Oeh, vlakbij dus! (ik zit aan de Beatrixlaan)quote:
Ik zit op de Parkstraatquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oeh, vlakbij dus! (ik zit aan de Beatrixlaan)
Had het een half uur geleden gezegd en dan was ik nog gekomen ook. Dat wordt nu allemaal wat krap omdat ik om half 1 een afspraak hebt.![]()
Ze staan in de koelkastquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:11 schreef PdeHoog het volgende:
Nou...die twee stukken zullen nu wel op zijnIs trouwens ook helemaal niet goed voor me
Binnenkort lunch in de stad hoor ik net!quote:
Master of POIquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:12 schreef PdeHoog het volgende:
TomTom is ook weer afgericht voor de reis naar Frankrijk volgende weekAlle belangrijke POI's voor onderweg staan erop: parkeerplaatsen, sightseeing-zooi, benzinepompen, McD, BK, KFC
Gezellig!quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Binnenkort lunch in de stad hoor ik net!![]()
http://www.poiedit.com/quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:15 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Master of POI
Ik denk dat ik maar eens wat POI-bak-info van je wil hebben![]()
Yupquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:21 schreef Ynske het volgende:
oef vakantie, dat klinkt goed
Als je tomtom op een pda hebt lopen dan is dit ook wel handig: http://checkpoint.oabsoftware.nl/index.phpquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
http://www.poiedit.com/
Hier haal ik alles vandaanff registreren op http://www.flitspaal.nl en http://www.poihandler en je hebt alles bij de hand
Nou...da's op zich wel leuk, maar dat kan TomTom ookquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:25 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Als je tomtom op een pda hebt lopen dan is dit ook wel handig: http://checkpoint.oabsoftware.nl/index.php
quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:12 schreef PdeHoog het volgende:
TomTom is ook weer afgericht voor de reis naar Frankrijk volgende weekAlle belangrijke POI's voor onderweg staan erop: parkeerplaatsen, sightseeing-zooi, benzinepompen, McD, BK, KFC
Da's voor noodgevallen, herr Freudquote:
Wacht maar, waarschijnlijk gaat je neus nog dicht zitten en een beetje hoesten krijg je der dan ook nog als bonus bij.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:16 schreef Chanty het volgende:
Hoi
Ik heb keelpijn![]()
Ik ben zielig
Ik wil medelijden
Dank
Nee ik heb de normalo TomTom910 in gebruik..quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:25 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Als je tomtom op een pda hebt lopen dan is dit ook wel handig: http://checkpoint.oabsoftware.nl/index.php
Hans Kazan jij dat laatste stukjequote:Op woensdag 13 juni 2007 14:12 schreef Yoni het volgende:
er is nog maar één stuk taart
fijn als ik van t weekend maar gezond benquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:37 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Wacht maar, waarschijnlijk gaat je neus nog dicht zitten en een beetje hoesten krijg je der dan ook nog als bonus bij.
Zoals Yoni al zei: welcom in de club
*aandacht geeft*quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:16 schreef Chanty het volgende:
Hoi
Ik heb keelpijn![]()
Ik ben zielig
Ik wil medelijden
Dank
* PdeHoog heeft medelijdenquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:16 schreef Chanty het volgende:
Hoi
Ik heb keelpijn![]()
Ik ben zielig
Ik wil medelijden
Dank
Dank jequote:
auw verdorie, ik struikel hier over een TVPquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:19 schreef An24 het volgende:
Even een TVP neer pleurt![]()
goedeavond mensjes....![]()
*camera pakt*quote:
quote:
quote:
Die vlekken in je gezicht gaven niet de reactie die ik verwachttequote:Op woensdag 13 juni 2007 19:23 schreef Chanty het volgende:
[..]
auw verdorie, ik struikel hier over een TVP
An kun je niet uitkijken waar je je TVP's neerpleurt?
Heb een reactie gekregenquote:
Thaise chickensquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:20 schreef Gremen het volgende:
[..]
opt erf achtr mien boederie http://www.glaan.nl/Thailand_2007/pages/IMG_0534.html
Bier
sorryquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:19 schreef prupke het volgende:
kon ik nog iets voor je betekenen?
Klap eens in je handjes, blij, blij, blij,quote:
Maakt niet uit hoor , maar als ik iets had kunnen doen had ik het gedaanquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:20 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
helaas niet
hij had niet wat ik wilde
sorry had ik ff moeten melden
![]()
Beterquote:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:02 schreef freud het volgende:
Als jullie trouwens even een voorbeeldje willen zien van uber nerderigheid, kijk dan in de reacties op dit artikel...
Artikel gaat over een patent van IBm, en in de reacties gaat het echt helemaal los...
Geinig. Het lijkt mij ook niet dat het technisch lekker gaat werken ofzo (eerder een patent om het idee te borgen); maar nu KOFFIEquote:Op donderdag 14 juni 2007 08:02 schreef freud het volgende:
Als jullie trouwens even een voorbeeldje willen zien van uber nerderigheid, kijk dan in de reacties op dit artikel...
Artikel gaat over een patent van IBm, en in de reacties gaat het echt helemaal los...
quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:30 schreef freud het volgende:
@..zapper; is een soort reactie volgens mij op het flash geheugen accelerator ding van Vista. Ik zie het ook niet werken. Waarom niet gewoon voor dat geld wat geheugen erbij?
@chanty; sterkte... Gewoon bij elk zinnetje van de man roepen "Boeiend!! Vertel me meer! Boeiend!" (dank aan Hans Teeuwen)
Aan de andere kant werkt het natuurlijk wel beter dan virtueel geheugen op je HD, maar het is te omslachtig en de aansluiting/plug is ook veel te foutgevoelig voor mobiel gebruik volgens mij. Ik denk dat ze een poging doen om nu al vast te leggen dat zij als eerste hebben bedacht om het intern geheugen uit te breiden met een usb achtige stick, ook al is dat technisch nog niet haalbaar ofzo iets in die geest denk ik. Maar enfin, genoeg technisch geneuzel voor de rest van het jaarquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:30 schreef freud het volgende:
@..zapper; is een soort reactie volgens mij op het flash geheugen accelerator ding van Vista. Ik zie het ook niet werken. Waarom niet gewoon voor dat geld wat geheugen erbij?
@chanty; sterkte... Gewoon bij elk zinnetje van de man roepen "Boeiend!! Vertel me meer! Boeiend!" (dank aan Hans Teeuwen)
quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:49 schreef PdeHoog het volgende:
Ja hoNog 1 dag werken en morgen naar de KLu-dagen. Eens kijken of je kunt verzuipen op een vliegbasis
Dit keer zullen ze wel geen extra water nodig hebben voor de dorstigen onder ons
Dat wil niet zeggen dat de druppels op de lens de foto's niet vervormen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:00 schreef freud het volgende:
Die 70-200 van je is toch weather sealed.
Zeikerd...quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:04 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat de druppels op de lens de foto's niet vervormen.
Dan denkt de vijand meteen dat NL een nieuw type camouflage heeft ontwikkeldquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:26 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zeikerd...Alternatieve mini-fisheyes.
De mijne heeft een wolkbreuk overleeft, ook m`n 30D had het overleeft, kom maar op met die regenquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:00 schreef freud het volgende:
Die 70-200 van je is toch weather sealed.
Twee emmertjes water halen...quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:51 schreef Yoni het volgende:
Mijn emmer is bijna vol met water.... wat een regen!
Bij mij komt het echt met héle dikke druppels uit het plafond nu.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:56 schreef Chanty het volgende:
[..]
Twee emmertjes water halen...
Gelukkig staat de wind hier zo dat het bij ons een ker niet lekt
en nu ga ik slagroomvla eten
Damn wat erg... Nou ja, maandje nog!quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:58 schreef Yoni het volgende:
[..]
Bij mij komt het echt met héle dikke druppels uit het plafond nu.
Het heeft hier maar vijf minuutjes normaal geregend, regent het bij jullie wel hard dan?quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:56 schreef Chanty het volgende:
[..]
Twee emmertjes water halen...
Gelukkig staat de wind hier zo dat het bij ons een ker niet lekt
en nu ga ik slagroomvla eten
Latexsoepquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:58 schreef Yoni het volgende:
[..]
Bij mij komt het echt met héle dikke druppels uit het plafond nu.
Eet ze![]()
Afwisselend van zeikregen naar flinke vlagen... Het heeft vanaf een uur of zes continu geregend in ieder geval...quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:02 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Het heeft hier maar vijf minuutjes normaal geregend, regent het bij jullie wel hard dan?
Ik doelde op 035quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Afwisselend van zeikregen naar flinke vlagen... Het heeft vanaf een uur of zes continu geregend in ieder geval...
lol regen? wat voor regen kheb geen druppel gezien...quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:51 schreef Yoni het volgende:
Mijn emmer is bijna vol met water.... wat een regen!
Niet zo hard als vanochtendquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:02 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Het heeft hier maar vijf minuutjes normaal geregend, regent het bij jullie wel hard dan?
quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:05 schreef Saffier het volgende:
Freud, ik heb een paar foto's in [OUD]fototopic gezet!
Gebruikerquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:24 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, dit is lekker werken zo, ik kan niets
Lang leve automatisering
Als het 364 dagen werkt en één dag voor een uurtje onderhoudt eruit ligt, dan moet het een Microsoft Netwerk zijnquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:26 schreef freud het volgende:
[..]
Gebruiker
Het werkt 364 dagen en geen woord van dankjewel. Werkt even uurtje niet en gelijk gezeik...
misschien tijdens het slaapwandelen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:49 schreef Yoni het volgende:
Mogguh
Ik voel me alsof ik vannacht een pakje peuken heb leeggerooktEn roken doe ik toch écht al 4,5 jaar niet meer....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |