abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50393222

doe het dan zo + groter plaatje misschien?

Laat maar:') een kikker en jij had een link om op te klikken
pi_50393270
Heej FokKers,

Leuk om te zien hoe jullie je zo lekker misdragen NOTTTT, maar ff tussendoor, ga nou nie lope eikelen op het forum en op solomio, want zoals de mod hier zegd, dan loop je risco geband te worden en dan moet je nie lope janke ( emo's).
BTW het forum is niet van solomio maar van een jonge meid en een paar aanhangers die op het idee zijn gekomen een forum te maken, dus vergal het daar nou niet, want heeft helemaal niets met solomio te maken ( site beheer dan). da meisje heb dr helemaal niets mee te maken allemaal.
En wat betreft die printscreens pietklaaso en de rest, je ken plaatsen wat je wilt zoals ik zelf zei ik loop hiermee zoiweso een risico al zeg ik dat het niet gekopieerd moest worden, maar hoef me nergens druk om te maken want weet zelf goed wat ik gezegd heb.
Dus ik vraag gewoon netjes al weet ik da ut weinig nut zal hebben om ut een beetje gezelliger te houden en het forum met rust te laten want er is veel energie in gestoken door die meis en aanhang.

BlueEyes
Autodrop ze zouden verboden moeten worden!!!!
pi_50393396
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 23:36 schreef BlueEyes30 het volgende:
Heej FokKers,

Leuk om te zien hoe jullie je zo lekker misdragen NOTTTT, maar ff tussendoor, ga nou nie lope eikelen op het forum en op solomio, want zoals de mod hier zegd, dan loop je risco geband te worden en dan moet je nie lope janke ( emo's).
BTW het forum is niet van solomio maar van een jonge meid en een paar aanhangers die op het idee zijn gekomen een forum te maken, dus vergal het daar nou niet, want heeft helemaal niets met solomio te maken ( site beheer dan). da meisje heb dr helemaal niets mee te maken allemaal.
En wat betreft die printscreens pietklaaso en de rest, je ken plaatsen wat je wilt zoals ik zelf zei ik loop hiermee zoiweso een risico al zeg ik dat het niet gekopieerd moest worden, maar hoef me nergens druk om te maken want weet zelf goed wat ik gezegd heb.
Dus ik vraag gewoon netjes al weet ik da ut weinig nut zal hebben om ut een beetje gezelliger te houden en het forum met rust te laten want er is veel energie in gestoken door die meis en aanhang.

BlueEyes
Ik was vanmiddag in 1x geblokt terwijl gister nog wel alles het deed......vreemd?

ojaa en ik heb die screens niet geplaatst! of opdracht te geven om te plaatsen
ik heb net zelfs verzocht ze weg te halen zoals je kan lezen

[ Bericht 2% gewijzigd door Pietklaaso op 12-06-2007 23:45:23 ]
pi_50393499
Dan maar naar http://www.nulive.nl/
Children of the night. What music they make.
pi_50393538
Fokking wankers daar
pi_50393596
van wat geblokt? als je denkt da ik ut was zit je dr gruwelijk naast want heb de hele dag gewerkt en kom net thuis, en als da jou manier is van wraak nemen mot jij da weten maar moet je dan iemand pakke die normaal heeft gedaan tegen jullie? en die jullie gewoon heeft gezegd als je normaal doet je geen probleem bent voor de mods op solomio? je mag ook best de goeie verhalen neerzetten hoor inplaats van me hier voor de zeik te zette, want zeg nou zelf ut was kei gezellie gisteren ( vanacht) en mij heb je nie horen klagen, hou zelf ook van un lolletje en ben ook nie altijd even serieus, maar mot wel binne de perken blijven en geen schade aanrichte aan mensen of forums die dr niks mee te maken hebben, als je begrijpt wat ik bedoel, dus verlaag je niet door uit te drijven na een stekkie waar ook maar het woord solomio in voorkomt. En ik zal heus niks zegge wa nie gezien mag worden want ik weet verdomd goed da als ik zeg nie publiseren ut tog gedaan word, ben door hetere vuren heen gegaan bij een eerdere groep forum leden dus ben wel wa gewend,

BlueEyes
pi_50393605
quote:
Heej FokKers,

BlueEyes
Ik wil niet eikelen, ik wil op Solomio
pi_50393623
Ik ga Solomio.nl hacken
pi_50393635
quote:
Heej FokKers,

-verhaal-

BlueEyes
Waarom unban je ons niet gewoon allemaal
pi_50393661
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 23:45 schreef BlueEyes30 het volgende:
van wat geblokt? als je denkt da ik ut was zit je dr gruwelijk naast want heb de hele dag gewerkt en kom net thuis, en als da jou manier is van wraak nemen mot jij da weten maar moet je dan iemand pakke die normaal heeft gedaan tegen jullie? en die jullie gewoon heeft gezegd als je normaal doet je geen probleem bent voor de mods op solomio? je mag ook best de goeie verhalen neerzetten hoor inplaats van me hier voor de zeik te zette, want zeg nou zelf ut was kei gezellie gisteren ( vanacht) en mij heb je nie horen klagen, hou zelf ook van un lolletje en ben ook nie altijd even serieus, maar mot wel binne de perken blijven en geen schade aanrichte aan mensen of forums die dr niks mee te maken hebben, als je begrijpt wat ik bedoel, dus verlaag je niet door uit te drijven na een stekkie waar ook maar het woord solomio in voorkomt. En ik zal heus niks zegge wa nie gezien mag worden want ik weet verdomd goed da als ik zeg nie publiseren ut tog gedaan word, ben door hetere vuren heen gegaan bij een eerdere groep forum leden dus ben wel wa gewend,

BlueEyes
ik heb net zelfs verzocht ze weg te halen zoals je kan lezen

+ ik ben tog echt weer gebannt van Solomio (deze keer zonder reden)
pi_50393667
pietklaaso hoe komt die mede fokker dan aan die prints? bedoel jullie medefokkers zijn tog nie van die fokkers die mekaar lope te hacke lijkt me? beetje vreemd
pi_50393674
Ik ben verraden
pi_50393723
en jij denkt da hij da doet? denk ut niej hij fokt je waar je bijstaat, zonde want had wel goeie gesprekke met meerdere trouwens van the fokkers, hoop alleen da je ut forum met rust laat joh da meiske heb hier niks mee te maken en meen ik serieus
pi_50393751
Probeer nou eens volledige woorden te gebruiken, man.
pi_50393753
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 23:48 schreef BlueEyes30 het volgende:
en jij denkt da hij da doet? denk ut niej hij fokt je waar je bijstaat, zonde want had wel goeie gesprekke met meerdere trouwens van the fokkers, hoop alleen da je ut forum met rust laat joh da meiske heb hier niks mee te maken en meen ik serieus
Als ik het forum met rust laat unban je me dan
  dinsdag 12 juni 2007 @ 23:49:38 #166
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_50393765
Mensen van FOK! werden toch gebannen?
pi_50393773
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 23:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mensen van FOK! werden toch gebannen?
Worden nog steeds gebanned
pi_50393793
weet ik veul vast niet.

maar hier ga je niet op in:
+ ik ben tog echt weer gebannt van Solomio (deze keer zonder reden)
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 23:49 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Probeer nou eens volledige woorden te gebruiken, man.
hij's een zij
pi_50393828
Welk freakin forum?
murp: murpmurpmurpmurpmurpmurpmurp
pi_50393831
forum heb niks te maken joh met solomio staat er helemaal los van. en unbanne heb ik niks mee te maken dat is niet aan mij, ben gewoon een moderator van solomio zelf. en volledige woorden laat me nie lachen, is nog altijd aan me eige hoe ik typ. btw ben een vrouw
pi_50393872
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 23:51 schreef BlueEyes30 het volgende:
forum heb niks te maken joh met solomio staat er helemaal los van. en unbanne heb ik niks mee te maken dat is niet aan mij, ben gewoon een moderator van solomio zelf. en volledige woorden laat me nie lachen, is nog altijd aan me eige hoe ik typ. btw ben een vrouw
Hoi vrouw, welk forum?
pi_50393882
quote:
unban ons!
  dinsdag 12 juni 2007 @ 23:52:48 #173
34663 SpeedyGJ
pi_50393883
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 23:50 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Worden nog steeds gebanned
Bedoel maar..........

Daarnaast.....de screens die worden gepost, wat maakt het nou uit, als ze daar een probleem mee hebben, dan moeten ze maar niet gaan cammen
pi_50393915
Op dat forum kunnen wij al niet eens meer komen !
pi_50393918
quote:
Kan je de beheerder niet eens lief aankijken?
pi_50393934
WEEEEEEEELK FORUM?!
  dinsdag 12 juni 2007 @ 23:54:45 #177
132726 Sjengdanny
Ik kom er wel...
pi_50393967
TVP
Op ut Vriethof, op un baank.
Gruuts op de Mestreechter Geis!
Hendig sjiek!
Vuilak!
  dinsdag 12 juni 2007 @ 23:55:30 #178
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_50394010
quote:
Nou én, niet fok!ken met mij he, ik heb pietklaas gehaxt en nu staat je prive gesprekje op het net, huillie!
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 23:55:32 #179
34663 SpeedyGJ
pi_50394012
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 23:54 schreef Bevestigingsmail het volgende:
WEEEEEEEELK FORUM?!
Een kut forum waar jeje eerst voor moet aanmelden
pi_50394023
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 23:55 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

Een kut forum waar jeje eerst voor moet aanmelden
link?
pi_50394043
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 23:54 schreef Bevestigingsmail het volgende:
WEEEEEEEELK FORUM?!
DEEEEEEEEEEEZEEEEEEEEEE: http://www.solomembers.nl/forum/
pi_50394057
Die 14jarige chick isser ookweer wat baal ik van mijn ban (neuj ik ben heul geen pedo)

dinsdag 12 juni 2007 @ 23:56:48 #183
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_50394064
Ps Blueeyes is geen moderator maar een admin, daarnaast speelt ze achter de schermen mee en voor de schermen acteerd ze, ik heb nog wel meer materiaal hoor lieverd.
pi_50394084
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 23:56 schreef BaajGuardian het volgende:
Ps Blueeyes is geen moderator maar een admin, daarnaast speeld ze achter de schermen mee en voor de schermen acteerd ze, ik heb nog wel meer materiaal hoor lieverd.
Bron?
pi_50394093
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 23:56 schreef Pietklaaso het volgende:
Die 14jarige chick isser ookweer wat baal ik van mijn ban (neuj ik ben heul geen pedo)

Welke room
  dinsdag 12 juni 2007 @ 23:57:36 #186
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_50394102
Haar eigen woorden.
pi_50394126
quote:
Je bent verbannen van dit forum.
Neem contact op met de webmaster of forumbeheerder voor meer informatie.
Ik kom er voor de eerste keer op
pi_50394138
RELLEN!
  dinsdag 12 juni 2007 @ 23:58:26 #189
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_50394142
Anaconda is trouwens ook een apart figuur, ook genoeg materiaal over, die was ook aanwezig dus ik durf te wedden dat daar ook wat mee besproken is.
pi_50394171
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 23:57 schreef Bevestigingsmail het volgende:

[..]

Welke room
Ze is alweer weg
pi_50394172
Yo Sala, wtf doe jij op solomio :

edit: kut foto is veranderd duh

[ Bericht 23% gewijzigd door Bevestigingsmail op 13-06-2007 10:50:16 ]
pi_50394182
Rellen op Afhakers
pi_50394223
wil niet veel zeggen hoor ben al heel lang op solomio en heb nog altijd me zegje gedaan, ze weten niet beter dan hoe ik ben en wat zijn mijn woorden dan? en hoezo acteer ik, cyberwereld is toch een brok acteerwerk joh of wist je dat nog niet, doe heel wat meer op internet wereldje dan jij weet van mij, voor mij is real en vurtueel nogal een verschil
pi_50394248
en pietklaaso da van die ban kan ik weinig aan doen ik was ut nie, zo ja dan had ik dat wel eerlijk gezegd tegen je, zo fair ben ik dan ook weer.
pi_50394272
blabladibal
pi_50394283
*BURP*
pi_50394285
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 23:55 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Nou én, niet fok!ken met mij he, ik heb pietklaas gehaxt en nu staat je prive gesprekje op het net, huillie!
Oja
HOMO ROFL
pi_50394289
bladibladiabla
pi_50394295
Bloebloe
pi_50394298
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 00:01 schreef BlueEyes30 het volgende:
en pietklaaso da van die ban kan ik weinig aan doen ik was ut nie, zo ja dan had ik dat wel eerlijk gezegd tegen je, zo fair ben ik dan ook weer.
Hoelang duurt ie nu nog dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')