Ik zag Brian al hoofdschuddend toekijken........quote:Op maandag 11 juni 2007 23:13 schreef Prospera het volgende:
Amanda doet haar kontje-draai-teaser-beweging tegen Dimitri's dick aan
[afbeelding]
yes james, same procedure as last year...quote:
Laat hem maar lekker bewijzen dan...quote:Op maandag 11 juni 2007 23:14 schreef Meganog het volgende:
Dimitri staat iets te opzichtig te bewijzen dat hij geen homo is.
15-love.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wikipedia:
Het verschil tussen groente en fruit is niet zozeer welk plantendeel het betreft, maar of het bij de hoofdmaaltijd of als nagerecht dan wel los van een maaltijd wordt gegeten. In het eerste geval spreekt men van groente, in het tweede geval van fruit. Vooral de tomaat is hier een twijfelgeval; deze wordt tot de groenten gerekend (hoewel eigenlijk een vrucht). Ook bij de aardappel is sprake van twijfel, deze wordt meestal tot groenten gerekend, maar soms ook als aparte categorie gezien.
In 1893 besliste de Hoge Raad in de Verenigde Staten dat de vrucht van de tomaat wettelijk als groente (en niet als fruit) moet worden beschouwd. Het proces was aangespannen in verband met de verschillende belastingtarieven die golden voor groente en fruit.
Er komt kwaliteit binnen...quote:Op maandag 11 juni 2007 23:14 schreef noekje het volgende:
Ik dacht dat de streams bleven hangen maar Brian draait.
Hij probeert het al te verpesten door ondansbare beats uit zijn mengtafel te toveren.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:14 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik zag Brian al hoofdschuddend toekijken........![]()
Gewoon naar 2 luisteren. Niets aan de hand toch?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:16 schreef akveor het volgende:
Brian achter de draaitafels... Kan dan nu iemand die streamservers resetten.? Dat gekraak op stream 1 heeft nu lang genoeg geduurd.
Nu maar hopen dat Huub het niet merkt, anders wordt Jaap uitgesloten wegens 'praten met medebewoners'.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:16 schreef scanman01 het volgende:
Jaap bij Natasia en Eric? Het moet niet veel gekker worden.
Alsof Eric niet zeer veel achterbakse dingen heeft gefliktquote:Op maandag 11 juni 2007 23:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat Huub het niet merkt, anders wordt Jaap uitgesloten wegens 'praten met medebewoners'.
Nee, maar het irriteert me als ik per ongeluk weer naar stream 1 heb overgeschakeld.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gewoon naar 2 luisteren. Niets aan de hand toch?
voor amanda maakt dat niet uit hoor!quote:Op maandag 11 juni 2007 23:18 schreef 2live het volgende:
maar het is dus normaal als je danst dat je tegen een lul staat aan te wrijven. Mag je wel eerst kijken bij wie of is het maar net wie er toevallig achter je staat?
Moe worden als hoogtepunt van het liefdesspel? Ik zal het eens proberen...quote:Op maandag 11 juni 2007 23:13 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Ik heb wel eens gehoord, dat een mens neukt zoals hij/zij danst.
Nou, dan is er met A'Del echt geen reet aan. Ze heeft van die vreselijke herhaal beweginkjes, waar je nou n iet direct moe van wordt.
Ik denk dat Amanda gevoelens voor Dimitri aan het ontwikkelen is.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:18 schreef 2live het volgende:
maar het is dus normaal als je danst dat je tegen een lul staat aan te wrijven. Mag je wel eerst kijken bij wie of is het maar net wie er toevallig achter je staat?
jaap is niet te plaatsen in een groep, hij staat alleen, huub weet dat hij ook niet op jaap kan vertrouwenquote:Op maandag 11 juni 2007 23:16 schreef scanman01 het volgende:
Jaap bij Natasia en Eric? Het moet niet veel gekker worden.
Het is in ieder geval wel handig om eerst te kijken of het een man of vrouw is. Niet dat het veel uitmaakt voor je dansje, maar dat je niet denkt 'hij wordt niet opgewonden van me' terwijl de 'dame' achter je al met een gezwollen clitoris staat.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:18 schreef 2live het volgende:
quote:Op maandag 11 juni 2007 23:19 schreef SiRojK het volgende:
Stream één kraakt trouwens bij mij, ook bij julle?
Ja hallo, dat was vorige week.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:19 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
Amanda vindt nu Dimitri opeens leuk? Mitch dan?
Ik vraag me bij dit soort onsmakelijke shots af... als ze veertig is, en ze ziet dit, schaamt ze zich dan dood of verlangt ze terug naar haar 'jeugd'.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:19 schreef Prospera het volgende:
Dimitri: je weet dat ik mysterieus ben.
Amanda: ik wil weten wat ik drink
Ze zijn nu buiten.
[afbeelding]
[afbeelding]
ook al, moeilijk om bij te houden zegquote:Op maandag 11 juni 2007 23:19 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik denk dat Amanda gevoelens voor Dimitri aan het ontwikkelen is.
quote:Op maandag 11 juni 2007 23:19 schreef SiRojK het volgende:
Stream één kraakt trouwens bij mij, ook bij julle?
quote:Op maandag 11 juni 2007 23:19 schreef Prospera het volgende:
Dimitri: je weet dat ik mysterieus ben.
Amanda: ik wil weten wat ik drink
no doubt about it...het laatste!quote:Op maandag 11 juni 2007 23:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vraag me bij dit soort onsmakelijke shots af... als ze veertig is, en ze ziet dit, schaamt ze zich dan dood of verlangt ze terug naar haar 'jeugd'.
quote:Op maandag 11 juni 2007 23:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is in ieder geval wel handig om eerst te kijken of het een man of vrouw is. Niet dat het veel uitmaakt voor je dansje, maar dat je niet denkt 'hij wordt niet opgewonden van me' terwijl de 'dame' achter je al met een gezwollen clitoris staat.
Amanda weet dat ze "de butler" leuk vindt... dan moet je het verder niet te moeilijk maken door met allerlei namen aan te komenquote:Op maandag 11 juni 2007 23:19 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
Amanda vindt nu Dimitri opeens leuk? Mitch dan?
The latter, definitely...quote:Op maandag 11 juni 2007 23:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vraag me bij dit soort onsmakelijke shots af... als ze veertig is, en ze ziet dit, schaamt ze zich dan dood of verlangt ze terug naar haar 'jeugd'.
Bij het echte werk, moet je minstens spierpijn hebben.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:19 schreef demins het volgende:
[..]
Moe worden als hoogtepunt van het liefdesspel? Ik zal het eens proberen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |