Klopt, stream 2 luisteren dus.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:06 schreef Polonium-120 het volgende:
is het jullie ook opgevallen dat stream 1 een kutgeluid heeft?
Dan is hij zijn backup kwijt.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:06 schreef noltje het volgende:
Waarom zegt Eric nu niet dat ze moet vertrekken naar haar kindjes ?
Dat heeft hij toch ook de afgelopen maanden gedaan.
Vuile schijnheilige pisnicht.
mag het licht uit....quote:Op maandag 11 juni 2007 22:07 schreef DrsH het volgende:
Ellie en zwemmen een vervolg van de Titanic????????
Jees wat heb ik toch met de overledenenquote:Op maandag 11 juni 2007 22:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ook overleden, net als Dr. Zeldenrust.![]()
Graag, ik schijn je wel bij.quote:
je hebt van die bootjes met 'glazen' bodems, maar daar wil je als toerist toch niet naar binnen kijkenquote:Op maandag 11 juni 2007 22:09 schreef akveor het volgende:
De butler moet zich bewijzen... Eric vraagt hoe lang 'die' is. Zoiets als het glas zegt Dimitri... Oww daar pas ik ook wel overheen....
inmiddels kweekt ze haar eigen komkommersquote:Op maandag 11 juni 2007 22:13 schreef DrsH het volgende:
Later ging ze naar de bananen bar maar ja tien trossen per dag was niets
geen ideequote:Op maandag 11 juni 2007 22:13 schreef Rotterdammert het volgende:
wanneer komt die poluariteitspoll nou?
Kent ze Natasia toevallig?quote:Op maandag 11 juni 2007 22:12 schreef Prospera het volgende:
Elly heeft in een hoerenkast gewerkt, waar ze veel meisjes onder haar had.
'verse' groente schijnt gezond te zijn...quote:Op maandag 11 juni 2007 22:13 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
inmiddels kweekt ze haar eigen komkommers
Ik heb hele leuke nichtjes.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:14 schreef Meganog het volgende:
Ellie is nog nooit een nicht tegengekomen die niet vals is.
Nou mooi, Ellie is meteen voor mij een dikke NOT.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:15 schreef ericahysterica het volgende:
volgens ellie is de eigenschap van elke nicht dat ie vals isdat komt omdat een nicht het heel moeilijk heeft in deze tijd
rare uitspraak als je in een homokroeg werktquote:Op maandag 11 juni 2007 22:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ellie : "Alle nichten zijn valse nichten, dat is nou eenmaal zo"
Wat een suffe opvatting. Ik ken genoeg nichten die verre van vals zijn. Maar ja, als je referentiekader het type nicht is waar Eric onder valt ...quote:Op maandag 11 juni 2007 22:15 schreef ericahysterica het volgende:
volgens ellie is de eigenschap van elke nicht dat ie vals isdat komt omdat een nicht het heel moeilijk heeft in deze tijd
Wie is WB ook alweerquote:Op maandag 11 juni 2007 22:18 schreef beequeen het volgende:
WB kijkt ook likkebaardend naar Dimitri.
Bijna...quote:Op maandag 11 juni 2007 22:18 schreef FuTilE het volgende:
Jezus, is die Gouden Kooi nu nog niet afgelopen?
Het valt niet mee hèquote:Op maandag 11 juni 2007 22:18 schreef FuTilE het volgende:
Nee, hoor je kijkt naar de herhaling van BB2006... ken je Hilde nog?quote:Op maandag 11 juni 2007 22:18 schreef FuTilE het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |