euhmz punt 2 en 6 zijn voor mij. maakt mij dat nu een pauper??quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:05 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Je bent een pauper als:
...je met een trainingsbroek loopt terwijl je geen cios doet...![]()
...je nietvaak genoeg naar de kapper gaat![]()
...je kleren draagt die nergens naar zitten met lelijke kleuren en stoffen![]()
...je op elk moment van de dag bier drinkt terwijl je geen student bent![]()
...je teveel schreeuwt![]()
...je overal "schijt" aan hebt![]()
![]()
...je nooit verder bent gekomen als de mavo![]()
hmmm lijst kan nog veel langer
Waarom omschrijf je mijquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:05 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Je bent een pauper als:
...je met een trainingsbroek loopt terwijl je geen cios doet...![]()
...je nietvaak genoeg naar de kapper gaat![]()
...je kleren draagt die nergens naar zitten met lelijke kleuren en stoffen![]()
...je op elk moment van de dag bier drinkt terwijl je geen student bent![]()
...je teveel schreeuwt![]()
...je overal "schijt" aan hebt![]()
![]()
...je nooit verder bent gekomen als de mavo![]()
hmmm lijst kan nog veel langer
Schreeuwerd ben je wel ja.quote:
quote:U hebt gezocht op pauper:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
pauˇper (de ~ (m.), ~s)
1 maatschappelijk misdeeld persoon => arme
pauˇpeˇrisˇme (het ~)
1 algemene armoede ten gevolge van maatschappelijke omstandigheden
quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:18 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik geloof dat ik maar stop met posten hier... waaaaaaaaah
thuis best... maar niet op school/in de supermarkt/in de stad etc.....quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:15 schreef Blawh het volgende:
[..]
Schreeuwerd ben je wel ja.
En niks mis met trainingsbroeken als niet CIOS student, ik loop er als ik thuiszit de hele dag in.
Trainingsbroeken als je thuis zit![]()
Gewoon verloedering van de samenleving!quote:
Fok! is gewoon goed voor je algemene ontwikkelingquote:
Zeg dat wel, ze kunnen de middelbare school wel afschaffen en iedereen naar FOK! sturen. Of zal de jeugd dan teveel verpauperen?quote:
dan leren ze in ieder geval de betekenis van het woord dat hun het beste omschrijftquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:29 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zeg dat wel, ze kunnen de middelbare school wel afschaffen en iedereen naar FOK! sturen. Of zal de jeugd dan teveel verpauperen?
wil je zo graag anaal genomen worden?quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:18 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik geloof dat ik maar stop met posten hier... waaaaaaaaah
Nou, rule.. Zulke dingen vraag je niet aan een damequote:Op donderdag 14 juni 2007 14:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wil je zo graag anaal genomen worden?
Ik ben ook al aardig aan het verpauperen. Thuis in mijn trainingsbroek fokken met belspelletjes op de achtergrond.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan leren ze in ieder geval de betekenis van het woord dat hun het beste omschrijft![]()
mwah middelbare school vond ik toch eigenlijk al niet al te leerzaam achteraf gezien....quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:29 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zeg dat wel, ze kunnen de middelbare school wel afschaffen en iedereen naar FOK! sturen. Of zal de jeugd dan teveel verpauperen?
dan vind ik verpauperen nog een te positief woord. dan worden het allemaal van die bagger-kiddiesquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:29 schreef Blawh het volgende:
[..]
huh wtf?quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wil je zo graag anaal genomen worden?
haha. maar je wil toch niet zeggen dat je naar die belspelletjes belt ofwelquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:36 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik ben ook al aardig aan het verpauperen. Thuis in mijn trainingsbroek fokken met belspelletjes op de achtergrond.![]()
Off-Topic:
Belspelmiep: Hoe oud ben jij?
Aan de lijn: 21
Belspelmiep: ooooh eeuh ok, zeg het maar'
heel misschien nog een last minute... maar we zijn een beetje pauper blut... dus tjahh..quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:35 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Nou, rule.. Zulke dingen vraag je niet aan een dame!
Gaan de tukkers nog op vakantie of slaan we ff over?
En als het al leerzaam was voor me dan moet ik helaas pijnlijk constateren dat ik 90% van de opgedane kennis ben vergeten. Enige vakken waar ik echt bepaalde dingen van onthouden heb zijn Economie en M &O en een beetje van ak, geschiedenis en de talen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:37 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
mwah middelbare school vond ik toch eigenlijk al niet al te leerzaam achteraf gezien....
omdat je allemaal van die rare dingen zegtquote:
Denk dat ik over moet slaan.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:35 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Gaan de tukkers nog op vakantie of slaan we ff over?
Zelfde verhaal als jou. Ook last minute! Niet dat blut zijn, hebben gewoon geen idee waar we heen gaan.. Zien t wel op t laatstquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:39 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
heel misschien nog een last minute... maar we zijn een beetje pauper blut... dus tjahh..
Jij dan Roy?
Van jou wist ik t al!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |