quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:34 schreef CocaColaLight het volgende:
Chanty+chef.rar circuleerde in het bedrijf?
Maar gefeli met je nieuwe baan
Het werkt gemiddeld 3 dagen per week, de rest is er weer wat mis etcquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:26 schreef freud het volgende:
[..]
Gebruiker
Het werkt 364 dagen en geen woord van dankjewel. Werkt even uurtje niet en gelijk gezeik...
Gefeli met je nieuwe baanquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:22 schreef Chanty het volgende:
Woeiii ander werkIk ga vanaf nu bij de thuiszorg aan de slag en ga zelfs 30 cent meer verdienen per uur dan bij de post (ja daar ben ik sinds een week weg, hoe en wat hoort verder niet thuis op internet, maar ben iig blij dat ik weer werk heb
)
Nou ja...wij hoorden dus een knalquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:12 schreef Gremen het volgende:
Wat merkt een F-16 er nu van als hij met een vogel in aanraking komt![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:55 schreef pea4fun het volgende:
Hallo allemaal,
Weer terug van pc crashBen gelukkig geen foto's kwijt, maar wel mijn favoriten en mijn outlookdingetjes.
Chanty gefeliciteerd met je nieuwe baan
An, wat is nou weer een ritselzak? klinkt als een virus wat alleen mannen op kunnen lopen![]()
Ieuwquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:26 schreef An24 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het ding ritselt dus ook en er zitten meerdere gaten in met muizen er aan...ze achtervolgen elkaar en verstoppen zich erin...of springen er bovenop als de ander zich erin verstopt. Echt zo grappig![]()
Jij hebt alles gemist omdat je lag te slapenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:06 schreef PdeHoog het volgende:
HoiWij zijn ook weer terug
Het was leuk, nat en best gezellig
Zo met de plu tijdens de vliegshow (die niet echt een vliegshow was
)
Improvisatie was het keywordDe helft van het programma is geskipt doordat er vliegtuigen nog niet binnen waren of zo en de airbase attack is gestaakt omdat er een vogelaanvaringkje was (dus konden de andere 14 van de 15 F-16's niets meer doen
)
Ik lag niet te slapenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:35 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Jij hebt alles gemist omdat je lag te slapen. Damn dat ik daar geen foto van heb
.
Nog bedankt voor het lenen van je lief!
Whehehehe... heb je daar nog een foto vanquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:42 schreef ..zapper het volgende:
Die gast in dat tentje naast/achter ons moet overigens wel een ontzettend kleine plasser hebben.
Wat geinig! Is dat duur? mijn zusje heeft katten, lijkt me een leuk kadootje voor het 1 of anderquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:26 schreef An24 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het ding ritselt dus ook en er zitten meerdere gaten in met muizen er aan...ze achtervolgen elkaar en verstoppen zich erin...of springen er bovenop als de ander zich erin verstopt. Echt zo grappig![]()
Morgen wordt het vast beterquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:06 schreef PdeHoog het volgende:
HoiWij zijn ook weer terug
Het was leuk, nat en best gezellig
Zo met de plu tijdens de vliegshow (die niet echt een vliegshow was
)
Improvisatie was het keywordDe helft van het programma is geskipt doordat er vliegtuigen nog niet binnen waren of zo en de airbase attack is gestaakt omdat er een vogelaanvaringkje was (dus konden de andere 14 van de 15 F-16's niets meer doen
)
Trusten en sterktequote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:53 schreef Ynske het volgende:
llo
ben kapot
2 dagen behangen,
vandaag met hoofdpijn,
net nog terug gereden naar Utrecht,
hang nu tegen migraine aan
* Ynske gaat haar bedje maar weer opzoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |