Hoe ben je binnegekomenquote:
Dag jongen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Goedemiddag, meneren.
Het lijkt hier wel Mc Donalds, da's ook de enige plaats waar ze meneer tegen mij zeggenquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Goedemiddag, meneren.
Ik had een kaartje. Over 2 weken naar de premiere van Transformers als t goed is <3quote:
en morgen weer verder met uitgewikkelde dingen ?quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:51 schreef Sunjammer het volgende:
*klaar is met ingewikkelde dingen doen*
Mag ik mee?quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik had een kaartje. Over 2 weken naar de premiere van Transformers als t goed is <3
Ik heb al iemand meegevraagd, sorryquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb al iemand meegevraagd, sorry
Ey!quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb al iemand meegevraagd, sorry
Via viaquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:02 schreef MisterO het volgende:
[..]
![]()
hoe kom je aan die kaarten eigenlijk![]()
M'n beste vriendin had ik het vorig jaar al beloofd, sorryquote:
Damn, jij moet ver vooruit geboekt worden...quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
M'n beste vriendin had ik het vorig jaar al beloofd, sorry
Ze ging vorig jaar ook al mee, dus toen heeft ze idd het voor dit jaar ook laten vast leggen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:04 schreef NathaN het volgende:
[..]
Damn, jij moet ver vooruit geboekt worden...
Bij deze boek ik dan graag volgend jaar.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ze ging vorig jaar ook al mee, dus toen heeft ze idd het voor dit jaar ook laten vast leggen.
Die had ze ook alquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:08 schreef NathaN het volgende:
[..]
Bij deze boek ik dan graag volgend jaar.
Hmmm. Tijd om eens een verbanning te regelen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Die had ze ook al![]()
Ze is m'n resident-Expo girl hehe.
da's toch raar ?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan dat morgen misschien pas roepen! En dan wel goed gespeld
.
Het jouwe, of de Ikea showroom?quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Straks naar bed.
Ik weet het ook niet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:45 schreef wonderer het volgende:
Ik haalde hem er ook niet echt uit nee. Maar ik weet zo gauw niet waar dat aan kan liggen.
Ik ben er 3 weken geleden op vrijdag heen geweest... Het was echt lekker gezelligquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:14 schreef wonderer het volgende:
Ik niet. Is het leuk daar?
Dan is er nog een cafe en een bar...quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:19 schreef wonderer het volgende:
Ik heb geen idee. Als de dansvloer niet open is, wat is er dan wel te doen?
Oh, okee. En daar kun je niet dansen? (ik heb geen enkele ervaring met uitgaan)quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dan is er nog een cafe en een bar...
ik wil dansen
je kan het proberenquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, okee. En daar kun je niet dansen? (ik heb geen enkele ervaring met uitgaan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |