Ah tof. K ook (na dit jaar hopelijk niet meer)! Wat studeer je?quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:39 schreef BroesWillems het volgende:
Ik werk bij ICS Computers... tenminste, in de avonduren en op zaterdag, de rest zit ik op school, Saxion...
No problemoquote:
ICT neem ik aan.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:41 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ah tof. K ook (na dit jaar hopelijk niet meer)! Wat studeer je?
ow pierik. daar hek wel eens van gehoord en mn baas haalt daar ook computerzooiquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:39 schreef BroesWillems het volgende:
Ik werk bij ICS Computers... tenminste, in de avonduren en op zaterdag, de rest zit ik op school, Saxion...
anders kijk je in zn profielquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:41 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wat hij zegt:quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:41 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
quote:
Gekekenquote:
grote jongenquote:
goedemiddagquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:50 schreef LilDutchPrincess het volgende:
goedemiddag...
ik krijg honger van dit topic.. denk dat ik nu ook maar eens ga ontbijten
Wat een leven die studentes van tegenwoordig. Heel apart!quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:50 schreef LilDutchPrincess het volgende:
goedemiddag...
quote:
ik ontbijt sowieso bijna nooit eigenlijk ;pquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:53 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wat een leven die studentes van tegenwoordig. Heel apart!
Ontbijt ze![]()
uut Almelo nog wa, kuj ja ook niks an doonquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:13 schreef Vince22 het volgende:
Zie noe veur't eerst dit topik, ik wol mie graag bie disse eem anmeld'n en zegg'n dak uut Almelo kom!
Noh leu, ik sprek jullie later wa!
Kalm an doon!
Goedenmiddagquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:50 schreef LilDutchPrincess het volgende:
goedemiddag...
moar neet in de boxequote:Op donderdag 14 juni 2007 13:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
uut Almelo nog wa, kuj ja ook niks an doonmoar welkom bi-j de FOK!-tukkers en ik zol zegg'n:
loat goan!!!
halloooooooquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:13 schreef Vince22 het volgende:
Zie noe veur't eerst dit topik, ik wol mie graag bie disse eem anmeld'n en zegg'n dak uut Almelo kom!
Noh leu, ik sprek jullie later wa!
Kalm an doon!
quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:17 schreef Vince22 het volgende:
Nee ik hoal de bokse wa an, doar kuj van op an!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |