Hoe ben je binnegekomenquote:
Dag jongen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Goedemiddag, meneren.
Het lijkt hier wel Mc Donalds, da's ook de enige plaats waar ze meneer tegen mij zeggenquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Goedemiddag, meneren.
Ik had een kaartje. Over 2 weken naar de premiere van Transformers als t goed is <3quote:
en morgen weer verder met uitgewikkelde dingen ?quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:51 schreef Sunjammer het volgende:
*klaar is met ingewikkelde dingen doen*
Mag ik mee?quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik had een kaartje. Over 2 weken naar de premiere van Transformers als t goed is <3
Ik heb al iemand meegevraagd, sorryquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb al iemand meegevraagd, sorry
Ey!quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb al iemand meegevraagd, sorry
Via viaquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:02 schreef MisterO het volgende:
[..]
![]()
hoe kom je aan die kaarten eigenlijk![]()
M'n beste vriendin had ik het vorig jaar al beloofd, sorryquote:
Damn, jij moet ver vooruit geboekt worden...quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
M'n beste vriendin had ik het vorig jaar al beloofd, sorry
Ze ging vorig jaar ook al mee, dus toen heeft ze idd het voor dit jaar ook laten vast leggen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:04 schreef NathaN het volgende:
[..]
Damn, jij moet ver vooruit geboekt worden...
Bij deze boek ik dan graag volgend jaar.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ze ging vorig jaar ook al mee, dus toen heeft ze idd het voor dit jaar ook laten vast leggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |