we zijn bezig met het vervolgquote:Op maandag 11 juni 2007 22:18 schreef FuTilE het volgende:
Jezus, is die Gouden Kooi nu nog niet afgelopen?
nee gelukkig nietquote:Op maandag 11 juni 2007 22:18 schreef FuTilE het volgende:
Jezus, is die Gouden Kooi nu nog niet afgelopen?
Wat wordt er gezegd?quote:Op maandag 11 juni 2007 22:22 schreef Meganog het volgende:
Het gaat al minuten over ene Milton F. maar de streams gaan niet op zwart.
quote:Op maandag 11 juni 2007 22:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Give or take a few weeks.
wat maakt jou sig een pokkenherrie![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 22:22 schreef Meganog het volgende:
Het gaat al minuten over ene Milton F. maar de streams gaan niet op zwart.
ik ook .. als ik een vrouw was geweest dan euhh ..quote:Op maandag 11 juni 2007 22:18 schreef beequeen het volgende:
WB kijkt ook likkebaardend naar Dimitri.
Ze was hopeloos verliefd. En ze heeft er geen spijt van, ze zou het opnieuw zo doen als ze het overnieuw kon doen. Niet vanwege Milton, maar hij heeft haar 2 plaatjes gegeven.quote:
beter... wiki moet niet vervuild worden met talpa shitquote:Op maandag 11 juni 2007 22:27 schreef F04 het volgende:
Wtf http://nl.wikipedia.org/wiki/Jaap_Amesz
Word hij verwijderd?
Ik dacht dat ie meer voor jongetjes van 19 ging met meer 'diepgang'...quote:Op maandag 11 juni 2007 22:28 schreef Meganog het volgende:
Eric wil oudere mensen met meer diepgang in het huis.
Helaas hebben ze Nicolaas al weggestuurd.
It's supposed to...quote:Op maandag 11 juni 2007 22:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Give or take a few weeks.
wat maakt jou sig een pokkenherrie![]()
En verkleedt zich als één of andere Natrasha.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:29 schreef beequeen het volgende:
Eric zou nooit in zijn eigen kots gaan rollen.
Nee,hij trekt zich liever af in de jacuzzi en maak een chocolul.
WB = WifeBeater.... Brian dus, om zowel zijn actie als zijn favoriete shirt...quote:Op maandag 11 juni 2007 22:32 schreef Prospera het volgende:
Wie is WB?
Trouwens Elly komt van nowlife.
Jaap komt binnen:
Heyy Japie speklap van me...
Jaap: hey oude oliebol van me.
Sue themquote:Op maandag 11 juni 2007 22:32 schreef FuTilE het volgende:
[..]
It's supposed to...
Sinds kort heb ik iets met Japanners en takkeherrie... Het zullen die paar weken streamen zijn geweest. Ik overweeg nog juridische stappen tegen Talpa.
Beetje raar... ze heeft geen streams... maar wel Nowlife....?quote:Op maandag 11 juni 2007 22:32 schreef Prospera het volgende:
Trouwens Elly komt van nowlife.
Logisch, daar heeft een of andere zeloot van een amateuristische roddelrubriek zijn verhalende kliederkunsten op gebotvierd. Laat hem dat maar lekker thuis in de marges van zijn Winkler Prins bijschrijven...quote:Op maandag 11 juni 2007 22:27 schreef F04 het volgende:
Wtf http://nl.wikipedia.org/wiki/Jaap_Amesz
Word hij verwijderd?
Nu nog iemand van Fok,quote:Op maandag 11 juni 2007 22:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Beetje raar... ze heeft geen streams... maar wel Nowlife....?
Dat mag niet van achteren, maar ze gaat vanavond wel de streams bekijkenquote:Op maandag 11 juni 2007 22:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Misschien heeft ze No Life.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:34 schreef akveor het volgende:
[..]
FOKkers kijken ook niet allemaal streams toch...quote:Op maandag 11 juni 2007 22:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Neequote:Op maandag 11 juni 2007 22:36 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
FOKkers kijken ook niet allemaal streams toch...![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 22:39 schreef Mani89 het volgende:
poll komt vanavond? .. is er ergens duidelijk gezegd dat het vanavond is dan?
quote:Op maandag 11 juni 2007 22:36 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
FOKkers kijken ook niet allemaal streams toch...![]()
Meestal op dinsdagavond.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:39 schreef Mani89 het volgende:
poll komt vanavond? .. is er ergens duidelijk gezegd dat het vanavond is dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |