quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vooral als ze duidelijk een kloon zijn en je gaat zitten gissen wie het is
Alsof we daar genoeg aan hebben.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:27 schreef MisterO het volgende:
Ik ben een leuke student, 20 jaar uit Amsterdam.![]()
Wat voor details wil je hebben?quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:33 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Alsof we daar genoeg aan hebben..
Details willen we weten..
Euhm... beschrijf dan jezelf in woorden.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:38 schreef MisterO het volgende:
Fotoo gaat niet
tis nog een secret, ik ben nog verstopt in mijn kledingkast, wel krapjes hier!
Ik hou van lekker veel uitgaan en dansen, helaas niet zoveel tijd voor laatste tijd! Maar ik hou ook van lekker een dvdtje kijken op de bank op zn tijd... Ik ben een atletisch hebouwde tennisfreak jaquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:46 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Euhm... beschrijf dan jezelf in woorden.. Ben je een wild uitgaansbeest of meer iemand op zaterdagavond bij kaarslicht gedichten van Thomas Hardy analyseert? Ben je een atletisch gebouwde tenisfreak of een "gezellige" vreetzak met een BMI-index van 30? Ben je bleek met zwart stijl haar, of ben je gebruind met blonde stekeltjes? Enzovoort.
.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:50 schreef wonderer het volgende:
En MisterO, ach, wat is geloven. Ik hou er rekening mee dat het kan.
Niet persoonlijks hoorquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:50 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik hou van lekker veel uitgaan en dansen, helaas niet zoveel tijd voor laatste tijd! Maar ik hou ook van lekker een dvdtje kijken op de bank op zn tijd... Ik ben een atletisch hebouwde tennisfreak jaIk doe heel veel aan tennis.
Ik heb bruin, kort haar en draag graag hippe, niet te strakke, kleding![]()
Gewoon dat lijste invullen uit deOP en dna ben je van het gezeur afquote:
Niet persoonlijk hoor, maar ik heb echt zo'n gruwlijk hekel aan mensen die een FoBo hebben, zonder foto's erinquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:54 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Niet persoonlijks hoor, maar ik heb echt zo'n gruwelijke hekel aan de zin "Maar ik hou ook van lekker een dvdtje kijken op de bank op zn tijd".
.
.
Ja, irritant hè.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Niet persoonlijk hoor, maar ik heb echt zo'n gruwlijk hekel aan mensen die een FoBo hebben, zonder foto's erin![]()
![]()
Nog wat spannends gedaan vandaag?quote:
Shrek 3 gezienquote:
Wist ik alquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |