ik heb altijd nog pauze gehad tijdens een film, ga al jaren naar Cinestarquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:36 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Cinestar heeft tot nu toe bij elke film nog een pauze gehad (tenminste: waar ik ben geweest)!
Dom dom dom ramen open laten staan moet je nooit doen met dit weer...!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:38 schreef Leinonlein het volgende:
Goeiemorgeennnnnn lieve mensen! Wat is het hier heeeet, en ik zit helemaal vol met muggenbulten, voortaan toch het raam niet zo ver open laten denk ik.
[..]
Berliner dom, met je voetjes in het water. Heb je je mail nog gecheckt?
Heb er nooit geen last van. Sorryquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:42 schreef Leinonlein het volgende:
Nog even een keer mijn frustratie kwijt hoor...
Muggen zijn kut!
Heuj, plaatsuuuuuuuuuuhquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dom dom dom ramen open laten staan moet je nooit doen met dit weer...!
Grote kans dat ik naar mn kamer ga, om kleed, langs de lidl loop wat te eten koop richting berliner dom loop en dan inderdaad lekker met mn voeten in het water ga relaxen!
Ja! Toffe foto's!
nee!quote:
Van jullie ontmoeting neem ik aan? Was t gezellig/leuk?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee!had je maar mee moeten gaan! prive foto's plaats ik hier niet zomaar...!
![]()
![]()
whahahahaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
edit: jammerdebammer voor jou!
Ik normaal ook noooit last van gehad, maar die duitse muggen mogen me echt niet. Maar goed, ik had wel een heel groot raam open met het licht aan, lekker stomquote:
Op het bezoek aan de homobar na was het gezellig ja!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:47 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Van jullie ontmoeting neem ik aan? Was t gezellig/leuk?
haha grappenmaakster! Dan vraag je er ook omquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:48 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik normaal ook noooit last van gehad, maar die duitse muggen mogen me echt niet. Maar goed, ik had wel een heel groot raam open met het licht aan, lekker stom. Het waren wel van die kleine beestjes, niet van die grote muggen.
Nou ja, ik hou niet van ongedierte in mijn kamer!![]()
klap jij nou eerst maar eens over dat meisje heen...!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:48 schreef Goover het volgende:
Foto's zijn intellectueel eigendom van de stage SC! Zonder ons was die hele afspraak er niet geweest. Plaatsen die zooi!
Gelukkigquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Op het bezoek aan de homobar na was het gezellig ja!![]()
van mijn kant in iedergeval...!![]()
Hier wordt gebattled!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
klap jij nou eerst maar eens over dat meisje heen...!![]()
![]()
nee!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Gelukkig!
Het zelfde zal ook wel van die andere kant worden gezegd!
(andere kant, snap je hem, homo en Leinonlein) hahaha![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:49 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
haha grappenmaakster! Dan vraag je er ook om!
Ja, zelfs de homobar vond ik leukquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:47 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Van jullie ontmoeting neem ik aan? Was t gezellig/leuk?
Ik ook niet, maar ik heb wel zin in een ijsjequote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee!zeker weer zo'n kut neger grap!
Ja nou echt die homobar... wat een verhaal is dat...!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:52 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja, zelfs de homobar vond ik leuk![]()
battle battle battlequote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
klap jij nou eerst maar eens over dat meisje heen...!![]()
![]()
Ben gvd geen neger!!!!!!!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee!zeker weer zo'n kut neger grap!
Nou, niet op internet iigquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:52 schreef Damzkieee het volgende:
Ja Goovert, waar zijn die foto's van die meid
Ik hoor de dat Rob Geus een dochter heeft gekregen... Je hebt er een zusje er bij Royquote:
LOLquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:53 schreef PieterBas het volgende:
Ik heb een nieuwe sport gevonden.. Urban Sprinting...
Als zo'n tag niet goed is afgescand bij de kassa bij een kledingzaak/electronicazaak etc..(wel betaald heb).. Zo hard mogelijk wegsprinten.. en kijken hoelang de bewakers het volhouden
http://www.dumpert.nl/mediabase/17574/6ef5f537/index.html
waarom niet?quote:
Oude shitquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:53 schreef PieterBas het volgende:
Als zo'n tag niet goed is afgescand bij de kassa bij een kledingzaak/electronicazaak etc..(wel betaald heb).. Zo hard mogelijk wegsprinten.. en kijken hoelang de bewakers het volhouden
hierquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Oude shit
Stond vorig jaar al op internet.
Waarom?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat wordt dan toch wel een keer tijd ofniet
Ik had hem nog niet gezienquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Oude shit
Stond vorig jaar al op internet.
Jeuj klopt. Erg lief meisjequote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik hoor de dat Rob Geus een dochter heeft gekregen... Je hebt er een zusje er bij Roy![]()
snelhechterquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Weet iemand hoe zo'n ding heet als je met een perforator 2 gaatjes in papier maakt en dat metalen ding wat je dan door de twee gaatjes doet... hoe heet dat...?(in het nederlands graag..!)
Dan gaat een van ons verliezen, dan zou ik niemand willen toewensenquote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:53 schreef PieterBas het volgende:
wil je net zien.. heb je straks een beveiliger die sneller loopt als jij.. dan heb je wel een probleem..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:01 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jeuj klopt. Erg lief meisje
![]()
@ Urban Sprinting:![]()
![]()
een vragende zin kun je noooooooit met een vragend antwoord beantwoorden..:!quote:
Hoezo, je hebt toch betaaldquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
wil je net zien.. heb je straks een beveiliger die sneller loopt als jij.. dan heb je wel een probleem..![]()
Naja probleem. Je hebt betaald.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
wil je net zien.. heb je straks een beveiliger die sneller loopt als jij.. dan heb je wel een probleem..![]()
Zal je nog eens helpenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
een vragende zin kun je noooooooit met een vragend antwoord beantwoorden..:!![]()
Ik zou me toch neit echt op mijn gemak voelen denk ik... Vind het zo beschamend als ze denken dat je wat hebt gepikt, ik had dat ook een keer, ging er nog iets af wat ik bij een andere winkel had gekocht, lekker is dat!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Volgende keer laat ik je gewoon op dat bankje slapen! loop ik gewoon weg ofzo!quote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:10 schreef Janetje het volgende:
Ik heb een kamer gevonden!Woei!
Leuk voor na m'n stage..
Feliquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:10 schreef Janetje het volgende:
Leuk voor na m'n stage..
ja, hoera!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:10 schreef Janetje het volgende:
Leuk voor na m'n stage..
Relaxed!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:10 schreef Janetje het volgende:
Leuk voor na m'n stage..
Lekker hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:10 schreef Janetje het volgende:
Leuk voor na m'n stage..
Goedemorgenquote:
Bingo!!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ow en Leinonlein, snelhechter is dat niet zo'n ding met een hoes erom heen? ik wil alleen de naam weten van die metalen houder...
Ik sta er niet bij gelukkigquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Goedemorgen
De dagcijfers zijn er.. ik zal ze posten![]()
Je staat gedeelte eerste.. met Bootjequote:
Snelhechterquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ow en Leinonlein, snelhechter is dat niet zo'n ding met een hoes erom heen? ik wil alleen de naam weten van die metalen houder...
Vast geen metalen houder...!quote:
Tof, hoe, wat, waar?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:10 schreef Janetje het volgende:
Leuk voor na m'n stage..
Neej, sorry. Slecht hequote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Vast geen metalen houder...!![]()
jemig jongens... in Duits is het een Schnellheftner ohne hulle (of zo iets...) Jullie werken in een nederlands kantoor en weten het ook al niet...?
Snelhechter zonder omslag dan? Wtf, waarom moet je zoiets weten?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Vast geen metalen houder...!![]()
jemig jongens... in Duits is het een Schnellheftner ohne hulle (of zo iets...) Jullie werken in een nederlands kantoor en weten het ook al niet...?
Welneequote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je staat gedeelte eerste.. met Bootje![]()
Daarom...!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:26 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Snelhechter zonder omslag dan? Wtf, waarom moet je zoiets weten?![]()
Toch wel draak:quote:
Daarom is geen antwoord!!!quote:
zo noem ik hem dan weer net nietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:28 schreef Damzkieee het volgende:
Papierklemmert.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Relaxed!![]()
Waar als ik vragen mag?![]()
Tilburgquote:
Whehe grappig.. Update jaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:31 schreef PieterBas het volgende:
Ik kwam deze post tegen...
Userstatistieken voor iedereen, komt dat zien! #4 (lees OP!)
Stage SC is goed vertegenwoordigd in de Top 50 meeste posters in SES
misschien tijd voor een update ?
Leuk voor crossover.. In April zatten we al bijna op de helft van alle post van 2006quote:
Zal tot begin juni niet anders zijn ben ik bangquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Leuk voor crossover.. In April zatten we al bijna op de helft van alle post van 2006
HOIquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:38 schreef teardropnl het volgende:
Goedemorgen allemaalben ook weer van de partij
LOLquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
Hij doet het nog
Was alleen mn gebruikersnaam vergeten
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
Hij doet het nog
nu heb je een kloon voor het baggeren in KLB en ONZquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
Hij doet het nog
En voor in KPDquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nu heb je een kloon voor het baggeren in KLB en ONZ![]()
Kijk in mijn post geschiedenis, dan kun je zien hoe het eraan toe ging in de vorige stage reeksquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nu heb je een kloon voor het baggeren in KLB en ONZ![]()
had ik al gezien, vandaar ook mijn postquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Kijk in mijn post geschiedenis, dan kun je zien hoe het eraan toe ging in de vorige stage reeks
Uuh??quote:
Damn.. jullie gingen hard zegquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Kijk in mijn post geschiedenis, dan kun je zien hoe het eraan toe ging in de vorige stage reeks
owja, die!!!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:57 schreef Roycoooooo het volgende:
[afbeelding]
Ik ben Kloontje en ik ben al 5 jaar. Ik eet heel veel ijsjes en ik eet ze door elkaar...
Ofzo iets![]()
Zij was toch van het land van Ooitquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:57 schreef Roycoooooo het volgende:
[afbeelding]
Ik ben Kloontje en ik ben al 5 jaar. Ik eet heel veel ijsjes en ik eet ze door elkaar...
Ofzo iets![]()
Klopt jaquote:
Daarom werden we ook geslotenquote:
hehe jaah klopt. Was vroeger nog zo'n serie van haar op tvquote:
Niet zo heul gek als je binnen 1/1,5 uur een topique vol plemptquote:
Maar het was wel heel erg gezelligquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:02 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Niet zo heul gek als je binnen 1/1,5 uur een topique vol plempt![]()
Summary : Ik heb mijn oude account terugquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:03 schreef ETA het volgende:
kan iemand mij een summary geven van de laatste paar paginas, kom om in het werk dus kan het niet bijhouden hier
Moet je dit topic nou weer volspammen met deze onzinquote:
ja, jippiequote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:09 schreef Roycoooooo het volgende:
Tofff, nu is iedereen up-to-date wat Goover's postsgedrag betreft!
Ja, moet je kijken naar de Stage SC nummers, je kan precies zien in welke maand ik deze SC ontdektequote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Moet je dit topic nou weer volspammen met deze onzin
moet je een PM sturen naar een bepaalde persoon, met een speciale titel... dan krijg je zulke PM's terugquote:
Hoi Goover!quote:
en ik sta bovenaanquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:10 schreef Goover het volgende:
top 30 users die in topics hebben gepost waar Goover ook in postte
100% stage SC-ers
Scheelt weinig hoor, 150 post ofzo.. (met vrijdag)quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:14 schreef Damzkieee het volgende:
Goover is ook al het drukste op Woensdag. Roycooooo en ik ook.
Toch vreemd, niet?
dan is de week doormidden en verlangen we naar het weekend... geen zin aan werken, dus dan maar wat meer FOK!-kenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:14 schreef Damzkieee het volgende:
Goover is ook al het drukste op Woensdag. Roycooooo en ik ook.
Toch vreemd, niet?
Aah lul man!!!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik sta boven Roycoooooo, omdat de 'e' voor de 'o' komt
Maikuuuul is gewoon jou voorbeeldquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:19 schreef Damzkieee het volgende:Top 30 users die in topics hebben gepost waar Damzkieee ook in postte
Positie, aantal topics, user
01. 452 Maikuuul
02. 445 borisz
03. 378 buzzer
04. 376 venomsnake
05. 342 tong80Ik begeef me te vaak in Maikuuls territorium
aight!!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:22 schreef Damzkieee het volgende:
Ik gisteren de groenters pwnen bij de loller1000, kwam er zoeeen hendige vrouw aan jeweight.
Hostel Part II - in theaters soon!!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:23 schreef Leinonlein het volgende:
Even bezig een hostel te boeken in Praag, ziet er gezelilg uit he?
[afbeelding]
![]()
gezellig met allemaal andere mensen op een kamer!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:23 schreef Leinonlein het volgende:
[afbeelding]
![]()
Kijk leinonlein ik heb een fotoboekquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:23 schreef Leinonlein het volgende:
[afbeelding]
![]()
Neeeee hoor, echt nietquote:
RRrrrrrrrRRRRquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Kijk leinonlein ik heb een fotoboek![]()
Jaaaa leuk tussen de backpackersquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
gezellig met allemaal andere mensen op een kamer!Hostels wat een toffe uitvinding is dat toch!
![]()
Nooit van mn leven meer.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
gezellig met allemaal andere mensen op een kamer!Hostels wat een toffe uitvinding is dat toch!
![]()
En je bibbert ook bij de gedachte aan mijn fotoboek zo te zienquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:27 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Neeeee hoor, echt niet(ik bibber bij de gedachte...)
[..]
RRrrrrrrrRRRR![]()
je hoopt van nietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:27 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Neeeee hoor, echt niet(ik bibber bij de gedachte...)
Rustig aan meneer complimentjesvisserquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En je bibbert ook bij de gedachte aan mijn fotoboek zo te zien
Doe dat sowieso nooit. Geen porem man. Niks voor mijquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:28 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nooit van mn leven meer.
Wat een kutzooi is dat
Ik vis niet naar complimentjesquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:30 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Rustig aan meneer complimentjesvisser![]()
![]()
Nee ik zie niet graag dat mensen vermoord worden met een kettingzaag, jij wel?quote:
Luxekindjes hier zegquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:30 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Doe dat sowieso nooit. Geen porem man. Niks voor mij![]()
kettingzaag is slechts een detail bij Hostel, er zijn veel leukere attributenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:32 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nee ik zie niet graag dat mensen vermoord worden met een kettingzaag, jij wel?![]()
Gaan jullie toch lekker in een hotel slapen a 75 euro per nacht!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:30 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Doe dat sowieso nooit. Geen porem man. Niks voor mij![]()
Sorry betaal liever 20 euro meer per nacht dan tussen de stinkende backpackers en ander blowend gespuis te slapen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:32 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nee ik zie niet graag dat mensen vermoord worden met een kettingzaag, jij wel?![]()
[..]
Luxekindjes hier zeg![]()
![]()
Dan kan ik tenminste aan mn leuter krabben zonder dat er 5 man die ik niet ken zit te loerenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Gaan jullie toch lekker in een hotel slapen a 75 euro per nacht!![]()
[bootje-mode]fixedquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:38 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dan kan ik tenminste aan mn leuter krabben trekken zonder dat er 5 man die ik niet ken zit te loeren
/bootjemode.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:40 schreef ReMcOrE het volgende:
Dan kan ik me tenminste aan mn leuter laten trekken voor 175 euro.
Doen we ookquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Gaan jullie toch lekker in een hotel slapen a 75 euro per nacht!![]()
Blijkt maar weer dat sommige mensen toch meer luxe willen dan andere...!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:38 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Sorry betaal liever 20 euro meer per nacht dan tussen de stinkende backpackers en ander blowend gespuis te slapen.
In Barcelona lag er een stel lepeltje-lepeltje in mijn nest toen we terugkwamen van het uitgaan
De nacht erna lag er een zwetende Pakistani boven mij waarvan het zweet haast door het matras op mij druppelde
Nou ik wil ook best in een wat goedkoper hotel. Maar ik hou wel van privacy. Ik kan me best voorstellen dat je als je alleen gaat backpacken zo makkelijker contacten maakt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Blijkt maar weer dat sommige mensen toch meer luxe willen dan andere...!![]()
Ik vind een hostel relaxed, vooral omdat je altijd wel mensen leert kennen waar je dan weer wat leuks mee kan gaan doen!![]()
Maar ik vind ook niet dat je het echt kan maken om als stelletje lepeltje lepeltje te gaan liggen. Ik sliep laatst in een hostel in Berlijn was een stelletje dat op doorreis was vanuit parijs naar Moskou, sliepen gewoon beide in hun eigen bed dan heb ik er geen probleem mee!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:43 schreef Leinonlein het volgende:
Hmm als ik met mijn vriend zou gaan zou ik absoluut ook voor een hotel gaan, maar als ik met vriendinnen op stap ga dan heb ik geen privacy of luxe nodig hoor. Ik vind het juist ontzettend leuk om in contact te komen met mensen die zo reislustig zijn... Bovendien heb je vet mooie hostels, tenminste, in Berlijn heb ik er een paar gezien die echt netjes en schoon zijn. Nu maar afwachten hoe dit hostel is haha... Zin innnn, vrijdag naar praaag
![]()
Dat dusquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Maar ik vind ook niet dat je het echt kan maken om als stelletje lepeltje lepeltje te gaan liggen. Ik sliep laatst in een hostel in Berlijn was een stelletje dat op doorreis was vanuit parijs naar Moskou, sliepen gewoon beide in hun eigen bed dan heb ik er geen probleem mee!
[tegen die mensen die hostels niets vinden]
En als je rond tourt kun je volgens mij het echt niet betalen hoor, iedere nacht in een hotel. Of is jullie vakantie meer van het soort appartementje huren in Salou en daar je naar de tering drinken?![]()
Nee dat vind ik ook niet, en daarom zou ik ook een hotel gaan slapenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Maar ik vind ook niet dat je het echt kan maken om als stelletje lepeltje lepeltje te gaan liggen. Ik sliep laatst in een hostel in Berlijn was een stelletje dat op doorreis was vanuit parijs naar Moskou, sliepen gewoon beide in hun eigen bed dan heb ik er geen probleem mee!
En als je rond tourt kun je volgens mij het echt niet betalen hoor, iedere nacht in een hotel. Of is jullie vakantie meer van het soort appartementje huren in Salou en daar je naar de tering drinken?![]()
last minute dus, prima te doen! Alleen of?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:51 schreef Goover het volgende:
De bedoeling is dat ik van 23 t/m 30 juni op vakantie ga, alleen nog niets geboekt...
Word dit keer een vliegvakantie naar Griekenland ofzo
Met een vriend samen, maar het is last minute geworden omdat hij zijn vrije dagen nog niet geregeld heeftquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:52 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
last minute dus, prima te doen! Alleen of?
Wij proberen ook last minute te boeken, waarheen geen idee. Zien we dan wel!
Griekenland is echtquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:51 schreef Goover het volgende:
De bedoeling is dat ik van 23 t/m 30 juni op vakantie ga, alleen nog niets geboekt...
Word dit keer een vliegvakantie naar Griekenland ofzo
Wat willen jullie dan, beetje rond touren en Griekenland gaan verkennen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:53 schreef Goover het volgende:
[..]
Met een vriend samen, maar het is last minute geworden omdat hij zijn vrije dagen nog niet geregeld heeft
Nee, een wat duurder hotel/apartement waar de faciliteiten prima zijnquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ja ik wil, als ik überhaupt nog op vakantie ga, ook een last minute boeken. Hebben jullie je al enigszins georienteerd verder met reisorganisaties enzo? Ik heb nog nooit een last minute geboekt maar ik wil graag naar Siciliequote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:52 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
last minute dus, prima te doen! Alleen of?
Wij proberen ook last minute te boeken, waarheen geen idee. Zien we dan wel!
Er zijn mensen die zien een vakantie als iedere dag keihard zuipen en er zijn mensen die iets willen zien en doen in hun vakantiequote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:52 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nee dat vind ik ook niet, en daarom zou ik ook een hotel gaan slapen![]()
Ik slaap liever in het lelijkste hostel met gezellige backbackers dan in een luxe appartement in salau tussen de alcoholvergiftigde feestbeesten![]()
Ieder zijn ding he, maar idd, als je lekker op doorreis bent ga je toch niet elke keer in een hotel slapen. Hangt ook een beetje van de persoon af denk ik...
Zolang je maar niet met Onur Air of andere gare maatschappijen gaat is het goed.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:55 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja ik wil, als ik überhaupt nog op vakantie ga, ook een last minute boeken. Hebben jullie je al enigszins georienteerd verder met reisorganisaties enzo? Ik heb nog nooit een last minute geboekt maar ik wil graag naar Sicilie![]()
Neej, helemaal niks qua oriëntatie. Waar of waarheen ook geen ideequote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:55 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja ik wil, als ik überhaupt nog op vakantie ga, ook een last minute boeken. Hebben jullie je al enigszins georienteerd verder met reisorganisaties enzo? Ik heb nog nooit een last minute geboekt maar ik wil graag naar Sicilie![]()
En of je met vrienden of je partner gaat is ook een verschilquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Er zijn mensen die zien een vakantie als iedere dag keihard zuipen en er zijn mensen die iets willen zien en doen in hun vakantie![]()
K heb nog geen partners dus k heb weinig keusquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:58 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
En of je met vrienden of je partner gaat is ook een verschil
Wow 3 dagen van tevoren, dat is cool!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:58 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neej, helemaal niks qua oriëntatie. Waar of waarheen ook geen idee!
Wij vorig jaar ook last minute, naar Alanya, 3 dagen vantevoren geboekt!
Zal vast wel iets te vinden zijn voor 2 personen! Hoef je niet bang voor te zijn![]()
lekker weer?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:54 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wat willen jullie dan, beetje rond touren en Griekenland gaan verkennen?
Lekker weer![]()
gelukkig heb je FOK! nogquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:12 schreef BabblingBrook het volgende:
Ik wil gewoon dood, stomme stage.
Gelukkig welquote:
een dood verwensing naar je zelf.. daar staat toch geen ban opquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:12 schreef BabblingBrook het volgende:
Wow, dat is heftig! Deel je leedquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:12 schreef BabblingBrook het volgende:
Gooit het in de groep... Het helpt.. ik zit hier al 195 topics langquote:
ik dacht van wel...!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
een dood verwensing naar je zelf.. daar staat toch geen ban op
Het leven is zoooo zwaaaarquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gooit het in de groep... Het helpt.. ik zit hier al 195 topics lang
wat? hoeveel?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gooit het in de groep... Het helpt.. ik zit hier al 195 topics lang
dan maar een biertje doen op het gras voor de berliner dom?quote:
Strak planquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dan maar een biertje doen op het gras voor de berliner dom?![]()
Kom je langs?quote:
Als je nog jong bent, dan ben je meestal wat flexibeler qua slaapplekquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:38 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Sorry betaal liever 20 euro meer per nacht dan tussen de stinkende backpackers en ander blowend gespuis te slapen.
In Barcelona lag er een stel lepeltje-lepeltje in mijn nest toen we terugkwamen van het uitgaan
De nacht erna lag er een zwetende Pakistani boven mij waarvan het zweet haast door het matras op mij druppelde
Zou wel willen, word helaas niksquote:
Kom dan een weekendje langs!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:27 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zou wel willen, word helaas niks![]()
er liep gewoon een mooie dame voorbijquote:Op maandag 11 juni 2007 16:48 schreef teardropnl het volgende:
Waarom zwaai jij naar de mensen achter je ?
Nope, laatste weken hier zijn ingegaan, dus word hier elk weekend dik feestquote:
Hounietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
er liep gewoon een mooie dame voorbij![]()
ooeeehh en aahhh's zijn welkomquote:
laat maar...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:22 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb de knoop doorgehakt!!!
Ik lust even geen bier meerquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dan maar een biertje doen op het gras voor de berliner dom?![]()
zie:quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:29 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb de knoop doorgehakt, ik ga zo een poging wagen om wat in Powerpoint te maken
quote:
wat een gave foto zegquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:31 schreef ETA het volgende:
[..]
ooeeehh en aahhh's zijn welkom
[img=578xnull]http://www.fonwan.nl/photo/albums/Gathens/DSC08695e.JPG[/img]
he hoest nou aan de overkantquote:
Neej, goedkoop viel wel mee.. Nog iets van 500 euro geloof ik. Scheelt misschien een keer 50/100 euro!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:00 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Wow 3 dagen van tevoren, dat is cool!![]()
Ik heb toch nog geen baan dus voor mij maak thet niet veel uit, maar ja dan moet vriendlief natuurlijk ook vrij hebben. Maarrrr, klinkt wel goed. Was het nog goedkoop ook?
lekker weer van je kameraad dat hij de vakantiedagen nog moet regelen bedoelde ikquote:
hasta la pastaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:40 schreef ETA het volgende:
ciao tutti, ik ben vrijlekker pasta eten vanavond
Ja super!! Heet en plakkerig weer, dat wel. Al is het vandaag wat koeler door meer wind, algeheel niet onaardigquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
he hoest nou aan de overkant? is het nog een beetje uit te houden
ik heb een mogelijkheid om in Australie te gaan stage lopen met me nieuwe opleiding
maar dat zien we volgend schooljaar wel
hier is het raam weer open, het is echt lekker weer... de zon schijnt niet, maar toch heel aangenaam buitenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:52 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja super!! Heet en plakkerig weer, dat wel. Al is het vandaag wat koeler door meer wind, algeheel niet onaardig
Gisteren was t ook super fijn weerquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hier is het raam weer open, het is echt lekker weer... de zon schijnt niet, maar toch heel aangenaam buiten
quote:
idd lachen zegquote:
Hier waait het ook lekker door. Zit vlakbij een open deur. Heerlijkquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hier is het raam weer open, het is echt lekker weer... de zon schijnt niet, maar toch heel aangenaam buiten
Ej swaquote:
ik heb gelukkig weer internet, kan ik eindelijk me dingen voor school regelenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:02 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ej swa! Weer de beschikking over internet of zit je ergens anders?
Irritant he zonder internet. Kun je gewoon niks beginnenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik heb gelukkig weer internet, kan ik eindelijk me dingen voor school regelen
mooi werk kerelquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik heb gelukkig weer internet, kan ik eindelijk me dingen voor school regelen
Goed hoor..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:04 schreef Stienn het volgende:
Het schiet niet echt meer op hier hé! 2 weken geleden zaten jullie al op de 198 ofzo.
hoe is het met iedereen?
eigenlijk best wel ernstigquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:04 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Irritant he zonder internet. Kun je gewoon niks beginnen![]()
we gingen best wel hard, daar waren de MOD's niet echt blij meequote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:04 schreef Stienn het volgende:
Het schiet niet echt meer op hier hé! 2 weken geleden zaten jullie al op de 198 ofzo.
hoe is het met iedereen?
geen pasfoto's meerquote:
Miss Scofield heeft er al 199 op haar naam staan...quote:
Ja, behalve dat ik me verveel. en dat ik gister om moest lopen bij het station drienerloquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
we gingen best wel hard, daar waren de MOD's niet echt blij meedus we zijn nu Stage SC Nieuwe Stijl
met minder gespam en meer inhoudelijke posts...
met mij alles goed hoormet jou ook??
Whehe, heerlijk ritjequote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
geen pasfoto's meerkan ik weer naar de stad toe
Wattan??quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:09 schreef Stienn het volgende:
[..]
Ja, behalve dat ik me verveel. en dat ik gister om moest lopen bij het station drienerlo
Nu werkt hier niehietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:11 schreef Stienn het volgende:
http://www.nu.nl/img.db/1109757+s(350!x234!)
whahahaha, die had ik nog niet gezienquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:11 schreef Stienn het volgende:
Zwembadquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:11 schreef Stienn het volgende:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:11 schreef Stienn het volgende:
typisch een geval van eenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:18 schreef Casual-T het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=OmweqiL-ZGc&mode=related&search=
![]()
Lekker boeiend, jij doet wat he hoort te doen toch? Laat ze lekker schelden.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:19 schreef Bootje84 het volgende:
verdomme. ben ff sacho..
ben klassenvertegenwoordiger van de hele 3e klas MER. zit ik iets uit te zoeken waarover iets van 10 mensen hebben lopen ouwehoeren (een cijferboom die incompleet is)
ik beaam het probleem, heb al een paar keer vrij genomen van stage om het te proberen op te lossen. stuur vanochtend een mailtje uit; een verslagje van een klasgenoot die ook ff moeite heeft gedaan om met een leraar samen te zitten.
komt erop neer dat een opdracht door 44 leerlingen niet is gemaakt, en alsnog gemaakt moet worden. logisch, zij het niet dat een paar mensen dachten dat als ze hun bek hielden, ze de punten er wel voor kregen.
nu krijg ik dus flame-mailtjes met de vraag welke lamzak die "moeite" heeft ondernomen om duidelijkheid te krijgen..
stelletje teringlijers.. doe verdomme nog eens wat voor ze![]()
![]()
![]()
zullen we hem redden door hem hier een plekje aan te bieden??quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:23 schreef PieterBas het volgende:
Nieuw slachtoffer
Mijn visie op een eerlijke stage
Stank voor dank. Daarom heb ik ook afgezien voor de taak van klassenvertegenwoordiger..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:19 schreef Bootje84 het volgende:
verdomme. ben ff sacho..
ben klassenvertegenwoordiger van de hele 3e klas MER. zit ik iets uit te zoeken waarover iets van 10 mensen hebben lopen ouwehoeren (een cijferboom die incompleet is)
ik beaam het probleem, heb al een paar keer vrij genomen van stage om het te proberen op te lossen. stuur vanochtend een mailtje uit; een verslagje van een klasgenoot die ook ff moeite heeft gedaan om met een leraar samen te zitten.
komt erop neer dat een opdracht door 44 leerlingen niet is gemaakt, en alsnog gemaakt moet worden. logisch, zij het niet dat een paar mensen dachten dat als ze hun bek hielden, ze de punten er wel voor kregen.
nu krijg ik dus flame-mailtjes met de vraag welke lamzak die "moeite" heeft ondernomen om duidelijkheid te krijgen..
stelletje teringlijers.. doe verdomme nog eens wat voor ze![]()
![]()
![]()
haha iedereen die zit te zeuren over stage doorverwijzen naar deze topiquesquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:23 schreef PieterBas het volgende:
Nieuw slachtoffer
Mijn visie op een eerlijke stage
iddquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Stank voor dank. Daarom heb ik ook afgezien voor de taak van klassenvertegenwoordiger..![]()
je zag haar ook kijken van.. wat sta er nu op de autocuequote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:18 schreef Casual-T het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:18 schreef Casual-T het volgende:
![]()
Doe dat nou gewoon even nietquote:
laat hem nou ook even, dat is vaak de enige post die hij kan maken in een topicquote:
Nee, deze dan...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
je zag haar ook kijken van.. wat sta er nu op de autocue![]()
hehe jaah, was idd ook wel hilarischquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:34 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Nee, deze dan...
B-E-F-F-E-N
Jensen en Jan Paparazzi bij lingo.. en lucille werner die d'r blouse uitdoet...![]()
dat was ook een mooie afleveringquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:34 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Nee, deze dan...
B-E-F-F-E-N
Jensen en Jan Paparazzi bij lingo.. en lucille werner die d'r blouse uitdoet...![]()
Ik heb net al aan de alcohol gezeten, is een collega jarig, komt uit de DDR tijd, veel onzin maar ook drank!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:31 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik lust even geen bier meer. Maar een ijsje vind ik wel een goed idee!
Heb em er nu voor. Geniaalquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:34 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Nee, deze dan...
B-E-F-F-E-N
~quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:41 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb de 1e dia bijna af, de beginpagina zeg maar![]()
Nou, daar word ik niet vrolijk van!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
Mijn avatar is vet
Moest toch mn oude account maar even opleuken he
die had ik ook al gezien, steengoedquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:51 schreef PieterBas het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Bcxf9EIaElo&mode=related&search=
Kom net terug van een afspraak en moet nu weer aan de bak dus wou dit topic toch nog ff meepikken hequote:
heel goed Daf! Gewoon ff mee pikkenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:52 schreef DaFan het volgende:
[..]
Kom net terug van een afspraak en moet nu weer aan de bak dus wou dit topic toch nog ff meepikken he
Waarom praat ze zo ?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:51 schreef PieterBas het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Bcxf9EIaElo&mode=related&search=
daarom zei ik ook:quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:52 schreef DaFan het volgende:
[..]
Kom net terug van een afspraak en moet nu weer aan de bak dus wou dit topic toch nog ff meepikken he
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
laat hem nou ook even, dat is vaak de enige post die hij kan maken in een topic
Daarom zit je maar foto's te bekijken van Bracha van Doesburgquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:59 schreef Goover het volgende:
Er gebeurd weer geen zak hier! Wel zijn mijn geproduceerde printplaatjes bijna klaar
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:01 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Daarom zit je maar foto's te bekijken van Bracha van Doesburg![]()
![]()
Dus je mag je collega niet bij zn bijnaam noemen omdat je een n00b bij het bedrijf bent?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:04 schreef Bootje84 het volgende:
altijd leuk.. die duitser op mn werk..
heb ik het over een collega, dat ik em niet bij zn "bijnaam" kan noemen, omdat ik nog te weinig "credits" heb.
brult die duitser : moet je meer credits verdienen met poker"
doodse stilte..
heb em maar dood genegeerd..
Zag ineens in Myat dat topique omhoog geschoten wordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |