quote:
Die moet je me even uitleggen.quote:Neoconservative journalists, policy analysts, and politicians, are often dubbed "neocons" by supporters and critics alike; however, in general, the movement's critics use the term more often than their supporters.
Huub houdt voornamelijk monologen en vindt zichzelf erg goed.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:54 schreef FuTilE het volgende:
Wat doet die ouwe beschonken taart daar?
neequote:Op maandag 11 juni 2007 22:54 schreef brabander01 het volgende:
popipol al geweest
Dat is de taart voor Brian van Nowlive...quote:Op maandag 11 juni 2007 22:54 schreef FuTilE het volgende:
Wat doet die ouwe beschonken taart daar?
MARTINquote:Op maandag 11 juni 2007 22:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Vind het toch wel een beetje suf van de redactie...ze hadden die aso-kok er ook bij moeten zetten vanavond![]()
Ik lach me rot hier, die kan geen 2 stappen meer lopenquote:Op maandag 11 juni 2007 22:52 schreef blomst het volgende:
Ellie wordt afgevoerd.
quote:Op maandag 11 juni 2007 22:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat is de taart voor Brian van Nowlive...![]()
Ja, ze staat echt vol ........ Heeft Huub snel voor elkaar gekregen !quote:Op maandag 11 juni 2007 22:56 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik lach me rot hier, die kan geen 2 stappen meer lopen![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 22:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat is de taart voor Brian van Nowlive...![]()
Ze heeft die drank toch zelf in haar mik gegooid?quote:Op maandag 11 juni 2007 22:56 schreef robert2006 het volgende:
ze hebben haar helemaal dronken gevoerd, zielig
Schiet nou toch op zeg.... het is niet alsof ze niet wist wat ze dronkquote:Op maandag 11 juni 2007 22:56 schreef robert2006 het volgende:
ze hebben haar helemaal dronken gevoerd, zielig
Ze hadden net zo goed de butler uit Dinner for One kunnen laten komenquote:Op maandag 11 juni 2007 22:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Goede eigenschap voor een avondbutler.![]()
Dat wordt een ethanol infuus morgen voor de katerquote:Op maandag 11 juni 2007 22:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, ze staat echt vol ........ Heeft Huub snel voor elkaar gekregen !
Zoiets als Potverdorrie of ergerquote:Op maandag 11 juni 2007 22:48 schreef Vandaag... het volgende:
attenooie! - uitdrukking van ongeloof
Ik geef de Neocons overal de schuld van, dus hier zullen ze ook wel iets mee te maken hebben!quote:
Die 2 hadden voor spektakel kunnen zorgen vanavond, gemiste kansquote:Op maandag 11 juni 2007 22:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Valt er hier nog wat stijf te maken...roggel roggel....![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 22:50 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Natuurlijk!
Dus Elly is de zus van Palma, de moeder van Ton en de minares van Milton en ook nog de moeder van Eric.
Briljante casting![]()
Je gaat lekker babyquote:Op maandag 11 juni 2007 22:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hij zou op dinsdag komen, en Ellie op maandag en woensdag.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:00 schreef SiRojK het volgende:
Is er nu al bekend of Dimitri vaker komt? Ik kom net binnenvallen
Het is dus gewoon een complot?!quote:Op maandag 11 juni 2007 23:01 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik geef de Neocons overal de schuld van, dus hier zullen ze ook wel iets mee te maken hebben!
Dat, en de mensen die je net opnoemde zijn natuurlijk bij uitstek exponenten van een politieke doctrine die gestoeld is op het principe van negative freedom, maar dat zeg ik alleen omdat ik net een fascinerende documentaire over dat onderwerp heb zitten kijken.
Eh... waar was ik ook alweer?
Maar ze is zo gegroeid in de villa, en ze heeft zoveel geleerdquote:Op maandag 11 juni 2007 23:01 schreef ruby het volgende:
Natasia wordt agressief van mensen die tomaten in de koelkast leggen.
EN DAAR HEEFT ZE GODVERDOMME VOLKOMEN GELIJK IN, TOMATEN HOREN NIET IN DE KOELKAST.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:01 schreef ruby het volgende:
Dat was net het onderwerp in de SCquote:Op maandag 11 juni 2007 22:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Met Ellie en Natrasha als deelneemsters?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:02 schreef Peter6000 het volgende:
Wat mij betreft houden ze nog zo`n blote tietengevecht vanavond.![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 23:03 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Eric draait zijnkont al richting Dimitri
Dan moet je voor de grap eens hier in het Westland bij de veilingen gaan kijken, mega koelcellen vol tomaten !quote:Op maandag 11 juni 2007 23:02 schreef robert2006 het volgende:
natas zegt: tomaten vinden het niet prettig om in de koelkast gezet te worden
waarom niet??quote:Op maandag 11 juni 2007 23:03 schreef Ning het volgende:
Erica mag niet meer drinken
Heb ze daar Godzijdank niet liggen en als het wel zo was zou ik ze er meteen uit verwijderd hebbenquote:Op maandag 11 juni 2007 23:01 schreef ruby het volgende:
Tomaatquote:Op maandag 11 juni 2007 23:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
EN DAAR HEEFT ZE GODVERDOMME VOLKOMEN GELIJK IN, TOMATEN HOREN NIET IN DE KOELKAST.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aaah! Daar komt de wombat uit de droogtrommel, meneer zit gewoon op pörnögrafisch materiaal te wachten....quote:Op maandag 11 juni 2007 23:02 schreef Peter6000 het volgende:
Wat mij betreft houden ze nog zo`n blote tietengevecht vanavond.![]()
Maar kijken ze ook blijquote:Op maandag 11 juni 2007 23:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dan moet je voor de grap eens hier in het Westland bij de veilingen gaan kijken, mega koelcellen vol tomaten !
Eurokok Martin zou zeggen: "Waar hebben we godverdomme een groentenla voor in de ijskast...."quote:Op maandag 11 juni 2007 23:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
EN DAAR HEEFT ZE GODVERDOMME VOLKOMEN GELIJK IN, TOMATEN HOREN NIET IN DE KOELKAST.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
iemand die dus niet voor huub is,dit van vanavond was een foutjequote:Op maandag 11 juni 2007 23:04 schreef Copycat het volgende:
Ben benieuwd welke barfly na Ellie weer de kooi komt opvrolijken.
Same procedure as last year?quote:Op maandag 11 juni 2007 22:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze hadden net zo goed de butler uit Dinner for One kunnen laten komen![]()
Ik zie nog een grote vlek voor haar neus staanquote:Op maandag 11 juni 2007 23:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia is de vogelpoep aan het wegharken
[afbeelding]
Ik hou van koude tomatenquote:Op maandag 11 juni 2007 23:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dat vinden die tomaten heel onprettigquote:Op maandag 11 juni 2007 23:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dan moet je voor de grap eens hier in het Westland bij de veilingen gaan kijken, mega koelcellen vol tomaten !
Eurokok Martin? Is dat die sidekick van Commander Keen die nooit in actie mocht komen?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:05 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Eurokok Martin zou zeggen: "Waar hebben we godverdomme een groentenla voor in de ijskast...."
![]()
Patjepeeërs horen ook niet in een villa. 't Is allemaal geheel in overeenstemming met elkaar hoorquote:Op maandag 11 juni 2007 23:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tomaat is geen groente! Het is een vrucht... En daarom dus niet in de koelkast maar op de fruitschaal!quote:Op maandag 11 juni 2007 23:05 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Eurokok Martin zou zeggen: "Waar hebben we godverdomme een groentenla voor in de ijskast...."
![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 23:07 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Eurokok Martin? Is dat die sidekick van Commander Keen die nooit in actie mocht komen?
Jullie zijn jezelf weer aan het quoten, he?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Patjepeeërs horen ook niet in een villa. 't Is allemaal geheel in overeenstemming met elkaar hoor![]()
Dat verklaart ook gelijk waarom de PvdG zich zo stil houdt....quote:Op maandag 11 juni 2007 23:08 schreef demins het volgende:
[..]
Tomaat is geen groente! Het is een vrucht... En daarom dus niet in de koelkast maar op de fruitschaal!
Martin zijn woorden...niet de mijne...quote:Op maandag 11 juni 2007 23:08 schreef demins het volgende:
[..]
Tomaat is geen groente! Het is een vrucht... En daarom dus niet in de koelkast maar op de fruitschaal!
Me, myself, and Iquote:Op maandag 11 juni 2007 23:09 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Jullie zijn jezelf weer aan het quoten, he?
De woordvoerder is aan de jongequote:Op maandag 11 juni 2007 23:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat vinden die tomaten heel onprettig
Zo koud en dan ook nog zo dicht op elkaar..... het is tomaatonwaardig, heeft de PvdG al actie ondernomen?
Jij zegt altijd dat Amanda er fantastisch uit ziet... Wat heeft ze vanavond aan, een klamboe?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:11 schreef robert2006 het volgende:
amanda ziet er geweldig uit
IK sluit niet bij voorbaat uit dat de PvdG bij de volgende verkiezingen hoge ogen gaat gooien!quote:Op maandag 11 juni 2007 23:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat verklaart ook gelijk waarom de PvdG zich zo stil houdt....
En ze danst ook zo lekker geil.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:11 schreef robert2006 het volgende:
amanda ziet er geweldig uit
maakt niet uit, alles staat haarquote:Op maandag 11 juni 2007 23:12 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Jij zegt altijd dat Amanda er fantastisch uit ziet... Wat heeft ze vanavond aan, een klamboe?
ahahahaquote:Op maandag 11 juni 2007 22:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[afbeelding]
De PvdG wordt dit jaar helemaal onder de voet gelopen door de SBWK (Stichting voor Behoud van het Woord Kastelein)... Mark my words!quote:Op maandag 11 juni 2007 23:12 schreef demins het volgende:
[..]
IK sluit niet bij voorbaat uit dat de PvdG bij de volgende verkiezingen hoge ogen gaat gooien!
Wikipedia:quote:Op maandag 11 juni 2007 23:08 schreef demins het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |