sekslijnen bellenquote:Op zondag 10 juni 2007 13:05 schreef DennisMoore het volgende:
Even herhalen:
www.smsusenet.nl.
Wat kun je nog meer voor handigs met te veel beltegoed doen?
Ben gisteren naar de kapper geweest.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:26 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik moet echt naar de kapper, ik heb nu echt zo'n dik stuk vacht op m'n kop zitten, en met dit warme weer is dat niet prettig...
Je had op zich al kort volgens mij. Aan de hand van een foto van je in het pak in vorig topicquote:Op zondag 10 juni 2007 13:43 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ben gisteren naar de kapper geweest.. Lekker kort.
.
Had je gewoon kunnen zeggen ik ben gay, dan had ze het zeer waarschijnlijk nog leuk gevonden.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had me toch sjans gisteren.
Met een meiske.Ze ging allemaal met me dansen enzo, en vroeg of ik iets te drinken wilde. En omdat ik zo verbaasd was zei ik maar "nee, dank je" en toen was ze volgens mij beledigd.
Wie had dat durven denken, Erik en sjans (weliswaar niet met een jongen).
Volgende stap is met een manwijf en dan kom je vanzelf bij een prettige homo-jongen uit.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had me toch sjans gisteren.
Met een meiske.Ze ging allemaal met me dansen enzo, en vroeg of ik iets te drinken wilde. En omdat ik zo verbaasd was zei ik maar "nee, dank je" en toen was ze volgens mij beledigd.
Wie had dat durven denken, Erik en sjans (weliswaar niet met een jongen).
Als ze je zat te versieren, had je het kunnen doen, want dat zou wat misverstand uit de weg ruimen.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, ik zat nog te denken, hoor je zoiets te zeggen als iemand je alleen nog maar een drankje aanbiedt? Ik vond het allemaal maar verwarrend.
Het voelde als een enorme haardos.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:48 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je had op zich al kort volgens mij. Aan de hand van een foto van je in het pak in vorig topic
Lekker fris en fleurigquote:Op zondag 10 juni 2007 13:43 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ben gisteren naar de kapper geweest.. Lekker kort.
.
Staat je vast wel prima!quote:Op zondag 10 juni 2007 14:01 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Het voelde als een enorme haardos..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |