Ik neem aan dat ze niet gewoon een kuil hebben gegraven en hem er in hebben gekieperdquote:
ze doen ook dat filmpje in een ijzeren kist. Als je zeker wil zijn dat hij bewaard blijft dump je dat ding in een plastic bakje met deksel. Dat vergaat nooit. ijzer daar in tegen....quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:02 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze niet gewoon een kuil hebben gegraven en hem er in hebben gekieperd
Ach met Amerikanen verbaas ik me nergens meer overquote:Op woensdag 13 juni 2007 01:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ze doen ook dat filmpje in een ijzeren kist. Als je zeker wil zijn dat hij bewaard blijft dump je dat ding in een plastic bakje met deksel. Dat vergaat nooit. ijzer daar in tegen....
en ik kan nergens uit op maken dat hij in iets gedaan is![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:08 schreef ook_gek het volgende:
wat spuiten ze er nou op dan aan het eind van het filmpje.
Zit net te denken wat het gewicht moet doen met de auto van al het zand. De bodem en wanden zijn van beton zou de deksel dat ook zijn en ze hebben de auto wel netjes afgedekt ook de motor.
Stel je voor dat hij nog goed in staat is. Dan heb je een klasieker die gloed nieuw is en in orginele staat. Dat ding zal dan achterlijk veel waard zijn voor een echte verzamelaar
geeft wel aan hoe mensen 50 jaar geleden dachten over de toekomst en hoever we nu zijnquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:11 schreef teamlead het volgende:
"they even put oil and gasoline in, just in case these things aren't around in the future"
toch zie je de lijnen ven de auto goed door de plastic zakken heen. Dus ze heben een groot gedeelte van de lucht weg gezogen zo te zien.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:36 schreef 2cv het volgende:
Vacuum kan niet, dan was het een propje geworden.
Hij stond nagenoeg compleet onder water.quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:53 schreef boegschroef het volgende:
Ik denk dat de auto er wel redelijk goed uit zal komen gezien al het beton...
nagenoeg compleet? 2 feet water is 60 centimeter hoorquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Hij stond nagenoeg compleet onder water.
Welliswaar ingepakt en waterdicht in de plastic, maar of dat alles heeft tegengehouden is nog maar even de vraag
Omdat de geschiedenis een complot van links is. Er bestaat helemaal geen geschiedenis, dat moeten wij alleen denkenquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar waarom word alles afgezet en mogen we niet zien hoe het er nu voor staat?
Dan hebben ze toch geen spectaculaire onthulling meer?quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:11 schreef ook_gek het volgende:
Maar waarom word alles afgezet en mogen we niet zien hoe het er nu voor staat?
bekijk anders even deze linkquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:14 schreef MdMa98 het volgende:
waarschijnlijk staat er nu een flinke torenflat boven de locatie.. en zal de aut geplet zijn door een aantal flinke heipalen![]()
Nee, maar voordat ze dat beton gaan storten kan je toch eerst een of andere grote waterdichte plastic zak in dat gat stoppen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Sjonge, daar hadden ze wel even beter over kunnen nadenken. Natuurlijk is zo'n constructie niet 50 jaar lang waterdicht
Idd grote plastic zak erond en vacuum zuigen, dat konden ze toen toch ook alquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:12 schreef welp_38 het volgende:
[..]
Nee, maar voordat ze dat beton gaan storten kan je toch eerst een of andere grote waterdichte plastic zak in dat gat stoppen.![]()
Dan komt er van onder alvast geen water in.![]()
als ik het goed begrepen heb, is dat ook wat ze gedaan hebben hoorquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:34 schreef osmo het volgende:
[..]
Idd grote plastic zak erond en vacuum zuigen, dat konden ze toen toch ook al
als je zo naar die foto kijkt krijg je niet het idee dat het vacium verpakt is. Er is nog te veel ruimte in dat doek zeg maarquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
als ik het goed begrepen heb, is dat ook wat ze gedaan hebben hoor. Maar als ze dat net zo goed gedaan hebben als het bouwen van die vault.....
Het was 60cm toen het opengemaakt werd. Er zijn indicaties (zeggen de opgravers) dat het volledig gevuld is geweest met water.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
nagenoeg compleet? 2 feet water is 60 centimeter hoor
zolang het altijd onder water heeft gestaan valt de roest mee hoor!quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:17 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Het was 60cm toen het opengemaakt werd. Er zijn indicaties (zeggen de opgravers) dat het volledig gevuld is geweest met water.
Nou maar hopen dat ze het plastic er goed om gedaan hebben. Anders heeft de winnaar een flink restauratieproject in de tuin staan.
Ligt er aan toch betreft de bacterien in het water?quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:23 schreef T42 het volgende:
[..]
zolang het altijd onder water heeft gestaan valt de roest mee hoor!
pas van droog nat droog nat gaat iets roesten
Morgen middag 12.00 (Tulsa tijd)quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:22 schreef Vince22 het volgende:
Wanneer gaan ze'm dr nou helemaal uittakelen? morgen?
Nee, dat ligt aan het feit dat er zuurstof in water zit...quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ligt er aan toch betreft de bacterien in het water?
Ik denk dat het beton op zich geen probleem geweest is. Maar de deksel. Ik denk dat die niet goed dicht zat en dat door de kieren water naar binnen gekomen is.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:24 schreef ElectricEye het volgende:
Zoals gezegd, wat een heerlijke Fallout-sfeer op sommige foto's Ook leuk dat de 'vault' waar dat ding in staat bedoeld was om atoomaanvallen te weerstaan.
Één ding is zeker, aardlingen van 1957 overschatten schromelijk de lange termijn houdbaarheid van beton!
Corrosie vindt ook plaats onder water.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:23 schreef T42 het volgende:
[..]
pas van droog nat droog nat gaat iets roesten
maar lang niet zo snelquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:30 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Corrosie vindt ook plaats onder water.
heeft eneorme beurd nodig zoiezo en distrubutie riem moet na 3 jaar al vervangen wordenquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:38 schreef Adagio het volgende:
Wel interessant, al denk ik ook dat de auto zeker niet direct zal starten nadat ze hem uitgepakt hebben
Het blok is afgevuld met olie, dus er zal eerst onderhoud moeten plaatsvinden. Accu, nieuwe brandstof enzo.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:38 schreef Adagio het volgende:
Wel interessant, al denk ik ook dat de auto zeker niet direct zal starten nadat ze hem uitgepakt hebben
Nee, ik heb wel eens gehoord dat deze auto niet gek veel waard zou zijn... meer inderdaad de waarde van: deze heeft 50jr onder de grond gezeten...quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:08 schreef ook_gek het volgende:
Stel je voor dat hij nog goed in staat is. Dan heb je een klasieker die gloed nieuw is en in orginele staat. Dat ding zal dan achterlijk veel waard zijn voor een echte verzamelaar
Nou, een splinternieuw exemplaar zal best wat opleveren...quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:08 schreef Dhr.Swinckels het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel eens gehoord dat deze auto niet gek veel waard zou zijn...
Restauratieprojectjequote:
leuk stukje tekst zeker het laatste stukje....quote:Eind volgende week in Tulsa, Oklahoma? Dan is dit een niet te missen evenement: het opgraven van een 1957 Plymouth Belvedere, die 50 jaar geleden in een soort betonnen sarcofaag is begraven, inclusief een kratje bier en de inhoud van een damestasje, om ons zo 50 jaar later versteld te doen staan van de onvoorstelbare technologische ontwikkelingen die destijds in de Verenigde Staten plaatsvonden. 15 Juni wordt de Plymouth uit de grond gehaald, maar de vrees is dat, ondanks behoorlijk wat anti-roestbehandelingen, er weinig meer over is dan een berg roestig metaal, aangezien de Plymouth Belvedere een van de meest roestgevoelige auto's was uit haar tijd.
Als je op andere foto's uit 1957 kijkt zie je dat de auto op een zak staat.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:41 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Niet echt vacium verpakt zo te zien![]()
Ik ga het somber inzien![]()
Dude, die zak is niet vacuuum...quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:54 schreef FooFighters het volgende:
[..]
Als je op andere foto's uit 1957 kijkt zie je dat de auto op een zak staat.
Ik denk dat deze na plaatsing in de tombe over de auto is heen getrokken en daarna vacuum is gezogen.
Nouja, het lijkt iig nog op een auto, dus das al niet waar...quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
leuk stukje tekst zeker het laatste stukje....
volgens mij is dat wel wat gezegd werd in het filmpjequote:
En wat zien we op het plaatje?quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
volgens mij is dat wel wat gezegd werd in het filmpje
"it looked like shrinkingfoil when they sucked all the air out, remeber that"...
een nog onverpakte auto.. so?quote:
Losliggend folie... Ergo; niet vacuum...quote:
aha.. dus jij denkt dat ze die folie niet alsnog over de auto hebben kunnen doen en daarna de boel vacuüm trekken omdat dat op 1 foto niet te zien is?quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:02 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Losliggend folie... Ergo; niet vacuum...
Dat werd inderdaad gezegd..quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
volgens mij is dat wel wat gezegd werd in het filmpje
"it looked like shrinkingfoil when they sucked all the air out, remeber that"...
geweldige auto iddquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:05 schreef FooFighters het volgende:
[..]
Dat werd inderdaad gezegd..
Ik hoop echt dat het gewerkt heeft !!
1957 Plymouth is zoooo mooi![]()
Dat is op elke foto te zien...quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
aha.. dus jij denkt dat ze die folie niet alsnog over de auto hebben kunnen doen en daarna de boel vacuüm trekken omdat dat op 1 foto niet te zien is?
waar baseer je dat in vredesnaam opquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:09 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Dat is op elke foto te zien...
Ongeacht of het ding ooit vacuumgetrokken was; hij is net nu niet meer...
Omdat die zak "losjes" om de auto heen ligt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
waar baseer je dat in vredesnaam op
Hebbie je ogen dicht ofzo?quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
waar baseer je dat in vredesnaam op
Vooral bij de achtervinnen en de overgang tussen dak en achterkant en dak en voorkant kun je zien dat de folie niet strak tegen de auto aanzit...quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:14 schreef Goover het volgende:
Hebben jullie nooit een vacuüm zak gezien?![]()
Die plooien die je ziet zijn heel normaal, waar moet anders het overtollige zijl heen als je iets 'vacuüm' trekt?
Klein voorbeeldje:
[afbeelding]
Ik zie niet echt iets aan die zak die om de auto heen zit waarvan ik ga denken, nee die is niet vacuüm meer.
Maar wie zegt dat er niet nog een beschermlaag tegen puin ofzo over de vacuumzak ligt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:13 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Hebbie je ogen dicht ofzo?
Staan fuckin 50 foto's in die slideshow waarin je kunt zien dat de folie over de auto gedrapeerd ligt bij het uitgraven...
Aangezien de site het heeft over meerdere beschermlagen, lijkt me dat een zeer reeële optie. Alleen op basis van deze foto's roepen dat ie niet vacuum is, vind ik veel te voorbarig.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:13 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Omdat die zak "losjes" om de auto heen ligt.
Zou wel kunnen dat om de zak waar de lucht uigezogen is een beschermzak zit.. Dan zou de staat van de auto ook wel oke kunnen zijn.
Het is inderdaad onafhankelijk van de staat van de auto een geweldige actie.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
Aangezien de site het heeft over meerdere beschermlagen, lijkt me dat een zeer reeële optie. Alleen op basis van deze foto's roepen dat ie niet vacuum is, vind ik veel te voorbarig.
Maar hoe dan ook: het blijft gaaf.. zelfs als het alleen maar een bonk roest is die ze optakelen
Ik moest lachenquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:59 schreef buachaille het volgende:
Terug vind Plymouth
Dat was een Furyquote:
en een 58'erquote:
Een Fury is/was de 2 deurs sporttrim van de Belvedere. De Fury in de film kan ook prima een 2 deurs Belvedere zijn dus. In het boek was het zelfs een 4 deurs en in 1958 zijn er geen Fury's met 4 deuren gemaaktquote:
In het boek bedoel je?quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:04 schreef Conekiller het volgende:
Het was wel een 4 deurs maar word ook specifiek een fury genoemd
Gelukkig maarquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:43 schreef Conekiller het volgende:
da's ook wel weer zo idd. De bezetenheid bijvoorbeeld
Toen was een auto nog niet zo'n gemeengoed als ze dat nu wel zijn.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:05 schreef MdMa98 het volgende:
hoe zou het zijn als men nu een golfje onder de grond zou stoppen en dan over 50 jaar weer zou opgraven? ik vraag mij af of het dan ook zo spectaculair zal zijn. Auto`s uit de jaren 40/50 hadden toch meer charme naar mijn idee.
Het is nog altijd een gave autoquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Toen was een auto nog niet zo'n gemeengoed als ze dat nu wel zijn.
Wel mooi dat ze dachten dat de Belvedere anno nu prima in het straatbeeld zou passen
Raar toch hoe snel die ontwikkelingen gaan.
lezen moeilijk ofzo?!?quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:08 schreef Spamblik het volgende:
Iemand al pics? Of word ie morgen pas echt onthuld?
Dan moet je ook geen Golf nemenquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:05 schreef MdMa98 het volgende:
hoe zou het zijn als men nu een golfje onder de grond zou stoppen en dan over 50 jaar weer zou opgraven? ik vraag mij af of het dan ook zo spectaculair zal zijn. Auto`s uit de jaren 40/50 hadden toch meer charme naar mijn idee.
sorry mijn civic gaat niet onder de grondquote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:40 schreef Goover het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen Golf nemenMaar een beetje een auto die nog wat voorstelt!
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:41 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
sorry mijn civic gaat niet onder de grond![]()
![]()
Ja, jij, als je het topic leest...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:48 schreef MdMa98 het volgende:
hoelaat precies wordt ie onthuld weet iemand dat?
Nop gewoon in deze staat laten. Het is wel de auto die 50 jaar onder de grond gelegen heeft bla bla bla.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:53 schreef Tha_Bartman het volgende:
tis idd wel een erg verdachte roestkleur daar bij die vin aan de achterkant. ik vrees met grote vreze dat het een leuke stunt was maar dat die auto rijp is voor de sloop of een heeeeeeeeeeeeeel grote opknapbeurt
staat ergens halverwege jah in een reactie waar de gemiddelde medemens over heen leest... ipv dat het nu direct in de op wordt gezet.... maar nee hoor:P innefficient werk...quote:
dat is een uurtje of 6 nederlandse tijd?quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:25 schreef FooFighters het volgende:
[..]
Morgen middag 12.00 (Tulsa tijd)
Morgen avond 19.00 (Tulsa tijd) wordt ie aan het publiek getoond
Verkapte *mijnpapawerktbijmacdonnalds* postquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:07 schreef B_BOY het volgende:
ik ken niemand met een plymouth belvedere ratlook![]()
wat is de nieuwe happy meal?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:18 schreef Goover het volgende:
[..]
Verkapte *mijnpapawerktbijmacdonnalds* post
Ik bedoelde het als een opschep post. Ik ken een vriend van mijn zusje haar vriendin en zijn vader heeft pas een stoere auto. Nu ben ik zelf dus ook een beetje stoer omdat ik die vader van die vriend van mijn zusje haar vriendin ken!quote:
Wat een onzin? Je wint een auto die 50 jaar onder de grond heef gezeten. Dan kan je moeilijk eisen dat hij in perfecte staat moet zijnquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:30 schreef opgebaarde het volgende:
Hopelijk is de auto nog tiptop in orde, anders gaat dit zeker leiden tot een rel en een rechtzaak. Schadevergoedinkje voor het slopen van een auto in leen, miljoentje op 800 zal wel lukken voor de 'winnaar'
Let op, tis Amerika. Verkeerde voorstelling van zaken wordt hard aangepaktquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:32 schreef Goover het volgende:
[..]
Wat een onzin? Je wint een auto die 50 jaar onder de grond heef gezeten. Dan kan je moeilijk eisen dat hij in perfecte staat moet zijnEn je wint de auto pas NA hij de grond in is gegaan...
schrijf dat maar op je buikquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:30 schreef opgebaarde het volgende:
Hopelijk is de auto nog tiptop in orde
bron: http://www.tulsaworld.com(...)070614_1__Worke88145quote:A 120-ton crane has been moved into place to lift the Belvedere from its vault at noon Friday. It will then be taken to the Convention Center Arena, where its vacuum-sealed cover will be removed at 7 p.m.
hoezo opscheppost ik zeg dat ik niemand ken met een bepaald type auto. wat is daar stoer aan??quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:31 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik bedoelde het als een opschep post. Ik ken een vriend van mijn zusje haar vriendin en zijn vader heeft pas een stoere auto. Nu ben ik zelf dus ook een beetje stoer omdat ik die vader van die vriend van mijn zusje haar vriendin ken!
er staat ook bij:quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:42 schreef Betse het volgende:
Ze hebben er zelf in ieder geval vertrouwen in en ze zeggen dat die wel vacuum verpakt is. Maargoed
[..]
bron: http://www.tulsaworld.com(...)070614_1__Worke88145
Niet meer vacuum dus...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:49 schreef boegschroef het volgende:
[..]
er staat ook bij:
Tulsarama Chairwoman Sharon King Davis said she feels "much better" about the condition of car, which was found in standing water Wednesday when the lid was removed from the vault where it has been buried for the last 50 years in the Tulsa County Courthouse lawn.
The Belvedere's distinctive tailfins have poked through its protective wrapping and appeared to be in good condition Thursday.
Misschien is het meer oppervlakkige roest wat je ziet..... en niet doorgeroest. Ik ben echt benieuwd..
het enige wat ik me kan voor stellen is dat de vacium verpakking heel strak er om heen zit ( wat goed mogelijk is ) en dat het wel roestkleurig is en dat je dat dus ziet op de vin op de auto. En dat er na het vacium verpakken een doek over heen gelegt is. Al betwijfel ik het want op de foto's waar hij de grond in ging was niks van een vacium verpakking te zienquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:42 schreef Betse het volgende:
Ze hebben er zelf in ieder geval vertrouwen in en ze zeggen dat die wel vacuum verpakt is. Maargoed
[..]
bron: http://www.tulsaworld.com(...)070614_1__Worke88145
Klonk gewoon beetje opschepperig, mijn excuses als dat niet zo was.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:45 schreef B_BOY het volgende:
[..]
hoezo opscheppost ik zeg dat ik niemand ken met een bepaald type auto. wat is daar stoer aan??
Kijk ik kan ook zeggen jo ik rijd een toyota corrolla das wel opscheppen
owneej das ook niet stoer![]()
ik snap iets niet....vandaag wordt de auto opgegraven toch? al die tijd zou die dus in zijn tombe hebben gestaan. wanneer is deze foto dan gemaakt?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:41 schreef boegschroef het volgende:
net een link gevonden van een ander forum.... het ziet er niet goed uit:
http://www.tulsachevys.com/Images/buriedcar/index.html
[afbeelding]
edit.... was al gepost zag ik...
Mijn ervaring met vacuum verpakking, zodra er water aan de buitenkant de verpakking aanraakt je aan de binnenkant waterdamp krijgt...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:05 schreef _Drake_ het volgende:
Ze hebben de vacuum verpakking opengemaakt, wat je ziet is de zand en bagger die op de auto is gelopen, tenminste dat zou het meest logische zijn, de auto schijnt sowieso niet rot te zijn..
hier is goed te zien dat hij vacuum verpakt is :
[afbeelding]
Als ik het goed heb hebben ze een soort van oefening gedaan om de auto omhoog te halen zodat het goed gaat op de uiteindelijk huldiging. Het was niet de bedoeling dat hier foto's van gemaakt zouden worden aangezien alles afgezet was maar het lijkt dat ze vanaf een ander gebouw foto's gemaakt hebben.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik snap iets niet....vandaag wordt de auto opgegraven toch? al die tijd zou die dus in zijn tombe hebben gestaan. wanneer is deze foto dan gemaakt?![]()
LEZEN!!!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:31 schreef Intelligence het volgende:
Hoelaat?
12.00 Tulsa tijd, is niet 12.00 uur Hollandse tijd hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:51 schreef D-Devil het volgende:
*tromgeroffel*
Hehehe, tot op de naad verrotquote:
Of je weet niet het verschil tussen iemand en niemand.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:54 schreef Goover het volgende:
[..]
Klonk gewoon beetje opschepperig, mijn excuses als dat niet zo was.
Ok, kom maar met het pak slaagquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:17 schreef Dromer het volgende:
[..]
Of je weet niet het verschil tussen iemand en niemand.
die kan meteen naar de schroothandelquote:
daar zie ik ze ook nog goed toe in staat jah!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:28 schreef ook_gek het volgende:
als je straks een perfect in staat kerende auto ziet is het op zeker een grote fake show![]()
ai....quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:43 schreef FooFighters het volgende:
My sources say they peeked under the tarp... floors and trunk are gone...
--
![]()
![]()
Juist zo laten het is een volledig orgineel wagentje die je minimaal moet restaureren. Dan levert hij het meeste geld op. Zal me niks verbazen als jay lenny dat ding koopt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:02 schreef Fugie het volgende:
toch lijkt het me wel wat waard om die auto volledig te restaureren, gezien de historische waarde enzo
hij staat op een metalen framequote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:30 schreef Manneke_Pils het volgende:
Hebben ze met dat test-liften het metaal al zo moe gemaakt dat als ze straks die auto officieel liften, de roest de auto door midden laat breken.
Dan kan de roest lekker overspringenquote:
Hij is vacium verpakt hequote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:05 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Dan kan de roest lekker overspringen.
euhh..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:47 schreef boegschroef het volgende:
Maar als je goed kijkt op die foto met de scheur achter dan kun je wel zien dat je duidelijk de blauwe kleur van de auto door het "vacium" plastic. Dit wijst erop dat misschien het grote deel van de auto nog wel goed zou kunnen zijn!. Ik blijf positief. Alleen denk ik wel dat de rubbers en de motor uitgedroogd zijn... dit zal je toch wel moeten vervangen denk ik.
uhhh oeps..... daar gaat mijn positieve instellingquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:56 schreef FooFighters het volgende:
[..]
euhh..![]()
On June 15, 1957, a new gold and white 1957 Plymouth Belvedere Sport Coupe was buried in a time capsule
Net zoals jij probeer ik positief te blijven.. maar ik ben echt bang dat je de auto zelf door de scheur heen ziet.. en niet een vacuum laag.. Kijk maar goed naar de details.. bv de letters Belverdere op de zijkant.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:00 schreef boegschroef het volgende:
[..]
uhhh oeps..... daar gaat mijn positieve instelling![]()
nouja het is in iedergeval niet bruin van roest.... misschien een vasaline laag ofzo die blauwkleurig is? Dat gebruiken ze ook wel eens als je een auto laat overkomen van amerika om roest te voorkomen. Of wordt ik kleurenblind.... (ziet iemand nog meer die blauwe kleur erin? )
inderdaad.. wist ik niet..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:04 schreef -Muse- het volgende:
"The other buried car is in Tulsas Central Park. Also a Plymouth...Prowler"
Hmz, dat komt van een medewerker van die "Okies" zaak. Leuk voor over 50jaar?
Een groot gedeelte is niet vaccum. Vacuum is als er geen gas (lucht) meer in zit. De luchtdruk is best groot, doe je een luchtdichte zak om de auto en zuig je alles echt vacuum dan deukt de hele auto flink in elkaar (als de luchtdichte zak niet scheurt voor het vacuum is bereikt tenminste).quote:Op donderdag 14 juni 2007 07:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
toch zie je de lijnen ven de auto goed door de plastic zakken heen. Dus ze heben een groot gedeelte van de lucht weg gezogen zo te zien.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:55 schreef MdMa98 het volgende:
meer fokkers
te veel mensen waarschijnlijk, het lijkt nu trouwens beter te gaanquote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:05 schreef Roolio het volgende:
Erg soepel loopt dat niet..
We zullen zo zien of die gave cover een beetje geholpen heeft..quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:07 schreef D-Devil het volgende:
Dit gaat nog wel even duren, nu gaan ze over die "cover" praten.
Auto is rot.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:13 schreef ook_gek het volgende:
ja hoe staat het er voor ik kom net uit de kroeg en ben kapot en dronken.
hoe staan we er voor
ja zoals ik al zijquote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:20 schreef ook_gek het volgende:
hij is door z'n achter as gezakt?
maar toen hij naar boven kwam stond hij nog goed op de poten zeg maar dus hoe kan dat danquote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:22 schreef _Drake_ het volgende:
[..]
ja zoals ik al zij
de staat is echt heel slecht
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:33 schreef ook_gek het volgende:
lol iedereen met handschoenen en hij pakt het zonder handschoenen aan ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |