Ik ga er vanuit dat "miss Belvedere" direct verhuist richting een automuseum..quote:Op zaterdag 16 juni 2007 08:55 schreef Wombcat het volgende:
Nou, als je die gewonnen hebt, sta je ook niet meteen te juichen, denk ik zo.
Hoewel er misschien op Ebay nog wel een leuke duit (dollar) voor te krijgen is.
Da's toch afhankelijk van degene die 'm gewonnen heeft, want er zat een prijsvraag aan verbonden: degene die het inwoneraantal van Tulsa in 2007 raadde (of er het dichtste bij kwam) won de auto.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 09:03 schreef FooFighters het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat "miss Belvedere" direct verhuist richting een automuseum..
Dat was wel de bedoeling. Alle antwoorden waren op een microfilm gezet. Deze film lag op de achterbank van de Plymouth. 3x raden ??quote:Op zaterdag 16 juni 2007 09:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Da's toch afhankelijk van degene die 'm gewonnen heeft, want er zat een prijsvraag aan verbonden: degene die het inwoneraantal van Tulsa in 2007 raadde (of er het dichtste bij kwam) won de auto.
Helemaal mee eens.. Ik zou de auto het Tulsa automuseum schenken.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 09:25 schreef zoalshetis het volgende:
ik zou hem juist zo laten en ik denk dat het zeer waardevol is en wordt. meer waard dan een nieuwe auto.
ik heb nog niet gezien hoe de inhoud van die tijdcapsuletank er uitzag. de vorm leek goed. misschien hebben ze die beter weten te conserveren?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 09:29 schreef FooFighters het volgende:
[..]
Dat was wel de bedoeling. Alle antwoorden waren op een microfilm gezet. Deze film lag op de achterbank van de Plymouth. 3x raden ??![]()
Op die derde foto viel me idd op dat een stukje van de voorbumper kennelijk schoongeveegd was, en er nog goed uitziet.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 09:47 schreef boegschroef het volgende:
Iedereen zegt hier dat de auto zo rot is als weet ik niet wat.... Ik ben het er niet helemaal mee eens.
De vorm van de auto zit er nog goed in . Het plaatwerk lijkt totaal niet doorgeroest. De bumpers lijken na een poetsbeurt er weer als nieuw uit te zien... En vergeer niet dat tot 1980 de amerikaanse auto's een (wat nu verboden is) steen harde "grondlak" hebben.
Ik denk dat deze auto heeel goed te restaureren is.
de achterkant is compleet doorgezakt, dat geeft aan dat de bodem compleet achter weg is,quote:Op zaterdag 16 juni 2007 09:47 schreef boegschroef het volgende:
Iedereen zegt hier dat de auto zo rot is als weet ik niet wat.... Ik ben het er niet helemaal mee eens.
De vorm van de auto zit er nog goed in . Het plaatwerk lijkt totaal niet doorgeroest. De bumpers lijken na een poetsbeurt er weer als nieuw uit te zien... En vergeer niet dat tot 1980 de amerikaanse auto's een (wat nu verboden is) steen harde "grondlak" hebben.
Ik denk dat deze auto heeel goed te restaureren is.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:40 schreef xFriendx het volgende:
Ik zit nu echt te wachten tot de radio aangaat, vervolgens de achterkant uit zichzelf omhoog komt en alle deukjes en vuiligheid zelf verdwijnen en daar Christine 2 staat.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:08 schreef vosss het volgende:
Zoja, de enige toffe gast in dat programma is deze kerel:
[afbeelding]
Die bumper ziet idd plaatselijk nog goed uit, maar de rest lijkt me toch redelijk verneuktquote:Op zaterdag 16 juni 2007 09:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Op die derde foto viel me idd op dat een stukje van de voorbumper kennelijk schoongeveegd was, en er nog goed uitziet.
Over de motor heb ik nog wel wat twijfels.
Precies, heb je gelijk een trekpleister voor toeristen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:21 schreef vosss het volgende:
Ze hadden hem in een glazen hok moeten zetten van gewapend glas of iets en daar alle lucht uitzuigen. Dan hadden ze ook mooi een filmcamera erop kunnen richten en dan nu, 50 jaar later, die film versneld afspelen. Dát zou tof geweest zijn
Ja, de stoelen ga je ook niet effe lekker in zitten.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:34 schreef teamlead het volgende:
zonde
[..]
Die bumper ziet idd plaatselijk nog goed uit, maar de rest lijkt me toch redelijk verneukt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |