Wat vind men van het westen?quote:Twente (Begin van de jaartelling de Tubanti, in het oude Latijn vermeld als Tuihanti, in 797 Tuianti, in 799 Tueanti, in 851 Thuehenti en in de elfde eeuw Tuente en tenslotte Twente of Twenthe) is een streek in het oosten van Nederland,
die het oostelijke deel van de provincie Overijssel omvat en min of meer begrensd wordt door de rivieren Regge en Dinkel en de grenzen met Duitsland en de Achterhoek (provincie Gelderland). De naam Twente is
afkomstig van de Romeinse benaming Tuihanti oftewel Tubanten voor de Germanen die in dit gebied woonachtig waren en in de Vroege Middeleeuwen door de Germaanse stam der Saksen geassimileerd en hevig beïnvloed werden.
Is er ook een volkslied?quote:Uit de gouden korenaren,
schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten,
de mensen uit het Westen.
Er is toch ook een serie over Twente?quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Komen er ook voetbalclubs uit Twente?quote:Van Jonge Leu en Oale Groond is een Twentse soapserie die in opdracht van RTV Oost werd geproduceerd door NL Film & TV. De regie was in handen van Johan Nijenhuis (afl. 1-4, bekend van onder andere Costa! en ZOOP),
Steven de Jong, Geert Lautenschutz, Jan van den Nieuwenhuijzen en Jan Albert de Weerd. De verhaallijnen waren van Ingrid van den Heuvel. Het oorspronkelijke script was in het Nederlands. De eindredactie van de dialogen in
het Twents was in handen van Herman Finkers, die zelf ook meespeelde. De dertig afleveringen werden wekelijks uitgezonden door RTV Oost. De serie geniet grote bekendheid in de regio. De eerste aflevering op zondag 2 oktober 2005
trok 300.000 kijkers. Ondernemers uit de regio, onder andere Wehkamp, Grolsch en Bolletje sponsoren de productie. Inmiddels hebben Omroep Gelderland, RTV Noord-Holland, RTV Utrecht en RTV Noord de serie ook uitgezonden.
Vanaf september 2007 wordt de serie ook op Nederland 1 uitgezonden. In augustus 2006 werden de opnames voor een tweede serie van 24 afleveringen afgerond. Dit deel werd vanaf 8 oktober 2006 op RTV Oost uitgezonden.
De Twentse vertaling van de dialogen was deze keer in handen van Goaitsen van der Vliet.
enquote:Heracles of AVC Heracles is een Nederlandse betaald voetbalclub uit Almelo, opgericht op 3 mei 1903. De club behoort daarmee tot de oudste voetbalverenigingen van Nederland. Heracles heeft verscheidene landskampioenschappen gewonnen (1926/1927 en 1940/1941). Vanaf 1974 bestond de betaaldvoetbalorganisatie onder de naam 'SC Heracles'74'; sinds 1998 luidt de officiële naam 'Heracles Almelo'.
De eerste maal dat Heracles, toen nog SC Heracles, in de Eredivisie uitkwam was van 1961 tot 1965. Daarna hebben ze tot 1985 weer in de Eerste Divisie gespeeld om in 1985 voor de duur van één seizoen terug te keren in de hoogste afdeling van het betaald voetbal. Daarna heeft het twintig jaar, namelijk tot het Eerste Divisiekampioenschap van het seizoen 2004-2005, geduurd voordat Heracles weer kon uitkomen in de Eredivisie.
De club speelt in een verticaal zwart/wit gestreept shirt met een witte broek en zwart/witte kousen. Een van de bekendste spelers uit de clubgeschiedenis is de Zuid-Afrikaan Steve Mokone. Andere bekende oud-spelers zijn Hendrie Krüzen en Folkert Velten. Krüzen vertrok naar FC Den Bosch. Velten en Krüzen zijn momenteel lid van de trainingsstaf van Heracles.
Haar thuiswedstrijden speelt Heracles in het Polman Stadion, dat plaats biedt aan 8500 toeschouwers. Na de rappe uitverkoop van seizoenskaarten voor het seizoen 2005/2006 smeedde het bestuur een plan om nog voor de start van de competitie het stadion met zo'n 3000 zitplaatsen uit te breiden tot bijna 10.000 zitplaatsen. Ook is het de bedoeling dat er een hele reeks nieuwe skyboxen wordt gebouwd. Waar normaliter bovenop de bestaande tribune wordt gebouwd, is het in het Polman Stadion de bedoeling dat de tribunes naar onderen doorgetrokken worden tot aan het veld, iets wat een zogenaamd "Engels sfeertje" moet gaan creëren. Inmiddels zijn de plannen ten uitvoer gebracht en is de totale capaciteit van het stadion opgekrikt van 6900 (400 plaatsen voor de bezoekende club) tot 8500. Heracles speelt haar thuiswedstrijden als enige ploeg in de eredivisie op kunstgras. De huidige trainer is Ruud Brood , die met ingang van het seizoen 2006/2007 de trainer van de club is. Hij kwam over van Helmond Sport. Met ingang van 1 januari 2007 is Nico-Jan Hoogma de algemeen directeur. In de winterstop 2006/2007 is er veel gebeurd op transfer gebied, zo zijn Peter Reekers en Bernard Hofstede naar respectievelijk VVV Venlo en Volendam(verhuurd) gegaan. Als opvolgers voor deze spelers is Igor Glusevic voor de rest van het seizoen gehuurd en is aangetrokken voor volgend seizoen, ook is Rob Friend op de laatste dag van de transfermarkt gehuurd van SC Heerenveen.
Welke Fok!-users komen er allemaal uit Twente dan?quote:FC Twente is de betaalde voetbalclub van Enschede en omstreken (Twente) die in de Eredivisie speelt. FC Twente is opgericht in 1965 als fusieclub van Sportclub Enschede en de Enschedese Boys. Eerste voorzitter was de ondernemer en oud-verzetsman Cor Hilbrink.
FC Twente speelt haar thuiswedstrijden in het Arke Stadion. Deze werd op 10 mei 1998 geopend. De eerste officiële wedstrijd die hier gespeeld werd was die tegen PSV. De eindstand: 3-0 voor de Tukkers. Daarvoor werd er gespeeld in het Diekmanstadion. Het bestuur van Twente heeft concrete plannen getoond over de uitbreiding van het huidige stadion wat er rond augustus 2008 moet staan. De capaciteit van het stadion zal na deze uitbreiding 24.244 zitplaatsen zijn.
De meest bekende trouwe aanhang van FC Twente zijn de Ultras Vak-P. Maar ook de Vriendenkring is een trouwe Twente aanhang. De Vriendenkring is veruit de oudste supportersvereniging van Twente, in de jaren 80 begon zich echter een groep (vooral jonge) Twente fans zich van de oudere gevestigde supportersgroep af te splitsen. Deze jongere groep Twentse supporters wilden samen nieuwe activiteiten ondernemen voor jongeren gericht op FC Twente. Eind jaren 80 zal de (op dat moment nog niet officiële supportersvereniging) van Vak-P de fundamenten leggen voor de Ultras cultuur in Nederland. Er zijn momenteel tien officieel erkende supportersverenigingen verspreid door de regio, ook in Duitsland is er een erkende Twente fanclub.
FC Twente speelde éénmaal een Europacup finale. In 1975 werd de finale van de UEFA Cup over twee wedstrijden verloren van Borussia Mönchengladbach, nadat in de halve finale Juventus was uitgeschakeld.
In het seizoen 1971/1972 kreeg FC Twente in 34 competitiewedstrijden slechts dertien tegengoals. Dit is nog altijd een record. Twente won twee maal de KNVB beker, in 1977 en 2001.
Sander Boschker is de speler die de meeste competitieduels voor FC Twente speelde. De thuiswedstrijd tegen FC Groningen op 12 november 2006 (7-1) was zijn 424e; daarmee haalde hij Epi Drost (423 wedstrijden) in. De uitslag van de wedstrijd tegen Groningen is tevens de grootste in het Arke stadion ooit. Clubtopscorer is Jan Jeuring met 103 nationale en 19 Europese doelpunten.
FC Twente was in 2006 één van de elf UEFA Intertoto Cup winnaars door na een 1-0 nederlaag tegen Kalmar FF in Zweden, deze achterstand thuis met een 3-1 winst te compenseren. Daarmee is Twente de tweede club van Nederland die een Intertoto Cup wint. De wedstrijd erna tegen FC Levadia werd echter thuis met 1-1 gelijkgespeeld en uit in Letland werd met 1-0 verloren, waardoor Twente werd uitgeschakeld in de UEFA Cup.
Laatste loodjes wegen dus in jouw geval echt het zwaarst?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb totaal geen zin in presentatie maken
heb geen zin, geen ideeën, niks... had veel liever rustig thuisgezeten, zodat ik me op m'n gemak voor kon bereiden op de verdedigingquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:15 schreef Blawh het volgende:
[..]
Laatste loodjes wegen dus in jouw geval echt het zwaarst?
Kan haast niet andersquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:18 schreef Blawh het volgende:
[..]
Jaloezie misschien dat er ook mensen zijn die trots op hun regio kunnen zijn?
Broes, schaam je man!!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:36 schreef BroesWillems het volgende:
Dat ik deze reeks nooit eerder heb gezien!
Ik ben ook een tukker![]()
rulerofdeath heeft die ooit bedacht dacht ikquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:46 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Broes, schaam je man!!
Welkom![]()
TVP! Wie die titel heeft bedacht is een held
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:46 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Broes, schaam je man!!
Welkom![]()
TVP! Wie die titel heeft bedacht is een held
![]()
![]()
hehe..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
rulerofdeath heeft die ooit bedacht dacht ik
Ach ja, bornerbroekers. Slag apartquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:49 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
![]()
er zijn trouwens, meerdere varianten op... 'wij' zeggen altijd, Zoep'n, Poep'n en over de pruum hen kroep'n... maarja, het komt allemaal op het zelfde neer...
zoep'n, brekk'n en angoan!!!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:49 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
![]()
er zijn trouwens, meerdere varianten op... 'wij' zeggen altijd, Zoep'n, Poep'n en over de pruum hen kroep'n... maarja, het komt allemaal op het zelfde neer...
Nee, dat zijn Entersen... die zijn apart....quote:
Kloptquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:53 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Nee, dat zijn Entersen... die zijn apart....![]()
rond welke leeftijd ?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:55 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Klopt!
Ken trouwens nog aardig wat lui uit bb!
21/20. Gingen we vroeger nog wel veel mee om!quote:
ik ben zelf 24, dus ik zit even te denken welke lui dat kunnen zijn... maar ik zal ze wel regelmatig zien in het café....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:07 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
21/20. Gingen we vroeger nog wel veel mee om!
naja, vroeger.. Gok iets van 3/4 jaar geleden ofzo..
Marsha Braamhaar/Wieke Arkink.. Die generatie.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:16 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ik ben zelf 24, dus ik zit even te denken welke lui dat kunnen zijn... maar ik zal ze wel regelmatig zien in het café....
Marsha is een achternicht van mij en Wieke die woont vlak bij mij in de buurt (maarja, wie niet in Bornerbroekquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:21 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Marsha Braamhaar/Wieke Arkink.. Die generatie.
Zie dat je zelf van Braamhaar bent, zal je dr wel familie van zijn denk ik!
goei'ndagquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:32 schreef Intelligence het volgende:
* Intelligence is ook te vinden in Enschede
Whehe, idd.. Braamhaar is geloof ik een vrij beroemde naam in BBquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:28 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Marsha is een achternicht van mij en Wieke die woont vlak bij mij in de buurt (maarja, wie niet in Bornerbroek)
Er zitten nogal wat Braamhaar's in Bornerbroek...
Toevallig nog op de cross in Hoge Hexel geweest 2e paasdag?
Jep, M'n vriendin heeft meegedaan in Hoge Hexel en 1 Juli is er weer Cross in Bornerbroek.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:34 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Whehe, idd.. Braamhaar is geloof ik een vrij beroemde naam in BB!
Neej, niet geweest.. Kom niet bij de crossen.. Jij wel dus?
In De Blote Kont!!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:36 schreef BroesWillems het volgende:
Mooi wark... ::)
Idi, idi, idiootquote:
En dat is tquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:39 schreef BroesWillems het volgende:
ja, dat is inderdaad ook mooi wark....
dat wist ik ook welquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:39 schreef BroesWillems het volgende:
Maar hun bedoelde ik natuurlijk niet...
Ben er wel is geweest, dat is allemaal net een generatie na mij.. 't slephoes e.d.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:40 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
En dat is t!
Ben je ''vroeger'' wel eens in die hokken geweest? T Hok, de Möl enzo?
Jah, klopt idd.. Van Matthijs Jans(s?)en die groep was (is) t hok! Heb ik nog een jaar bij in de klas gezeten..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:43 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ben er wel is geweest, dat is allemaal net een generatie na mij.. 't slephoes e.d.
of de laatste die er wel goed van af is gekomen...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:46 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jah, klopt idd.. Van Matthijs Jans(s?)en die groep was (is) t hok! Heb ik nog een jaar bij in de klas gezeten..
Jij bent dus eigenlijk van de net-niet generatie![]()
Zo zou je t ook kunnen omschrijvenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:48 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
of de laatste die er wel goed van af is gekomen...
we zitten ff na te denken wat er in presentatie gaat komen, want alles staat al in het rapport, dat hebben ze gewoon kunnen lezen... dus het zou alleen maar iets van herhaling zijn, en dat zien we niet echt zitten!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:52 schreef Blawh het volgende:
[..]
Goede middag, nog steeds weinig aan het uitvreten voor school?![]()
Als het nu in het duits Nasynchroniseert! dat doet het altijd goed...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
we zitten ff na te denken wat er in presentatie gaat komen, want alles staat al in het rapport, dat hebben ze gewoon kunnen lezen... dus het zou alleen maar iets van herhaling zijn, en dat zien we niet echt zitten!
maar niet tijdens een (serieus bedoelde) afsluitende presentatie, waarbij ook onze schoolcoach aanwezig zal zijn!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:54 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Als het nu in het duits Nasynchroniseert! dat doet het altijd goed...![]()
Bij ons moet dit erin komen:quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
we zitten ff na te denken wat er in presentatie gaat komen, want alles staat al in het rapport, dat hebben ze gewoon kunnen lezen... dus het zou alleen maar iets van herhaling zijn, en dat zien we niet echt zitten!
afgezien van 5e en klein beetje het 3e punt is de rest gewoon herhaling van wat al in het rapport staatquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:56 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Bij ons moet dit erin komen:
Probleemstelling
Methode van onderzoek
Conclusies en aanbevelingen (onderbouwing)
Oplossing voor het probleem
Terugblik op wordingsproces
Kloptquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
afgezien van 5e en klein beetje het 3e punt is de rest gewoon herhaling van wat al in het rapport staat
bij ons is er niks verplicht, afsluitend gesprekje mag ook, maar docent van school vond presentatie wel een leuk ideequote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:00 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Klopt! Maar goed, zo staat het in die brief, doen we het ook zo. Mooi makkelijk!
Serieus ja? Bij ons is presenteren weer verplichtquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bij ons is er niks verplicht, afsluitend gesprekje mag ook, maar docent van school vond presentatie wel een leuk idee
Machtig mooi wark toch?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bij ons is er niks verplicht, afsluitend gesprekje mag ook, maar docent van school vond presentatie wel een leuk idee
Half jaar afstuderen en je kan niks leuks/ nuttigs in een presentatie kwijt?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als je wat leuks/nuttigs in die presentatie kan zetten wel...
alles wat naar voren is gekomen tijdens het onderzoek, staat in het rapport... conclusies en aanbevelingen zijn ook al gedaan, staat achterin het rapport. dus echt veel nieuws valt er niet te vertellen!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:14 schreef Blawh het volgende:
[..]
Half jaar afstuderen en je kan niks leuks/ nuttigs in een presentatie kwijt?
Of je verslag is gewoon zo goed en compleet, dat kan ook nog natuurlijk.
Er is juist een klink in de (spam)kabel gekomen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:37 schreef LilDutchPrincess het volgende:
jeeezus wat kunnen jullie spammen...
luilakquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:12 schreef Blawh het volgende:
[..]
Er is juist een klink in de (spam)kabel gekomen.![]()
Ik wacht tot mams thuiskomt, verrek van de honger.
En nee, ik ga niet zelf koken.
Zeker weten, voorbeeld voor velen zou je kunnen/ moeten zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:47 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
luilak
ik heb net een visburger gemaakt, met spinazie met ei en aardappelpuree...
gezond studentje ben ik he!
Heel erg puik werk, mijn autootje moet ook nodig eens weer gewassen worden. Lekker gegeten trouwens?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:59 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben er ook weerheb aardappels met doperwtjes en een roomburger gehad als avondeten
heb net ook fanatiek mijn auto gewassen, hij is weer mooi schoonen glimt aan alle kanten
dat vind mijn auto ook vast wel fijnquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:59 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben er ook weerheb aardappels met doperwtjes en een roomburger gehad als avondeten
heb net ook fanatiek mijn auto gewassen, hij is weer mooi schoonen glimt aan alle kanten
Goeiesmorgens deze morgenquote:Op woensdag 13 juni 2007 08:35 schreef rulerofdeath het volgende:
goedemorgen
tjah als je dat zo bekijkt heeft ie dat inderdaag gedaan
Rijssen.. Binnie a fien'nquote:Op woensdag 13 juni 2007 08:39 schreef Smeej het volgende:
TVP!!!
rijssen Represent ( niet dat ik er volgens mij trots op moet zijn maar tis toch mooi twente!!)
Verrekken is een groot woord, maar fijn is anders. Ik duik zo maar even weer op de bank, koortsje onder de leden.quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:32 schreef Roycoooooo het volgende:
En Blawh, jij hebt gisteren dus een uur zitten te verrekken van de honger?
haha.. Zetpil in de reet douwen dus, ben je dr zo vanafquote:Op woensdag 13 juni 2007 08:43 schreef Blawh het volgende:
[..]
Verrekken is een groot woord, maar fijn is anders. Ik duik zo maar even weer op de bank, koortsje onder de leden.
Morgen trouwens allemaal
Wacht ik nog wel even mee, kan ik altijd nog doen als het te lang duurt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:45 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
haha.. Zetpil in de reet douwen dus, ben je dr zo vanaf![]()
Truequote:Op woensdag 13 juni 2007 08:46 schreef Blawh het volgende:
[..]
Wacht ik nog wel even mee, kan ik altijd nog doen als het te lang duurt.
Heb nog nooit een zetpil in mijn achterste gehad, dus weet niet hoe het voelt. Lijkt me inderdaad dat er wel fijnere dingen zijn.quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:47 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
True!
Lekker zo'n geval in de reet![]()
K ook niet, misschien als kinde zijnde maar niet dat ik weetquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:23 schreef Blawh het volgende:
[..]
Heb nog nooit een zetpil in mijn achterste gehad, dus weet niet hoe het voelt. Lijkt me inderdaad dat er wel fijnere dingen zijn.![]()
Al beetje onder de knie?quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
K ook niet, misschien als kinde zijnde maar niet dat ik weet!
Net ff heerlijk geoefend met die Engelse brief![]()
Aan mijn engels kan ik niet zo snel iets verbeteren denk ikquote:
die laatste zin zet je lekker fout neerquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
K ook niet, misschien als kinde zijnde maar niet dat ik weet!
Net ff heerlijk geoefend met die Engelse brief![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:05 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Aan mijn engels kan ik niet zo snel iets verbeteren denk ik!
Gewoon paar keer oefenen, zal er vast niet slechter van worden! Daarnaast ff de goede wil tonen richting de leraar he
![]()
Klopt, las het net ook nog een keerquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die laatste zin zet je lekker fout neer
een brief had ik nooit zoveel problemen mee.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:12 schreef Blawh het volgende:
[..]
Engels is inderdaad best een rampvak. Hoop dat die goede wil je naar een voldoende brengt als het met je brief zelf niet lukt.
Schei uit, vreselijk die dingen. Krijg er nog trauma's als ik weer aan terug denkquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
een brief had ik nooit zoveel problemen mee.
een luistertoets vond ik altijd kutdingen![]()
met CE heb ik nog nooit hoger dan een 3 gehaald voor de briefquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
een brief had ik nooit zoveel problemen mee.
Vind je? Die stemmen waren helemaal niet monotoon en je kon je er altijd zo makkelijk voor concentreren vanwege de leuke onderwerpen van de gesprekken.quote:een luistertoets vond ik altijd kutdingen![]()
nee helaas, drukdrukdruk hèquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat vind mijn auto ook vast wel fijn
heb je morgen tijd?![]()
![]()
hoi hoiquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee helaas, drukdrukdruk hè
goedemorgen trouwens
Goedemorgenquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee helaas, drukdrukdruk hè
goedemorgen trouwens
hmmm... ik heb volgende week wel tijd, maar dan heb ik niet echt zinquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Goedemorgen
wanneer heb je tijd dan? hoeft niet per se vandaag![]()
wanneer heb je tijd én zin ?quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hmmm... ik heb volgende week wel tijd, maar dan heb ik niet echt zin
Als ik voor ReM mag spreken: denk nooitquote:
Great Minds Think Alikequote:Op woensdag 13 juni 2007 11:55 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Als ik voor ReM mag spreken: denk nooit!
alsof jij wel mijn auto zou wassen als ik het zou vragenquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:49 schreef rulerofdeath het volgende:
hmmz t is toch wat met die jongeren van tegenwoordig.
nee maar ik ben altijd ontzettend drukquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
alsof jij wel mijn auto zou wassen als ik het zou vragen![]()
![]()
iedereen is altijd ontzettend drukquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee maar ik ben altijd ontzettend druk
ik heb geen tijd om mn eigen auto te wassen:P
er zitten ook veel voordelen aan een eigen autoquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:41 schreef Roycoooooo het volgende:
Heb ik ff geluk dat ik geen eigen auto heb![]()
Zekers te weten. Neem vaak ''onze'' auto mee, pa moet altijd met de treinquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
er zitten ook veel voordelen aan een eigen auto![]()
dan weet je wel wat de voordelen zijnquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:43 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zekers te weten. Neem vaak ''onze'' auto mee, pa moet altijd met de trein!
Toff, drink je ook bier en rook je shag?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:19 schreef Smeej het volgende:
natuulk nit!! Ik droage gewoon een spiekerbokse!! en dat als meekn!!
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:21 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Toff, drink je ook bier en rook je shag?![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:21 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Toff, drink je ook bier en rook je shag?![]()
eensch is!quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:27 schreef rulerofdeath het volgende:
trouwens een bierdrinkende meid heb ik niks op tegen. die dure breezertroep ga ik echt niet halen. laat ze maar bier zuipe![]()
Rookt ze ook shag en loopt ze rond in een oude spijkerbroek?quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
eensch is!
* ReMcOrE heeft een vriendin die bier drinkt
rookt niet, soms in een oude spijkerbroek (met verven bijvoorbeeld)quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:02 schreef Blawh het volgende:
[..]
Rookt ze ook shag en loopt ze rond in een oude spijkerbroek?
als zij dat wil.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:27 schreef BroesWillems het volgende:
Mijn vriendin loopt heeeeel soms op klompen... bij huis op de boerderij dan...![]()
tsss vrouwen die bier drinken....quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:27 schreef rulerofdeath het volgende:
trouwens een bierdrinkende meid heb ik niks op tegen. die dure breezertroep ga ik echt niet halen. laat ze maar bier zuipe![]()
ik heb klompschoenen...quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
als zij dat wil.
zal mij echt allemaal een worst wezen hoe iemand er precies bijloopt of wat diegene doet.
beter dan dat iedereen er precies hetzelfde bijloopt![]()
nee das commerciele troep gewoon. komt in de buurt van breezerquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
tsss vrouwen die bier drinken....![]()
breezer trouwens ook... brr
al drink ik nu rosébier... maar da's vrouwelijk bier
pff maar niet zó zoetquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee das commerciele troep gewoon. komt in de buurt van breezer
enne @ BW
tjah wat jij wil he
ik heb kisten. op stage heb ik werkschoenen aan voor als ik ineens de werkplaats in moet.
jah en ik ga nu slapen. truste![]()
Rosé olé oléquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:50 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
pff maar niet zó zoet
slaap lekker... denk dat ik zo ook maar ga.. slaap half hier
Wat doe je voor werk dan?quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:47 schreef BroesWillems het volgende:
Ik heb ze alleen maar 2 x per jaar aan
loop meestal gewoon op gewone schoenen... niks apart...
Maarrem, Sint Isidorushoeve, Daar werk ik vlak in de buurt. Op de grens van Bentelo...
quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:47 schreef BroesWillems het volgende:
Maarrem, Sint Isidorushoeve, Daar werk ik vlak in de buurt. Op de grens van Bentelo...
quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:
al drink ik nu rosébier... maar da's vrouwelijk bier
quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:55 schreef Roycoooooo het volgende:
Wat doe je voor werk dan?
Rosé geliefd hier merk ik. Misschien werkt Broes wel op de wijngaard waar de lekkerste rosé vandaan komt.quote:Twentse rosé opnieuw de lekkerste
BENTELO/SCHEVENINGEN - Het publiek van het evenement Rosé aan Zee heeft voor de tweede keer de rosé van Wijngaard Hof van Twente uit Bentelo uitgekozen tot de lekkerste.
Tussen de ruim 150 inzenders waren rosés uit Spanje, Italië, Nieuw-Zeelandse, Portugal, Frankrijk, Zuid-Afrika, Australië en Amerika. Volgens de organisator van evenement - Wijnpers, uitgever van vakliteratuur voor horeca - is het voor het eerst dat een rosé van dezelfde wijngaard twee keer achtereen als lekkerste wordt bekroond. En daar zijn Ilse en Roelof Visscher van Wijngaard Hof van Twente best trots op.
tctubantia.nl
Komen we straks achter als hij antwoord op mijn vraagquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:11 schreef Blawh het volgende:
Rosé geliefd hier merk ik. Misschien werkt Broes wel op de wijngaard waar de lekkerste rosé vandaan komt.
Goede morgen trouwens.![]()
Yupz, wel wat minder dan gister trouwens. Alleen donders verkouden en als een otter lopen zweten vannacht. Zetpil lijkt voorlopig nog niet nodig.quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:17 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Komen we straks achter als hij antwoord op mijn vraag!
Mogguh! Nog steeds koorts?
eensch!!quote:
mijne ook heeeeeel af en toe, als ze koeien gaat halen ofzoquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:27 schreef BroesWillems het volgende:
Mijn vriendin loopt heeeeel soms op klompen... bij huis op de boerderij dan...![]()
En tukkers bint wiequote:
ik toch ook wel?quote:
Als jij je een tukker voelt vind ik t primaquote:
quote:
Kortom, als je een twentenaar bent dan ben je ook een tukker. Lijkt me dus dat jij er wel een bent ja.quote:Tukker is de bijnaam die door sommige Nederlanders wordt gegeven aan Twentenaren.
Tukker komt waarschijnlijk van het woord "tuk" in het dialect, dat broekzak betekent - wellicht verwijzend naar de gewoonte om met beide handen in de broekzak over straat te gaan, hetgeen voor de stedeling boers overkwam. Tukker zou daarom een weinig vleiende beschrijving kúnnen zijn, ware het niet dat het voor Twentenaren tegenwoordig een geuzennaam is. Zo gebruiken fans van de Twentse voetbalclub FC Twente het woord Tukker veel op spandoeken.
Afgeleid van het woord Tukker wordt soms naar Twente verwezen als Tukkerije, met name als het om een negatieve associatie gaat.
Lollers. Mooi stukje voor in de OP!quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:06 schreef Blawh het volgende:
[..]
[..]
Kortom, als je een twentenaar bent dan ben je ook een tukker. Lijkt me dus dat jij er wel een bent ja.
Tukkerije![]()
jah inderdaadquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:07 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Lollers. Mooi stukje voor in de OP!![]()
Weinig meer aan toe te voegen. Heb mijn boeken maar meegenomen om een beetje te gaan leren.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:06 schreef rulerofdeath het volgende:
mooidan ben ik een tukker
wat gaan tukkers vandaag doen? ik hetzelfde als altijd. stage
Ik begin maar eens met ontbijten en zie wel wat het daarna wordt. Tot zoquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:06 schreef rulerofdeath het volgende:
wat gaan tukkers vandaag doen? ik hetzelfde als altijd. stage
Goeiedag, kerel eerst op de pc dan pas ontbijtenquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:11 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik begin maar eens met ontbijten en zie wel wat het daarna wordt. Tot zo
als ik school heb en nog tijd zat dan doek dat ook welquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:14 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Goeiedag, kerel eerst op de pc dan pas ontbijten![]()
Lui verslaafdquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
als ik school heb en nog tijd zat dan doek dat ook wel
Ik heb helemaal geen honger, vandaar. Ben nu op een tijdstip aangekomen dat ik toch maar wat moet eten ondanks dat ik geen honger heb. Ontbijtje is toch wel belangrijk namelijkquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:14 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Goeiedag, kerel eerst op de pc dan pas ontbijten![]()
Dat is ook wel mijn normale volgorde hoor. Boterhammetjes + Actimel en krantje erbij.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:19 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Lui verslaafd!
Ik niet, altijd eerst bammetjes met een gezondheidsopkikkerdrankje. Tv aan/krantje dr bij![]()
Ah okej, ontbijt is zeer belangrijkquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:20 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat is ook wel mijn normale volgorde hoor. Boterhammetjes + Actimel en krantje erbij.![]()
goedemorgen Willemsquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:24 schreef BroesWillems het volgende:
Morguh...
Lekker die vooroordelen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:26 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dacht dat het elke dag zo ging bij jou![]()
Heerlijk iddquote:
Dat doet me nu echt goed, dankiewelquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:34 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Heerlijk idd! Moet ik toch ff die vooroordelen wegstrepen. Mijn welgemeende excuses
!
Ah tof. K ook (na dit jaar hopelijk niet meer)! Wat studeer je?quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:39 schreef BroesWillems het volgende:
Ik werk bij ICS Computers... tenminste, in de avonduren en op zaterdag, de rest zit ik op school, Saxion...
No problemoquote:
ICT neem ik aan.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:41 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ah tof. K ook (na dit jaar hopelijk niet meer)! Wat studeer je?
ow pierik. daar hek wel eens van gehoord en mn baas haalt daar ook computerzooiquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:39 schreef BroesWillems het volgende:
Ik werk bij ICS Computers... tenminste, in de avonduren en op zaterdag, de rest zit ik op school, Saxion...
anders kijk je in zn profielquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:41 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wat hij zegt:quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:41 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
quote:
Gekekenquote:
grote jongenquote:
goedemiddagquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:50 schreef LilDutchPrincess het volgende:
goedemiddag...
ik krijg honger van dit topic.. denk dat ik nu ook maar eens ga ontbijten
Wat een leven die studentes van tegenwoordig. Heel apart!quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:50 schreef LilDutchPrincess het volgende:
goedemiddag...
quote:
ik ontbijt sowieso bijna nooit eigenlijk ;pquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:53 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wat een leven die studentes van tegenwoordig. Heel apart!
Ontbijt ze![]()
uut Almelo nog wa, kuj ja ook niks an doonquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:13 schreef Vince22 het volgende:
Zie noe veur't eerst dit topik, ik wol mie graag bie disse eem anmeld'n en zegg'n dak uut Almelo kom!
Noh leu, ik sprek jullie later wa!
Kalm an doon!
Goedenmiddagquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:50 schreef LilDutchPrincess het volgende:
goedemiddag...
moar neet in de boxequote:Op donderdag 14 juni 2007 13:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
uut Almelo nog wa, kuj ja ook niks an doonmoar welkom bi-j de FOK!-tukkers en ik zol zegg'n:
loat goan!!!
halloooooooquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:13 schreef Vince22 het volgende:
Zie noe veur't eerst dit topik, ik wol mie graag bie disse eem anmeld'n en zegg'n dak uut Almelo kom!
Noh leu, ik sprek jullie later wa!
Kalm an doon!
quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:17 schreef Vince22 het volgende:
Nee ik hoal de bokse wa an, doar kuj van op an!
quote:
Denk dat hij het je wel wil vergeven hoor.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:26 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ja flauwkon het niet laten...
dat weet je met die almeloërs maar nooit!quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:29 schreef Blawh het volgende:
Welkom Vince
[..]
Denk dat hij het je wel wil vergeven hoor.
Kan inderdaad een raar slag volk zijn, moet ik je gelijk in geven.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:32 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
dat weet je met die almeloërs maar nooit!![]()
Paupers manquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:35 schreef Blawh het volgende:
[..]
Kan inderdaad een raar slag volk zijn, moet ik je gelijk in geven.
Jij kent er wat?quote:
nee ik zat er op schoolquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:49 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jij kent er wat?
Ken er stiekem ook wel wat![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:51 schreef Vince22 het volgende:
Euj! verkapt almelo-afzeik topic?![]()
Nee ben er geboren en getogen maar moet echt wel eens zijn met de alle vooroordelen over Almelo... Als je zaterdags op het terras zit bij de Waag vooral... dan zie je gewoon dat het paupergehalte té hoog is en het mooie mensen gehalte te laag... zeg maar nihil
Maar ja, zijn ook genoeg normale lui hier hoor
Kloptquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:51 schreef Vince22 het volgende:
Euj! verkapt almelo-afzeik topic?![]()
Nee ben er geboren en getogen maar moet echt wel eens zijn met de alle vooroordelen over Almelo... Als je zaterdags op het terras zit bij de Waag vooral... dan zie je gewoon dat het paupergehalte té hoog is en het mooie mensen gehalte te laag... zeg maar nihil
Maar ja, zijn ook genoeg normale lui hier hoor
Moet je eens in Wierden komen, schieten ze voorbijquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:53 schreef LilDutchPrincess het volgende:
![]()
niet dat ik in hengelo altijd zulke mooie mensen zie lopen ofzo
Heb je mij nooit horen zeggen. Vroeg het alleenquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:56 schreef Vince22 het volgende:
Haha... nee ik woon gewoon in het centrum
Vind je mij niet normaal dan? Je ként me niet eens!![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:54 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Moet je eens on Wierden komen, schieten ze voorbij![]()
die van mij woont ook op een boerderij, in Haaksbergenquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:57 schreef BroesWillems het volgende:
Mijn vriendin komt ook uit Almelo... maar woont wel op een boerderij... gelukkig...![]()
voorbij wierden..... ?quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:54 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Moet je eens on Wierden komen, schieten ze voorbij![]()
ofneet dan!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:58 schreef BroesWillems het volgende:
Hoaksebarge...
nee maar dat komt nog wel!quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:56 schreef Vince22 het volgende:
Haha... nee ik woon gewoon in het centrum
Vind je mij niet normaal dan? Je ként me niet eens!![]()
![]()
Neeheeeeeej, in Wierdenquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:58 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
voorbij wierden..... ?
ach ja... zit nog wel een groot middenstuk tussen "paupers" en "mooi mensen" gelukkig...
Haha ja dat was ik zeker! Deze zomer maar weer even een koffervol mee terugnemen van vakantie... of wou je ook wat?quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:57 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Heb je mij nooit horen zeggen. Vroeg het alleen!
Zag je laatst staan in het Abercrombie topic, goeie shizzle he?Of was jij dat niet
?
Had ik t toch goed onthoudenquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:01 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Haha ja dat was ik zeker! Deze zomer maar weer even een koffervol mee terugnemen van vakantie... of wou je ook wat?![]()
![]()
Je bent een pauper als:quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:01 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neeheeeeeej, in Wierden!
Eensch, het is maar hoe je een pauper interpreteert he![]()
euhmz punt 2 en 6 zijn voor mij. maakt mij dat nu een pauper??quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:05 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Je bent een pauper als:
...je met een trainingsbroek loopt terwijl je geen cios doet...![]()
...je nietvaak genoeg naar de kapper gaat![]()
...je kleren draagt die nergens naar zitten met lelijke kleuren en stoffen![]()
...je op elk moment van de dag bier drinkt terwijl je geen student bent![]()
...je teveel schreeuwt![]()
...je overal "schijt" aan hebt![]()
![]()
...je nooit verder bent gekomen als de mavo![]()
hmmm lijst kan nog veel langer
Waarom omschrijf je mijquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:05 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Je bent een pauper als:
...je met een trainingsbroek loopt terwijl je geen cios doet...![]()
...je nietvaak genoeg naar de kapper gaat![]()
...je kleren draagt die nergens naar zitten met lelijke kleuren en stoffen![]()
...je op elk moment van de dag bier drinkt terwijl je geen student bent![]()
...je teveel schreeuwt![]()
...je overal "schijt" aan hebt![]()
![]()
...je nooit verder bent gekomen als de mavo![]()
hmmm lijst kan nog veel langer
Schreeuwerd ben je wel ja.quote:
quote:U hebt gezocht op pauper:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
pau·per (de ~ (m.), ~s)
1 maatschappelijk misdeeld persoon => arme
pau·pe·ris·me (het ~)
1 algemene armoede ten gevolge van maatschappelijke omstandigheden
quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:18 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik geloof dat ik maar stop met posten hier... waaaaaaaaah
thuis best... maar niet op school/in de supermarkt/in de stad etc.....quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:15 schreef Blawh het volgende:
[..]
Schreeuwerd ben je wel ja.
En niks mis met trainingsbroeken als niet CIOS student, ik loop er als ik thuiszit de hele dag in.
Trainingsbroeken als je thuis zit![]()
Gewoon verloedering van de samenleving!quote:
Fok! is gewoon goed voor je algemene ontwikkelingquote:
Zeg dat wel, ze kunnen de middelbare school wel afschaffen en iedereen naar FOK! sturen. Of zal de jeugd dan teveel verpauperen?quote:
dan leren ze in ieder geval de betekenis van het woord dat hun het beste omschrijftquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:29 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zeg dat wel, ze kunnen de middelbare school wel afschaffen en iedereen naar FOK! sturen. Of zal de jeugd dan teveel verpauperen?
wil je zo graag anaal genomen worden?quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:18 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik geloof dat ik maar stop met posten hier... waaaaaaaaah
Nou, rule.. Zulke dingen vraag je niet aan een damequote:Op donderdag 14 juni 2007 14:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wil je zo graag anaal genomen worden?
Ik ben ook al aardig aan het verpauperen. Thuis in mijn trainingsbroek fokken met belspelletjes op de achtergrond.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan leren ze in ieder geval de betekenis van het woord dat hun het beste omschrijft![]()
mwah middelbare school vond ik toch eigenlijk al niet al te leerzaam achteraf gezien....quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:29 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zeg dat wel, ze kunnen de middelbare school wel afschaffen en iedereen naar FOK! sturen. Of zal de jeugd dan teveel verpauperen?
dan vind ik verpauperen nog een te positief woord. dan worden het allemaal van die bagger-kiddiesquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:29 schreef Blawh het volgende:
[..]
huh wtf?quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wil je zo graag anaal genomen worden?
haha. maar je wil toch niet zeggen dat je naar die belspelletjes belt ofwelquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:36 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik ben ook al aardig aan het verpauperen. Thuis in mijn trainingsbroek fokken met belspelletjes op de achtergrond.![]()
Off-Topic:
Belspelmiep: Hoe oud ben jij?
Aan de lijn: 21
Belspelmiep: ooooh eeuh ok, zeg het maar'
heel misschien nog een last minute... maar we zijn een beetje pauper blut... dus tjahh..quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:35 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Nou, rule.. Zulke dingen vraag je niet aan een dame!
Gaan de tukkers nog op vakantie of slaan we ff over?
En als het al leerzaam was voor me dan moet ik helaas pijnlijk constateren dat ik 90% van de opgedane kennis ben vergeten. Enige vakken waar ik echt bepaalde dingen van onthouden heb zijn Economie en M &O en een beetje van ak, geschiedenis en de talen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:37 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
mwah middelbare school vond ik toch eigenlijk al niet al te leerzaam achteraf gezien....
omdat je allemaal van die rare dingen zegtquote:
Denk dat ik over moet slaan.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:35 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zelfde verhaal als jou. Ook last minute! Niet dat blut zijn, hebben gewoon geen idee waar we heen gaan.. Zien t wel op t laatstquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:39 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
heel misschien nog een last minute... maar we zijn een beetje pauper blut... dus tjahh..
Jij dan Roy?
Van jou wist ik t al!quote:
tjah ik ga vanaf 22 juli op camping werken. dat is de vakantie voor mij zeg maar. en naar WOA en als mn kameraden op de camping staaneen paar dagen vrij.quote:
Zelfde. van die grafvakken weet ik niks meer. Ook geen belang bij btwquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:39 schreef Blawh het volgende:
[..]
En als het al leerzaam was voor me dan moet ik helaas pijnlijk constateren dat ik 90% van de opgedane kennis ben vergeten. Enige vakken waar ik echt bepaalde dingen van onthouden heb zijn Economie en M &O en een beetje van ak, geschiedenis en de talen.
Vakken als Bio, Schei- en Natuurkunde, .... weet ik bijna niks meer vanaf.![]()
ja precies... en vakken als ANW / CKV al helemaal niet meer..quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:39 schreef Blawh het volgende:
[..]
En als het al leerzaam was voor me dan moet ik helaas pijnlijk constateren dat ik 90% van de opgedane kennis ben vergeten. Enige vakken waar ik echt bepaalde dingen van onthouden heb zijn Economie en M &O en een beetje van ak, geschiedenis en de talen.
Rare dingen?? ik hou de discussie alleen gaande! Jij roept ineens rare dingenquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
omdat je allemaal van die rare dingen zegt
vaginaal vind ik ook goed hoor![]()
![]()
Jij bent net geweest! toch!?quote:
Ah kan ook jaquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah ik ga vanaf 22 juli op camping werken. dat is de vakantie voor mij zeg maar. en naar WOA en als mn kameraden op de camping staaneen paar dagen vrij.
Roy niet van mij, beetje rare vent. Nee, zonder gekkigheid. 'T is een heel best jong!quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zelfde verhaal als jou. Ook last minute! Niet dat blut zijn, hebben gewoon geen idee waar we heen gaan.. Zien t wel op t laatst!
Altijd leuk die verrassing waar je reis heen gaat!
[..]
Van jou wist ik t al!![]()
ff voor de goede orde: blawh is een moatie van mij!
Rotterdam????? wat moet je daar nou?quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:46 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ah kan ook ja!
Heb nu wel aardig wat centjes door afstuderen. Ga vanaf 9 juli 3 weken werken (eerst week vakantie, wiezo enzo). Bouwvakantie mooi vakantie vieren en op vakantie gaan. Daarnaast zullen we nog wel bezig moeten met het huis wat we hopelijk krijgen in Rotterdam
![]()
dat heb ik nu net andersomquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:39 schreef Blawh het volgende:
[..]
Foei omdat ik een moatie van Roy ben?quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:48 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Rotterdam????? wat moet je daar nou?![]()
en blawh... foei![]()
Is goed joh, zal nog eens vaker langs komenquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:47 schreef Blawh het volgende:
[..]
Roy niet van mij, beetje rare vent. Nee, zonder gekkigheid. 'T is een heel best jong!![]()
![]()
Studeren jeweets. Rofa bij mijn homiesquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:48 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Rotterdam????? wat moet je daar nou?![]()
en blawh... foei![]()
* ruler houdt wijselijk zn mond ff dicht vingers van het TBquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:50 schreef Blawh het volgende:
[..]
Foei omdat ik een moatie van Roy ben?![]()
'T is echt een best jong hoor, geloof me nu maar.
(of steek ik nu teveel veren in zijn reet?)
Neej, verdient die welquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:50 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik had wel een onvoldoende voor geschiedenis (Dilquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat heb ik nu net andersom
ik vond bio, schei- en natuurkunde leuker en heb ik meer van onthouden dan ak, geschiedenisen economie
ja nu is het wel weer genoegquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:50 schreef Blawh het volgende:
[..]
van geschiedenis vond ik alleen de oorlogen het interesantst.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:51 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik had wel een onvoldoende voor geschiedenis (Dil) en vond het geen boeiend vak, maar heb er wel dingen van onthouden.
Schei uit, heb al genoeg minderwaardigheidscomplexenquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:51 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ja nu is het wel weer genoeg
foei omdat je em zo plaagt... straks moet ie huilen![]()
Was helemaal niks plagends aan hoor, sorry als jullie het zo opgevat hebben. Het laatste wat ik wil is Roy plagen, verdient hij niet. Hij verdient inderdaad eerder die veren in zijn reet.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:51 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ja nu is het wel weer genoeg
foei omdat je em zo plaagt... straks moet ie huilen![]()
jouw pa was gisteren weer lekker bezig op tvquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:52 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Schei uit, heb al genoeg minderwaardigheidscomplexen![]()
ik krijg zo wel een raar beeld van je... en je UI helpt ook niet meequote:Op donderdag 14 juni 2007 14:52 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Schei uit, heb al genoeg minderwaardigheidscomplexen![]()
Nederlands was inderdaad niet echt bijster interessant, niet omdat ik het niet kon maar vooral vanwege de leraren. Als je 1 of 2x in het begin van het jaar een Toto-boekje op tafel hebt liggen en vervolgens je ouders elke keer thuiskomen van een ouderavond en zeggen: 'Goh Bas, die leraar van Nederlands zegt dat je elke les alleen maar met Toto bezig bent', dan weet je dat het niet altijd een even relaxte leraar was.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
van geschiedenis vond ik alleen de oorlogen het interesantst.
oja nederlands vond ik ook nie wat
Lollers, in mijn fobo sta ik wel gewoon opquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:55 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik krijg zo wel een raar beeld van je... en je UI helpt ook niet mee
en daar ben je niet de enige inquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:55 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik krijg zo wel een raar beeld van je... en je UI helpt ook niet mee
Ja, daar heb je gelijk in. Maar was liever met de moaties gegaan.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:44 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Jij bent net geweest! toch!?
Wat een giller was dat jaquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:55 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nederlands was inderdaad niet echt bijster interessant, niet omdat ik het niet kon maar vooral vanwege de leraren. Als je 1 of 2x in het begin van het jaar een Toto-boekje op tafel hebt liggen en vervolgens je ouders elke keer thuiskomen van een ouderavond en zeggen: 'Goh Bas, die leraar van Nederlands zegt dat je elke les alleen maar met Toto bezig bent', dan weet je dat het niet altijd een even relaxte leraar was.
kerel voert geen flikker uit johquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:58 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ohw je bent er ook nog wel.... drukke dag op het werk??
volgende keer weer!quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:57 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ja, daar heb je gelijk in. Maar was liever met de moaties gegaan.
Inderdaadquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:57 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wat een giller was dat ja![]()
Ik vond ze zooooo slecht![]()
!
weet niet of het druk is op het werk, hier thuis is het heel rustigquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:58 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ohw je bent er ook nog wel.... drukke dag op het werk??
Jaa, idd. Toch wel dingen die ik nooit zal vergetenquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:00 schreef Blawh het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
![]()
Veel negatief gekakel hier over de middelbare schoolperiode, maar er zijn genoeg dingen geweest die ik mijn leven lang niet zal vergeten. Was toch best wel een prachttijd.
Het is meer vanwege gezondheid dat ik niet meekan gaan met kameraden, maar geen zin om dat hier helemaal uit te leggen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:59 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
volgende keer weer!
of je regelt een weekend weg... gaan wij ook nog doen...![]()
(omdat met al die relaties er geen fatsoenlijk tijdstip meer valt te vinden waarop niet iemand al weg is met vriendlief...)
ohw ja had al zo'n idee door je slaap patroonquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:02 schreef Blawh het volgende:
[..]
Het is meer vanwege gezondheid dat ik niet meekan gaan met kameraden, maar geen zin om dat hier helemaal uit te leggen.![]()
Mijn slaappatroon?quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:05 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ohw ja had al zo'n idee door je slaap patroon![]()
da's klote ja...
Remco, waarom zit je thuis luilak?!
je ging op vakantie elke keer slapen omdat het niet zo volhield ofzo?quote:
scriptie is ingeleverd, presentatie is dinsdag pas en die kunnen we ook thuis wel makenquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:05 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Remco, waarom zit je thuis luilak?!
Aaaah ok, daar heb je gelijk in. Even wat broodnodige energie tanken.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:07 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
je ging op vakantie elke keer slapen omdat het niet zo volhield ofzo?Gaat me verder ook niks aan dus laat maar...
Scherp Princess!quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:07 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
je ging op vakantie elke keer slapen omdat het niet zo volhield ofzo?Gaat me verder ook niks aan dus laat maar...
Gaat idd wel lekkah. Krijg je als je een paar spammerts in huis hebtquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:10 schreef Blawh het volgende:
[..]
Heel scherp ja.![]()
Topicje al weel redelijk gevuld trouwens, gaat als een tierelier.
Ik moet toch wat?quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:14 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Gaat idd wel lekkah. Krijg je als je een paar spammerts in huis hebt![]()
Neej, die hebben wijquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:16 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik moet toch wat?![]()
Ik heb volgens mij nog een van de beste excuses om op sommige dagen een beetje te spammen hier.![]()
nicequote:Op donderdag 14 juni 2007 15:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
scriptie is ingeleverd, presentatie is dinsdag pas en die kunnen we ook thuis wel maken
ik ben heel scherp (helaas gaat dat samen met een scherp sarcastisch gevoel voor humorquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:10 schreef Blawh het volgende:
[..]
Heel scherp ja.![]()
Topicje al weel redelijk gevuld trouwens, gaat als een tierelier.
Het is maar wat je leren noemt. Beetje te fokken zul je bedoelen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:19 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neej, die hebben wij!
Scriptie af, presentatie bijna af. Ben maar ff aan t leren hier![]()
Top, wist je naam niet en had je geloof ik ook nog niet verteldquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:20 schreef LilDutchPrincess het volgende:
ik ben heel scherp (helaas gaat dat samen met een scherp sarcastisch gevoel voor humor)
Ohw en ik heet geen Princess maar gewoon Andrea hoor![]()
Tevens fok!ken.. Kostprys, nogal saai. Morgen afspraak met Olafquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:20 schreef Blawh het volgende:
[..]
Het is maar wat je leren noemt. Beetje te fokken zul je bedoelen.
Tjooooow... ie ook heanig an.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:20 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga ff het dorp in, wat spulletjes halen voor de komende examenfeestjes
ciao
(ontopic: henig an!)
Sterktequote:Tevens fok!ken.. Kostprys, nogal saai. Morgen afspraak met Olaf![]()
Tof Basquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:24 schreef Blawh het volgende:
Dan kan ik niet achterblijven, Blawh is misschien aardig kort en niet teveel moeite om te typen. Bas is net iets korter (en dus makkelijker) en zo mag ik ook wel genoemd worden.
[..]
Sterkte. Kan die vent al wat beter uitleggen?
Ik ben de beroerdste niet.quote:
Ok, ikke begrijpen. succes er in ieder geval mee. Ik heb me vergeten in te schrijven, misschien dat ik toch nog ga inschrijven voor een paar vakken en een poging kan gaan wagen. Niet geschoten is altijd mis.quote:Mwah, heb geen lessen gevolgd. Vorig half jaar wel, toen deed die alleen de oefeningen!
Heb wel ff wat vragen op papier gezet, hopelijk krijg ik meer duidelijkheid over. En ff mijn tentamen bespreken, ff dat half uurtje meepikken zodat ik t wel haal!
Truequote:Op donderdag 14 juni 2007 15:31 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik ben de beroerdste niet.![]()
[..]
Ok, ikke begrijpen. succes er in ieder geval mee. Ik heb me vergeten in te schrijven, misschien dat ik toch nog ga inschrijven voor een paar vakken en een poging kan gaan wagen. Niet geschoten is altijd mis.
Uhm, even kijken. Denk dat ik dan kies voor:quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:32 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
True! Welke vakken zit je aan te denken dan?
Had ik vast nog niet vertelt nee, maar dat geprincess is ook zo breezah...quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:22 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Top, wist je naam niet en had je geloof ik ook nog niet verteld?
jij mag mij ook Roy noemen![]()
[..]
Tevens fok!ken.. Kostprys, nogal saai. Morgen afspraak met Olaf![]()
Geen idee, zal ik eerst voor in de boeken moeten duiken. Maar als jij het zegt dan zal het wel zo zijn.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:43 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Had ik vast nog niet vertelt nee, maar dat geprincess is ook zo breezah...
Hoi roy en baskorter kan het niet ideaal =P
kostprijs.... c:v + n:w ofzo toch?![]()
Pvd Andrea.. Kostprys knobbeltje ofzoquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:43 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Had ik vast nog niet vertelt nee, maar dat geprincess is ook zo breezah...
Hoi roy en baskorter kan het niet ideaal =P
kostprijs.... c:v + n:w ofzo toch?![]()
zoiets in elk geval... ik draai de letters nog wel es om... heb nog wel meer van die mooie formules ergens... Binnenkortquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:45 schreef Blawh het volgende:
[..]
Geen idee, zal ik eerst voor in de boeken moeten duiken. Maar als jij het zegt dan zal het wel zo zijn.
Doe mij maar de commercieel economische vakken enzo, daar weet ik iets meer vanaf.
quote:Ne kearl is net nen paddestool a-j 'n verkeern treft, goa-j d'r mooi an kepot.
2 Broeken, Pet, Overhemd, Hoodie, Vest, 4 shirts.... volgens mij was dat het wel!quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:03 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Had ik t toch goed onthouden! Zit er zeker over te denken om weer wat te bestellen
![]()
Wat heb je al dan? Ik 2 polo's, hoodie, overhemd een cashmere trui![]()
Ooh ja, zijn niet de minste vakkenquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:42 schreef Blawh het volgende:
[..]
Uhm, even kijken. Denk dat ik dan kies voor:
Internationale handel (met die wisselkoersen enzo). Is nu samengevoegd met beslissingscalculaties, daar had ik een ruime 7 voor vorig kwartiel, dus moet ik een 4,5 ofzo halen.
Misschien Kostprijs 2 ook.
Heel misschien Privaat4 en marketingdata.
oja je hebt gelijk... en nee ik heb volgende week een her voor het tentamen wat volgt op kostprijsberekening... iets met geconsidilideerde balansen.... kan het niet eens spellen laat staan dat ik het snap...quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:48 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Pvd Andrea.. Kostprys knobbeltje ofzo?
Vervang die N door een V en je zit goed![]()
Ah tof, ga vd zomer (over maandje ofzo) wel weer bestellen. Paar shirts en polo's!quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:50 schreef Vince22 het volgende:
[..]
2 Broeken, Pet, Overhemd, Hoodie, Vest, 4 shirts.... volgens mij was dat het wel!
Mén wat gaat dit topic trouwens hard zeg... ben net een uurtje weggeweest en moet mie daar een potje scrollen!![]()
het gaat gelukkig niet altijd zo hard hoorquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:50 schreef Vince22 het volgende:
[..]
2 Broeken, Pet, Overhemd, Hoodie, Vest, 4 shirts.... volgens mij was dat het wel!
Mén wat gaat dit topic trouwens hard zeg... ben net een uurtje weggeweest en moet mie daar een potje scrollen!![]()
Jazeker gaan we op vakantie... Californie en de Westkust : Snowboarden en zon (Deel 8)quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:35 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Nou, rule.. Zulke dingen vraag je niet aan een dame!
Ah vandaar, dacht ook alquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:51 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
oja je hebt gelijk... en nee ik heb volgende week een her voor het tentamen wat volgt op kostprijsberekening... iets met geconsidilideerde balansen.... kan het niet eens spellen laat staan dat ik het snap...![]()
c:n+v:w.... ja dat ziet er beter uit inderdaad
Voor dit kwartiel zijn er weinig makkelijke vakken mogelijk en verder heb ik bijna geen vakken meer openstaan.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ooh ja, zijn niet de minste vakken![]()
Kenker tof man, dat lijkt me ook wel wat!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:52 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Jazeker gaan we op vakantie... Californie en de Westkust : Snowboarden en zon (Deel 8)
ja lijkt me verstandig...quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:53 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ah vandaar, dacht ook al!
jaa he, laten we dat maar aanhouden dan![]()
Hoop ik wel anders kan ik shaken naar dat papiertje op 12 juli. Heb dan nog wel herkansing maar daar heb ik echt geen behoefte aan!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:56 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ja lijkt me verstandig...maar dat gaat dan toch wel goedkomen?
Lijkt mij ook wel een zeer strakke bestemming ja, denk dat je niet bang hoeft te zijn dat je je gaat vervelen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:52 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Jazeker gaan we op vakantie... Californie en de Westkust : Snowboarden en zon (Deel 8)
Ander waren we nu inderdaad al in deeltje 150 aan het typen denk ik ja.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:52 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
het gaat gelukkig niet altijd zo hard hoor
quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:58 schreef Vince22 het volgende:
Neuh denk het ook niet.. .30 dagen rondtouren met een superlijpe wagen... maar mensen, ik trap em aan... fijn op huus an!
dat komt nog wel... misschien moeten we gewoon bij topic 100 een meet houden ofzo... soort beloning voor de mensen die het mooie twente hier vertegenwoordigen!quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:58 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ander waren we nu inderdaad al in deeltje 150 aan het typen denk ik ja.![]()
Geeft niks, je mag best trots zijn op de regio Twente hoor.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:00 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
dat komt nog wel... misschien moeten we gewoon bij topic 100 een meet houden ofzo... soort beloning voor de mensen die het mooie twente hier vertegenwoordigen!
(mooie twente... nu klink ik als me moeder)
ik ook niet... al woon ik tegenwoordig officieel gezien in groningen...quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:01 schreef Blawh het volgende:
[..]
Geeft niks, je mag best trots zijn op de regio Twente hoor.![]()
Ik zal mijn afkomst in ieder geval nooit verloochenen.
Inderdaad, hoe durven ze daar te zeggen: Er gaat niet boven Groningen?quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:03 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik ook niet... al woon ik tegenwoordig officieel gezien in groningen...
nog 3 jaar en dan heb ik het daar ook wel weer gezien... twente is mooier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |