we zijn bezig met het vervolgquote:Op maandag 11 juni 2007 22:18 schreef FuTilE het volgende:
Jezus, is die Gouden Kooi nu nog niet afgelopen?
nee gelukkig nietquote:Op maandag 11 juni 2007 22:18 schreef FuTilE het volgende:
Jezus, is die Gouden Kooi nu nog niet afgelopen?
Wat wordt er gezegd?quote:Op maandag 11 juni 2007 22:22 schreef Meganog het volgende:
Het gaat al minuten over ene Milton F. maar de streams gaan niet op zwart.
quote:Op maandag 11 juni 2007 22:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Give or take a few weeks.
wat maakt jou sig een pokkenherrie![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 22:22 schreef Meganog het volgende:
Het gaat al minuten over ene Milton F. maar de streams gaan niet op zwart.
ik ook .. als ik een vrouw was geweest dan euhh ..quote:Op maandag 11 juni 2007 22:18 schreef beequeen het volgende:
WB kijkt ook likkebaardend naar Dimitri.
Ze was hopeloos verliefd. En ze heeft er geen spijt van, ze zou het opnieuw zo doen als ze het overnieuw kon doen. Niet vanwege Milton, maar hij heeft haar 2 plaatjes gegeven.quote:
beter... wiki moet niet vervuild worden met talpa shitquote:Op maandag 11 juni 2007 22:27 schreef F04 het volgende:
Wtf http://nl.wikipedia.org/wiki/Jaap_Amesz
Word hij verwijderd?
Ik dacht dat ie meer voor jongetjes van 19 ging met meer 'diepgang'...quote:Op maandag 11 juni 2007 22:28 schreef Meganog het volgende:
Eric wil oudere mensen met meer diepgang in het huis.
Helaas hebben ze Nicolaas al weggestuurd.
It's supposed to...quote:Op maandag 11 juni 2007 22:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Give or take a few weeks.
wat maakt jou sig een pokkenherrie![]()
En verkleedt zich als één of andere Natrasha.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:29 schreef beequeen het volgende:
Eric zou nooit in zijn eigen kots gaan rollen.
Nee,hij trekt zich liever af in de jacuzzi en maak een chocolul.
WB = WifeBeater.... Brian dus, om zowel zijn actie als zijn favoriete shirt...quote:Op maandag 11 juni 2007 22:32 schreef Prospera het volgende:
Wie is WB?
Trouwens Elly komt van nowlife.
Jaap komt binnen:
Heyy Japie speklap van me...
Jaap: hey oude oliebol van me.
Sue themquote:Op maandag 11 juni 2007 22:32 schreef FuTilE het volgende:
[..]
It's supposed to...
Sinds kort heb ik iets met Japanners en takkeherrie... Het zullen die paar weken streamen zijn geweest. Ik overweeg nog juridische stappen tegen Talpa.
Beetje raar... ze heeft geen streams... maar wel Nowlife....?quote:Op maandag 11 juni 2007 22:32 schreef Prospera het volgende:
Trouwens Elly komt van nowlife.
Logisch, daar heeft een of andere zeloot van een amateuristische roddelrubriek zijn verhalende kliederkunsten op gebotvierd. Laat hem dat maar lekker thuis in de marges van zijn Winkler Prins bijschrijven...quote:Op maandag 11 juni 2007 22:27 schreef F04 het volgende:
Wtf http://nl.wikipedia.org/wiki/Jaap_Amesz
Word hij verwijderd?
Nu nog iemand van Fok,quote:Op maandag 11 juni 2007 22:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Beetje raar... ze heeft geen streams... maar wel Nowlife....?
Dat mag niet van achteren, maar ze gaat vanavond wel de streams bekijkenquote:Op maandag 11 juni 2007 22:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Misschien heeft ze No Life.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:34 schreef akveor het volgende:
[..]
FOKkers kijken ook niet allemaal streams toch...quote:Op maandag 11 juni 2007 22:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Neequote:Op maandag 11 juni 2007 22:36 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
FOKkers kijken ook niet allemaal streams toch...![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 22:39 schreef Mani89 het volgende:
poll komt vanavond? .. is er ergens duidelijk gezegd dat het vanavond is dan?
quote:Op maandag 11 juni 2007 22:36 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Meestal op dinsdagavond.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:39 schreef Mani89 het volgende:
De poll is vrijwel altijd op dinsdag... dus ik snap niet waar het gerucht vandaan komt dat het vandaag zou zijn.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:39 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op maandag 11 juni 2007 22:36 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Lijkt me makkelijker de streams of het DGK forum te vinden dan Nowlife...quote:Op maandag 11 juni 2007 22:36 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ze zegt 'It's not gone work' en ze staan een beetje te lipbewegen...ze zegt ook 'maar dat was wel te verwachten'...Ik kan er geen pap van maken maar ik wil het wel graag weten!quote:Op maandag 11 juni 2007 22:39 schreef blomst het volgende:
Wat zegt Natasja nu allemaal tegen Brian?
Kan me niet, wil me niet ?????
Maar je kan wel onwijs met haar lachen.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:41 schreef Peter6000 het volgende:
In mijn bescheiden visie is Elly GEEN toevoeging voor dit format.
Oprotten dus.
zou het iets met Klusserton te maken hebben?quote:Op maandag 11 juni 2007 22:42 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Ze zegt 'It's not gone work' en ze staan een beetje te lipbewegen...ze zegt ook 'maar dat was wel te verwachten'...Ik kan er geen pap van maken maar ik wil het wel graag weten!
'Ieder ander had hetzelfde gedaan...' zegt ze nog
???
Het erge is dat ze onderhand precies in het format past...quote:Op maandag 11 juni 2007 22:41 schreef Peter6000 het volgende:
In mijn bescheiden visie is Elly GEEN toevoeging voor dit format.
Oprotten dus.
ahaa liefdesverdriet!quote:Op maandag 11 juni 2007 22:43 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
zou het iets met Klusserton te maken hebben?![]()
Als Fokker ookquote:Op maandag 11 juni 2007 22:44 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Als Mokummer herken je dit meteen...![]()
Yep en de minnares van ene Milton F.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:46 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
ahaa liefdesverdriet!
dat zou best eens kunnen inderdaad..
Is Elly de moeder van Ton?![]()
Is gewoon typisch Amsterdamsquote:Op maandag 11 juni 2007 22:23 schreef Peter6000 het volgende:
Elly blinkt niet uit in zelfkennis.
En ze maakt makkelijke inkopgrapjes.
zou me zomaar niets verbazenquote:Op maandag 11 juni 2007 22:46 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
ahaa liefdesverdriet!
Zo oud is Elly nou ook nietquote:Op maandag 11 juni 2007 22:46 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
ahaa liefdesverdriet!
ik denk dat ze met de leiding heeft gesproken en weg wilde met oprotpremie of inleggeld en ze hebben geweigerd haar te laten vertrekken.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:42 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Ze zegt 'It's not gone work' en ze staan een beetje te lipbewegen...ze zegt ook 'maar dat was wel te verwachten'...Ik kan er geen pap van maken maar ik wil het wel graag weten!
'Ieder ander had hetzelfde gedaan...' zegt ze nog
???
Natuurlijk!quote:
Dezelfde mensen die het een goed idee vonden Nena te verwisselen voor het zesderangs aftrekseltje Amanda, die het een goed idee vonden om Melissa als butler zonder werkethos erin te gooien en Eric/Natrasha als de diva te introduceren.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:47 schreef Peter6000 het volgende:
Maar er moeten dus echt mensen bij de redactie zitten die een gesprek met Elly hebben gehad, en toen gezamenlijk besloten hebben dat het een leuk idee is Elly voortaan op maandag- en woensdagavond in de kooi te stoppen.
Het gebruik van het woord kastelein strekt tot het verlenen van het voordeel van de twijfel.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, ze had net een onwijs leuke monoloog over een kastelijn.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goede eigenschap voor een avondbutler.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:51 schreef Meganog het volgende:
Ellie kan niet meer zelfstandig lopen.
De Neocons!quote:Op maandag 11 juni 2007 22:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dezelfde mensen die het een goed idee vonden Nena te verwisselen voor het zesderangs aftrekseltje Amanda, die het een goed idee vonden om Melissa als butler zonder werkethos erin te gooien en Eric/Natrasha als de diva te introduceren.
Eerste avond als butler in dienst en binnen twee uur volledig laveloos.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:53 schreef Marieke_B het volgende:
Tante Leen is te ver heen..
Ze moet nu afscheid nemen.
En die komt woensdag weer terug??
quote:
Die moet je me even uitleggen.quote:Neoconservative journalists, policy analysts, and politicians, are often dubbed "neocons" by supporters and critics alike; however, in general, the movement's critics use the term more often than their supporters.
Huub houdt voornamelijk monologen en vindt zichzelf erg goed.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:54 schreef FuTilE het volgende:
Wat doet die ouwe beschonken taart daar?
neequote:Op maandag 11 juni 2007 22:54 schreef brabander01 het volgende:
popipol al geweest
Dat is de taart voor Brian van Nowlive...quote:Op maandag 11 juni 2007 22:54 schreef FuTilE het volgende:
Wat doet die ouwe beschonken taart daar?
MARTINquote:Op maandag 11 juni 2007 22:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Vind het toch wel een beetje suf van de redactie...ze hadden die aso-kok er ook bij moeten zetten vanavond![]()
Ik lach me rot hier, die kan geen 2 stappen meer lopenquote:Op maandag 11 juni 2007 22:52 schreef blomst het volgende:
Ellie wordt afgevoerd.
quote:Op maandag 11 juni 2007 22:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat is de taart voor Brian van Nowlive...![]()
Ja, ze staat echt vol ........ Heeft Huub snel voor elkaar gekregen !quote:Op maandag 11 juni 2007 22:56 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik lach me rot hier, die kan geen 2 stappen meer lopen![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 22:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat is de taart voor Brian van Nowlive...![]()
Ze heeft die drank toch zelf in haar mik gegooid?quote:Op maandag 11 juni 2007 22:56 schreef robert2006 het volgende:
ze hebben haar helemaal dronken gevoerd, zielig
Schiet nou toch op zeg.... het is niet alsof ze niet wist wat ze dronkquote:Op maandag 11 juni 2007 22:56 schreef robert2006 het volgende:
ze hebben haar helemaal dronken gevoerd, zielig
Ze hadden net zo goed de butler uit Dinner for One kunnen laten komenquote:Op maandag 11 juni 2007 22:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Goede eigenschap voor een avondbutler.![]()
Dat wordt een ethanol infuus morgen voor de katerquote:Op maandag 11 juni 2007 22:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, ze staat echt vol ........ Heeft Huub snel voor elkaar gekregen !
Zoiets als Potverdorrie of ergerquote:Op maandag 11 juni 2007 22:48 schreef Vandaag... het volgende:
attenooie! - uitdrukking van ongeloof
Ik geef de Neocons overal de schuld van, dus hier zullen ze ook wel iets mee te maken hebben!quote:
Die 2 hadden voor spektakel kunnen zorgen vanavond, gemiste kansquote:Op maandag 11 juni 2007 22:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Valt er hier nog wat stijf te maken...roggel roggel....![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 22:50 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Natuurlijk!
Dus Elly is de zus van Palma, de moeder van Ton en de minares van Milton en ook nog de moeder van Eric.
Briljante casting![]()
Je gaat lekker babyquote:Op maandag 11 juni 2007 22:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hij zou op dinsdag komen, en Ellie op maandag en woensdag.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:00 schreef SiRojK het volgende:
Is er nu al bekend of Dimitri vaker komt? Ik kom net binnenvallen
Het is dus gewoon een complot?!quote:Op maandag 11 juni 2007 23:01 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik geef de Neocons overal de schuld van, dus hier zullen ze ook wel iets mee te maken hebben!
Dat, en de mensen die je net opnoemde zijn natuurlijk bij uitstek exponenten van een politieke doctrine die gestoeld is op het principe van negative freedom, maar dat zeg ik alleen omdat ik net een fascinerende documentaire over dat onderwerp heb zitten kijken.
Eh... waar was ik ook alweer?
Maar ze is zo gegroeid in de villa, en ze heeft zoveel geleerdquote:Op maandag 11 juni 2007 23:01 schreef ruby het volgende:
Natasia wordt agressief van mensen die tomaten in de koelkast leggen.
EN DAAR HEEFT ZE GODVERDOMME VOLKOMEN GELIJK IN, TOMATEN HOREN NIET IN DE KOELKAST.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:01 schreef ruby het volgende:
Dat was net het onderwerp in de SCquote:Op maandag 11 juni 2007 22:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Met Ellie en Natrasha als deelneemsters?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:02 schreef Peter6000 het volgende:
Wat mij betreft houden ze nog zo`n blote tietengevecht vanavond.![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 23:03 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Eric draait zijnkont al richting Dimitri
Dan moet je voor de grap eens hier in het Westland bij de veilingen gaan kijken, mega koelcellen vol tomaten !quote:Op maandag 11 juni 2007 23:02 schreef robert2006 het volgende:
natas zegt: tomaten vinden het niet prettig om in de koelkast gezet te worden
waarom niet??quote:Op maandag 11 juni 2007 23:03 schreef Ning het volgende:
Erica mag niet meer drinken
Heb ze daar Godzijdank niet liggen en als het wel zo was zou ik ze er meteen uit verwijderd hebbenquote:Op maandag 11 juni 2007 23:01 schreef ruby het volgende:
Tomaatquote:Op maandag 11 juni 2007 23:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
EN DAAR HEEFT ZE GODVERDOMME VOLKOMEN GELIJK IN, TOMATEN HOREN NIET IN DE KOELKAST.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aaah! Daar komt de wombat uit de droogtrommel, meneer zit gewoon op pörnögrafisch materiaal te wachten....quote:Op maandag 11 juni 2007 23:02 schreef Peter6000 het volgende:
Wat mij betreft houden ze nog zo`n blote tietengevecht vanavond.![]()
Maar kijken ze ook blijquote:Op maandag 11 juni 2007 23:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dan moet je voor de grap eens hier in het Westland bij de veilingen gaan kijken, mega koelcellen vol tomaten !
Eurokok Martin zou zeggen: "Waar hebben we godverdomme een groentenla voor in de ijskast...."quote:Op maandag 11 juni 2007 23:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
EN DAAR HEEFT ZE GODVERDOMME VOLKOMEN GELIJK IN, TOMATEN HOREN NIET IN DE KOELKAST.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
iemand die dus niet voor huub is,dit van vanavond was een foutjequote:Op maandag 11 juni 2007 23:04 schreef Copycat het volgende:
Ben benieuwd welke barfly na Ellie weer de kooi komt opvrolijken.
Same procedure as last year?quote:Op maandag 11 juni 2007 22:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze hadden net zo goed de butler uit Dinner for One kunnen laten komen![]()
Ik zie nog een grote vlek voor haar neus staanquote:Op maandag 11 juni 2007 23:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia is de vogelpoep aan het wegharken
[afbeelding]
Ik hou van koude tomatenquote:Op maandag 11 juni 2007 23:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dat vinden die tomaten heel onprettigquote:Op maandag 11 juni 2007 23:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dan moet je voor de grap eens hier in het Westland bij de veilingen gaan kijken, mega koelcellen vol tomaten !
Eurokok Martin? Is dat die sidekick van Commander Keen die nooit in actie mocht komen?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:05 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Eurokok Martin zou zeggen: "Waar hebben we godverdomme een groentenla voor in de ijskast...."
![]()
Patjepeeërs horen ook niet in een villa. 't Is allemaal geheel in overeenstemming met elkaar hoorquote:Op maandag 11 juni 2007 23:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tomaat is geen groente! Het is een vrucht... En daarom dus niet in de koelkast maar op de fruitschaal!quote:Op maandag 11 juni 2007 23:05 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Eurokok Martin zou zeggen: "Waar hebben we godverdomme een groentenla voor in de ijskast...."
![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 23:07 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Eurokok Martin? Is dat die sidekick van Commander Keen die nooit in actie mocht komen?
Jullie zijn jezelf weer aan het quoten, he?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Patjepeeërs horen ook niet in een villa. 't Is allemaal geheel in overeenstemming met elkaar hoor![]()
Dat verklaart ook gelijk waarom de PvdG zich zo stil houdt....quote:Op maandag 11 juni 2007 23:08 schreef demins het volgende:
[..]
Tomaat is geen groente! Het is een vrucht... En daarom dus niet in de koelkast maar op de fruitschaal!
Martin zijn woorden...niet de mijne...quote:Op maandag 11 juni 2007 23:08 schreef demins het volgende:
[..]
Tomaat is geen groente! Het is een vrucht... En daarom dus niet in de koelkast maar op de fruitschaal!
Me, myself, and Iquote:Op maandag 11 juni 2007 23:09 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Jullie zijn jezelf weer aan het quoten, he?
De woordvoerder is aan de jongequote:Op maandag 11 juni 2007 23:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat vinden die tomaten heel onprettig
Zo koud en dan ook nog zo dicht op elkaar..... het is tomaatonwaardig, heeft de PvdG al actie ondernomen?
Jij zegt altijd dat Amanda er fantastisch uit ziet... Wat heeft ze vanavond aan, een klamboe?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:11 schreef robert2006 het volgende:
amanda ziet er geweldig uit
IK sluit niet bij voorbaat uit dat de PvdG bij de volgende verkiezingen hoge ogen gaat gooien!quote:Op maandag 11 juni 2007 23:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat verklaart ook gelijk waarom de PvdG zich zo stil houdt....
En ze danst ook zo lekker geil.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:11 schreef robert2006 het volgende:
amanda ziet er geweldig uit
maakt niet uit, alles staat haarquote:Op maandag 11 juni 2007 23:12 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Jij zegt altijd dat Amanda er fantastisch uit ziet... Wat heeft ze vanavond aan, een klamboe?
ahahahaquote:Op maandag 11 juni 2007 22:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[afbeelding]
De PvdG wordt dit jaar helemaal onder de voet gelopen door de SBWK (Stichting voor Behoud van het Woord Kastelein)... Mark my words!quote:Op maandag 11 juni 2007 23:12 schreef demins het volgende:
[..]
IK sluit niet bij voorbaat uit dat de PvdG bij de volgende verkiezingen hoge ogen gaat gooien!
Wikipedia:quote:Op maandag 11 juni 2007 23:08 schreef demins het volgende:
[..]
Ik zag Brian al hoofdschuddend toekijken........quote:Op maandag 11 juni 2007 23:13 schreef Prospera het volgende:
Amanda doet haar kontje-draai-teaser-beweging tegen Dimitri's dick aan
[afbeelding]
yes james, same procedure as last year...quote:
Laat hem maar lekker bewijzen dan...quote:Op maandag 11 juni 2007 23:14 schreef Meganog het volgende:
Dimitri staat iets te opzichtig te bewijzen dat hij geen homo is.
15-love.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wikipedia:
Het verschil tussen groente en fruit is niet zozeer welk plantendeel het betreft, maar of het bij de hoofdmaaltijd of als nagerecht dan wel los van een maaltijd wordt gegeten. In het eerste geval spreekt men van groente, in het tweede geval van fruit. Vooral de tomaat is hier een twijfelgeval; deze wordt tot de groenten gerekend (hoewel eigenlijk een vrucht). Ook bij de aardappel is sprake van twijfel, deze wordt meestal tot groenten gerekend, maar soms ook als aparte categorie gezien.
In 1893 besliste de Hoge Raad in de Verenigde Staten dat de vrucht van de tomaat wettelijk als groente (en niet als fruit) moet worden beschouwd. Het proces was aangespannen in verband met de verschillende belastingtarieven die golden voor groente en fruit.
Er komt kwaliteit binnen...quote:Op maandag 11 juni 2007 23:14 schreef noekje het volgende:
Ik dacht dat de streams bleven hangen maar Brian draait.
Hij probeert het al te verpesten door ondansbare beats uit zijn mengtafel te toveren.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:14 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik zag Brian al hoofdschuddend toekijken........![]()
Gewoon naar 2 luisteren. Niets aan de hand toch?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:16 schreef akveor het volgende:
Brian achter de draaitafels... Kan dan nu iemand die streamservers resetten.? Dat gekraak op stream 1 heeft nu lang genoeg geduurd.
Nu maar hopen dat Huub het niet merkt, anders wordt Jaap uitgesloten wegens 'praten met medebewoners'.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:16 schreef scanman01 het volgende:
Jaap bij Natasia en Eric? Het moet niet veel gekker worden.
Alsof Eric niet zeer veel achterbakse dingen heeft gefliktquote:Op maandag 11 juni 2007 23:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat Huub het niet merkt, anders wordt Jaap uitgesloten wegens 'praten met medebewoners'.
Nee, maar het irriteert me als ik per ongeluk weer naar stream 1 heb overgeschakeld.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gewoon naar 2 luisteren. Niets aan de hand toch?
voor amanda maakt dat niet uit hoor!quote:Op maandag 11 juni 2007 23:18 schreef 2live het volgende:
maar het is dus normaal als je danst dat je tegen een lul staat aan te wrijven. Mag je wel eerst kijken bij wie of is het maar net wie er toevallig achter je staat?
Moe worden als hoogtepunt van het liefdesspel? Ik zal het eens proberen...quote:Op maandag 11 juni 2007 23:13 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Ik heb wel eens gehoord, dat een mens neukt zoals hij/zij danst.
Nou, dan is er met A'Del echt geen reet aan. Ze heeft van die vreselijke herhaal beweginkjes, waar je nou n iet direct moe van wordt.
Ik denk dat Amanda gevoelens voor Dimitri aan het ontwikkelen is.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:18 schreef 2live het volgende:
maar het is dus normaal als je danst dat je tegen een lul staat aan te wrijven. Mag je wel eerst kijken bij wie of is het maar net wie er toevallig achter je staat?
jaap is niet te plaatsen in een groep, hij staat alleen, huub weet dat hij ook niet op jaap kan vertrouwenquote:Op maandag 11 juni 2007 23:16 schreef scanman01 het volgende:
Jaap bij Natasia en Eric? Het moet niet veel gekker worden.
Het is in ieder geval wel handig om eerst te kijken of het een man of vrouw is. Niet dat het veel uitmaakt voor je dansje, maar dat je niet denkt 'hij wordt niet opgewonden van me' terwijl de 'dame' achter je al met een gezwollen clitoris staat.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:18 schreef 2live het volgende:
quote:Op maandag 11 juni 2007 23:19 schreef SiRojK het volgende:
Stream één kraakt trouwens bij mij, ook bij julle?
Ja hallo, dat was vorige week.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:19 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
Amanda vindt nu Dimitri opeens leuk? Mitch dan?
Ik vraag me bij dit soort onsmakelijke shots af... als ze veertig is, en ze ziet dit, schaamt ze zich dan dood of verlangt ze terug naar haar 'jeugd'.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:19 schreef Prospera het volgende:
Dimitri: je weet dat ik mysterieus ben.
Amanda: ik wil weten wat ik drink
Ze zijn nu buiten.
[afbeelding]
[afbeelding]
ook al, moeilijk om bij te houden zegquote:Op maandag 11 juni 2007 23:19 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik denk dat Amanda gevoelens voor Dimitri aan het ontwikkelen is.
quote:Op maandag 11 juni 2007 23:19 schreef SiRojK het volgende:
Stream één kraakt trouwens bij mij, ook bij julle?
quote:Op maandag 11 juni 2007 23:19 schreef Prospera het volgende:
Dimitri: je weet dat ik mysterieus ben.
Amanda: ik wil weten wat ik drink
no doubt about it...het laatste!quote:Op maandag 11 juni 2007 23:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vraag me bij dit soort onsmakelijke shots af... als ze veertig is, en ze ziet dit, schaamt ze zich dan dood of verlangt ze terug naar haar 'jeugd'.
quote:Op maandag 11 juni 2007 23:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is in ieder geval wel handig om eerst te kijken of het een man of vrouw is. Niet dat het veel uitmaakt voor je dansje, maar dat je niet denkt 'hij wordt niet opgewonden van me' terwijl de 'dame' achter je al met een gezwollen clitoris staat.
Amanda weet dat ze "de butler" leuk vindt... dan moet je het verder niet te moeilijk maken door met allerlei namen aan te komenquote:Op maandag 11 juni 2007 23:19 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
Amanda vindt nu Dimitri opeens leuk? Mitch dan?
The latter, definitely...quote:Op maandag 11 juni 2007 23:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vraag me bij dit soort onsmakelijke shots af... als ze veertig is, en ze ziet dit, schaamt ze zich dan dood of verlangt ze terug naar haar 'jeugd'.
Bij het echte werk, moet je minstens spierpijn hebben.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:19 schreef demins het volgende:
[..]
Moe worden als hoogtepunt van het liefdesspel? Ik zal het eens proberen...
quote:Op maandag 11 juni 2007 23:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Amanda weet dat ze "de butler" leuk vindt... dan moet je het verder niet te moeilijk maken door met allerlei namen aan te komen![]()
[..]
Amanda weet dat ze "de butler" leuk vindt... dan moet je het verder niet te moeilijk maken door met allerlei namen aan te komen![]()
para actiequote:Op maandag 11 juni 2007 23:22 schreef Desii het volgende:
Amanda staat met Dimitir te praten
komt Brian met enorme passen naar ze toe gelopen: "weet jij wat er met Tas is? "
Amanda : "nee"
Brian: "weet je het zeker"
Amanda: "ja, ik weet niet wat er met Tas is"
Brian: "oh" en hij loopt weer met grote passen weg
(de precieze woorden weet ik niet, meer maar het was zo ongeveer)
Hij kan moeilijk tussen Huub en Lieke in de douche gaan staanquote:Op maandag 11 juni 2007 23:19 schreef robert2006 het volgende:
[..]
jaap is niet te plaatsen in een groep, hij staat alleen, huub weet dat hij ook niet op jaap kan vertrouwen
[..]
Als zij 40 is, is zij hier alleen nog maar trots op.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze heeft grote borsten en een k*tquote:Op maandag 11 juni 2007 23:22 schreef scanman01 het volgende:
Maar al met al trappen alle mannen er wel in. Amanda zal dus toch wel wat hebben, ondanks de vele 'wat is ze lelijk' berichten hier.
ach... ik hoor dat hier in nederland ook een playboy mansion aan de horizon zal rijzen... kan ze tot na haar 40ste lekker door trekken...quote:
niet te zuinig iddquote:Op maandag 11 juni 2007 23:23 schreef SiRojK het volgende:
DGK_REDACTIE, Stream 1 kraakt!!!
quote:Op maandag 11 juni 2007 23:23 schreef SiRojK het volgende:
DGK_REDACTIE, Stream 1 kraakt!!!
Jaap is een eenmans doodseskader, die heeft dat allemaal niet nodig.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:19 schreef robert2006 het volgende:
[..]
jaap is niet te plaatsen in een groep, hij staat alleen, huub weet dat hij ook niet op jaap kan vertrouwen
OMG, je komt hier lekker uit de hoekquote:Op maandag 11 juni 2007 23:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja! nu!quote:Op maandag 11 juni 2007 23:20 schreef CoT het volgende:
Brain weer para straks
Alsof er in de laatste eeuw geen meer verlichte opvattingen zijn ontstaan!quote:
Ja hoor. Meteen op rapport. Brian : "Wat is er aan de hand. Ik vind het niet meer leuk"quote:Op maandag 11 juni 2007 23:24 schreef Dark het volgende:
Brian vertrouwt Amanda niet omdat ze tips is.
Gladjanusquote:Op maandag 11 juni 2007 23:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda : "Dus jij bent ook gek op dansen"
Dimitri : "Ik ben gek op veel meer dingen"
Ik heb de leeftijd al ge-upped naar omaquote:Op maandag 11 juni 2007 23:24 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Als zij 40 is, is zij hier alleen nog maar trots op.
Elke man wilde haar tenslotte.![]()
![]()
![]()
Dat was dus gewoon een smoes!quote:Op maandag 11 juni 2007 23:22 schreef Desii het volgende:
Amanda staat met Dimitri te praten
komt Brian met enorme passen naar ze toe gelopen: "weet jij wat er met Tas is? "
Amanda : "nee"
Brian: "weet je het zeker"
Amanda: "ja, ik weet niet wat er met Tas is"
Brian: "oh" en hij loopt weer met grote passen weg
(de precieze woorden weet ik niet, meer maar het was zo ongeveer)
Eh, wie speelt dan Hugh Hefner... Jort Kelder?.. Andries Knevel?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:24 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ach... ik hoor dat hier in nederland ook een playboy mansion aan de horizon zal rijzen... kan ze tot na haar 40ste lekker door trekken...
Die twee doen niks meer anders.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub en Lieke zaten even stevig te bangen
[afbeelding]
Makkelijke vrouwen mogen er ook lelijk uit zien bij vele mannen...............................quote:Op maandag 11 juni 2007 23:22 schreef scanman01 het volgende:
Maar al met al trappen alle mannen er wel in. Amanda zal dus toch wel wat hebben, ondanks de vele 'wat is ze lelijk' berichten hier.
Sterker nog, hij op z'n best als hij alleen z'n ding doet.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:24 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Jaap is een eenmans doodseskader, die heeft dat allemaal niet nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |