Ik zag gister een jongen die op Justin leek bij de subwayquote:Op maandag 11 juni 2007 23:23 schreef samjustme het volgende:
http://www.gay.nl/Hopla
nieuw slachtoffer![]()
Heerlijk hequote:Op maandag 11 juni 2007 23:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zag gister een jongen die op Justin leek bij de subway
Hij maakte een heerlijk broodje voor me klaar jaquote:
Aangenaam. Plus schrijver.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:23 schreef samjustme het volgende:
http://www.gay.nl/Hopla
nieuw slachtoffer![]()
Ja de subway is lekkerquote:
Ik denk het nietquote:Op maandag 11 juni 2007 23:34 schreef DennisMoore het volgende:
Hand omhoog wie gelooft dat die foto hem echt is.
Nou nee voorzover ik het weet, ik ga maybe naar roze zaterdag met een ander fokker maar geen officiele meeting bijeenkomstquote:Op maandag 11 juni 2007 07:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
geef nooit op
wat er ook gebeurt
al regent het dat het giet
zodat je haast geen traan meer ziet
al ben je heel alleen
wat op de meet kwam er geen een
maar geef nooit op
de vorige meet heb ik ook in mijn eentje gedaan, daarbij komt, de meet is toch verplaatst naar Bergen op Zoom, met roze zaterdag?
Vraag het hem.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:34 schreef DennisMoore het volgende:
Hij ziet er wel ouder uit ja. En een beetje als Javier Guzman.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:34 schreef DennisMoore het volgende:
Bergen op zoom? Wie wil er nu in godesnaam naar een roze zaterdag in zo'n K-gat?quote:Op maandag 11 juni 2007 07:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
de vorige meet heb ik ook in mijn eentje gedaan, daarbij komt, de meet is toch verplaatst naar Bergen op Zoom, met roze zaterdag?
Weken niets meer eten lijkt me.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:46 schreef samjustme het volgende:
hoeveel moet ik eten om zo dun te worden?
[afbeelding]
De Biaffra look gaat het maken komende zomer ?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:46 schreef samjustme het volgende:
[afbeelding]
Ik lust ze wel zo als op dat plaatjequote:Op maandag 11 juni 2007 23:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
De Biaffra look gaat het maken komende zomer ?
honger maakt zelfs rauwe bonen zoetquote:Op maandag 11 juni 2007 23:59 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik lust ze wel zo als op dat plaatje
dat vind ik nou ook weer overdrevenquote:Op maandag 11 juni 2007 23:46 schreef samjustme het volgende:
[afbeelding]
Hangt er vanaf hoe dik je nu bent.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:46 schreef samjustme het volgende:
[afbeelding]
Klopt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
of hoe dun natuurlijk
Armandquote:
maanden?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:10 schreef wonderer het volgende:
Ja, maar da's zo raar. Welke stappen moet ik dan nemen? Een maand? Drie maanden? Werkt niet echt denk ik.
zeg, het is net weekend geweest, of heb je dat lekkere ding van je toen niet gezien ?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:03 schreef Sunjammer het volgende:
Doe maar zweterige seks met een lekker ding.
Joh, ben allang weer single.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zeg, het is net weekend geweest, of heb je dat lekkere ding van je toen niet gezien ?
die jeugd van tegenwoordig, die doet ook maar. Ik kan het op mijn leeftijd niet allemaal meer bijhoudenquote:
Dit was het ook niet helemaal.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die jeugd van tegenwoordig, die doet ook maar. Ik kan het op mijn leeftijd niet allemaal meer bijhouden![]()
in vergelijking met mij zijn jullie toch allemaal jeugdquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:32 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Dit was het ook niet helemaal.
Ik jeugd? Oh, thanks.
en heb jij het nu geregeld met de bakker ??quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:29 schreef DennisMoore het volgende:
Time flies.
En wat ga je daar doen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:26 schreef NathaN het volgende:
Op naar huis, eten, douchen, omkleden en naar Amsterdam.
Ook dat, maar dat spreekt voor zich, he...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:29 schreef Sunjammer het volgende:
Oh, ik dacht dat je dan een uurtje verder was.
Naar de première van Shrek 3quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:36 schreef Yurithemaster het volgende:
En wat ga je daar doen?
De pianola...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hola...
zoals het een goede hausfrau betaamtquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:52 schreef wonderer het volgende:
Brad heeft zich verslapen. En vanmiddag ga ik hem lunch brengen
Ja, dat soort reacties had ik wel verwacht *zucht*quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zoals het een goede hausfrau betaamt
Dan ken ik er nog wel een paar.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:23 schreef DennisMoore het volgende:
Ranzige pedo.
http://forum.fok.nl/user/history/101883quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het moet eigenlijk [HOMO] laatste deel zijn.
Nee, jij wel?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/101883
Ga je dan FOK! verlaten?.
Ik zeg maar niksquote:
Zeg wat je wil over mijn Cameronquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:18 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik zeg maar niks
Anders krijg ik weer verwijten naar m'n kop geslingerd, in de trant van onder stenen liggen enzo
Leg hem even uit wie het isquote:
quote:
Natuurlijk kan 'k 't opzoeken.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
![]()
Anders kijkt hij toch ff zelf op Google![]()
Who knowsquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:37 schreef Vlarp het volgende:
Ik vermoed eerder dat het een kloon is.. of gewoon een nieuwe username van een vaste bezoeker
* vanitasvanitatumetomniava kijkt met zijn puppy-ogen diep in jouw ogenquote:
Vrijdag.quote:
Wat moet ik nou met een kloon danquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:43 schreef wonderer het volgende:
Yuri? Of die gozer die Stroekie kent of zo.
Hoi kloonquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wat moet ik nou met een kloon dan![]()
Hoi samjustme.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:10 schreef MisterO het volgende:
Ik heb volgende week vrijdag waarschijnlijk een date met een lekkere jongen![]()
Wat wil je nou van me, je kent me niet eensquote:
Dus breng er maar eens verandering inquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:16 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wat wil je nou van me, je kent me niet eens![]()
Niets, 1987 is toch te jong.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:16 schreef MisterO het volgende:
Wat wil je nou van me, je kent me niet eens![]()
How superficialquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Niets, 1987 is toch te jong..
Hmm, je bent een maand na de Tsjernobyl-ramp verwekt, wist je dat?.
Dan is het goed.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:58 schreef Ang3l het volgende:
Jeeez. Wat hebben we weer een emo-avond vanavond. Ik en 2 vrienden zitten al de hele tijd te jankenEn ondertussen keihard te lachen. Zulke lieve en rake SMS-jes gaan er over en weer (we hebben nogal wat problemen achter de rug) en het lijkt er op of iedereen zijn best doet zulke mooie sms-jes vol emotie te sturen zodat de ander nog harder gaat janken. haha. Stelletje wijven dat we zijn!!
Maar het voelt goed. Alles voelt goed. En dit IS goed. Tenminste, het komt goed.
Hoe weet jij dat nou, misschien was ie wel een vroeggeboortequote:Op woensdag 13 juni 2007 00:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Niets, 1987 is toch te jong..
Hmm, je bent een maand na de Tsjernobyl-ramp verwekt, wist je dat?.
Om en nabij.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:26 schreef wonderer het volgende:
Hoe weet jij dat nou, misschien was ie wel een vroeggeboorte
Vooral als ze duidelijk een kloon zijn en je gaat zitten gissen wie het isquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vooral als ze duidelijk een kloon zijn en je gaat zitten gissen wie het is
Alsof we daar genoeg aan hebben.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:27 schreef MisterO het volgende:
Ik ben een leuke student, 20 jaar uit Amsterdam.![]()
Wat voor details wil je hebben?quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:33 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Alsof we daar genoeg aan hebben..
Details willen we weten..
Euhm... beschrijf dan jezelf in woorden.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:38 schreef MisterO het volgende:
Fotoo gaat niet
tis nog een secret, ik ben nog verstopt in mijn kledingkast, wel krapjes hier!
Ik hou van lekker veel uitgaan en dansen, helaas niet zoveel tijd voor laatste tijd! Maar ik hou ook van lekker een dvdtje kijken op de bank op zn tijd... Ik ben een atletisch hebouwde tennisfreak jaquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:46 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Euhm... beschrijf dan jezelf in woorden.. Ben je een wild uitgaansbeest of meer iemand op zaterdagavond bij kaarslicht gedichten van Thomas Hardy analyseert? Ben je een atletisch gebouwde tenisfreak of een "gezellige" vreetzak met een BMI-index van 30? Ben je bleek met zwart stijl haar, of ben je gebruind met blonde stekeltjes? Enzovoort.
.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:50 schreef wonderer het volgende:
En MisterO, ach, wat is geloven. Ik hou er rekening mee dat het kan.
Niet persoonlijks hoorquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:50 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik hou van lekker veel uitgaan en dansen, helaas niet zoveel tijd voor laatste tijd! Maar ik hou ook van lekker een dvdtje kijken op de bank op zn tijd... Ik ben een atletisch hebouwde tennisfreak jaIk doe heel veel aan tennis.
Ik heb bruin, kort haar en draag graag hippe, niet te strakke, kleding![]()
Gewoon dat lijste invullen uit deOP en dna ben je van het gezeur afquote:
Niet persoonlijk hoor, maar ik heb echt zo'n gruwlijk hekel aan mensen die een FoBo hebben, zonder foto's erinquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:54 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Niet persoonlijks hoor, maar ik heb echt zo'n gruwelijke hekel aan de zin "Maar ik hou ook van lekker een dvdtje kijken op de bank op zn tijd".
.
.
Ja, irritant hè.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Niet persoonlijk hoor, maar ik heb echt zo'n gruwlijk hekel aan mensen die een FoBo hebben, zonder foto's erin![]()
![]()
Nog wat spannends gedaan vandaag?quote:
Shrek 3 gezienquote:
Wist ik alquote:
Hoe ben je binnegekomenquote:
Dag jongen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Goedemiddag, meneren.
Het lijkt hier wel Mc Donalds, da's ook de enige plaats waar ze meneer tegen mij zeggenquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Goedemiddag, meneren.
Ik had een kaartje. Over 2 weken naar de premiere van Transformers als t goed is <3quote:
en morgen weer verder met uitgewikkelde dingen ?quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:51 schreef Sunjammer het volgende:
*klaar is met ingewikkelde dingen doen*
Mag ik mee?quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik had een kaartje. Over 2 weken naar de premiere van Transformers als t goed is <3
Ik heb al iemand meegevraagd, sorryquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb al iemand meegevraagd, sorry
Ey!quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb al iemand meegevraagd, sorry
Via viaquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:02 schreef MisterO het volgende:
[..]
![]()
hoe kom je aan die kaarten eigenlijk![]()
M'n beste vriendin had ik het vorig jaar al beloofd, sorryquote:
Damn, jij moet ver vooruit geboekt worden...quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
M'n beste vriendin had ik het vorig jaar al beloofd, sorry
Ze ging vorig jaar ook al mee, dus toen heeft ze idd het voor dit jaar ook laten vast leggen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:04 schreef NathaN het volgende:
[..]
Damn, jij moet ver vooruit geboekt worden...
Bij deze boek ik dan graag volgend jaar.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ze ging vorig jaar ook al mee, dus toen heeft ze idd het voor dit jaar ook laten vast leggen.
Die had ze ook alquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:08 schreef NathaN het volgende:
[..]
Bij deze boek ik dan graag volgend jaar.
Hmmm. Tijd om eens een verbanning te regelen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Die had ze ook al![]()
Ze is m'n resident-Expo girl hehe.
da's toch raar ?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan dat morgen misschien pas roepen! En dan wel goed gespeld
.
Het jouwe, of de Ikea showroom?quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Straks naar bed.
Ik weet het ook niet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:45 schreef wonderer het volgende:
Ik haalde hem er ook niet echt uit nee. Maar ik weet zo gauw niet waar dat aan kan liggen.
Ik ben er 3 weken geleden op vrijdag heen geweest... Het was echt lekker gezelligquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:14 schreef wonderer het volgende:
Ik niet. Is het leuk daar?
Dan is er nog een cafe en een bar...quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:19 schreef wonderer het volgende:
Ik heb geen idee. Als de dansvloer niet open is, wat is er dan wel te doen?
Oh, okee. En daar kun je niet dansen? (ik heb geen enkele ervaring met uitgaan)quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dan is er nog een cafe en een bar...
ik wil dansen
je kan het proberenquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, okee. En daar kun je niet dansen? (ik heb geen enkele ervaring met uitgaan)
Om hem te pesten tochquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:51 schreef wonderer het volgende:
Ooh, okee.
Maar waarom zouden ze de dansvloer dichtlaten dan?
maak er maar "hard to get somebody" vanquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:58 schreef samjustme het volgende:
Zat wat profielen door Gay.nl eu te bekijken en hopla kwam de gozer eff langs die afgelopen zaterdag hard to get deed
http://www.gay.nl/Getuppa
Als ik niet in een positieve bui was, dan zou ik het zelfs verkeerd kunnen interpreteren.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:59 schreef Jerruh het volgende:
[..]
maak er maar "hard to get somebody" van.
n'avond! L:W.
hehe was niet op u bedoeld, maar op de persoon van het profiel. ALS ie hard to get speelde, snap ik het niet echt, aangezien zijn pro beetje saai overkomt etc.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:04 schreef samjustme het volgende:
[..]
Als ik niet in een positieve bui was, dan zou ik het zelfs verkeerd kunnen interpreteren.
sorry mijn fout,quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hehe was niet op u bedoeld, maar op de persoon van het profiel. ALS ie hard to get speelde, snap ik het niet echt, aangezien zijn pro beetje saai overkomt etc.
voor de rest alles goed daar?.
Uit de beschrijving klonk ie niet hard-to-get eigenlijk.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:06 schreef Jerruh het volgende:
hehe was niet op u bedoeld, maar op de persoon van het profiel. ALS ie hard to get speelde, snap ik het niet echt, aangezien zijn pro beetje saai overkomt etc.
Ik heb hem afgezet na 20 min vanwege de tergend slechte special effects. En ikz et eigenlijk nóóit films uitquote:Op donderdag 14 juni 2007 01:09 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Vaag, maar okay..
(Knappe vrouw zo.)
Het was deels 'animatie', geen special effects.quote:Op donderdag 14 juni 2007 07:51 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb hem afgezet na 20 min vanwege de tergend slechte special effects. En ikz et eigenlijk nóóit films uit
quote:The use of computer imagery does not mean that everything has to be fully realistic... artful images are often created, as in painting, with a non photo-realistic depiction of reality. I think this concept worked well with this movie, creating a very moody atmosphere and adding weight to the story. Certainly "Immortals" is not a statement about creating photo-realistic computer graphics - it is simply art made with people and computers.
*zelf dan maar wat regel*quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
M'n beste vriendin had ik het vorig jaar al beloofd, sorry
Hé, dat had ik ook bij die film!quote:Op donderdag 14 juni 2007 07:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb hem afgezet na 20 min vanwege de tergend slechte special effects. En ikz et eigenlijk nóóit films uit
Uitgeweest in Amsterdam? Waar ben je heen geweest? What happened?quote:
Ik vond 'm juist wel wat hebben.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:21 schreef DennisMoore het volgende:
't Is mij niet eens opgevallen eigenlijk, die cgi....
Vond 'm wat Bladerunner-achtig, maar dan vager.
Oja, zeker. Vond 't vooral vreemd dat sommige karakters werden gespeeld door echte mensen, en dat een aantal andere duidelijk getekend waren, of (gedeeltelijk) 'overgetekend'.quote:
Vond 'm wel sfeervol, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oja, zeker. Vond 't vooral vreemd dat sommige karakters werden gespeeld door echte mensen, en dat een aantal andere duidelijk getekend waren, of (gedeeltelijk) 'overgetekend'.
Zou de film echter niet kunnen navertellen..
Yup, Soho en Exit Caféquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Uitgeweest in Amsterdam? Waar ben je heen geweest? What happened?
Moet ik ook eens een keer heen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:21 schreef DennisMoore het volgende:
Komend weekend MegaPann.
Eens per jaar he? Start van de Midzomergracht-dinges.quote:
Geen flauw idee. Midzomergracht-dinges zit wel in de planning...quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Eens per jaar he? Start van de Midzomergracht-dinges.
De afsluiting is ook wel leuk volgens mij, Lux in Club Storm toch?
Er zijn geloof ik nog Megapann-kaarten voor City Hall.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:28 schreef Sunjammer het volgende:
Geen idee.
Maar ik wil wel uit dit weekend!!! Zo!
Nee, dát is gezellig.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:30 schreef NathaN het volgende:
[..]
Er zijn geloof ik nog Megapann-kaarten voor City Hall.
Ga dansen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik besterf een beetje.
Is de dansvloer open, dan?quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:37 schreef wonderer het volgende:
Ga dansen.
Hehe.quote:
Daar ken ik niemand.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:40 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hehe.
Kisskiss-club in Nijmegen heeft ook nog kaarten...
Boeit niet toch? Om deze tijd is de bar vast nog niet stampvol en rokerig.quote:
Zeg, de andere bezoekers willen ook een leuke avond hoor...quote:
Mag ik hier niet komen?quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Superhero? Jij? Hier? O?
Oh, en laat ik daar nu ongelovelijke trek hebben in MC Donalds...quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Het lijkt hier wel Mc Donalds, da's ook de enige plaats waar ze meneer tegen mij zeggen![]()
Als je het daarna zelf maar opruimt.quote:
Mits je even netjes een lijstje invult. En als je een foto plaatst, maakt LGE er een leuke cartoon van.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:53 schreef superhero87 het volgende:
Mag ik hier niet komen?
*dansvloer opengooi*quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoi, ik ben geslaagd.
dan ook hierquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoi, ik ben geslaagd.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoi, ik ben geslaagd.
Pfff, sms-nicht...quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:50 schreef Ang3l het volgende:
Hoooly christde rekening van Mei is binnen................ 550 SMS-jes
Als-ie hier op lijkt, ja.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:52 schreef NathaN het volgende:
[..]
Mits je even netjes een lijstje invult. En als je een foto plaatst, maakt LGE er een leuke cartoon van.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoi, ik ben geslaagd.
Foto.quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Z'n bulge is ook niet verkeerd.
Mei: 550quote:
Ik vind zijn rug veel mooier...quote:
Lekker niet mijn schuld!quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mei: 550
April: 538
Fuck. Ik moet echt andere vrienden krijgen. Deze kosten me te veel!
Of je belt gewoon?quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:02 schreef Ang3l het volgende:
Mei: 550
April: 538
Fuck. Ik moet echt andere vrienden krijgen. Deze kosten me te veel!
Ik heb een belfobie.quote:
Tijd om je daar overheen te zetten?quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:59 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb een belfobie.
En jij bent voorspelbaarquote:
Hmm, wel lastig, kun je niet eens een therapeut bellen...quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:29 schreef Ang3l het volgende:
Ook.
Of zwanger?quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
Napoleon is na 3 dagen veldtocht nog steeds niet terug gekeerd
zou ze ontvoerd zijn, of gesneuveld?
(napoleon is een van mijn poezen)
Eensch!quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
zo lastig als er mensen zijn die je vertellen hoe jij je leven moet leiden
daar raak ik juist alleen maar meer van in verzet
Net "cooties"...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Heerlijk, als je naast je vriendje ligt en zijn depressiviteit en afstandelijkheid op je overslaat.
I tried. Maar het lukte niet echt dus heb de fiets naar huis gepakt..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:53 schreef wonderer het volgende:
Maar ja, best kut. Het moet juist andersom, toch, dat hij je opvrolijkt (of jij hem)?
Whehe.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:53 schreef Stroekie het volgende:
sweet dreams en tot morgen in het volgende topic![]()
Imogen Heap is leukquote:
Nou er is nog plaats hier ??quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:53 schreef Stroekie het volgende:
sweet dreams en tot morgen in het volgende topic![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |