quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:33 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Niet kopieren zegt 'ie, en wat doe jij
Zeg dat die Fok!kers heul gauw in rust moet laten.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:47 schreef FiXeR999 het volgende:
Wheheheheh solomio zit hier om de hoek, zal ik er langs gaan?Ik woon daar namelijk vlakbij!
Its a hard world ladquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:48 schreef MaddoxX het volgende:
ik had last post bij mijn weten
[Solomio] Gvd en nu is het loos!
Heb jij vrienden?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ahem? Ik en een rl vriend van me deden de hele bert en ernie grappen hoor, weet niet welke fokpubertjes het hebben gepoogt na te doen maar wij waren de eersten.
Jaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:47 schreef FiXeR999 het volgende:
Wheheheheh solomio zit hier om de hoek, zal ik er langs gaan?Ik woon daar namelijk vlakbij!
Mieter er een kei door de ramen!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:47 schreef FiXeR999 het volgende:
Doen dan + fotoo maken van die baasquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:47 schreef FiXeR999 het volgende:
hun stroom afsluiten.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:51 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Mieter er een kei door de ramen!
Film het geheel en schnell op youtube postenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:50 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Ik zal es kijken of ze morgen open zijn.. zoniet mep ik ze open
![]()
Wat erg dat ze hier om de hoek zitten.. en ik maar solomio kapot schelden![]()
A4tjes nemen, FOK! erop schrijven, plakband omgekeerd erop doen en dan buiten op hun ramen plakken?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:52 schreef FiXeR999 het volgende:
Zijn er FOK! stickers ofzo, dan plak ik die op de ramen..![]()
Zie merchandising @ fok.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:52 schreef FiXeR999 het volgende:
Zijn er FOK! stickers ofzo, dan plak ik die op de ramen..![]()
En door de brievenbus schijten.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:53 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
A4tjes nemen, FOK! erop schrijven, plakband omgekeerd erop doen en dan buiten op hun ramen plakken?
Dat zal ik es gaan proberen danquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:53 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
A4tjes nemen, FOK! erop schrijven, plakband omgekeerd erop doen en dan buiten op hun ramen plakken?
En de users danquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:46 schreef Solomio het volgende:
Je staat ook op het FOK forum, vind ik wel reden genoeg.
stuur jij hem op naar mij danquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:55 schreef postmortum het volgende:
ga er langs en biedt hem een fok!shirt aan![]()
De deurknoppen insmeren met zaad.quote:
Ik ga er morgen langs, ze zijn volgens mij dicht.. ik zal ze es bellenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:56 schreef Pietklaaso het volgende:
Doe nu dan!
hebben we alvast wat om te lachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
soort van handtekeningenactie maar dan anders!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:54 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
of als je een laserprinter hebt de 16 topics uitprinten en doodleuk aan ze geven![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:57 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Ik ga er morgen langs, ze zijn volgens mij dicht.. ik zal ze es bellen![]()
www.freecalls.com > downloaden > accountje maken >:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Kiek eens in ut vorige topixquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:59 schreef BuisGruis het volgende:
Heeft die site een forum?
Doe es link doen
Wel een onofficieel forum:quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:59 schreef BuisGruis het volgende:
Heeft die site een forum?
Doe es link doen
En dit was een reactie opquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:56 schreef Pietklaaso het volgende:
Doe nu dan!
hebben we alvast wat om te lachen
hoe slecht gemaaktquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:00 schreef yosander het volgende:
[..]
Wel een onofficieel forum:
www.solomembers.nl/forum/
Idd.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:02 schreef Aufruhr het volgende:
[..]
De titel van de pagina is zelfs nog 'Untitled Document'![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:00 schreef Timmee_ het volgende:
[..]
En dit was een reactie op![]()
Maar als je langs wil gaan, kun je bete reen verfspuitbus meenemen en op de muren Fok! spuiten![]()
daarop?quote:
Je moet toch een mail sturen naar de administrator? Ik zal mijn mailbotje even aan het werk zettenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:04 schreef BuisGruis het volgende:
Hoezo zijn wij verbannen dan?
Of is dat forum gewoon ruk..
sterfquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:10 schreef Hanstin het volgende:
@ maddox HAHAHAHA IK HEB GEWONNEN !!!
waarom had ik dat ookquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:16 schreef Pietklaaso het volgende:
waarom ging ik nou kijken wat hai2u was
Hij zegt toch: privescherm niet kopierenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:50 schreef BaajGuardian het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nog een cadeautje aan Blueeyes.
En cadeautje aan de baas van solomio.
Naam: Viper B.V.
Vestigingsadres: Rossinistraat 33
Vestigingsplaats: 5344AK Oss
KvK-nummer: 17119422 0000
Soort Inschrijving: Hoofdvestiging
THEMZ IS HAXLOLD! ^_^quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:19 schreef Pietklaaso het volgende:
Tis een zij ^^
+ Baajguardian is een Hacxor
ROFL!
tis omdat je een Fok!ker bentquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:22 schreef PawPas het volgende:
ok.... Ik kom een room binnen en voordat ik wat heb kunnen typen staat er "U bent gebanned door een beheerder, PAS OP! Te vaak = IPBAN". Wa?! Kad een hele normale naam, dus daar ligt het niet aan...
Hoe kunnen die beheerders dat nou doen? Ik houd me gewoon aan de regels zoals die gedicteerd staan in hun regel-sectie!
EN DAN HEBBEN ZE DE POPPEN AAN HET DANSENquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:20 schreef BaajGuardian het volgende:
Beter nog, we hebben veel meer info van al die lui dan we tot nu toe geplaatst hebben
Dus ze moeten gewoon heel fok unbannen enzo, anders worden we pas echt berenboos.
Ze zijn racistisch aan het doenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:22 schreef PawPas het volgende:
ok.... Ik kom een room binnen en voordat ik wat heb kunnen typen staat er "U bent gebanned door een beheerder, PAS OP! Te vaak = IPBAN". Wa?! Kad een hele normale naam, dus daar ligt het niet aan...
Hoe kunnen die beheerders dat nou doen? Ik houd me gewoon aan de regels zoals die gedicteerd staan in hun regel-sectie!
Het is omdat wij joden en negers zijn, we gaan ze aanklagen.quote:
Fok!ker in de wet moet zich hierzo melden!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:25 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Het is omdat wij joden en negers zijn, we gaan ze aanklagen.
en zo is hetquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:24 schreef BaajGuardian het volgende:
Ja. en wij zijn hele rare poppen.
Ik zal ze morgen er eens op aansprekenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:41 schreef PawPas het volgende:
Ja maar serieus, waarom alle Fok!ers over 1 kamp scheren? Ik snap dat ze niet willen dat er geen screenshots hier worden gepost, ook al is dat niet tegen hun eigen regels, maar zelfs degenen die dat niet doen worden aangepakt.
Je bedoeld 2018.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:44 schreef TyPmi3p het volgende:
deze reeks verliest zijn charme, het moet doodbloeden zodat iedereen het vergeten is om het vervolgens over 6 maand weer op te kunnen pakken
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:43 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Ik zal ze morgen er eens op aanspreken..
Als jullie nou eens een mooie klachten brief schrijven doe ik hem morgen in de bus..
de brief kun je mailen naar fok AT fixer PUNT nl![]()
je kunt ook mailen als je iets anders wil melden aan Solomio, ik print het wel uit en stop het in de bus of hangt het op de ramen![]()
dus mailen!
Ik maak ook foto'squote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:47 schreef yosander het volgende:
[..]
![]()
Ik heb alleen geen idee wat voor een brief ik moet typen.
Doe es niet onze droom verpestenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:04 schreef postmortum het volgende:
niet om de pret te drukken , maar kan ook gewoon brievenbus zijn em geem kantoorpand
Je drukt de pretquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:04 schreef postmortum het volgende:
niet om de pret te drukken , maar kan ook gewoon brievenbus zijn em geem kantoorpand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |