quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:33 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Niet kopieren zegt 'ie, en wat doe jij
Zeg dat die Fok!kers heul gauw in rust moet laten.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:47 schreef FiXeR999 het volgende:
Wheheheheh solomio zit hier om de hoek, zal ik er langs gaan?Ik woon daar namelijk vlakbij!
Its a hard world ladquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:48 schreef MaddoxX het volgende:
ik had last post bij mijn weten
[Solomio] Gvd en nu is het loos!
Heb jij vrienden?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ahem? Ik en een rl vriend van me deden de hele bert en ernie grappen hoor, weet niet welke fokpubertjes het hebben gepoogt na te doen maar wij waren de eersten.
Jaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:47 schreef FiXeR999 het volgende:
Wheheheheh solomio zit hier om de hoek, zal ik er langs gaan?Ik woon daar namelijk vlakbij!
Mieter er een kei door de ramen!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:47 schreef FiXeR999 het volgende:
Doen dan + fotoo maken van die baasquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:47 schreef FiXeR999 het volgende:
hun stroom afsluiten.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:51 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Mieter er een kei door de ramen!
Film het geheel en schnell op youtube postenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:50 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Ik zal es kijken of ze morgen open zijn.. zoniet mep ik ze open
![]()
Wat erg dat ze hier om de hoek zitten.. en ik maar solomio kapot schelden![]()
A4tjes nemen, FOK! erop schrijven, plakband omgekeerd erop doen en dan buiten op hun ramen plakken?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:52 schreef FiXeR999 het volgende:
Zijn er FOK! stickers ofzo, dan plak ik die op de ramen..![]()
Zie merchandising @ fok.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:52 schreef FiXeR999 het volgende:
Zijn er FOK! stickers ofzo, dan plak ik die op de ramen..![]()
En door de brievenbus schijten.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:53 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
A4tjes nemen, FOK! erop schrijven, plakband omgekeerd erop doen en dan buiten op hun ramen plakken?
Dat zal ik es gaan proberen danquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:53 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
A4tjes nemen, FOK! erop schrijven, plakband omgekeerd erop doen en dan buiten op hun ramen plakken?
En de users danquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:46 schreef Solomio het volgende:
Je staat ook op het FOK forum, vind ik wel reden genoeg.
stuur jij hem op naar mij danquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:55 schreef postmortum het volgende:
ga er langs en biedt hem een fok!shirt aan![]()
De deurknoppen insmeren met zaad.quote:
Ik ga er morgen langs, ze zijn volgens mij dicht.. ik zal ze es bellenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:56 schreef Pietklaaso het volgende:
Doe nu dan!
hebben we alvast wat om te lachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
soort van handtekeningenactie maar dan anders!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:54 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
of als je een laserprinter hebt de 16 topics uitprinten en doodleuk aan ze geven![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:57 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Ik ga er morgen langs, ze zijn volgens mij dicht.. ik zal ze es bellen![]()
www.freecalls.com > downloaden > accountje maken >:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Kiek eens in ut vorige topixquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:59 schreef BuisGruis het volgende:
Heeft die site een forum?
Doe es link doen
Wel een onofficieel forum:quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:59 schreef BuisGruis het volgende:
Heeft die site een forum?
Doe es link doen
En dit was een reactie opquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:56 schreef Pietklaaso het volgende:
Doe nu dan!
hebben we alvast wat om te lachen
hoe slecht gemaaktquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:00 schreef yosander het volgende:
[..]
Wel een onofficieel forum:
www.solomembers.nl/forum/
Idd.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:02 schreef Aufruhr het volgende:
[..]
De titel van de pagina is zelfs nog 'Untitled Document'![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:00 schreef Timmee_ het volgende:
[..]
En dit was een reactie op![]()
Maar als je langs wil gaan, kun je bete reen verfspuitbus meenemen en op de muren Fok! spuiten![]()
daarop?quote:
Je moet toch een mail sturen naar de administrator? Ik zal mijn mailbotje even aan het werk zettenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:04 schreef BuisGruis het volgende:
Hoezo zijn wij verbannen dan?
Of is dat forum gewoon ruk..
sterfquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:10 schreef Hanstin het volgende:
@ maddox HAHAHAHA IK HEB GEWONNEN !!!
waarom had ik dat ookquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:16 schreef Pietklaaso het volgende:
waarom ging ik nou kijken wat hai2u was
Hij zegt toch: privescherm niet kopierenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:50 schreef BaajGuardian het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nog een cadeautje aan Blueeyes.
En cadeautje aan de baas van solomio.
Naam: Viper B.V.
Vestigingsadres: Rossinistraat 33
Vestigingsplaats: 5344AK Oss
KvK-nummer: 17119422 0000
Soort Inschrijving: Hoofdvestiging
THEMZ IS HAXLOLD! ^_^quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:19 schreef Pietklaaso het volgende:
Tis een zij ^^
+ Baajguardian is een Hacxor
ROFL!
tis omdat je een Fok!ker bentquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:22 schreef PawPas het volgende:
ok.... Ik kom een room binnen en voordat ik wat heb kunnen typen staat er "U bent gebanned door een beheerder, PAS OP! Te vaak = IPBAN". Wa?! Kad een hele normale naam, dus daar ligt het niet aan...
Hoe kunnen die beheerders dat nou doen? Ik houd me gewoon aan de regels zoals die gedicteerd staan in hun regel-sectie!
EN DAN HEBBEN ZE DE POPPEN AAN HET DANSENquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:20 schreef BaajGuardian het volgende:
Beter nog, we hebben veel meer info van al die lui dan we tot nu toe geplaatst hebben
Dus ze moeten gewoon heel fok unbannen enzo, anders worden we pas echt berenboos.
Ze zijn racistisch aan het doenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:22 schreef PawPas het volgende:
ok.... Ik kom een room binnen en voordat ik wat heb kunnen typen staat er "U bent gebanned door een beheerder, PAS OP! Te vaak = IPBAN". Wa?! Kad een hele normale naam, dus daar ligt het niet aan...
Hoe kunnen die beheerders dat nou doen? Ik houd me gewoon aan de regels zoals die gedicteerd staan in hun regel-sectie!
Het is omdat wij joden en negers zijn, we gaan ze aanklagen.quote:
Fok!ker in de wet moet zich hierzo melden!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:25 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Het is omdat wij joden en negers zijn, we gaan ze aanklagen.
en zo is hetquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:24 schreef BaajGuardian het volgende:
Ja. en wij zijn hele rare poppen.
Ik zal ze morgen er eens op aansprekenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:41 schreef PawPas het volgende:
Ja maar serieus, waarom alle Fok!ers over 1 kamp scheren? Ik snap dat ze niet willen dat er geen screenshots hier worden gepost, ook al is dat niet tegen hun eigen regels, maar zelfs degenen die dat niet doen worden aangepakt.
Je bedoeld 2018.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:44 schreef TyPmi3p het volgende:
deze reeks verliest zijn charme, het moet doodbloeden zodat iedereen het vergeten is om het vervolgens over 6 maand weer op te kunnen pakken
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:43 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Ik zal ze morgen er eens op aanspreken..
Als jullie nou eens een mooie klachten brief schrijven doe ik hem morgen in de bus..
de brief kun je mailen naar fok AT fixer PUNT nl![]()
je kunt ook mailen als je iets anders wil melden aan Solomio, ik print het wel uit en stop het in de bus of hangt het op de ramen![]()
dus mailen!
Ik maak ook foto'squote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:47 schreef yosander het volgende:
[..]
![]()
Ik heb alleen geen idee wat voor een brief ik moet typen.
Doe es niet onze droom verpestenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:04 schreef postmortum het volgende:
niet om de pret te drukken , maar kan ook gewoon brievenbus zijn em geem kantoorpand
Je drukt de pretquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:04 schreef postmortum het volgende:
niet om de pret te drukken , maar kan ook gewoon brievenbus zijn em geem kantoorpand
solomio.nlquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:08 schreef Pietklaaso het volgende:
maar die beheerder van solomio had toch meerdere cam sites![]()
laten we daar gewoon heengaan!
Iemand link?
Die staat alvast genoteerdquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:01 schreef Pietklaaso het volgende:
Iets als brief
Geachte heer So(A)lomio,
Wij verzoeken u dringend de zogenoemde ip-bans van onze leden op te heffen, als u dit niet doet staan wij niet in voor de gevolgen. Er zijn Fok! leden die het iq hebben van een goudvis en niet houden van woorden maar van daden. Wij zijn hiervoor niet verantwoordelijk. Aangezien al u persoonlijke gegevens bekent zijn lijk het mij voor u eigen welzijn het beste de ban op te heffen.
Als de ip-banns niet binnen 24uur zijn opgeheven zullen wij verdere stappen ondernemen. Denk aan een aanklacht wegen disriminatie. TIS TOG EEN HEUL GROOTTE HOAX JEWEETS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!123!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ROFLCOPTER!!!!!!!!!!!!EINZS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ZWEIDREI!!!!!!!!111111!!!11!!!!POLIZEI!!!!!!!
Met vriendelijke groet,
<Maikuuul's oom Giovanni
So(a)lomioquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:01 schreef Pietklaaso het volgende:
Iets als brief
Geachte heer So(A)lomio,
Wij verzoeken u dringend de zogenoemde ip-bans van onze leden op te heffen, als u dit niet doet staan wij niet in voor de gevolgen. Er zijn Fok! leden die het iq hebben van een goudvis en niet houden van woorden maar van daden. Wij zijn hiervoor niet verantwoordelijk. Aangezien al u persoonlijke gegevens bekent zijn lijk het mij voor u eigen welzijn het beste de ban op te heffen.
Als de ip-banns niet binnen 24uur zijn opgeheven zullen wij verdere stappen ondernemen. Denk aan een aanklacht wegen disriminatie. TIS TOG EEN HEUL GROOTTE HOAX JEWEETS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!123!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ROFLCOPTER!!!!!!!!!!!!EINZS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ZWEIDREI!!!!!!!!111111!!!11!!!!POLIZEI!!!!!!!
Met vriendelijke groet,
<Maikuuul's oom Giovanni
Wie is het danquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:23 schreef Pietklaaso het volgende:
Niet die screenshots van die mod :-# in de op
das heul niet goed
Solomio's eerste slachtofferquote:zo nog maar ffies vind t eignelijk nog wel leuke site ook
![]()
Echt welquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:23 schreef Pietklaaso het volgende:
Niet die screenshots van die mod :-# in de op
das heul niet goed
Trouwens wtf die werken nietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:10 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
solomio.nl
viperbv.nl
databoss.nl
startmap.nl
hitbonus.nl
camxs.nl
je moeder ook niet, maar betekend het dat ze niet bestaat?quote:
teringquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:58 schreef TyPmi3p het volgende:
[..]
je moeder ook niet, maar betekend het dat ze niet bestaat?![]()
En ik dacht dat ik kinderachtig wasquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:58 schreef TyPmi3p het volgende:
[..]
je moeder ook niet, maar betekend het dat ze niet bestaat?![]()
remlof is een solomiokont likker, I bet he sucks dicksquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:05 schreef Hanstin het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik kinderachtig was![]()
@ remlof vieze rukker ! nu heb je het verpest voor de rest van ons
Pech. Maar die toon in die mail die iedereen maar naar solomio moest sturen kon echt niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:05 schreef Hanstin het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik kinderachtig was![]()
@ remlof vieze rukker ! nu heb je het verpest voor de rest van ons
Dat was heul een grap toch!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Pech. Maar die toon in die mail die iedereen maar naar solomio moest sturen kon echt niet.
.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:11 schreef paultjuhhh het volgende:
Wees blij dat deze topics nog mogen vroeger werden ze op slot getieft ( denk aan tmfmensen fokken op tmf.nl of 538 )
Dat zal best, maar je hebt altijd van die eikels ertussen zitten die zich op laten fokken en het toch sturen.quote:
Waarom niet? We passen ons mail niveau op die van hun aan.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Pech. Maar die toon in die mail die iedereen maar naar solomio moest sturen kon echt niet.
Ik denk dat deze reeks ondertussen ook wel z'n langste tijd heeft gehadquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:11 schreef paultjuhhh het volgende:
Wees blij dat deze topics nog mogen vroeger werden ze op slot getieft ( denk aan tmfmensen fokken op tmf.nl of 538 )
Van solomio.nl? Nee van die prutsers die hun hele hebben en houden daar voor de camera gooien.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:13 schreef Chau het volgende:
[..]
Waarom niet? We passen ons mail niveau op die van hun aan.
hmm... het is dat jij de macht hebt anders was ik er tegenin gegaanquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat deze reeks ondertussen ook wel z'n langste tijd heeft gehad
Doe het gewoon alsnogquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:15 schreef TyPmi3p het volgende:
[..]
hmm... het is dat jij de macht hebt anders was ik er tegenin gegaan![]()
Nee want dan heb ik altijd ongelijk want dan sluit hij ze gewoonquote:
De tweede zou langer durenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:19 schreef FOKstrot het volgende:
Dat komt helemaal goed. Binnen de 24 uur zit er weer leven in ;-)
Nou dan heb ik toch gelijk?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:30 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
De wereld vergaat in 2012, dussssss
Ik was vanmiddag in 1x geblokt terwijl gister nog wel alles het deed......vreemd?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:36 schreef BlueEyes30 het volgende:
Heej FokKers,
Leuk om te zien hoe jullie je zo lekker misdragen NOTTTT, maar ff tussendoor, ga nou nie lope eikelen op het forum en op solomio, want zoals de mod hier zegd, dan loop je risco geband te worden en dan moet je nie lope janke ( emo's).
BTW het forum is niet van solomio maar van een jonge meid en een paar aanhangers die op het idee zijn gekomen een forum te maken, dus vergal het daar nou niet, want heeft helemaal niets met solomio te maken ( site beheer dan). da meisje heb dr helemaal niets mee te maken allemaal.
En wat betreft die printscreens pietklaaso en de rest, je ken plaatsen wat je wilt zoals ik zelf zei ik loop hiermee zoiweso een risico al zeg ik dat het niet gekopieerd moest worden, maar hoef me nergens druk om te maken want weet zelf goed wat ik gezegd heb.
Dus ik vraag gewoon netjes al weet ik da ut weinig nut zal hebben om ut een beetje gezelliger te houden en het forum met rust te laten want er is veel energie in gestoken door die meis en aanhang.
BlueEyes
Ik wil niet eikelen, ik wil op Solomioquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:36 schreef BlueEyes30 het volgende:
Heej FokKers,
Leuk om te zien hoe jullie je zo lekker misdragen NOTTTT, maar ff tussendoor, ga nou nie lope eikelen op het forum en op solomio, want zoals de mod hier zegd, dan loop je risco geband te worden en dan moet je nie lope janke ( emo's).
BTW het forum is niet van solomio maar van een jonge meid en een paar aanhangers die op het idee zijn gekomen een forum te maken, dus vergal het daar nou niet, want heeft helemaal niets met solomio te maken ( site beheer dan). da meisje heb dr helemaal niets mee te maken allemaal.
En wat betreft die printscreens pietklaaso en de rest, je ken plaatsen wat je wilt zoals ik zelf zei ik loop hiermee zoiweso een risico al zeg ik dat het niet gekopieerd moest worden, maar hoef me nergens druk om te maken want weet zelf goed wat ik gezegd heb.
Dus ik vraag gewoon netjes al weet ik da ut weinig nut zal hebben om ut een beetje gezelliger te houden en het forum met rust te laten want er is veel energie in gestoken door die meis en aanhang.
BlueEyes
ik heb net zelfs verzocht ze weg te halen zoals je kan lezenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:45 schreef BlueEyes30 het volgende:
van wat geblokt? als je denkt da ik ut was zit je dr gruwelijk naast want heb de hele dag gewerkt en kom net thuis, en als da jou manier is van wraak nemen mot jij da weten maar moet je dan iemand pakke die normaal heeft gedaan tegen jullie? en die jullie gewoon heeft gezegd als je normaal doet je geen probleem bent voor de mods op solomio? je mag ook best de goeie verhalen neerzetten hoor inplaats van me hier voor de zeik te zette, want zeg nou zelf ut was kei gezellie gisteren ( vanacht) en mij heb je nie horen klagen, hou zelf ook van un lolletje en ben ook nie altijd even serieus, maar mot wel binne de perken blijven en geen schade aanrichte aan mensen of forums die dr niks mee te maken hebben, als je begrijpt wat ik bedoel, dus verlaag je niet door uit te drijven na een stekkie waar ook maar het woord solomio in voorkomt. En ik zal heus niks zegge wa nie gezien mag worden want ik weet verdomd goed da als ik zeg nie publiseren ut tog gedaan word, ben door hetere vuren heen gegaan bij een eerdere groep forum leden dus ben wel wa gewend,
BlueEyes
Als ik het forum met rust laat unban je me danquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:48 schreef BlueEyes30 het volgende:
en jij denkt da hij da doet? denk ut niej hij fokt je waar je bijstaat, zonde want had wel goeie gesprekke met meerdere trouwens van the fokkers, hoop alleen da je ut forum met rust laat joh da meiske heb hier niks mee te maken en meen ik serieus
hij's een zijquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:49 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Probeer nou eens volledige woorden te gebruiken, man.
Hoi vrouw, welk forum?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:51 schreef BlueEyes30 het volgende:
forum heb niks te maken joh met solomio staat er helemaal los van. en unbanne heb ik niks mee te maken dat is niet aan mij, ben gewoon een moderator van solomio zelf. en volledige woorden laat me nie lachen, is nog altijd aan me eige hoe ik typ. btw ben een vrouw
unban ons!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:51 schreef BlueEyes30 het volgende:
forum heb niks te maken joh met solomio staat er helemaal los van. en unbanne heb ik niks mee te maken dat is niet aan mij, ben gewoon een moderator van solomio zelf. en volledige woorden laat me nie lachen, is nog altijd aan me eige hoe ik typ. btw ben een vrouw
Bedoel maar..........quote:
Kan je de beheerder niet eens lief aankijken?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:51 schreef BlueEyes30 het volgende:
Nou én, niet fok!ken met mij he, ik heb pietklaas gehaxt en nu staat je prive gesprekje op het net, huillie!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:51 schreef BlueEyes30 het volgende:
Een kut forum waar jeje eerst voor moet aanmeldenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:54 schreef Bevestigingsmail het volgende:
WEEEEEEEELK FORUM?!
link?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Een kut forum waar jeje eerst voor moet aanmelden
DEEEEEEEEEEEZEEEEEEEEEE: http://www.solomembers.nl/forum/quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:54 schreef Bevestigingsmail het volgende:
WEEEEEEEELK FORUM?!
Bron?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:56 schreef BaajGuardian het volgende:
Ps Blueeyes is geen moderator maar een admin, daarnaast speeld ze achter de schermen mee en voor de schermen acteerd ze, ik heb nog wel meer materiaal hoor lieverd.
Welke roomquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:56 schreef Pietklaaso het volgende:
Die 14jarige chick isser ookweerwat baal ik van mijn ban (neuj ik ben heul geen pedo)
Ik kom er voor de eerste keer opquote:Je bent verbannen van dit forum.
Neem contact op met de webmaster of forumbeheerder voor meer informatie.
Ojaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:55 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nou én, niet fok!ken met mij he, ik heb pietklaas gehaxt en nu staat je prive gesprekje op het net, huillie!
Hoelang duurt ie nu nog dan?quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:01 schreef BlueEyes30 het volgende:
en pietklaaso da van die ban kan ik weinig aan doen ik was ut nie, zo ja dan had ik dat wel eerlijk gezegd tegen je, zo fair ben ik dan ook weer.
Die pedo?quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:03 schreef BlueEyes30 het volgende:
Trouwens zou bijna zeggen ga ome henkie maar vervelen op zijn eigen chatsite met cam, die ouwe heeft wel wat behoefte aan publiek sinds die niet meer welkom is op solomio, oeps of had ik dit niet mogen zeggen? de starter van deze hype pffff
Ik.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:07 schreef BlueEyes30 het volgende:
wie heeft tot 2018 dan?
Kan jij er niet voor zorgen dat ik een unban krijg?quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:08 schreef BlueEyes30 het volgende:
idd dehovenier jij zegt ut
Ben benieuwd of die site dan nog wel bestaatquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:07 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
dat is dus over ruim 10 jaar!
tweede keerquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:05 schreef BlueEyes30 het volgende:
pietklaaso da weet ik niet hoelang die duuurt weet nie hoevaak je al in totaal verbanne bent, afhankelijk van de aantal keren kan er bepaald worden hoelang het nog duurt...
Nu ben je dus aan het liegen!quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:10 schreef BlueEyes30 het volgende:
mja tot 2018 betekend dus dat je een ipban te pakken hebt for life zoals wij da noemen en dat is iets wa ze nie zomaar doen
Dat denk ik ja.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:13 schreef BlueEyes30 het volgende:
heejz madoxx,
nou zoals ik zei die bans heb ik niet onder controle dat zal ongetwijffelt een beslissing zijn van hogerhand en denk ook niet geheel onterecht ook al zitten er zeker wel tussen die best braaf zijn, [b]mischien die bans te danken aan je mede fokkers die minder braaf zijn[b/] en die waarschijnlijk dr beter af zijn gekomen dan jullie, mischien toch maar eens rond de tafel gaan zitte met zijn alle want de aanstichter van deze rel heeft zich al een tijdje stil gehouden of valt jullie niks op?
Verdomme, nooit van punten en komma's gehoord ofzo?quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:13 schreef BlueEyes30 het volgende:
heejz madoxx,
nou zoals ik zei die bans heb ik niet onder controle dat zal ongetwijffelt een beslissing zijn van hogerhand en denk ook niet geheel onterecht ook al zitten er zeker wel tussen die best braaf zijn, mischien die bans te danken aan je mede fokkers die minder braaf zijn en die waarschijnlijk dr beter af zijn gekomen dan jullie, mischien toch maar eens rond de tafel gaan zitte met zijn alle want de aanstichter van deze rel heeft zich al een tijdje stil gehouden of valt jullie niks op?
Slapen?quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:16 schreef MaddoxX het volgende:
Heb eigenlijk ook wel wat beters te doen![]()
Ik ook wel, al is het altijd leuk om mensen voor lul te zien zittenquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:16 schreef MaddoxX het volgende:
Ja maar ik nietquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:16 schreef MaddoxX het volgende:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:18 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Ik ook wel, al is het altijd leuk om mensen met een lul te zien zitten
Al is hetquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:27 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
als je nou geen hihi had gezegd was ie nog leuker geweest
![]()
Gewoon standaard bij mijquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:31 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Al is hetteken hier tot een dieptepunt gedaald. iedereen gebruikt dat smilietje te pas en te onpas.
eerste 24 uurquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:37 schreef Niek. het volgende:
Hoelang duurt een ban?
Nou blijkbaar wel!. Ik bedoel ik ben nu heul braaf geworden. na gisternacht met tony niks meer gebeurd en vandaag was ik weer gebanned. En ik had geen screenshot of wat dan ook meer geplaats ( dacht ikquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:46 schreef BlueEyes30 het volgende:
Ik heb een stelling da als je niks verkeerds doet je kan blijven, maar ik ben niet de enigste die wel wat lol kan waarderen, de grootste obstakels zijn die printscreens en al die negativiteit. Solomio doet echt niet moeilijk om het feit jullie daar chatten, maar om het feit dat er mensen geschaad worden,
Fraai taalgebruikquote:Op woensdag 13 juni 2007 01:00 schreef BlueEyes30 het volgende:
Ja maar pietklaaso zoals solomio ook al zei je ben een fokker en nu worden ze allemaal over een kam geschoren en da heb je dan te danken aan die leuke medefokkers van je die wel ONbraaf zijn, denk dat je beter hun ken uitkaffere
pwned door remlofquote:Op woensdag 13 juni 2007 01:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Fraai taalgebruik
Maar je hebt wel gelijk.
Lijkt me zo hard als dat gebeurdquote:Op woensdag 13 juni 2007 08:41 schreef Jo0Lz het volgende:.
zijn er al meer mensen bang gemaakt met telefonische bedreigingen?!
quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:41 schreef Jo0Lz het volgende:.
zijn er al meer mensen bang gemaakt met telefonische bedreigingen?!
lol doe ze de grtz van fok!quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:44 schreef Hanstin het volgende:
Hey hierzo op school kan ik er wel gewoon op![]()
Ouwe sok of niet (relatief waarschijnlijk, want ikzelf ben ook niet meer de jongste), doe in ieder geval ALSOF je Nederlands kunt. Ik heb voor de rest 0,0 te maken met dit topic, behalve dat ik het vermakelijk vind om te lezen. Behalve die posts van jou, daar gaan mijn haren van overeind staan, al is het alleen maar vanwege die krampachtige spelwijze die je gebruikt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:18 schreef BlueEyes30 het volgende:
idd remlof zit al te lang int chatvak hahaha nee kidding kom uit het stenen tijdperk ben wat ouder dan de rest hier denk ik, mischien drm me typstylo.
Op school valt internet pauper vaak uit maar het geweldige is dat je dan gelijk een andere ip hebtquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:45 schreef postmortum het volgende:
[..]
lol doe ze de grtz van fok!kijken of ze een hele school blokkeren
![]()
gaan ze die ook bannenquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:51 schreef postmortum het volgende:
zeg ze hebben 1 ip-afres gelocked, maar als ik nu lekker bij de buren ga chatten wat doen ze dan?
omg zie je het voor je zoeen hele buurt gebandquote:
Heel nederlandquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:55 schreef postmortum het volgende:
[..]
omg zie je het voor je zoeen hele buurt geband![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:22 schreef DjBoBkE het volgende:
http://anonymouse.org/cgi-bin/anon-www.cgi/http://www.solomio.nl/site/
Die site zorgt ervoor dat je kan browsen onder een ander ip. Veel plezier jongens!
die werkt niet aangezien de slomiosite met flash werktquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:22 schreef DjBoBkE het volgende:
http://anonymouse.org/cgi(...)www.solomio.nl/site/
Die site zorgt ervoor dat je kan browsen onder een ander ip. Veel plezier jongens!
Ow.. Jammer danquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:24 schreef postmortum het volgende:
[..]
die werkt niet aangezien de slomiosite met flash werkt![]()
zeg 1x fok en je het een ban tot 2018quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:27 schreef DjBoBkE het volgende:
[..]
Ow.. Jammer dan
Hier doet hij het toch wel.. maar ik ben dan ook niet gebant
OOOOOOHHHHHHH NOOOEEEESSSSS..quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:28 schreef postmortum het volgende:
[..]
zeg 1x fok en je het een ban tot 2018![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:30 schreef DjBoBkE het volgende:
[..]
OOOOOOHHHHHHH NOOOEEEESSSSS..
oeh wat erg
Jeweetsch!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:30 schreef DjBoBkE het volgende:
[..]
OOOOOOHHHHHHH NOOOEEEESSSSS..
oeh wat erg
Het is wel heel erg voor jou gelijk emo gewordenquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik ook
Zielige Solomio rukkers, jullie kunnen van mij nu officieel de grafkanker krijgen, met een pijnlijke dood erbij :w
en dat voorrecht gun ik niet iedereen
hoerquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:31 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Het is wel heel erg voor jou gelijk emo geworden
Die heb ik zien zitten inderdaad die babyfoto.quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:23 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik val wel op met m'n babyfoto wehehe
ik ben nog nooit gebandquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:06 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Nee daar kunnen de gebande Fok!kers blij mee zijn
Dat word niks, kun je net zogoed thuis blijven.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:13 schreef MaddoxX het volgende:
damn ik moet zo naar school toets makenmet de gedachte dat ik nog steeds blocked ben
![]()
Idd. ik ga solomio aanklagen !quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:18 schreef Chau het volgende:
[..]
Dat word niks, kun je net zogoed thuis blijven.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:13 schreef MaddoxX het volgende:
damn ik moet zo naar school toets makenmet de gedachte dat ik nog steeds blocked ben
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |