quote:Op maandag 11 juni 2007 23:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Amanda weet dat ze "de butler" leuk vindt... dan moet je het verder niet te moeilijk maken door met allerlei namen aan te komen![]()
[..]
Amanda weet dat ze "de butler" leuk vindt... dan moet je het verder niet te moeilijk maken door met allerlei namen aan te komen![]()
para actiequote:Op maandag 11 juni 2007 23:22 schreef Desii het volgende:
Amanda staat met Dimitir te praten
komt Brian met enorme passen naar ze toe gelopen: "weet jij wat er met Tas is? "
Amanda : "nee"
Brian: "weet je het zeker"
Amanda: "ja, ik weet niet wat er met Tas is"
Brian: "oh" en hij loopt weer met grote passen weg
(de precieze woorden weet ik niet, meer maar het was zo ongeveer)
Hij kan moeilijk tussen Huub en Lieke in de douche gaan staanquote:Op maandag 11 juni 2007 23:19 schreef robert2006 het volgende:
[..]
jaap is niet te plaatsen in een groep, hij staat alleen, huub weet dat hij ook niet op jaap kan vertrouwen
[..]
Als zij 40 is, is zij hier alleen nog maar trots op.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vraag me bij dit soort onsmakelijke shots af... als ze veertig is, en ze ziet dit, schaamt ze zich dan dood of verlangt ze terug naar haar 'jeugd'.
Ze heeft grote borsten en een k*tquote:Op maandag 11 juni 2007 23:22 schreef scanman01 het volgende:
Maar al met al trappen alle mannen er wel in. Amanda zal dus toch wel wat hebben, ondanks de vele 'wat is ze lelijk' berichten hier.
ach... ik hoor dat hier in nederland ook een playboy mansion aan de horizon zal rijzen... kan ze tot na haar 40ste lekker door trekken...quote:
niet te zuinig iddquote:Op maandag 11 juni 2007 23:23 schreef SiRojK het volgende:
DGK_REDACTIE, Stream 1 kraakt!!!
quote:Op maandag 11 juni 2007 23:23 schreef SiRojK het volgende:
DGK_REDACTIE, Stream 1 kraakt!!!
Jaap is een eenmans doodseskader, die heeft dat allemaal niet nodig.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:19 schreef robert2006 het volgende:
[..]
jaap is niet te plaatsen in een groep, hij staat alleen, huub weet dat hij ook niet op jaap kan vertrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |