Ik geef de Neocons overal de schuld van, dus hier zullen ze ook wel iets mee te maken hebben!quote:
Die 2 hadden voor spektakel kunnen zorgen vanavond, gemiste kansquote:Op maandag 11 juni 2007 22:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Valt er hier nog wat stijf te maken...roggel roggel....![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 22:50 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Natuurlijk!
Dus Elly is de zus van Palma, de moeder van Ton en de minares van Milton en ook nog de moeder van Eric.
Briljante casting![]()
Je gaat lekker babyquote:Op maandag 11 juni 2007 22:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hij zou op dinsdag komen, en Ellie op maandag en woensdag.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:00 schreef SiRojK het volgende:
Is er nu al bekend of Dimitri vaker komt? Ik kom net binnenvallen
Het is dus gewoon een complot?!quote:Op maandag 11 juni 2007 23:01 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik geef de Neocons overal de schuld van, dus hier zullen ze ook wel iets mee te maken hebben!
Dat, en de mensen die je net opnoemde zijn natuurlijk bij uitstek exponenten van een politieke doctrine die gestoeld is op het principe van negative freedom, maar dat zeg ik alleen omdat ik net een fascinerende documentaire over dat onderwerp heb zitten kijken.
Eh... waar was ik ook alweer?
Maar ze is zo gegroeid in de villa, en ze heeft zoveel geleerdquote:Op maandag 11 juni 2007 23:01 schreef ruby het volgende:
Natasia wordt agressief van mensen die tomaten in de koelkast leggen.
EN DAAR HEEFT ZE GODVERDOMME VOLKOMEN GELIJK IN, TOMATEN HOREN NIET IN DE KOELKAST.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:01 schreef ruby het volgende:
Natasia wordt agressief van mensen die tomaten in de koelkast leggen.
Dat was net het onderwerp in de SCquote:Op maandag 11 juni 2007 22:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |