dus vanaf nu binnen verder tikken ?quote:Op zondag 10 juni 2007 23:42 schreef NathaN het volgende:
Damn, een donderslag van een halve minuut....
Het dreunt lekker!quote:Op zondag 10 juni 2007 23:42 schreef NathaN het volgende:
Damn, een donderslag van een halve minuut....
ook al zo'n classicquote:
Overdekt balkonquote:Op zondag 10 juni 2007 23:43 schreef Stroekie het volgende:
dus vanaf nu binnen verder tikken ?
En met die bliksem bijna geen licht meer nodig.quote:
quote:Op zondag 10 juni 2007 23:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Tijd om naar bed te gaan.
Trusten, allemaal. Geniet van het gerommel en de flitsen.
sweet dreams Erikquote:Op zondag 10 juni 2007 23:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Tijd om naar bed te gaan.
Trusten, allemaal. Geniet van het gerommel en de flitsen.
Nee, die's al naar huis, net voor de bui.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar de emotionele bijstand zit dus al naast je op de bank, dus dit maar geen reden om bang te zijn ?
Gelukkig heb je ons nog.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:58 schreef Ang3l het volgende:
Nee, die's al naar huis, net voor de bui.
Hij is nog niet op de hoogte van die angst van je ?quote:Op zondag 10 juni 2007 23:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, die's al naar huis, net voor de bui.
Jawel. Hij heeft hem zelf ookquote:Op zondag 10 juni 2007 23:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hij is nog niet op de hoogte van die angst van je ?
Ah, dus meer dan alleen photoshopper!quote:Op maandag 11 juni 2007 00:00 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga slapen. God heeft ff het volume lager gezet
Slaap lekkerquote:Op maandag 11 juni 2007 00:00 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga slapen. God heeft ff het volume lager gezet
Nou ik was wel geraakt door het verhaalquote:Op maandag 11 juni 2007 00:02 schreef wonderer het volgende:
Engeltje, leg nog eens uit wat je zo goed vond aan Y tu mama tambien?
Mjah, ik mag niet zeggen "vroeger was hier etc" maar vroeger was hier meer te beleven, zo rond dit tijdstip.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:19 schreef NathaN het volgende:
Hmmm, 't is een beetje over, hier...
Helaas heb je ergens wel gelijkquote:Op zondag 10 juni 2007 23:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Of gewoon hetero moeten zijn. En zoals ik er steeds vaker tegenaan kijk lijkt me dat een wereld die veel beter is dan de homowereld.
Oh goed dat je dat op Fok betrekt, ik dacht in eerste instantie aan lokale wateroverlast in Equote:Op maandag 11 juni 2007 00:21 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Mjah, ik mag niet zeggen "vroeger was hier etc" maar vroeger was hier meer te beleven, zo rond dit tijdstip..
Ik was aan het koken.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:21 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Mjah, ik mag niet zeggen "vroeger was hier etc" maar vroeger was hier meer te beleven, zo rond dit tijdstip..
dat moet geen probleem zijn, er is vast wel iemand die een "stokje" wil overpakkenquote:Op maandag 11 juni 2007 00:28 schreef samjustme het volgende:
Kan iemand het stokje van de gay meeting van me overnemen, als mensen nog zin in hebben tenminste
Voor jonge 'politici' staan ze wel behoorlijk met de mond vol tanden.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:40 schreef Cahir het volgende:
http://www.geenstijl.tv/2007/06/rutger_en_de_poolse_homos.html
Ik kon er wel om lachen
geef nooit opquote:Op maandag 11 juni 2007 00:28 schreef samjustme het volgende:
Kan iemand het stokje van de gay meeting van me overnemen, als mensen nog zin in hebben tenminste
Ik bedoelde het onweer, maar dat geeft niet.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:21 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Het heerlijke ongedwongen gevoel van zomer en zomaar ergens heenreizen naar iets wat niet bestaat, de sexuele spanning tussen de jongens, de muziek, de sfeer, de taal.... en dan eigenlijk dat einde...quote:Op maandag 11 juni 2007 00:02 schreef wonderer het volgende:
Engeltje, leg nog eens uit wat je zo goed vond aan Y tu mama tambien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Owja, ik las het. Ehm... ik was eufemistisch?quote:Op maandag 11 juni 2007 09:42 schreef Sunjammer het volgende:
Bijholteonsteking... Medicijnen doen wonderen.
Heb gewoon twee nachten goed geslapen. Was erg hard nodig.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:46 schreef NathaN het volgende:
[..]
Owja, ik las het. Ehm... ik was eufemistisch?
Maar goedzo.
Mja, te ziek zijn om te slapen werkt slopend. Wel al aan het werk, of nog ff thuis aan het uitzieken?quote:Op maandag 11 juni 2007 09:50 schreef Sunjammer het volgende:
Heb gewoon twee nachten goed geslapen. Was erg hard nodig.
Neuh, ben gewoon 'aan het werk'.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:54 schreef NathaN het volgende:
[..]
Mja, te ziek zijn om te slapen werkt slopend. Wel al aan het werk, of nog ff thuis aan het uitzieken?
Was een kan voor elk niet praktischer geweest?quote:Op maandag 11 juni 2007 10:19 schreef Stroekie het volgende:
Zet een kan met versie koffie en heet water klaar![]()
Als jij dat liever hebt dan regel ik dat toch alsnogquote:Op maandag 11 juni 2007 10:33 schreef NathaN het volgende:
[..]
Was een kan voor elk niet praktischer geweest?
Galia, honing en cantaloupe.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:53 schreef Stroekie het volgende:
Galia, honing of water?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |