Ah ik ben benieuwd hoe die bevalt en of de 2.8 over het hele bereik isquote:Op dinsdag 19 juni 2007 07:58 schreef PdeHoog het volgende:
Tijd voor de grote letter V van vrije morgen en F van fotoshoot![]()
even een nieuwe tweedehands sigma 24-70 2.8 uitproberen
2.8 is over het hele bereik en de prijs is er wel naar dat-ie niet zo fijn is als een Lquote:Op dinsdag 19 juni 2007 08:01 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ah ik ben benieuwd hoe die bevalt en of de 2.8 over het hele bereik is.
Je had wel het goeie adresquote:Op maandag 18 juni 2007 23:29 schreef prupke het volgende:![]()
wat is een schouw slopen toch leuk werk ..al je frustraties botvieren op een muur
Ook even meenemen dat je voor de Canon ongeveer 4 sigma's kan kopen...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 08:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
2.8 is over het hele bereik en de prijs is er wel naar dat-ie niet zo fijn is als een L
Dat is erg lekker voor je, ik wil naar het strandquote:Op dinsdag 19 juni 2007 08:24 schreef Ynske het volgende:
Moggeh
tis goed weeren ik heb vrij tot 4 uur
![]()
Gaaaallllmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:24 schreef Yoni het volgende:
echooooooooooo
ik heb de 24-60 2.8 van sigmaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 08:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
2.8 is over het hele bereik en de prijs is er wel naar dat-ie niet zo fijn is als een L
Dat stond er tochquote:Op dinsdag 19 juni 2007 08:09 schreef freud het volgende:
Ook even meenemen dat je voor de Canon ongeveer 4 sigma's kan kopen...
Ik hou van warmquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:18 schreef Yoni het volgende:
Het is echt vies warm hoor buiten... vind het geloof ik niet zo erg om binnen te zitten.
Hoewel ik liever in bed lag geloof ik... stomme hoest
Rijtje onderbreek met T-shirt met korte mouwen, overhemd en stropdas. Daar heb ik nog een jasje bij, maar daar was het buiten te warm voor...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:51 schreef CocaColaLight het volgende:
Aansluit in het het ruitje met truien
Stom weer stom weer? Het is lekker weer om foto's te schieten. Het is alleen minder als je moet leren. Want dan zit je hele tijd naar buiten te staren..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:18 schreef Yoni het volgende:
Het is echt vies warm hoor buiten... vind het geloof ik niet zo erg om binnen te zitten.
Hoewel ik liever in bed lag geloof ik... stomme hoest
man in pakquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Rijtje onderbreek met T-shirt met korte mouwen, overhemd en stropdas. Daar heb ik nog een jasje bij, maar daar was het buiten te warm voor...
Haaai!quote:
checkquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Stom weer stom weer? Het is lekker weer om foto's te schieten. Het is alleen minder als je moet leren. Want dan zit je hele tijd naar buiten te staren..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |