Ik zag gister een jongen die op Justin leek bij de subwayquote:Op maandag 11 juni 2007 23:23 schreef samjustme het volgende:
http://www.gay.nl/Hopla
nieuw slachtoffer![]()
Heerlijk hequote:Op maandag 11 juni 2007 23:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zag gister een jongen die op Justin leek bij de subway
Hij maakte een heerlijk broodje voor me klaar jaquote:
Aangenaam. Plus schrijver.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:23 schreef samjustme het volgende:
http://www.gay.nl/Hopla
nieuw slachtoffer![]()
Ja de subway is lekkerquote:
Ik denk het nietquote:Op maandag 11 juni 2007 23:34 schreef DennisMoore het volgende:
Hand omhoog wie gelooft dat die foto hem echt is.
Nou nee voorzover ik het weet, ik ga maybe naar roze zaterdag met een ander fokker maar geen officiele meeting bijeenkomstquote:Op maandag 11 juni 2007 07:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
geef nooit op
wat er ook gebeurt
al regent het dat het giet
zodat je haast geen traan meer ziet
al ben je heel alleen
wat op de meet kwam er geen een
maar geef nooit op
de vorige meet heb ik ook in mijn eentje gedaan, daarbij komt, de meet is toch verplaatst naar Bergen op Zoom, met roze zaterdag?
Vraag het hem.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:34 schreef DennisMoore het volgende:
Hij ziet er wel ouder uit ja. En een beetje als Javier Guzman.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:34 schreef DennisMoore het volgende:
Bergen op zoom? Wie wil er nu in godesnaam naar een roze zaterdag in zo'n K-gat?quote:Op maandag 11 juni 2007 07:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
de vorige meet heb ik ook in mijn eentje gedaan, daarbij komt, de meet is toch verplaatst naar Bergen op Zoom, met roze zaterdag?
Weken niets meer eten lijkt me.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:46 schreef samjustme het volgende:
hoeveel moet ik eten om zo dun te worden?
[afbeelding]
De Biaffra look gaat het maken komende zomer ?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:46 schreef samjustme het volgende:
[afbeelding]
Ik lust ze wel zo als op dat plaatjequote:Op maandag 11 juni 2007 23:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
De Biaffra look gaat het maken komende zomer ?
honger maakt zelfs rauwe bonen zoetquote:Op maandag 11 juni 2007 23:59 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik lust ze wel zo als op dat plaatje
dat vind ik nou ook weer overdrevenquote:Op maandag 11 juni 2007 23:46 schreef samjustme het volgende:
[afbeelding]
Hangt er vanaf hoe dik je nu bent.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:46 schreef samjustme het volgende:
[afbeelding]
Klopt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
of hoe dun natuurlijk
Armandquote:
maanden?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:10 schreef wonderer het volgende:
Ja, maar da's zo raar. Welke stappen moet ik dan nemen? Een maand? Drie maanden? Werkt niet echt denk ik.
zeg, het is net weekend geweest, of heb je dat lekkere ding van je toen niet gezien ?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:03 schreef Sunjammer het volgende:
Doe maar zweterige seks met een lekker ding.
Joh, ben allang weer single.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zeg, het is net weekend geweest, of heb je dat lekkere ding van je toen niet gezien ?
die jeugd van tegenwoordig, die doet ook maar. Ik kan het op mijn leeftijd niet allemaal meer bijhoudenquote:
Dit was het ook niet helemaal.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die jeugd van tegenwoordig, die doet ook maar. Ik kan het op mijn leeftijd niet allemaal meer bijhouden![]()
in vergelijking met mij zijn jullie toch allemaal jeugdquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:32 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Dit was het ook niet helemaal.
Ik jeugd? Oh, thanks.
en heb jij het nu geregeld met de bakker ??quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:29 schreef DennisMoore het volgende:
Time flies.
En wat ga je daar doen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:26 schreef NathaN het volgende:
Op naar huis, eten, douchen, omkleden en naar Amsterdam.
Ook dat, maar dat spreekt voor zich, he...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:29 schreef Sunjammer het volgende:
Oh, ik dacht dat je dan een uurtje verder was.
Naar de première van Shrek 3quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:36 schreef Yurithemaster het volgende:
En wat ga je daar doen?
De pianola...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hola...
zoals het een goede hausfrau betaamtquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:52 schreef wonderer het volgende:
Brad heeft zich verslapen. En vanmiddag ga ik hem lunch brengen
Ja, dat soort reacties had ik wel verwacht *zucht*quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zoals het een goede hausfrau betaamt
Dan ken ik er nog wel een paar.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:23 schreef DennisMoore het volgende:
Ranzige pedo.
http://forum.fok.nl/user/history/101883quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het moet eigenlijk [HOMO] laatste deel zijn.
Nee, jij wel?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/101883
Ga je dan FOK! verlaten?.
Ik zeg maar niksquote:
Zeg wat je wil over mijn Cameronquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:18 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik zeg maar niks
Anders krijg ik weer verwijten naar m'n kop geslingerd, in de trant van onder stenen liggen enzo
Leg hem even uit wie het isquote:
quote:
Natuurlijk kan 'k 't opzoeken.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
![]()
Anders kijkt hij toch ff zelf op Google![]()
Who knowsquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:37 schreef Vlarp het volgende:
Ik vermoed eerder dat het een kloon is.. of gewoon een nieuwe username van een vaste bezoeker
* vanitasvanitatumetomniava kijkt met zijn puppy-ogen diep in jouw ogenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |