Vrijdag.quote:
Wat moet ik nou met een kloon danquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:43 schreef wonderer het volgende:
Yuri? Of die gozer die Stroekie kent of zo.
Hoi kloonquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wat moet ik nou met een kloon dan![]()
Hoi samjustme.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:10 schreef MisterO het volgende:
Ik heb volgende week vrijdag waarschijnlijk een date met een lekkere jongen![]()
Wat wil je nou van me, je kent me niet eensquote:
Dus breng er maar eens verandering inquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:16 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wat wil je nou van me, je kent me niet eens![]()
Niets, 1987 is toch te jong.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:16 schreef MisterO het volgende:
Wat wil je nou van me, je kent me niet eens![]()
How superficialquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Niets, 1987 is toch te jong..
Hmm, je bent een maand na de Tsjernobyl-ramp verwekt, wist je dat?.
Dan is het goed.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:58 schreef Ang3l het volgende:
Jeeez. Wat hebben we weer een emo-avond vanavond. Ik en 2 vrienden zitten al de hele tijd te jankenEn ondertussen keihard te lachen. Zulke lieve en rake SMS-jes gaan er over en weer (we hebben nogal wat problemen achter de rug) en het lijkt er op of iedereen zijn best doet zulke mooie sms-jes vol emotie te sturen zodat de ander nog harder gaat janken. haha. Stelletje wijven dat we zijn!!
Maar het voelt goed. Alles voelt goed. En dit IS goed. Tenminste, het komt goed.
Hoe weet jij dat nou, misschien was ie wel een vroeggeboortequote:Op woensdag 13 juni 2007 00:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Niets, 1987 is toch te jong..
Hmm, je bent een maand na de Tsjernobyl-ramp verwekt, wist je dat?.
Om en nabij.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:26 schreef wonderer het volgende:
Hoe weet jij dat nou, misschien was ie wel een vroeggeboorte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |