen dat je voor de Canon ongeveer 4 sigma's kan kopen...
Ik hou van warmquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:18 schreef Yoni het volgende:
Het is echt vies warm hoor buiten... vind het geloof ik niet zo erg om binnen te zitten.
Hoewel ik liever in bed lag geloof ik... stomme hoest
Rijtje onderbreek met T-shirt met korte mouwen, overhemd en stropdas. Daar heb ik nog een jasje bij, maar daar was het buiten te warm voor...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:51 schreef CocaColaLight het volgende:
Aansluit in het het ruitje met truien
Stom weer stom weer? Het is lekker weer om foto's te schieten. Het is alleen minder als je moet leren. Want dan zit je hele tijd naar buiten te staren..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:18 schreef Yoni het volgende:
Het is echt vies warm hoor buiten... vind het geloof ik niet zo erg om binnen te zitten.
Hoewel ik liever in bed lag geloof ik... stomme hoest
man in pakquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Rijtje onderbreek met T-shirt met korte mouwen, overhemd en stropdas. Daar heb ik nog een jasje bij, maar daar was het buiten te warm voor...
Haaai!quote:
checkquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Stom weer stom weer? Het is lekker weer om foto's te schieten. Het is alleen minder als je moet leren. Want dan zit je hele tijd naar buiten te staren..
Ze heeft wel gelijk betreft de temperatuur buiten. Ik zie alleen maar paraderende vrouwtjes met huid doorlatende kleding aan..quote:
Nee niet stom weer, stomme hoest!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Stom weer stom weer? Het is lekker weer om foto's te schieten. Het is alleen minder als je moet leren. Want dan zit je hele tijd naar buiten te staren..
Doe snel beter worden dan!quote:
quote:
Kalm kalm, je moet niet alles eruit willen slaan. Leer je aggressiviteit eens beheersen, vrouwquote:
oh!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Kalm kalm, je moet niet alles eruit willen slaan. Leer je aggressiviteit eens beheersen, vrouw
Studie anatomie?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk betreft de temperatuur buiten. Ik zie alleen maar paraderende vrouwtjes met huid doorlatende kleding aan..![]()
Oja, en nu weer studie..
Zie jij tenminste nog iets leuksquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk betreft de temperatuur buiten. Ik zie alleen maar paraderende vrouwtjes met huid doorlatende kleding aan..![]()
Oja, en nu weer studie..
Oh, jij wil ook rond paraderende vrouwtjes zien?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:36 schreef Chanty het volgende:
[..]
Zie jij tenminste nog iets leuksIk zie alleen maar zonnige daken
Als t leuke vrouwtjes zijn...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Oh, jij wil ook rond paraderende vrouwtjes zien?
Oh, ik bespeur een interessant verhaal aankomen...quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Oh, ik bespeur een interessant verhaal aankomen...
Vertel, wat heb je allemaal uitgespookt..
Ja maar... ik ben wel heel liev en onschuldig hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:53 schreef CocaColaLight het volgende:
LOL
Chanty, die onschuld speel je niet echt goed hoor
Dat zou maar zo kunnen. Daar hoor je mij ook niet over.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:55 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja maar... ik ben wel heel liev en onschuldig hoorIk speel niet
Ik skip de stropdas en het jasje, maar heb wel een overhemd aan (met opgerolde mouwenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Rijtje onderbreek met T-shirt met korte mouwen, overhemd en stropdas. Daar heb ik nog een jasje bij, maar daar was het buiten te warm voor...
Tsja ... you'll never knowquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:58 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Dat zou maar zo kunnen. Daar hoor je mij ook niet over.
MAAR in dit geval klinkt het niet echt geloofwaardig die onschuld![]()
Werken jijquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik skip de stropdas en het jasje, maar heb wel een overhemd aan (met opgerolde mouwen) Collega's zitten hierbinnen daarentegen met een colbertje aan vanwege de kou
Mij geloven ze ook niet meer als ik zeg dat ik onschuldig ben hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:55 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja maar... ik ben wel heel liev en onschuldig hoorIk speel niet
Ja baasquote:
Ik geloof je wel hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mij geloven ze ook niet meer als ik zeg dat ik onschuldig ben hoor
quote:
Stropdas heeft hier het (voor mij) gunstige effect dat ik meteen word gezien als directieMT lid. Iedereen holt dus voor mij. Altijd makkelijk!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik skip de stropdas en het jasje, maar heb wel een overhemd aan (met opgerolde mouwen) Collega's zitten hierbinnen daarentegen met een colbertje aan vanwege de kou
ontschuldigquote:
Jaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:15 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ontschuldigjij
![]()
BWAHAahahaha...haha..ha..ha...
ik doe even mijn anti terreurpak aan en dan kom ik eraan. momentquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaIk ben onschuldig
Geloof je me niet? Kom maar langs als je durft
.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaIk ben onschuldig
Geloof je me niet? Kom maar langs als je durft
An vind me ook onschuldigquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:32 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
.
Schuldig of onschuldig
Daar hebben we An24 toch voor.......
Misschien wordt het dan eens tijd om haar inhoudelijke kennis weer eens wat op te poetsen dan...quote:
Haar inhoudelijke kennis over mijquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien wordt het dan eens tijd om haar inhoudelijke kennis weer eens wat op te poetsen dan...![]()
Ja vin ik ookquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien wordt het dan eens tijd om haar inhoudelijke kennis weer eens wat op te poetsen dan...![]()
Strak leerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:21 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik doe even mijn anti terreurpak aan en dan kom ik eraan. moment
An heeft een erg scheef referentiekader als beroepsdeformatie...quote:
Waarmee je direct aangeeft hoe betrouwbaar haar oordeel 'betrouwbaar' is als het om jou gaat...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Haar inhoudelijke kennis over mijDat wil ze helemaal niet
Maar lieve schat, je draait om het onderwerp heen. Vanwaar die interesse in andere leuke jonge paraderende vrouwtjes?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:52 schreef Chanty het volgende:
[..]Niks, ik kan vanuit mijn bureau immers niet naar buiten kijken naar vrouwen
Concurrentieanalyse noemen ze dat ook wel binnen het vakgebied marketing...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Maar lieve schat, je draait om het onderwerp heen. Vanwaar die interesse in andere leuke jonge paraderende vrouwtjes?![]()
![]()
Er bestaat op het gebied van Marketing ook nog zoiets als "Persuasieve Communicatie". Heel leuk vak om te volgen..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Concurrentieanalyse noemen ze dat ook wel binnen het vakgebied marketing...![]()
Kijk dat noem ik nou eens een goed excuusquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Concurrentieanalyse noemen ze dat ook wel binnen het vakgebied marketing...![]()
Zie ik eruit als een keukenprinses?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:22 schreef Ynske het volgende:
Heey chanty, toevallig geen zin om voor me te koken vandaag?
t eten is hier niet te doen vandaag
* Ynske gaat maar aan de bestelpizza vandaag
En dan krijg je... Jonge leuke paraderende vrouwtjes met "wet t-shirts"quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:23 schreef Chanty het volgende:
[..]
Kijk dat noem ik nou eens een goed excuus
Concurrentieanalyse jaIk moet eens uit het raam gaan hangen met een emmer water, en als er dan een geschikt meiske langs komt...
![]()
Alsof jij als man dat erg zou vindenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En dan krijg je... Jonge leuke paraderende vrouwtjes met "wet t-shirts"
Het wordt steeds leuker
Ja, het is warm, maar zo warm..![]()
zit idd op t werkquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:24 schreef Chanty het volgende:
[..]
Zie ik eruit als een keukenprinses?
Je zit op je werk neem ik aan?
Ik kook vandaag helaas niet, warm iets op uit de vriezer want moet sporten
Kook je andere dagen wel dan? Dan wil ik ook wel mee-etenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:24 schreef Chanty het volgende:
[..]
Zie ik eruit als een keukenprinses?
Je zit op je werk neem ik aan?
Ik kook vandaag helaas niet, warm iets op uit de vriezer want moet sporten
Nou ja als je het zo gaat stellen..quote:
Mijn vriend en ik koken redelijk afwisselendquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:37 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Kook je andere dagen wel dan? Dan wil ik ook wel mee-eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |