Denk dat hij het je wel wil vergeven hoor.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:26 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ja flauwkon het niet laten...
dat weet je met die almeloërs maar nooit!quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:29 schreef Blawh het volgende:
Welkom Vince
[..]
Denk dat hij het je wel wil vergeven hoor.
Kan inderdaad een raar slag volk zijn, moet ik je gelijk in geven.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:32 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
dat weet je met die almeloërs maar nooit!![]()
Paupers manquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:35 schreef Blawh het volgende:
[..]
Kan inderdaad een raar slag volk zijn, moet ik je gelijk in geven.
Jij kent er wat?quote:
nee ik zat er op schoolquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:49 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jij kent er wat?
Ken er stiekem ook wel wat![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:51 schreef Vince22 het volgende:
Euj! verkapt almelo-afzeik topic?![]()
Nee ben er geboren en getogen maar moet echt wel eens zijn met de alle vooroordelen over Almelo... Als je zaterdags op het terras zit bij de Waag vooral... dan zie je gewoon dat het paupergehalte té hoog is en het mooie mensen gehalte te laag... zeg maar nihil
Maar ja, zijn ook genoeg normale lui hier hoor
Kloptquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:51 schreef Vince22 het volgende:
Euj! verkapt almelo-afzeik topic?![]()
Nee ben er geboren en getogen maar moet echt wel eens zijn met de alle vooroordelen over Almelo... Als je zaterdags op het terras zit bij de Waag vooral... dan zie je gewoon dat het paupergehalte té hoog is en het mooie mensen gehalte te laag... zeg maar nihil
Maar ja, zijn ook genoeg normale lui hier hoor
Moet je eens in Wierden komen, schieten ze voorbijquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:53 schreef LilDutchPrincess het volgende:
![]()
niet dat ik in hengelo altijd zulke mooie mensen zie lopen ofzo
Heb je mij nooit horen zeggen. Vroeg het alleenquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:56 schreef Vince22 het volgende:
Haha... nee ik woon gewoon in het centrum
Vind je mij niet normaal dan? Je ként me niet eens!![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:54 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Moet je eens on Wierden komen, schieten ze voorbij![]()
die van mij woont ook op een boerderij, in Haaksbergenquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:57 schreef BroesWillems het volgende:
Mijn vriendin komt ook uit Almelo... maar woont wel op een boerderij... gelukkig...![]()
voorbij wierden..... ?quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:54 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Moet je eens on Wierden komen, schieten ze voorbij![]()
ofneet dan!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:58 schreef BroesWillems het volgende:
Hoaksebarge...
nee maar dat komt nog wel!quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:56 schreef Vince22 het volgende:
Haha... nee ik woon gewoon in het centrum
Vind je mij niet normaal dan? Je ként me niet eens!![]()
![]()
Neeheeeeeej, in Wierdenquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:58 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
voorbij wierden..... ?
ach ja... zit nog wel een groot middenstuk tussen "paupers" en "mooi mensen" gelukkig...
Haha ja dat was ik zeker! Deze zomer maar weer even een koffervol mee terugnemen van vakantie... of wou je ook wat?quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:57 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Heb je mij nooit horen zeggen. Vroeg het alleen!
Zag je laatst staan in het Abercrombie topic, goeie shizzle he?Of was jij dat niet
?
Had ik t toch goed onthoudenquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:01 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Haha ja dat was ik zeker! Deze zomer maar weer even een koffervol mee terugnemen van vakantie... of wou je ook wat?![]()
![]()
Je bent een pauper als:quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:01 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neeheeeeeej, in Wierden!
Eensch, het is maar hoe je een pauper interpreteert he![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |