Idd.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:02 schreef Aufruhr het volgende:
[..]
De titel van de pagina is zelfs nog 'Untitled Document'![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:00 schreef Timmee_ het volgende:
[..]
En dit was een reactie op![]()
Maar als je langs wil gaan, kun je bete reen verfspuitbus meenemen en op de muren Fok! spuiten![]()
daarop?quote:
Je moet toch een mail sturen naar de administrator? Ik zal mijn mailbotje even aan het werk zettenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:04 schreef BuisGruis het volgende:
Hoezo zijn wij verbannen dan?
Of is dat forum gewoon ruk..
sterfquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:10 schreef Hanstin het volgende:
@ maddox HAHAHAHA IK HEB GEWONNEN !!!
waarom had ik dat ookquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:16 schreef Pietklaaso het volgende:
waarom ging ik nou kijken wat hai2u was
Hij zegt toch: privescherm niet kopierenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:50 schreef BaajGuardian het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nog een cadeautje aan Blueeyes.
En cadeautje aan de baas van solomio.
Naam: Viper B.V.
Vestigingsadres: Rossinistraat 33
Vestigingsplaats: 5344AK Oss
KvK-nummer: 17119422 0000
Soort Inschrijving: Hoofdvestiging
THEMZ IS HAXLOLD! ^_^quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:19 schreef Pietklaaso het volgende:
Tis een zij ^^
+ Baajguardian is een Hacxor
ROFL!
tis omdat je een Fok!ker bentquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:22 schreef PawPas het volgende:
ok.... Ik kom een room binnen en voordat ik wat heb kunnen typen staat er "U bent gebanned door een beheerder, PAS OP! Te vaak = IPBAN". Wa?! Kad een hele normale naam, dus daar ligt het niet aan...
Hoe kunnen die beheerders dat nou doen? Ik houd me gewoon aan de regels zoals die gedicteerd staan in hun regel-sectie!
EN DAN HEBBEN ZE DE POPPEN AAN HET DANSENquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:20 schreef BaajGuardian het volgende:
Beter nog, we hebben veel meer info van al die lui dan we tot nu toe geplaatst hebben
Dus ze moeten gewoon heel fok unbannen enzo, anders worden we pas echt berenboos.
Ze zijn racistisch aan het doenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:22 schreef PawPas het volgende:
ok.... Ik kom een room binnen en voordat ik wat heb kunnen typen staat er "U bent gebanned door een beheerder, PAS OP! Te vaak = IPBAN". Wa?! Kad een hele normale naam, dus daar ligt het niet aan...
Hoe kunnen die beheerders dat nou doen? Ik houd me gewoon aan de regels zoals die gedicteerd staan in hun regel-sectie!
Het is omdat wij joden en negers zijn, we gaan ze aanklagen.quote:
Fok!ker in de wet moet zich hierzo melden!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:25 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Het is omdat wij joden en negers zijn, we gaan ze aanklagen.
en zo is hetquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:24 schreef BaajGuardian het volgende:
Ja. en wij zijn hele rare poppen.
Ik zal ze morgen er eens op aansprekenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:41 schreef PawPas het volgende:
Ja maar serieus, waarom alle Fok!ers over 1 kamp scheren? Ik snap dat ze niet willen dat er geen screenshots hier worden gepost, ook al is dat niet tegen hun eigen regels, maar zelfs degenen die dat niet doen worden aangepakt.
Je bedoeld 2018.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:44 schreef TyPmi3p het volgende:
deze reeks verliest zijn charme, het moet doodbloeden zodat iedereen het vergeten is om het vervolgens over 6 maand weer op te kunnen pakken
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:43 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Ik zal ze morgen er eens op aanspreken..
Als jullie nou eens een mooie klachten brief schrijven doe ik hem morgen in de bus..
de brief kun je mailen naar fok AT fixer PUNT nl![]()
je kunt ook mailen als je iets anders wil melden aan Solomio, ik print het wel uit en stop het in de bus of hangt het op de ramen![]()
dus mailen!
Ik maak ook foto'squote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:47 schreef yosander het volgende:
[..]
![]()
Ik heb alleen geen idee wat voor een brief ik moet typen.
Doe es niet onze droom verpestenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:04 schreef postmortum het volgende:
niet om de pret te drukken , maar kan ook gewoon brievenbus zijn em geem kantoorpand
Je drukt de pretquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:04 schreef postmortum het volgende:
niet om de pret te drukken , maar kan ook gewoon brievenbus zijn em geem kantoorpand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |