kerel voert geen flikker uit johquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:58 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ohw je bent er ook nog wel.... drukke dag op het werk??
volgende keer weer!quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:57 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ja, daar heb je gelijk in. Maar was liever met de moaties gegaan.
Inderdaadquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:57 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wat een giller was dat ja![]()
Ik vond ze zooooo slecht![]()
!
weet niet of het druk is op het werk, hier thuis is het heel rustigquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:58 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ohw je bent er ook nog wel.... drukke dag op het werk??
Jaa, idd. Toch wel dingen die ik nooit zal vergetenquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:00 schreef Blawh het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
![]()
Veel negatief gekakel hier over de middelbare schoolperiode, maar er zijn genoeg dingen geweest die ik mijn leven lang niet zal vergeten. Was toch best wel een prachttijd.
Het is meer vanwege gezondheid dat ik niet meekan gaan met kameraden, maar geen zin om dat hier helemaal uit te leggen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:59 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
volgende keer weer!
of je regelt een weekend weg... gaan wij ook nog doen...![]()
(omdat met al die relaties er geen fatsoenlijk tijdstip meer valt te vinden waarop niet iemand al weg is met vriendlief...)
ohw ja had al zo'n idee door je slaap patroonquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:02 schreef Blawh het volgende:
[..]
Het is meer vanwege gezondheid dat ik niet meekan gaan met kameraden, maar geen zin om dat hier helemaal uit te leggen.![]()
Mijn slaappatroon?quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:05 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ohw ja had al zo'n idee door je slaap patroon![]()
da's klote ja...
Remco, waarom zit je thuis luilak?!
je ging op vakantie elke keer slapen omdat het niet zo volhield ofzo?quote:
scriptie is ingeleverd, presentatie is dinsdag pas en die kunnen we ook thuis wel makenquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:05 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Remco, waarom zit je thuis luilak?!
Aaaah ok, daar heb je gelijk in. Even wat broodnodige energie tanken.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:07 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
je ging op vakantie elke keer slapen omdat het niet zo volhield ofzo?Gaat me verder ook niks aan dus laat maar...
Scherp Princess!quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:07 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
je ging op vakantie elke keer slapen omdat het niet zo volhield ofzo?Gaat me verder ook niks aan dus laat maar...
Gaat idd wel lekkah. Krijg je als je een paar spammerts in huis hebtquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:10 schreef Blawh het volgende:
[..]
Heel scherp ja.![]()
Topicje al weel redelijk gevuld trouwens, gaat als een tierelier.
Ik moet toch wat?quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:14 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Gaat idd wel lekkah. Krijg je als je een paar spammerts in huis hebt![]()
Neej, die hebben wijquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:16 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik moet toch wat?![]()
Ik heb volgens mij nog een van de beste excuses om op sommige dagen een beetje te spammen hier.![]()
nicequote:Op donderdag 14 juni 2007 15:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
scriptie is ingeleverd, presentatie is dinsdag pas en die kunnen we ook thuis wel maken
ik ben heel scherp (helaas gaat dat samen met een scherp sarcastisch gevoel voor humorquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:10 schreef Blawh het volgende:
[..]
Heel scherp ja.![]()
Topicje al weel redelijk gevuld trouwens, gaat als een tierelier.
Het is maar wat je leren noemt. Beetje te fokken zul je bedoelen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:19 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neej, die hebben wij!
Scriptie af, presentatie bijna af. Ben maar ff aan t leren hier![]()
Top, wist je naam niet en had je geloof ik ook nog niet verteldquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:20 schreef LilDutchPrincess het volgende:
ik ben heel scherp (helaas gaat dat samen met een scherp sarcastisch gevoel voor humor)
Ohw en ik heet geen Princess maar gewoon Andrea hoor![]()
Tevens fok!ken.. Kostprys, nogal saai. Morgen afspraak met Olafquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:20 schreef Blawh het volgende:
[..]
Het is maar wat je leren noemt. Beetje te fokken zul je bedoelen.
Tjooooow... ie ook heanig an.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:20 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga ff het dorp in, wat spulletjes halen voor de komende examenfeestjes
ciao
(ontopic: henig an!)
Sterktequote:Tevens fok!ken.. Kostprys, nogal saai. Morgen afspraak met Olaf![]()
Tof Basquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:24 schreef Blawh het volgende:
Dan kan ik niet achterblijven, Blawh is misschien aardig kort en niet teveel moeite om te typen. Bas is net iets korter (en dus makkelijker) en zo mag ik ook wel genoemd worden.
[..]
Sterkte. Kan die vent al wat beter uitleggen?
Ik ben de beroerdste niet.quote:
Ok, ikke begrijpen. succes er in ieder geval mee. Ik heb me vergeten in te schrijven, misschien dat ik toch nog ga inschrijven voor een paar vakken en een poging kan gaan wagen. Niet geschoten is altijd mis.quote:Mwah, heb geen lessen gevolgd. Vorig half jaar wel, toen deed die alleen de oefeningen!
Heb wel ff wat vragen op papier gezet, hopelijk krijg ik meer duidelijkheid over. En ff mijn tentamen bespreken, ff dat half uurtje meepikken zodat ik t wel haal!
Truequote:Op donderdag 14 juni 2007 15:31 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik ben de beroerdste niet.![]()
[..]
Ok, ikke begrijpen. succes er in ieder geval mee. Ik heb me vergeten in te schrijven, misschien dat ik toch nog ga inschrijven voor een paar vakken en een poging kan gaan wagen. Niet geschoten is altijd mis.
Uhm, even kijken. Denk dat ik dan kies voor:quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:32 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
True! Welke vakken zit je aan te denken dan?
Had ik vast nog niet vertelt nee, maar dat geprincess is ook zo breezah...quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:22 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Top, wist je naam niet en had je geloof ik ook nog niet verteld?
jij mag mij ook Roy noemen![]()
[..]
Tevens fok!ken.. Kostprys, nogal saai. Morgen afspraak met Olaf![]()
Geen idee, zal ik eerst voor in de boeken moeten duiken. Maar als jij het zegt dan zal het wel zo zijn.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:43 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Had ik vast nog niet vertelt nee, maar dat geprincess is ook zo breezah...
Hoi roy en baskorter kan het niet ideaal =P
kostprijs.... c:v + n:w ofzo toch?![]()
Pvd Andrea.. Kostprys knobbeltje ofzoquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:43 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Had ik vast nog niet vertelt nee, maar dat geprincess is ook zo breezah...
Hoi roy en baskorter kan het niet ideaal =P
kostprijs.... c:v + n:w ofzo toch?![]()
zoiets in elk geval... ik draai de letters nog wel es om... heb nog wel meer van die mooie formules ergens... Binnenkortquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:45 schreef Blawh het volgende:
[..]
Geen idee, zal ik eerst voor in de boeken moeten duiken. Maar als jij het zegt dan zal het wel zo zijn.
Doe mij maar de commercieel economische vakken enzo, daar weet ik iets meer vanaf.
quote:Ne kearl is net nen paddestool a-j 'n verkeern treft, goa-j d'r mooi an kepot.
2 Broeken, Pet, Overhemd, Hoodie, Vest, 4 shirts.... volgens mij was dat het wel!quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:03 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Had ik t toch goed onthouden! Zit er zeker over te denken om weer wat te bestellen
![]()
Wat heb je al dan? Ik 2 polo's, hoodie, overhemd een cashmere trui![]()
Ooh ja, zijn niet de minste vakkenquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:42 schreef Blawh het volgende:
[..]
Uhm, even kijken. Denk dat ik dan kies voor:
Internationale handel (met die wisselkoersen enzo). Is nu samengevoegd met beslissingscalculaties, daar had ik een ruime 7 voor vorig kwartiel, dus moet ik een 4,5 ofzo halen.
Misschien Kostprijs 2 ook.
Heel misschien Privaat4 en marketingdata.
oja je hebt gelijk... en nee ik heb volgende week een her voor het tentamen wat volgt op kostprijsberekening... iets met geconsidilideerde balansen.... kan het niet eens spellen laat staan dat ik het snap...quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:48 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Pvd Andrea.. Kostprys knobbeltje ofzo?
Vervang die N door een V en je zit goed![]()
Ah tof, ga vd zomer (over maandje ofzo) wel weer bestellen. Paar shirts en polo's!quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:50 schreef Vince22 het volgende:
[..]
2 Broeken, Pet, Overhemd, Hoodie, Vest, 4 shirts.... volgens mij was dat het wel!
Mén wat gaat dit topic trouwens hard zeg... ben net een uurtje weggeweest en moet mie daar een potje scrollen!![]()
het gaat gelukkig niet altijd zo hard hoorquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:50 schreef Vince22 het volgende:
[..]
2 Broeken, Pet, Overhemd, Hoodie, Vest, 4 shirts.... volgens mij was dat het wel!
Mén wat gaat dit topic trouwens hard zeg... ben net een uurtje weggeweest en moet mie daar een potje scrollen!![]()
Jazeker gaan we op vakantie... Californie en de Westkust : Snowboarden en zon (Deel 8)quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:35 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Nou, rule.. Zulke dingen vraag je niet aan een dame!
Gaan de tukkers nog op vakantie of slaan we ff over?
Ah vandaar, dacht ook alquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:51 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
oja je hebt gelijk... en nee ik heb volgende week een her voor het tentamen wat volgt op kostprijsberekening... iets met geconsidilideerde balansen.... kan het niet eens spellen laat staan dat ik het snap...![]()
c:n+v:w.... ja dat ziet er beter uit inderdaad
Voor dit kwartiel zijn er weinig makkelijke vakken mogelijk en verder heb ik bijna geen vakken meer openstaan.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ooh ja, zijn niet de minste vakken![]()
Kenker tof man, dat lijkt me ook wel wat!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:52 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Jazeker gaan we op vakantie... Californie en de Westkust : Snowboarden en zon (Deel 8)
ja lijkt me verstandig...quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:53 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ah vandaar, dacht ook al!
jaa he, laten we dat maar aanhouden dan![]()
Hoop ik wel anders kan ik shaken naar dat papiertje op 12 juli. Heb dan nog wel herkansing maar daar heb ik echt geen behoefte aan!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:56 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ja lijkt me verstandig...maar dat gaat dan toch wel goedkomen?
Lijkt mij ook wel een zeer strakke bestemming ja, denk dat je niet bang hoeft te zijn dat je je gaat vervelen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:52 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Jazeker gaan we op vakantie... Californie en de Westkust : Snowboarden en zon (Deel 8)
Ander waren we nu inderdaad al in deeltje 150 aan het typen denk ik ja.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:52 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
het gaat gelukkig niet altijd zo hard hoor
quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:58 schreef Vince22 het volgende:
Neuh denk het ook niet.. .30 dagen rondtouren met een superlijpe wagen... maar mensen, ik trap em aan... fijn op huus an!
dat komt nog wel... misschien moeten we gewoon bij topic 100 een meet houden ofzo... soort beloning voor de mensen die het mooie twente hier vertegenwoordigen!quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:58 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ander waren we nu inderdaad al in deeltje 150 aan het typen denk ik ja.![]()
Geeft niks, je mag best trots zijn op de regio Twente hoor.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:00 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
dat komt nog wel... misschien moeten we gewoon bij topic 100 een meet houden ofzo... soort beloning voor de mensen die het mooie twente hier vertegenwoordigen!
(mooie twente... nu klink ik als me moeder)
ik ook niet... al woon ik tegenwoordig officieel gezien in groningen...quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:01 schreef Blawh het volgende:
[..]
Geeft niks, je mag best trots zijn op de regio Twente hoor.![]()
Ik zal mijn afkomst in ieder geval nooit verloochenen.
Inderdaad, hoe durven ze daar te zeggen: Er gaat niet boven Groningen?quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:03 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik ook niet... al woon ik tegenwoordig officieel gezien in groningen...
nog 3 jaar en dan heb ik het daar ook wel weer gezien... twente is mooier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |