ontschuldigquote:
Jaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:15 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ontschuldigjij
![]()
BWAHAahahaha...haha..ha..ha...
ik doe even mijn anti terreurpak aan en dan kom ik eraan. momentquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaIk ben onschuldig
Geloof je me niet? Kom maar langs als je durft
.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaIk ben onschuldig
Geloof je me niet? Kom maar langs als je durft
An vind me ook onschuldigquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:32 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
.
Schuldig of onschuldig
Daar hebben we An24 toch voor.......
Misschien wordt het dan eens tijd om haar inhoudelijke kennis weer eens wat op te poetsen dan...quote:
Haar inhoudelijke kennis over mijquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien wordt het dan eens tijd om haar inhoudelijke kennis weer eens wat op te poetsen dan...![]()
Ja vin ik ookquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien wordt het dan eens tijd om haar inhoudelijke kennis weer eens wat op te poetsen dan...![]()
Strak leerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:21 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik doe even mijn anti terreurpak aan en dan kom ik eraan. moment
An heeft een erg scheef referentiekader als beroepsdeformatie...quote:
Waarmee je direct aangeeft hoe betrouwbaar haar oordeel 'betrouwbaar' is als het om jou gaat...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Haar inhoudelijke kennis over mijDat wil ze helemaal niet
Maar lieve schat, je draait om het onderwerp heen. Vanwaar die interesse in andere leuke jonge paraderende vrouwtjes?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:52 schreef Chanty het volgende:
[..]Niks, ik kan vanuit mijn bureau immers niet naar buiten kijken naar vrouwen
Concurrentieanalyse noemen ze dat ook wel binnen het vakgebied marketing...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Maar lieve schat, je draait om het onderwerp heen. Vanwaar die interesse in andere leuke jonge paraderende vrouwtjes?![]()
![]()
Er bestaat op het gebied van Marketing ook nog zoiets als "Persuasieve Communicatie". Heel leuk vak om te volgen..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Concurrentieanalyse noemen ze dat ook wel binnen het vakgebied marketing...![]()
Kijk dat noem ik nou eens een goed excuusquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Concurrentieanalyse noemen ze dat ook wel binnen het vakgebied marketing...![]()
Zie ik eruit als een keukenprinses?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:22 schreef Ynske het volgende:
Heey chanty, toevallig geen zin om voor me te koken vandaag?
t eten is hier niet te doen vandaag
* Ynske gaat maar aan de bestelpizza vandaag
En dan krijg je... Jonge leuke paraderende vrouwtjes met "wet t-shirts"quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:23 schreef Chanty het volgende:
[..]
Kijk dat noem ik nou eens een goed excuus
Concurrentieanalyse jaIk moet eens uit het raam gaan hangen met een emmer water, en als er dan een geschikt meiske langs komt...
![]()
Alsof jij als man dat erg zou vindenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En dan krijg je... Jonge leuke paraderende vrouwtjes met "wet t-shirts"
Het wordt steeds leuker
Ja, het is warm, maar zo warm..![]()
zit idd op t werkquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:24 schreef Chanty het volgende:
[..]
Zie ik eruit als een keukenprinses?
Je zit op je werk neem ik aan?
Ik kook vandaag helaas niet, warm iets op uit de vriezer want moet sporten
Kook je andere dagen wel dan? Dan wil ik ook wel mee-etenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:24 schreef Chanty het volgende:
[..]
Zie ik eruit als een keukenprinses?
Je zit op je werk neem ik aan?
Ik kook vandaag helaas niet, warm iets op uit de vriezer want moet sporten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |