Meer collega's die dingen doen die ze:quote:
das niet tof neequote:Op maandag 18 juni 2007 11:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Meer collega's die dingen doen die ze:
a) niet horen te doen
b) horen te communiceren
c) horen te testen
d) niet kunnen beoordelen qua impact
Kortom....ik heb weer een uur van mijn tijd verspild aan nutteloze dingen
quote:
Weet je al of het een jongen of een meisje gaat worden? Zijn jullie al uit de naam? Ontwerp van het 'wij hebben een kat' kaartje?quote:Op maandag 18 juni 2007 18:09 schreef Chanty het volgende:
Oehhhh wij hebben net allemaal spulletjes voor de kat gekochtVoorpret
't lijkt haast wel of we zwanger zijn
en nu nog drie weken wachten
Erg he, dat wachten.. Tis echt een dramaquote:Op maandag 18 juni 2007 18:09 schreef Chanty het volgende:
Oehhhh wij hebben net allemaal spulletjes voor de kat gekochtVoorpret
't lijkt haast wel of we zwanger zijn
en nu nog drie weken wachten
Bij NSJ hetzelfde euvel.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:38 schreef An24 het volgende:
[..]
Erg he, dat wachten.. Tis echt een drama![]()
AvondEerst koken dan foto's bewerken.
Ohw ja, jammer: persacreddetatie voor Consert at Sea gaat niet door...ze hadden al te veel fotografen![]()
![]()
Ik heb net de domeinnamen fotosupport.nl, persfotosupport.nl en fotoperssupport.nl geclaimed, dat helpt wellicht ook wel voor een volgende keerquote:Op maandag 18 juni 2007 18:46 schreef An24 het volgende:
[..]
'
He jammer zeg....volgende keer een half jaar van te voren aanmelden![]()
Jongenquote:Op maandag 18 juni 2007 18:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weet je al of het een jongen of een meisje gaat worden? Zijn jullie al uit de naam? Ontwerp van het 'wij hebben een kat' kaartje?![]()
Is dit uren teruglezen waard of komt hier nu meteen een GOED verhaal bij?quote:
Lees de quote en je ziet dat het om een kat gaatquote:Op maandag 18 juni 2007 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dit uren teruglezen waard of komt hier nu meteen een GOED verhaal bij?
Helaas, geen fok-roddel: chanty is zwangerquote:Op maandag 18 juni 2007 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh okee, seconden teruglezen was genoeg geweest
Gerommel met poezen, het KON niet andersquote:
ehmm je leest mijn zin verkeerdquote:Op maandag 18 juni 2007 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gerommel met poezen, het KON niet anders![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |