hun stroom afsluiten.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:51 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Mieter er een kei door de ramen!
Film het geheel en schnell op youtube postenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:50 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Ik zal es kijken of ze morgen open zijn.. zoniet mep ik ze open
![]()
Wat erg dat ze hier om de hoek zitten.. en ik maar solomio kapot schelden![]()
A4tjes nemen, FOK! erop schrijven, plakband omgekeerd erop doen en dan buiten op hun ramen plakken?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:52 schreef FiXeR999 het volgende:
Zijn er FOK! stickers ofzo, dan plak ik die op de ramen..![]()
Zie merchandising @ fok.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:52 schreef FiXeR999 het volgende:
Zijn er FOK! stickers ofzo, dan plak ik die op de ramen..![]()
En door de brievenbus schijten.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:53 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
A4tjes nemen, FOK! erop schrijven, plakband omgekeerd erop doen en dan buiten op hun ramen plakken?
Dat zal ik es gaan proberen danquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:53 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
A4tjes nemen, FOK! erop schrijven, plakband omgekeerd erop doen en dan buiten op hun ramen plakken?
En de users danquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:46 schreef Solomio het volgende:
Je staat ook op het FOK forum, vind ik wel reden genoeg.
stuur jij hem op naar mij danquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:55 schreef postmortum het volgende:
ga er langs en biedt hem een fok!shirt aan![]()
De deurknoppen insmeren met zaad.quote:
Ik ga er morgen langs, ze zijn volgens mij dicht.. ik zal ze es bellenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:56 schreef Pietklaaso het volgende:
Doe nu dan!
hebben we alvast wat om te lachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
soort van handtekeningenactie maar dan anders!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:54 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
of als je een laserprinter hebt de 16 topics uitprinten en doodleuk aan ze geven![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:57 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Ik ga er morgen langs, ze zijn volgens mij dicht.. ik zal ze es bellen![]()
www.freecalls.com > downloaden > accountje maken >:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Kiek eens in ut vorige topixquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:59 schreef BuisGruis het volgende:
Heeft die site een forum?
Doe es link doen
Wel een onofficieel forum:quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:59 schreef BuisGruis het volgende:
Heeft die site een forum?
Doe es link doen
En dit was een reactie opquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:56 schreef Pietklaaso het volgende:
Doe nu dan!
hebben we alvast wat om te lachen
hoe slecht gemaaktquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:00 schreef yosander het volgende:
[..]
Wel een onofficieel forum:
www.solomembers.nl/forum/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |