Het regent. Maar wel heerlijke warme druppels. Zo fijn om nu op het balkon te zittenquote:Op zondag 10 juni 2007 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l nadert de storm bij jou ook al?
Gevondenquote:Op zondag 10 juni 2007 23:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nja, die heb ik wel ergens... maar waar...
't Begin is er dan, he.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, lijken op. Ik schiet ook wel eens een foto'tje en doe wel eens wat soepen.
je vergeet een oquote:Op zondag 10 juni 2007 23:08 schreef Ang3l het volgende:
Maar dan moet ik eerst al die restjes wok wegplukken van de bijzettafeltjes (wat is't toch een knoeipot)
Stormt het bij jullie?quote:Op zondag 10 juni 2007 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l nadert de storm bij jou ook al?
Dat ook jaquote:
Hier nu welquote:Op zondag 10 juni 2007 23:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Stormt het bij jullie?
hier begint het alleen maar met regenen, geen zuchtje wind, maar ook geen donder of bliksem te bekennen
maar de emotionele bijstand zit dus al naast je op de bank, dus dit maar geen reden om bang te zijn ?quote:
Hier een licht briesje, met bliksem en donderslag op de achtergrond. *heerlijk op het balkon zit te schrijven*quote:Op zondag 10 juni 2007 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Het stormt hier vrij heftig.
Ach, jij hebt weer lekkere wijven achter je aanzitten.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou er toch zomaar jaloers op worden.
Wie heeft dat nietquote:Op zondag 10 juni 2007 23:36 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ach, jij hebt weer lekkere wijven achter je aanzitten.
eh, en waar ongeveer woonde je ook nog maar weer?quote:Op zondag 10 juni 2007 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Het stormt hier vrij heftig.
dan had je geen nee tegen dat drankje van haar moeten zeggenquote:Op zondag 10 juni 2007 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Had ik er maar wat aan.
Eindhovenquote:Op zondag 10 juni 2007 23:38 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
eh, en waar ongeveer woonde je ook nog maar weer?
Of gewoon hetero moeten zijn. En zoals ik er steeds vaker tegenaan kijk lijkt me dat een wereld die veel beter is dan de homowereld.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan had je geen nee tegen dat drankje van haar moeten zeggen![]()
Kon je haar niet ruilen?quote:Op zondag 10 juni 2007 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Had ik er maar wat aan.
Nou en? Je moet roeien met de riemen die je hebt!quote:Op zondag 10 juni 2007 23:39 schreef Tha_Erik het volgende:
En zoals ik er steeds vaker tegenaan kijk lijkt me dat een wereld die veel beter is dan de homowereld.
dat mag toch alleen als je de bon nog hebt, en er het cellofaantje nog omheen zit binnen 10 werkdagenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |