we zijn bezig met het vervolgquote:Op maandag 11 juni 2007 22:18 schreef FuTilE het volgende:
Jezus, is die Gouden Kooi nu nog niet afgelopen?
nee gelukkig nietquote:Op maandag 11 juni 2007 22:18 schreef FuTilE het volgende:
Jezus, is die Gouden Kooi nu nog niet afgelopen?
Wat wordt er gezegd?quote:Op maandag 11 juni 2007 22:22 schreef Meganog het volgende:
Het gaat al minuten over ene Milton F. maar de streams gaan niet op zwart.
quote:Op maandag 11 juni 2007 22:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Give or take a few weeks.
wat maakt jou sig een pokkenherrie![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 22:22 schreef Meganog het volgende:
Het gaat al minuten over ene Milton F. maar de streams gaan niet op zwart.
ik ook .. als ik een vrouw was geweest dan euhh ..quote:Op maandag 11 juni 2007 22:18 schreef beequeen het volgende:
WB kijkt ook likkebaardend naar Dimitri.
Ze was hopeloos verliefd. En ze heeft er geen spijt van, ze zou het opnieuw zo doen als ze het overnieuw kon doen. Niet vanwege Milton, maar hij heeft haar 2 plaatjes gegeven.quote:
beter... wiki moet niet vervuild worden met talpa shitquote:Op maandag 11 juni 2007 22:27 schreef F04 het volgende:
Wtf http://nl.wikipedia.org/wiki/Jaap_Amesz
Word hij verwijderd?
Ik dacht dat ie meer voor jongetjes van 19 ging met meer 'diepgang'...quote:Op maandag 11 juni 2007 22:28 schreef Meganog het volgende:
Eric wil oudere mensen met meer diepgang in het huis.
Helaas hebben ze Nicolaas al weggestuurd.
It's supposed to...quote:Op maandag 11 juni 2007 22:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Give or take a few weeks.
wat maakt jou sig een pokkenherrie![]()
En verkleedt zich als één of andere Natrasha.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:29 schreef beequeen het volgende:
Eric zou nooit in zijn eigen kots gaan rollen.
Nee,hij trekt zich liever af in de jacuzzi en maak een chocolul.
WB = WifeBeater.... Brian dus, om zowel zijn actie als zijn favoriete shirt...quote:Op maandag 11 juni 2007 22:32 schreef Prospera het volgende:
Wie is WB?
Trouwens Elly komt van nowlife.
Jaap komt binnen:
Heyy Japie speklap van me...
Jaap: hey oude oliebol van me.
Sue themquote:Op maandag 11 juni 2007 22:32 schreef FuTilE het volgende:
[..]
It's supposed to...
Sinds kort heb ik iets met Japanners en takkeherrie... Het zullen die paar weken streamen zijn geweest. Ik overweeg nog juridische stappen tegen Talpa.
Beetje raar... ze heeft geen streams... maar wel Nowlife....?quote:Op maandag 11 juni 2007 22:32 schreef Prospera het volgende:
Trouwens Elly komt van nowlife.
Logisch, daar heeft een of andere zeloot van een amateuristische roddelrubriek zijn verhalende kliederkunsten op gebotvierd. Laat hem dat maar lekker thuis in de marges van zijn Winkler Prins bijschrijven...quote:Op maandag 11 juni 2007 22:27 schreef F04 het volgende:
Wtf http://nl.wikipedia.org/wiki/Jaap_Amesz
Word hij verwijderd?
Nu nog iemand van Fok,quote:Op maandag 11 juni 2007 22:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Beetje raar... ze heeft geen streams... maar wel Nowlife....?
Dat mag niet van achteren, maar ze gaat vanavond wel de streams bekijkenquote:Op maandag 11 juni 2007 22:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Misschien heeft ze No Life.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:34 schreef akveor het volgende:
[..]
FOKkers kijken ook niet allemaal streams toch...quote:Op maandag 11 juni 2007 22:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Neequote:Op maandag 11 juni 2007 22:36 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
FOKkers kijken ook niet allemaal streams toch...![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 22:39 schreef Mani89 het volgende:
poll komt vanavond? .. is er ergens duidelijk gezegd dat het vanavond is dan?
quote:Op maandag 11 juni 2007 22:36 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Meestal op dinsdagavond.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:39 schreef Mani89 het volgende:
De poll is vrijwel altijd op dinsdag... dus ik snap niet waar het gerucht vandaan komt dat het vandaag zou zijn.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:39 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op maandag 11 juni 2007 22:36 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Lijkt me makkelijker de streams of het DGK forum te vinden dan Nowlife...quote:Op maandag 11 juni 2007 22:36 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ze zegt 'It's not gone work' en ze staan een beetje te lipbewegen...ze zegt ook 'maar dat was wel te verwachten'...Ik kan er geen pap van maken maar ik wil het wel graag weten!quote:Op maandag 11 juni 2007 22:39 schreef blomst het volgende:
Wat zegt Natasja nu allemaal tegen Brian?
Kan me niet, wil me niet ?????
Maar je kan wel onwijs met haar lachen.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:41 schreef Peter6000 het volgende:
In mijn bescheiden visie is Elly GEEN toevoeging voor dit format.
Oprotten dus.
zou het iets met Klusserton te maken hebben?quote:Op maandag 11 juni 2007 22:42 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Ze zegt 'It's not gone work' en ze staan een beetje te lipbewegen...ze zegt ook 'maar dat was wel te verwachten'...Ik kan er geen pap van maken maar ik wil het wel graag weten!
'Ieder ander had hetzelfde gedaan...' zegt ze nog
???
Het erge is dat ze onderhand precies in het format past...quote:Op maandag 11 juni 2007 22:41 schreef Peter6000 het volgende:
In mijn bescheiden visie is Elly GEEN toevoeging voor dit format.
Oprotten dus.
ahaa liefdesverdriet!quote:Op maandag 11 juni 2007 22:43 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
zou het iets met Klusserton te maken hebben?![]()
Als Fokker ookquote:Op maandag 11 juni 2007 22:44 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Als Mokummer herken je dit meteen...![]()
Yep en de minnares van ene Milton F.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:46 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
ahaa liefdesverdriet!
dat zou best eens kunnen inderdaad..
Is Elly de moeder van Ton?![]()
Is gewoon typisch Amsterdamsquote:Op maandag 11 juni 2007 22:23 schreef Peter6000 het volgende:
Elly blinkt niet uit in zelfkennis.
En ze maakt makkelijke inkopgrapjes.
zou me zomaar niets verbazenquote:Op maandag 11 juni 2007 22:46 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
ahaa liefdesverdriet!
Zo oud is Elly nou ook nietquote:Op maandag 11 juni 2007 22:46 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
ahaa liefdesverdriet!
ik denk dat ze met de leiding heeft gesproken en weg wilde met oprotpremie of inleggeld en ze hebben geweigerd haar te laten vertrekken.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:42 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Ze zegt 'It's not gone work' en ze staan een beetje te lipbewegen...ze zegt ook 'maar dat was wel te verwachten'...Ik kan er geen pap van maken maar ik wil het wel graag weten!
'Ieder ander had hetzelfde gedaan...' zegt ze nog
???
Natuurlijk!quote:
Dezelfde mensen die het een goed idee vonden Nena te verwisselen voor het zesderangs aftrekseltje Amanda, die het een goed idee vonden om Melissa als butler zonder werkethos erin te gooien en Eric/Natrasha als de diva te introduceren.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:47 schreef Peter6000 het volgende:
Maar er moeten dus echt mensen bij de redactie zitten die een gesprek met Elly hebben gehad, en toen gezamenlijk besloten hebben dat het een leuk idee is Elly voortaan op maandag- en woensdagavond in de kooi te stoppen.
Het gebruik van het woord kastelein strekt tot het verlenen van het voordeel van de twijfel.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, ze had net een onwijs leuke monoloog over een kastelijn.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goede eigenschap voor een avondbutler.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:51 schreef Meganog het volgende:
Ellie kan niet meer zelfstandig lopen.
De Neocons!quote:Op maandag 11 juni 2007 22:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dezelfde mensen die het een goed idee vonden Nena te verwisselen voor het zesderangs aftrekseltje Amanda, die het een goed idee vonden om Melissa als butler zonder werkethos erin te gooien en Eric/Natrasha als de diva te introduceren.
Eerste avond als butler in dienst en binnen twee uur volledig laveloos.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:53 schreef Marieke_B het volgende:
Tante Leen is te ver heen..
Ze moet nu afscheid nemen.
En die komt woensdag weer terug??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |