dan weet je wel wat de voordelen zijnquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:43 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zekers te weten. Neem vaak ''onze'' auto mee, pa moet altijd met de trein!
Toff, drink je ook bier en rook je shag?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:19 schreef Smeej het volgende:
natuulk nit!! Ik droage gewoon een spiekerbokse!! en dat als meekn!!
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:21 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Toff, drink je ook bier en rook je shag?![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:21 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Toff, drink je ook bier en rook je shag?![]()
eensch is!quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:27 schreef rulerofdeath het volgende:
trouwens een bierdrinkende meid heb ik niks op tegen. die dure breezertroep ga ik echt niet halen. laat ze maar bier zuipe![]()
Rookt ze ook shag en loopt ze rond in een oude spijkerbroek?quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
eensch is!
* ReMcOrE heeft een vriendin die bier drinkt
rookt niet, soms in een oude spijkerbroek (met verven bijvoorbeeld)quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:02 schreef Blawh het volgende:
[..]
Rookt ze ook shag en loopt ze rond in een oude spijkerbroek?
als zij dat wil.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:27 schreef BroesWillems het volgende:
Mijn vriendin loopt heeeeel soms op klompen... bij huis op de boerderij dan...![]()
tsss vrouwen die bier drinken....quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:27 schreef rulerofdeath het volgende:
trouwens een bierdrinkende meid heb ik niks op tegen. die dure breezertroep ga ik echt niet halen. laat ze maar bier zuipe![]()
ik heb klompschoenen...quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
als zij dat wil.
zal mij echt allemaal een worst wezen hoe iemand er precies bijloopt of wat diegene doet.
beter dan dat iedereen er precies hetzelfde bijloopt![]()
nee das commerciele troep gewoon. komt in de buurt van breezerquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
tsss vrouwen die bier drinken....![]()
breezer trouwens ook... brr
al drink ik nu rosébier... maar da's vrouwelijk bier
pff maar niet zó zoetquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee das commerciele troep gewoon. komt in de buurt van breezer
enne @ BW
tjah wat jij wil he
ik heb kisten. op stage heb ik werkschoenen aan voor als ik ineens de werkplaats in moet.
jah en ik ga nu slapen. truste![]()
Rosé olé oléquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:50 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
pff maar niet zó zoet
slaap lekker... denk dat ik zo ook maar ga.. slaap half hier
Wat doe je voor werk dan?quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:47 schreef BroesWillems het volgende:
Ik heb ze alleen maar 2 x per jaar aan
loop meestal gewoon op gewone schoenen... niks apart...
Maarrem, Sint Isidorushoeve, Daar werk ik vlak in de buurt. Op de grens van Bentelo...
quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:47 schreef BroesWillems het volgende:
Maarrem, Sint Isidorushoeve, Daar werk ik vlak in de buurt. Op de grens van Bentelo...
quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:
al drink ik nu rosébier... maar da's vrouwelijk bier
quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:55 schreef Roycoooooo het volgende:
Wat doe je voor werk dan?
Rosé geliefd hier merk ik. Misschien werkt Broes wel op de wijngaard waar de lekkerste rosé vandaan komt.quote:Twentse rosé opnieuw de lekkerste
BENTELO/SCHEVENINGEN - Het publiek van het evenement Rosé aan Zee heeft voor de tweede keer de rosé van Wijngaard Hof van Twente uit Bentelo uitgekozen tot de lekkerste.
Tussen de ruim 150 inzenders waren rosés uit Spanje, Italië, Nieuw-Zeelandse, Portugal, Frankrijk, Zuid-Afrika, Australië en Amerika. Volgens de organisator van evenement - Wijnpers, uitgever van vakliteratuur voor horeca - is het voor het eerst dat een rosé van dezelfde wijngaard twee keer achtereen als lekkerste wordt bekroond. En daar zijn Ilse en Roelof Visscher van Wijngaard Hof van Twente best trots op.
tctubantia.nl
Komen we straks achter als hij antwoord op mijn vraagquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:11 schreef Blawh het volgende:
Rosé geliefd hier merk ik. Misschien werkt Broes wel op de wijngaard waar de lekkerste rosé vandaan komt.
Goede morgen trouwens.![]()
Yupz, wel wat minder dan gister trouwens. Alleen donders verkouden en als een otter lopen zweten vannacht. Zetpil lijkt voorlopig nog niet nodig.quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:17 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Komen we straks achter als hij antwoord op mijn vraag!
Mogguh! Nog steeds koorts?
eensch!!quote:
mijne ook heeeeeel af en toe, als ze koeien gaat halen ofzoquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:27 schreef BroesWillems het volgende:
Mijn vriendin loopt heeeeel soms op klompen... bij huis op de boerderij dan...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |