Losliggend folie... Ergo; niet vacuum...quote:
aha.. dus jij denkt dat ze die folie niet alsnog over de auto hebben kunnen doen en daarna de boel vacuüm trekken omdat dat op 1 foto niet te zien is?quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:02 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Losliggend folie... Ergo; niet vacuum...
Dat werd inderdaad gezegd..quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
volgens mij is dat wel wat gezegd werd in het filmpje
"it looked like shrinkingfoil when they sucked all the air out, remeber that"...
geweldige auto iddquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:05 schreef FooFighters het volgende:
[..]
Dat werd inderdaad gezegd..
Ik hoop echt dat het gewerkt heeft !!
1957 Plymouth is zoooo mooi![]()
Dat is op elke foto te zien...quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
aha.. dus jij denkt dat ze die folie niet alsnog over de auto hebben kunnen doen en daarna de boel vacuüm trekken omdat dat op 1 foto niet te zien is?
waar baseer je dat in vredesnaam opquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:09 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Dat is op elke foto te zien...
Ongeacht of het ding ooit vacuumgetrokken was; hij is net nu niet meer...
Omdat die zak "losjes" om de auto heen ligt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
waar baseer je dat in vredesnaam op
Hebbie je ogen dicht ofzo?quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
waar baseer je dat in vredesnaam op
Vooral bij de achtervinnen en de overgang tussen dak en achterkant en dak en voorkant kun je zien dat de folie niet strak tegen de auto aanzit...quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:14 schreef Goover het volgende:
Hebben jullie nooit een vacuüm zak gezien?![]()
Die plooien die je ziet zijn heel normaal, waar moet anders het overtollige zijl heen als je iets 'vacuüm' trekt?
Klein voorbeeldje:
[afbeelding]
Ik zie niet echt iets aan die zak die om de auto heen zit waarvan ik ga denken, nee die is niet vacuüm meer.
Maar wie zegt dat er niet nog een beschermlaag tegen puin ofzo over de vacuumzak ligt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:13 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Hebbie je ogen dicht ofzo?
Staan fuckin 50 foto's in die slideshow waarin je kunt zien dat de folie over de auto gedrapeerd ligt bij het uitgraven...
Aangezien de site het heeft over meerdere beschermlagen, lijkt me dat een zeer reeële optie. Alleen op basis van deze foto's roepen dat ie niet vacuum is, vind ik veel te voorbarig.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:13 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Omdat die zak "losjes" om de auto heen ligt.
Zou wel kunnen dat om de zak waar de lucht uigezogen is een beschermzak zit.. Dan zou de staat van de auto ook wel oke kunnen zijn.
Het is inderdaad onafhankelijk van de staat van de auto een geweldige actie.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
Aangezien de site het heeft over meerdere beschermlagen, lijkt me dat een zeer reeële optie. Alleen op basis van deze foto's roepen dat ie niet vacuum is, vind ik veel te voorbarig.
Maar hoe dan ook: het blijft gaaf.. zelfs als het alleen maar een bonk roest is die ze optakelen
Ik moest lachenquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:59 schreef buachaille het volgende:
Terug vind Plymouth
Dat was een Furyquote:
en een 58'erquote:
Een Fury is/was de 2 deurs sporttrim van de Belvedere. De Fury in de film kan ook prima een 2 deurs Belvedere zijn dus. In het boek was het zelfs een 4 deurs en in 1958 zijn er geen Fury's met 4 deuren gemaaktquote:
In het boek bedoel je?quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:04 schreef Conekiller het volgende:
Het was wel een 4 deurs maar word ook specifiek een fury genoemd
Gelukkig maarquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:43 schreef Conekiller het volgende:
da's ook wel weer zo idd. De bezetenheid bijvoorbeeld
Toen was een auto nog niet zo'n gemeengoed als ze dat nu wel zijn.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:05 schreef MdMa98 het volgende:
hoe zou het zijn als men nu een golfje onder de grond zou stoppen en dan over 50 jaar weer zou opgraven? ik vraag mij af of het dan ook zo spectaculair zal zijn. Auto`s uit de jaren 40/50 hadden toch meer charme naar mijn idee.
Het is nog altijd een gave autoquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Toen was een auto nog niet zo'n gemeengoed als ze dat nu wel zijn.
Wel mooi dat ze dachten dat de Belvedere anno nu prima in het straatbeeld zou passen
Raar toch hoe snel die ontwikkelingen gaan.
lezen moeilijk ofzo?!?quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:08 schreef Spamblik het volgende:
Iemand al pics? Of word ie morgen pas echt onthuld?
Dan moet je ook geen Golf nemenquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:05 schreef MdMa98 het volgende:
hoe zou het zijn als men nu een golfje onder de grond zou stoppen en dan over 50 jaar weer zou opgraven? ik vraag mij af of het dan ook zo spectaculair zal zijn. Auto`s uit de jaren 40/50 hadden toch meer charme naar mijn idee.
sorry mijn civic gaat niet onder de grondquote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:40 schreef Goover het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen Golf nemenMaar een beetje een auto die nog wat voorstelt!
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:41 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
sorry mijn civic gaat niet onder de grond![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |