Truequote:Op woensdag 13 juni 2007 08:46 schreef Blawh het volgende:
[..]
Wacht ik nog wel even mee, kan ik altijd nog doen als het te lang duurt.
Heb nog nooit een zetpil in mijn achterste gehad, dus weet niet hoe het voelt. Lijkt me inderdaad dat er wel fijnere dingen zijn.quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:47 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
True!
Lekker zo'n geval in de reet![]()
K ook niet, misschien als kinde zijnde maar niet dat ik weetquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:23 schreef Blawh het volgende:
[..]
Heb nog nooit een zetpil in mijn achterste gehad, dus weet niet hoe het voelt. Lijkt me inderdaad dat er wel fijnere dingen zijn.![]()
Al beetje onder de knie?quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
K ook niet, misschien als kinde zijnde maar niet dat ik weet!
Net ff heerlijk geoefend met die Engelse brief![]()
Aan mijn engels kan ik niet zo snel iets verbeteren denk ikquote:
die laatste zin zet je lekker fout neerquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
K ook niet, misschien als kinde zijnde maar niet dat ik weet!
Net ff heerlijk geoefend met die Engelse brief![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:05 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Aan mijn engels kan ik niet zo snel iets verbeteren denk ik!
Gewoon paar keer oefenen, zal er vast niet slechter van worden! Daarnaast ff de goede wil tonen richting de leraar he
![]()
Klopt, las het net ook nog een keerquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die laatste zin zet je lekker fout neer
een brief had ik nooit zoveel problemen mee.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:12 schreef Blawh het volgende:
[..]
Engels is inderdaad best een rampvak. Hoop dat die goede wil je naar een voldoende brengt als het met je brief zelf niet lukt.
Schei uit, vreselijk die dingen. Krijg er nog trauma's als ik weer aan terug denkquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
een brief had ik nooit zoveel problemen mee.
een luistertoets vond ik altijd kutdingen![]()
met CE heb ik nog nooit hoger dan een 3 gehaald voor de briefquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
een brief had ik nooit zoveel problemen mee.
Vind je? Die stemmen waren helemaal niet monotoon en je kon je er altijd zo makkelijk voor concentreren vanwege de leuke onderwerpen van de gesprekken.quote:een luistertoets vond ik altijd kutdingen![]()
nee helaas, drukdrukdruk hèquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat vind mijn auto ook vast wel fijn
heb je morgen tijd?![]()
![]()
hoi hoiquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee helaas, drukdrukdruk hè
goedemorgen trouwens
Goedemorgenquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee helaas, drukdrukdruk hè
goedemorgen trouwens
hmmm... ik heb volgende week wel tijd, maar dan heb ik niet echt zinquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Goedemorgen
wanneer heb je tijd dan? hoeft niet per se vandaag![]()
wanneer heb je tijd én zin ?quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hmmm... ik heb volgende week wel tijd, maar dan heb ik niet echt zin
Als ik voor ReM mag spreken: denk nooitquote:
Great Minds Think Alikequote:Op woensdag 13 juni 2007 11:55 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Als ik voor ReM mag spreken: denk nooit!
alsof jij wel mijn auto zou wassen als ik het zou vragenquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:49 schreef rulerofdeath het volgende:
hmmz t is toch wat met die jongeren van tegenwoordig.
nee maar ik ben altijd ontzettend drukquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
alsof jij wel mijn auto zou wassen als ik het zou vragen![]()
![]()
iedereen is altijd ontzettend drukquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee maar ik ben altijd ontzettend druk
ik heb geen tijd om mn eigen auto te wassen:P
er zitten ook veel voordelen aan een eigen autoquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:41 schreef Roycoooooo het volgende:
Heb ik ff geluk dat ik geen eigen auto heb![]()
Zekers te weten. Neem vaak ''onze'' auto mee, pa moet altijd met de treinquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
er zitten ook veel voordelen aan een eigen auto![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |