sekslijnen bellenquote:Op zondag 10 juni 2007 13:05 schreef DennisMoore het volgende:
Even herhalen:
www.smsusenet.nl.
Wat kun je nog meer voor handigs met te veel beltegoed doen?
Ben gisteren naar de kapper geweest.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:26 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik moet echt naar de kapper, ik heb nu echt zo'n dik stuk vacht op m'n kop zitten, en met dit warme weer is dat niet prettig...
Je had op zich al kort volgens mij. Aan de hand van een foto van je in het pak in vorig topicquote:Op zondag 10 juni 2007 13:43 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ben gisteren naar de kapper geweest.. Lekker kort.
.
Had je gewoon kunnen zeggen ik ben gay, dan had ze het zeer waarschijnlijk nog leuk gevonden.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had me toch sjans gisteren.
Met een meiske.Ze ging allemaal met me dansen enzo, en vroeg of ik iets te drinken wilde. En omdat ik zo verbaasd was zei ik maar "nee, dank je" en toen was ze volgens mij beledigd.
Wie had dat durven denken, Erik en sjans (weliswaar niet met een jongen).
Volgende stap is met een manwijf en dan kom je vanzelf bij een prettige homo-jongen uit.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had me toch sjans gisteren.
Met een meiske.Ze ging allemaal met me dansen enzo, en vroeg of ik iets te drinken wilde. En omdat ik zo verbaasd was zei ik maar "nee, dank je" en toen was ze volgens mij beledigd.
Wie had dat durven denken, Erik en sjans (weliswaar niet met een jongen).
Als ze je zat te versieren, had je het kunnen doen, want dat zou wat misverstand uit de weg ruimen.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, ik zat nog te denken, hoor je zoiets te zeggen als iemand je alleen nog maar een drankje aanbiedt? Ik vond het allemaal maar verwarrend.
Het voelde als een enorme haardos.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:48 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je had op zich al kort volgens mij. Aan de hand van een foto van je in het pak in vorig topic
Lekker fris en fleurigquote:Op zondag 10 juni 2007 13:43 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ben gisteren naar de kapper geweest.. Lekker kort.
.
Staat je vast wel prima!quote:Op zondag 10 juni 2007 14:01 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Het voelde als een enorme haardos..
Weer net zo kojak als jaren terug?quote:Op zondag 10 juni 2007 14:17 schreef DennisMoore het volgende:
Bij mij is 't voorlopig nog wel kort genoeg..
Standje twee was 't, maar nu al wat langer.quote:
Kwestie van op tijd weer bijwerken. Ik heb standje 1 laten doen vrijdag.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:29 schreef DennisMoore het volgende:
Standje twee was 't, maar nu al wat langer.
Zonder kuif groeit het alleen zo stom weer aan, zo rond en plat..
Ja, als je daar de kop voor hebt, dan is dat prima.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:34 schreef NathaN het volgende:
Kwestie van op tijd weer bijwerken. Ik heb standje 1 laten doen vrijdag.
Mja, dat is toch niet normaal meer?quote:Op zondag 10 juni 2007 14:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik was gisteren in een kroeg ("heterokroeg") en daar braken in een half uur maarlieft 4 gevechten uit.
Dan moet je ook maar niet met andermans vriendinnetjes gaan sjansen.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik was gisteren in een kroeg ("heterokroeg") en daar braken in een half uur maarlieft 4 gevechten uit.
Intuos, nice.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:49 schreef Les_Grandes_Espera... het volgende:
[afbeelding]
*Met nieuw speelgoed speel*.
[afbeelding]
Jij subtiele verleider, jij.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Hela, zij ging opeens tegen mij aan dansen en mijn handjes vasthouden en me een drankje aanbieden!
quote:
Dat is niet zo raar...die jongens kunnen daar gewoon hun testosteron kwijt.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, dat is toch niet normaal meer?
Ik heb in de 5 jaar dat ik nu in de Regenboog kom 1 keer gezien dat de eigenaar over de bar heen sprong om iemand de tent uit te jassen, en 1x gehoord dat er een soort van vechtpartijtje was. Zelfde voor de andere kroegen, en zelfs in Gaypalace heb ik het nog nooit uit de hand zien lopen.
"handjes"?quote:Op zondag 10 juni 2007 14:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Hela, zij ging opeens tegen mij aan dansen en mijn handjes vasthouden en me een drankje aanbieden!
Vroeger was ie zo groot, nu lijkt ie zo kleinquote:Op zondag 10 juni 2007 13:42 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
"Waarom is openings topic gaan Sonja Bakkeren?"
Ik snap echt geen kut van wat je bedoelt..
quote:Op zondag 10 juni 2007 15:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat is niet zo raar...die jongens kunnen daar gewoon hun testosteron kwijt.
Mijn hemel dit is gewoon te erg! Goed insmeren met zelfbruiningsmiddel blijkt ook een vak te zijnquote:Op zondag 10 juni 2007 15:51 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Whehe, in ander topic.
Stoer om er wat bruin uit te zien..
"Tien kleine nikkertjes die liepen in de regen. Eentje was van waterverf, toen waren er nog negen."quote:Op zondag 10 juni 2007 15:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Die lijn net niet op de haargrens valt helemaal niet zo erg op. Net een stel zwarte pieten die door een regenbui gelopen zijn ofzo
.
Harder dan dat kan haast niet...quote:Op zondag 10 juni 2007 15:14 schreef Tha_Erik het volgende:. Playing hard to get, door het drankje te weigeren en op jongens te vallen.
Doet me denken aan Fat Fighters - Orange (Little Britain)quote:Op zondag 10 juni 2007 15:51 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Whehe, in ander topic.
Stoer om er wat bruin uit te zien..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |