pwned door remlofquote:Op woensdag 13 juni 2007 01:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Fraai taalgebruik
Maar je hebt wel gelijk.
Lijkt me zo hard als dat gebeurdquote:Op woensdag 13 juni 2007 08:41 schreef Jo0Lz het volgende:.
zijn er al meer mensen bang gemaakt met telefonische bedreigingen?!
quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:41 schreef Jo0Lz het volgende:.
zijn er al meer mensen bang gemaakt met telefonische bedreigingen?!
lol doe ze de grtz van fok!quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:44 schreef Hanstin het volgende:
Hey hierzo op school kan ik er wel gewoon op![]()
Ouwe sok of niet (relatief waarschijnlijk, want ikzelf ben ook niet meer de jongste), doe in ieder geval ALSOF je Nederlands kunt. Ik heb voor de rest 0,0 te maken met dit topic, behalve dat ik het vermakelijk vind om te lezen. Behalve die posts van jou, daar gaan mijn haren van overeind staan, al is het alleen maar vanwege die krampachtige spelwijze die je gebruikt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:18 schreef BlueEyes30 het volgende:
idd remlof zit al te lang int chatvak hahaha nee kidding kom uit het stenen tijdperk ben wat ouder dan de rest hier denk ik, mischien drm me typstylo.
Op school valt internet pauper vaak uit maar het geweldige is dat je dan gelijk een andere ip hebtquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:45 schreef postmortum het volgende:
[..]
lol doe ze de grtz van fok!kijken of ze een hele school blokkeren
![]()
gaan ze die ook bannenquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:51 schreef postmortum het volgende:
zeg ze hebben 1 ip-afres gelocked, maar als ik nu lekker bij de buren ga chatten wat doen ze dan?
omg zie je het voor je zoeen hele buurt gebandquote:
Heel nederlandquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:55 schreef postmortum het volgende:
[..]
omg zie je het voor je zoeen hele buurt geband![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:22 schreef DjBoBkE het volgende:
http://anonymouse.org/cgi-bin/anon-www.cgi/http://www.solomio.nl/site/
Die site zorgt ervoor dat je kan browsen onder een ander ip. Veel plezier jongens!
die werkt niet aangezien de slomiosite met flash werktquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:22 schreef DjBoBkE het volgende:
http://anonymouse.org/cgi(...)www.solomio.nl/site/
Die site zorgt ervoor dat je kan browsen onder een ander ip. Veel plezier jongens!
Ow.. Jammer danquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:24 schreef postmortum het volgende:
[..]
die werkt niet aangezien de slomiosite met flash werkt![]()
zeg 1x fok en je het een ban tot 2018quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:27 schreef DjBoBkE het volgende:
[..]
Ow.. Jammer dan
Hier doet hij het toch wel.. maar ik ben dan ook niet gebant
OOOOOOHHHHHHH NOOOEEEESSSSS..quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:28 schreef postmortum het volgende:
[..]
zeg 1x fok en je het een ban tot 2018![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:30 schreef DjBoBkE het volgende:
[..]
OOOOOOHHHHHHH NOOOEEEESSSSS..
oeh wat erg
Jeweetsch!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:30 schreef DjBoBkE het volgende:
[..]
OOOOOOHHHHHHH NOOOEEEESSSSS..
oeh wat erg
Het is wel heel erg voor jou gelijk emo gewordenquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik ook
Zielige Solomio rukkers, jullie kunnen van mij nu officieel de grafkanker krijgen, met een pijnlijke dood erbij :w
en dat voorrecht gun ik niet iedereen
hoerquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:31 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Het is wel heel erg voor jou gelijk emo geworden
Die heb ik zien zitten inderdaad die babyfoto.quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:23 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik val wel op met m'n babyfoto wehehe
ik ben nog nooit gebandquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:06 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Nee daar kunnen de gebande Fok!kers blij mee zijn
Dat word niks, kun je net zogoed thuis blijven.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:13 schreef MaddoxX het volgende:
damn ik moet zo naar school toets makenmet de gedachte dat ik nog steeds blocked ben
![]()
Idd. ik ga solomio aanklagen !quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:18 schreef Chau het volgende:
[..]
Dat word niks, kun je net zogoed thuis blijven.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:13 schreef MaddoxX het volgende:
damn ik moet zo naar school toets makenmet de gedachte dat ik nog steeds blocked ben
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |