Mij geloven ze ook niet meer als ik zeg dat ik onschuldig ben hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:55 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja maar... ik ben wel heel liev en onschuldig hoorIk speel niet
Ja baasquote:
Ik geloof je wel hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mij geloven ze ook niet meer als ik zeg dat ik onschuldig ben hoor
quote:
Stropdas heeft hier het (voor mij) gunstige effect dat ik meteen word gezien als directieMT lid. Iedereen holt dus voor mij. Altijd makkelijk!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik skip de stropdas en het jasje, maar heb wel een overhemd aan (met opgerolde mouwen) Collega's zitten hierbinnen daarentegen met een colbertje aan vanwege de kou
ontschuldigquote:
Jaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:15 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ontschuldigjij
![]()
BWAHAahahaha...haha..ha..ha...
ik doe even mijn anti terreurpak aan en dan kom ik eraan. momentquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaIk ben onschuldig
Geloof je me niet? Kom maar langs als je durft
.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaIk ben onschuldig
Geloof je me niet? Kom maar langs als je durft
An vind me ook onschuldigquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:32 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
.
Schuldig of onschuldig
Daar hebben we An24 toch voor.......
Misschien wordt het dan eens tijd om haar inhoudelijke kennis weer eens wat op te poetsen dan...quote:
Haar inhoudelijke kennis over mijquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien wordt het dan eens tijd om haar inhoudelijke kennis weer eens wat op te poetsen dan...![]()
Ja vin ik ookquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien wordt het dan eens tijd om haar inhoudelijke kennis weer eens wat op te poetsen dan...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |