solomio.nlquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:08 schreef Pietklaaso het volgende:
maar die beheerder van solomio had toch meerdere cam sites![]()
laten we daar gewoon heengaan!
Iemand link?
Die staat alvast genoteerdquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:01 schreef Pietklaaso het volgende:
Iets als brief
Geachte heer So(A)lomio,
Wij verzoeken u dringend de zogenoemde ip-bans van onze leden op te heffen, als u dit niet doet staan wij niet in voor de gevolgen. Er zijn Fok! leden die het iq hebben van een goudvis en niet houden van woorden maar van daden. Wij zijn hiervoor niet verantwoordelijk. Aangezien al u persoonlijke gegevens bekent zijn lijk het mij voor u eigen welzijn het beste de ban op te heffen.
Als de ip-banns niet binnen 24uur zijn opgeheven zullen wij verdere stappen ondernemen. Denk aan een aanklacht wegen disriminatie. TIS TOG EEN HEUL GROOTTE HOAX JEWEETS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!123!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ROFLCOPTER!!!!!!!!!!!!EINZS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ZWEIDREI!!!!!!!!111111!!!11!!!!POLIZEI!!!!!!!
Met vriendelijke groet,
<Maikuuul's oom Giovanni
So(a)lomioquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:01 schreef Pietklaaso het volgende:
Iets als brief
Geachte heer So(A)lomio,
Wij verzoeken u dringend de zogenoemde ip-bans van onze leden op te heffen, als u dit niet doet staan wij niet in voor de gevolgen. Er zijn Fok! leden die het iq hebben van een goudvis en niet houden van woorden maar van daden. Wij zijn hiervoor niet verantwoordelijk. Aangezien al u persoonlijke gegevens bekent zijn lijk het mij voor u eigen welzijn het beste de ban op te heffen.
Als de ip-banns niet binnen 24uur zijn opgeheven zullen wij verdere stappen ondernemen. Denk aan een aanklacht wegen disriminatie. TIS TOG EEN HEUL GROOTTE HOAX JEWEETS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!123!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ROFLCOPTER!!!!!!!!!!!!EINZS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ZWEIDREI!!!!!!!!111111!!!11!!!!POLIZEI!!!!!!!
Met vriendelijke groet,
<Maikuuul's oom Giovanni
Wie is het danquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:23 schreef Pietklaaso het volgende:
Niet die screenshots van die mod :-# in de op
das heul niet goed
Solomio's eerste slachtofferquote:zo nog maar ffies vind t eignelijk nog wel leuke site ook
![]()
Echt welquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:23 schreef Pietklaaso het volgende:
Niet die screenshots van die mod :-# in de op
das heul niet goed
Trouwens wtf die werken nietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:10 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
solomio.nl
viperbv.nl
databoss.nl
startmap.nl
hitbonus.nl
camxs.nl
je moeder ook niet, maar betekend het dat ze niet bestaat?quote:
teringquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:58 schreef TyPmi3p het volgende:
[..]
je moeder ook niet, maar betekend het dat ze niet bestaat?![]()
En ik dacht dat ik kinderachtig wasquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:58 schreef TyPmi3p het volgende:
[..]
je moeder ook niet, maar betekend het dat ze niet bestaat?![]()
remlof is een solomiokont likker, I bet he sucks dicksquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:05 schreef Hanstin het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik kinderachtig was![]()
@ remlof vieze rukker ! nu heb je het verpest voor de rest van ons
Pech. Maar die toon in die mail die iedereen maar naar solomio moest sturen kon echt niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:05 schreef Hanstin het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik kinderachtig was![]()
@ remlof vieze rukker ! nu heb je het verpest voor de rest van ons
Dat was heul een grap toch!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Pech. Maar die toon in die mail die iedereen maar naar solomio moest sturen kon echt niet.
.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:11 schreef paultjuhhh het volgende:
Wees blij dat deze topics nog mogen vroeger werden ze op slot getieft ( denk aan tmfmensen fokken op tmf.nl of 538 )
Dat zal best, maar je hebt altijd van die eikels ertussen zitten die zich op laten fokken en het toch sturen.quote:
Waarom niet? We passen ons mail niveau op die van hun aan.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Pech. Maar die toon in die mail die iedereen maar naar solomio moest sturen kon echt niet.
Ik denk dat deze reeks ondertussen ook wel z'n langste tijd heeft gehadquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:11 schreef paultjuhhh het volgende:
Wees blij dat deze topics nog mogen vroeger werden ze op slot getieft ( denk aan tmfmensen fokken op tmf.nl of 538 )
Van solomio.nl? Nee van die prutsers die hun hele hebben en houden daar voor de camera gooien.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:13 schreef Chau het volgende:
[..]
Waarom niet? We passen ons mail niveau op die van hun aan.
hmm... het is dat jij de macht hebt anders was ik er tegenin gegaanquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat deze reeks ondertussen ook wel z'n langste tijd heeft gehad
Doe het gewoon alsnogquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:15 schreef TyPmi3p het volgende:
[..]
hmm... het is dat jij de macht hebt anders was ik er tegenin gegaan![]()
Nee want dan heb ik altijd ongelijk want dan sluit hij ze gewoonquote:
De tweede zou langer durenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:19 schreef FOKstrot het volgende:
Dat komt helemaal goed. Binnen de 24 uur zit er weer leven in ;-)
Nou dan heb ik toch gelijk?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:30 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
De wereld vergaat in 2012, dussssss
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |