En dit nog even nuanceren....quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:06 schreef PdeHoog het volgende:
De helft van het programma is geskipt doordat er vliegtuigen nog niet binnen waren of zo en de airbase attack is gestaakt omdat er een vogelaanvaringkje was (dus konden de andere 14 van de 15 F-16's niets meer doen)
Gewoon terug je bed in gaanquote:
Dat komt omdat ik wegmoest natuurlijk. Om half vier heb ik het terrein verlaten omdat ik 's avonds nog wegmoest. Tot die tijd welgeteld 1 buitje gehad en prachtige luchtenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:53 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Behalve dat het er vandaag veel meer geregend heeft als gisteren.
Oeps...jammerquote:Op zondag 17 juni 2007 10:38 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik wegmoest natuurlijk. Om half vier heb ik het terrein verlaten omdat ik 's avonds nog wegmoest. Tot die tijd welgeteld 1 buitje gehad en prachtige luchten
ik had wel helaas van de laatste shoot mijn camera nog op 800 iso staanbeetje ruizige foto's
Bij mij ook tot mijn verbazing. Posten we ze centraal in dat andere topic?quote:Op zondag 17 juni 2007 10:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oeps...jammerEn ik zag al plaatjes van foto's voorbij komen met een blauwe lucht. Ben benieuwd pea
Heb gister trouwens mijn foto's ook ff doorgekeken, maar er zitten wel wat toffe plaatjes bij denk ik
Ja ik had al zoiets van hoe komt het dat ik op van die hoge sluitertijden uitkom...en met de propellorvliegtuigjes wilde ik hem persé naar beneden, dus ik nog zitten rommelen, maar het kwartje viel niet. Ik heb dus allemaal vliegtuigjes die wel uit de lucht moeten gaan vallen omdat de propellors stilstaanquote:Op zondag 17 juni 2007 10:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oeps...jammerEn ik zag al plaatjes van foto's voorbij komen met een blauwe lucht. Ben benieuwd pea
Heb gister trouwens mijn foto's ook ff doorgekeken, maar er zitten wel wat toffe plaatjes bij denk ik
Dit doet me zo denken aan een zekere bruiloft hequote:Op zondag 17 juni 2007 11:06 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja ik had al zoiets van hoe komt het dat ik op van die hoge sluitertijden uitkom...en met de propellorvliegtuigjes wilde ik hem persé naar beneden, dus ik nog zitten rommelen, maar het kwartje viel niet. Ik heb dus allemaal vliegtuigjes die wel uit de lucht moeten gaan vallen omdat de propellors stilstaan
Uhm...... is een ideequote:Op zondag 17 juni 2007 11:06 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Bij mij ook tot mijn verbazing. Posten we ze centraal in dat andere topic?
Is er al een topic? nog niet gezien...quote:Op zondag 17 juni 2007 11:06 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Bij mij ook tot mijn verbazing. Posten we ze centraal in dat andere topic?
Tis niet van 'ons', maar we kunnen het natuurlijk wel kapenquote:Op zondag 17 juni 2007 11:14 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Is er al een topic? nog niet gezien...
Blij om te horen dat dat geen beginnersfouten zijn...quote:Op zondag 17 juni 2007 11:07 schreef PdeHoog het volgende:
Dit doet me zo denken aan een zekere bruiloft he"hmmmm...sluitertijden van 1/4000....errug licht hier wel
"
Ah, vandaar dat ik het niet gezien hadquote:Op zondag 17 juni 2007 11:16 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Tis niet van 'ons', maar we kunnen het natuurlijk wel kapen
Open dagen Volkel 15 16 Juni 2007
Ik had sluitertijden gister tot 1/8000, wel strakke foto's van de F16 flybyquote:Op zondag 17 juni 2007 11:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blij om te horen dat dat geen beginnersfouten zijn...![]()
Ik vind het ook erg vreemd dat de ISO instellingen niet duidelijker in beeld zijn. Zou het liefst gewoon een analoge draaiknop er voor hebben, ze zitten eigenlijk ook veel te diep weggestopt.quote:Op zondag 17 juni 2007 11:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blij om te horen dat dat geen beginnersfouten zijn...![]()
Was jij van de Canon of de Nikon kliek?quote:Op zondag 17 juni 2007 11:33 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg vreemd dat de ISO instellingen niet duidelijker in beeld zijn. Zou het liefst gewoon een analoge draaiknop er voor hebben, ze zitten eigenlijk ook veel te diep weggestopt.
Checkquote:Op zondag 17 juni 2007 11:38 schreef AirwiN het volgende:
Maar goed, als je één keer foto's heb gemaakt in een donkere zaal op 1600 ISO en je ziet dat je volgende foto's in een lichte situatie allemaal niet goed zijn door hoge korreligheid dan vergeet je het nooit meer daarna...
Ik heb afgelopen week die RAW bestanden van die sportdag zitten bewerken en vond dat de uiteindelijke resultaten er zo flets uitzagen in ACDSee. Kom ik zonet tot de ontdekking dat Photoshop zo'n heel mooi 'preview' vinkje heeft, maar dat die wijzigingen pas worden opgeslagen als je de bestanden daadwerkelijk opent met de 'Open' knop en daarna opslaat als jpg...quote:
wrom doe je m weg?quote:Op zondag 17 juni 2007 13:37 schreef PdeHoog het volgende:
Voor de liefhebbers: [TK] Canon 100mm 2.8 USM Macro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |