quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:34 schreef CocaColaLight het volgende:
Chanty+chef.rar circuleerde in het bedrijf?
Maar gefeli met je nieuwe baan
Het werkt gemiddeld 3 dagen per week, de rest is er weer wat mis etcquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:26 schreef freud het volgende:
[..]
Gebruiker
Het werkt 364 dagen en geen woord van dankjewel. Werkt even uurtje niet en gelijk gezeik...
Gefeli met je nieuwe baanquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:22 schreef Chanty het volgende:
Woeiii ander werkIk ga vanaf nu bij de thuiszorg aan de slag en ga zelfs 30 cent meer verdienen per uur dan bij de post (ja daar ben ik sinds een week weg, hoe en wat hoort verder niet thuis op internet, maar ben iig blij dat ik weer werk heb
)
Nou ja...wij hoorden dus een knalquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:12 schreef Gremen het volgende:
Wat merkt een F-16 er nu van als hij met een vogel in aanraking komt![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:55 schreef pea4fun het volgende:
Hallo allemaal,
Weer terug van pc crashBen gelukkig geen foto's kwijt, maar wel mijn favoriten en mijn outlookdingetjes.
Chanty gefeliciteerd met je nieuwe baan
An, wat is nou weer een ritselzak? klinkt als een virus wat alleen mannen op kunnen lopen![]()
Ieuwquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:26 schreef An24 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het ding ritselt dus ook en er zitten meerdere gaten in met muizen er aan...ze achtervolgen elkaar en verstoppen zich erin...of springen er bovenop als de ander zich erin verstopt. Echt zo grappig![]()
Jij hebt alles gemist omdat je lag te slapenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:06 schreef PdeHoog het volgende:
HoiWij zijn ook weer terug
Het was leuk, nat en best gezellig
Zo met de plu tijdens de vliegshow (die niet echt een vliegshow was
)
Improvisatie was het keywordDe helft van het programma is geskipt doordat er vliegtuigen nog niet binnen waren of zo en de airbase attack is gestaakt omdat er een vogelaanvaringkje was (dus konden de andere 14 van de 15 F-16's niets meer doen
)
Ik lag niet te slapenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:35 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Jij hebt alles gemist omdat je lag te slapen. Damn dat ik daar geen foto van heb
.
Nog bedankt voor het lenen van je lief!
Whehehehe... heb je daar nog een foto vanquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:42 schreef ..zapper het volgende:
Die gast in dat tentje naast/achter ons moet overigens wel een ontzettend kleine plasser hebben.
Wat geinig! Is dat duur? mijn zusje heeft katten, lijkt me een leuk kadootje voor het 1 of anderquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:26 schreef An24 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het ding ritselt dus ook en er zitten meerdere gaten in met muizen er aan...ze achtervolgen elkaar en verstoppen zich erin...of springen er bovenop als de ander zich erin verstopt. Echt zo grappig![]()
Morgen wordt het vast beterquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:06 schreef PdeHoog het volgende:
HoiWij zijn ook weer terug
Het was leuk, nat en best gezellig
Zo met de plu tijdens de vliegshow (die niet echt een vliegshow was
)
Improvisatie was het keywordDe helft van het programma is geskipt doordat er vliegtuigen nog niet binnen waren of zo en de airbase attack is gestaakt omdat er een vogelaanvaringkje was (dus konden de andere 14 van de 15 F-16's niets meer doen
)
Trusten en sterktequote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:53 schreef Ynske het volgende:
llo
ben kapot
2 dagen behangen,
vandaag met hoofdpijn,
net nog terug gereden naar Utrecht,
hang nu tegen migraine aan
* Ynske gaat haar bedje maar weer opzoeken
Ik heb ze op internet voor 17 euro zien staan in iets kleiner formaat. Deze was tijdelijk van 39,95 naar 29,95. Dus ja, zonder korting had ik het ook niet gedaanquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:57 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Wat geinig! Is dat duur? mijn zusje heeft katten, lijkt me een leuk kadootje voor het 1 of ander
Ga ik onthoudenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:11 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik heb ze op internet voor 17 euro zien staan in iets kleiner formaat. Deze was tijdelijk van 39,95 naar 29,95. Dus ja, zonder korting had ik het ook niet gedaan![]()
Prima fotomateriaalquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:37 schreef An24 het volgende:
[..]
Tis ook zeker een aanrader, ze hebben dat ding vandaag nog niet met rust gelaten![]()
Ik hoop het voor jequote:
Feliquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:22 schreef Chanty het volgende:
Woeiii ander werkIk ga vanaf nu bij de thuiszorg aan de slag en ga zelfs 30 cent meer verdienen per uur dan bij de post (ja daar ben ik sinds een week weg, hoe en wat hoort verder niet thuis op internet, maar ben iig blij dat ik weer werk heb
)
Je weet nu toch wel uit ervaring dat zaterdag meestal beter is dan vrijdag...je bent gewoon zo eigenwijs dat je op vrijdag blijft gaanquote:
Jajajajaquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:54 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je weet nu toch wel uit ervaring dat zaterdag meestal beter is dan vrijdag...je bent gewoon zo eigenwijs dat je op vrijdag blijft gaan
Dan doe je die andere dingen toch gewoon op vrijdag? doe ik ookquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JajajajaMaar weet je, ik heb ook andere dingen te doen op zaterdag
En de weersvoorspellingen zagen er voor beide dagen even brak uit gisteravond
Simpele doch efficiente redenering waar niet veel tegen in te brengen isquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:57 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dan doe je die andere dingen toch gewoon op vrijdag? doe ik ook
Ik zie een kleine nol... Ik nu al medelij met je heeftquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:26 schreef An24 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Haha..Nol is ook een schatje dus komt goedquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:46 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik zie een kleine nol... Ik nu al medelij met je heeft
jajaja : ignorance ..bliss folly...wise enz
http://www.profotonet.nl/quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:16 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Goeiemorgen allemaal,
Al jaren stuur ik mijn bestanden op naar Picoprint voor afrdrukken en dat alles met goeie kwaliteit als resultaat.
Die Picoprint site kan ik nu niet bereiken, of ze met die site er uit liggen of de software van hun niet goed werkt ... weet ik niet.
Ik kom daar niet verder, ofschoon ik snel afdrukken nodig heb van circa 90 foto's!!
Wie weet een goed alternatief voor Picoprint????
Thnx
P...T H N X.quote:
Ze doen alleen op rekening of contant als je ze af gaat halen in Goudaquote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:16 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
P...T H N X.![]()
Ben er net mee bezig, viel me nu alleen wel al een nadeel op: niet kunnen versturen naar Belgie![]()
Daar moeten mijn foto's naar toe, wat dus wel jammer is.
Optie van betalen ... alleen op rekening mogelijk? Dat is was voor mij althans de enige optie om te kiezen. Mijn foto's worden nu geladen en wacht ik dus ff af hoe verder.
Sorry Yns, geen Blijdorp voor mij morgen. Ik ga een paar bandjes fotograferen vanavond, dus ik ben morgen brakquote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:47 schreef Ynske het volgende:
* Ynske begint langzaamaan weer tot leven te komen.
heb zin in morgen
hoestie verder hier?
jammerquote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sorry Yns, geen Blijdorp voor mij morgen. Ik ga een paar bandjes fotograferen vanavond, dus ik ben morgen brak
Behalve dat het er vandaag veel meer geregend heeft als gisterenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Simpele doch efficiente redenering waar niet veel tegen in te brengen is
Meerquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:53 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Behalve dat het er vandaag veel meer geregend heeft als gisteren.
Open dagen Volkel 15 16 Juni 2007quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:54 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je weet nu toch wel uit ervaring dat zaterdag meestal beter is dan vrijdag...je bent gewoon zo eigenwijs dat je op vrijdag blijft gaan
En dit nog even nuanceren....quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:06 schreef PdeHoog het volgende:
De helft van het programma is geskipt doordat er vliegtuigen nog niet binnen waren of zo en de airbase attack is gestaakt omdat er een vogelaanvaringkje was (dus konden de andere 14 van de 15 F-16's niets meer doen)
Gewoon terug je bed in gaanquote:
Dat komt omdat ik wegmoest natuurlijk. Om half vier heb ik het terrein verlaten omdat ik 's avonds nog wegmoest. Tot die tijd welgeteld 1 buitje gehad en prachtige luchtenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:53 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Behalve dat het er vandaag veel meer geregend heeft als gisteren.
Oeps...jammerquote:Op zondag 17 juni 2007 10:38 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik wegmoest natuurlijk. Om half vier heb ik het terrein verlaten omdat ik 's avonds nog wegmoest. Tot die tijd welgeteld 1 buitje gehad en prachtige luchten
ik had wel helaas van de laatste shoot mijn camera nog op 800 iso staanbeetje ruizige foto's
Bij mij ook tot mijn verbazing. Posten we ze centraal in dat andere topic?quote:Op zondag 17 juni 2007 10:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oeps...jammerEn ik zag al plaatjes van foto's voorbij komen met een blauwe lucht. Ben benieuwd pea
Heb gister trouwens mijn foto's ook ff doorgekeken, maar er zitten wel wat toffe plaatjes bij denk ik
Ja ik had al zoiets van hoe komt het dat ik op van die hoge sluitertijden uitkom...en met de propellorvliegtuigjes wilde ik hem persé naar beneden, dus ik nog zitten rommelen, maar het kwartje viel niet. Ik heb dus allemaal vliegtuigjes die wel uit de lucht moeten gaan vallen omdat de propellors stilstaanquote:Op zondag 17 juni 2007 10:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oeps...jammerEn ik zag al plaatjes van foto's voorbij komen met een blauwe lucht. Ben benieuwd pea
Heb gister trouwens mijn foto's ook ff doorgekeken, maar er zitten wel wat toffe plaatjes bij denk ik
Dit doet me zo denken aan een zekere bruiloft hequote:Op zondag 17 juni 2007 11:06 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja ik had al zoiets van hoe komt het dat ik op van die hoge sluitertijden uitkom...en met de propellorvliegtuigjes wilde ik hem persé naar beneden, dus ik nog zitten rommelen, maar het kwartje viel niet. Ik heb dus allemaal vliegtuigjes die wel uit de lucht moeten gaan vallen omdat de propellors stilstaan
Uhm...... is een ideequote:Op zondag 17 juni 2007 11:06 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Bij mij ook tot mijn verbazing. Posten we ze centraal in dat andere topic?
Is er al een topic? nog niet gezien...quote:Op zondag 17 juni 2007 11:06 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Bij mij ook tot mijn verbazing. Posten we ze centraal in dat andere topic?
Tis niet van 'ons', maar we kunnen het natuurlijk wel kapenquote:Op zondag 17 juni 2007 11:14 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Is er al een topic? nog niet gezien...
Blij om te horen dat dat geen beginnersfouten zijn...quote:Op zondag 17 juni 2007 11:07 schreef PdeHoog het volgende:
Dit doet me zo denken aan een zekere bruiloft he"hmmmm...sluitertijden van 1/4000....errug licht hier wel
"
Ah, vandaar dat ik het niet gezien hadquote:Op zondag 17 juni 2007 11:16 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Tis niet van 'ons', maar we kunnen het natuurlijk wel kapen
Open dagen Volkel 15 16 Juni 2007
Ik had sluitertijden gister tot 1/8000, wel strakke foto's van de F16 flybyquote:Op zondag 17 juni 2007 11:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blij om te horen dat dat geen beginnersfouten zijn...![]()
Ik vind het ook erg vreemd dat de ISO instellingen niet duidelijker in beeld zijn. Zou het liefst gewoon een analoge draaiknop er voor hebben, ze zitten eigenlijk ook veel te diep weggestopt.quote:Op zondag 17 juni 2007 11:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blij om te horen dat dat geen beginnersfouten zijn...![]()
Was jij van de Canon of de Nikon kliek?quote:Op zondag 17 juni 2007 11:33 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg vreemd dat de ISO instellingen niet duidelijker in beeld zijn. Zou het liefst gewoon een analoge draaiknop er voor hebben, ze zitten eigenlijk ook veel te diep weggestopt.
Checkquote:Op zondag 17 juni 2007 11:38 schreef AirwiN het volgende:
Maar goed, als je één keer foto's heb gemaakt in een donkere zaal op 1600 ISO en je ziet dat je volgende foto's in een lichte situatie allemaal niet goed zijn door hoge korreligheid dan vergeet je het nooit meer daarna...
Ik heb afgelopen week die RAW bestanden van die sportdag zitten bewerken en vond dat de uiteindelijke resultaten er zo flets uitzagen in ACDSee. Kom ik zonet tot de ontdekking dat Photoshop zo'n heel mooi 'preview' vinkje heeft, maar dat die wijzigingen pas worden opgeslagen als je de bestanden daadwerkelijk opent met de 'Open' knop en daarna opslaat als jpg...quote:
wrom doe je m weg?quote:Op zondag 17 juni 2007 13:37 schreef PdeHoog het volgende:
Voor de liefhebbers: [TK] Canon 100mm 2.8 USM Macro
Omdat ik tot de conclusie gekomen ben dat mijn interesses op een ander gebied liggenquote:
Halllllllooooooquote:Op zondag 17 juni 2007 14:11 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb eventueel ook nog een [TK] Asus MyPal A620BT met GPS-muis in de aanbieding
Oooooooooooooh jaquote:
GPS-ding is een ding met draad en koppeling aan PDAquote:
Owww ik dacht dat je je GPS ding zonder draadje weg ging doenquote:Op zondag 17 juni 2007 14:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
GPS-ding is een ding met draad en koppeling aan PDAHebbie niets aan
Nee johquote:Op zondag 17 juni 2007 14:55 schreef Yoni het volgende:
[..]
Owww ik dacht dat je je GPS ding zonder draadje weg ging doen![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 23:13 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi heTijd om zo te gaan pitten
Nog 4,5 dag werken
En dan ben ik weer vrij
Voor twee hele weken
quote:Op zondag 17 juni 2007 23:26 schreef prupke het volgende:
ff humor er tussendoor
the proclaimers op comic relief 2007 maar dan anders ...
werkelijk ik lig er van in een stuip.. en vooral om die gast met zijn witte (nou ja) hemd aan![]()
http://www.youtube.com/watch?v=OEMYYNLbEtw
quote:Op zondag 17 juni 2007 23:13 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi heTijd om zo te gaan pitten
Nog 4,5 dag werken
En dan ben ik weer vrij
Voor twee hele weken
quote:Op zondag 17 juni 2007 23:26 schreef prupke het volgende:
ff humor er tussendoor
the proclaimers op comic relief 2007 maar dan anders ...
werkelijk ik lig er van in een stuip.. en vooral om die gast met zijn witte (nou ja) hemd aan![]()
http://www.youtube.com/watch?v=OEMYYNLbEtw
Klusjes in Den Haag met jou ben ik altijd in geinteresseerdquote:Op zondag 17 juni 2007 23:51 schreef fraubitch het volgende:
ikheb trouwens wel een leuk klusje voor je in den haag samen met mij als je wilt![]()
Ja, hebben een eigen show, zijn echt supergoed. Die lelijke kale is echt een geniale komiek. Heel goed in stemmetjes etc...quote:Op zondag 17 juni 2007 23:50 schreef HMaster-II het volgende:
[..]hebben die een eigen show ofzo?? Heb ze ergens giezen dacht ik.
YouTube vanaaf eens aan de slinger draaien dusquote:Op maandag 18 juni 2007 09:51 schreef freud het volgende:
[..]
Ja, hebben een eigen show, zijn echt supergoed. Die lelijke kale is echt een geniale komiek. Heel goed in stemmetjes etc...
Hun namen staan bij het filmpje in de creditsquote:Op maandag 18 juni 2007 10:31 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
YouTube vanaaf eens aan de slinger draaien dus![]()
Heeft hun show ook een naam?? Makkelijker zoeken
alles loopt in de soep?quote:Op maandag 18 juni 2007 11:12 schreef PdeHoog het volgende:
Het is hier weer een echte maandagochtend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |